abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_217792405
Maar kan toch wel zorgen dat je minder pijn ervaart in moeilijke situaties? Mijn ex-vriendin is vertrokken met mijn kinderen, ik drink daardoor extra maar dat is puur om maar het verlies wat draaglijk te maken. Op de lange termijn helpt het niet maar voor de korte termijn is het een coping mechanisme en ik denk normaal om te doen. Niemand wil zulk intens verdriet echt nuchter ervaren is mijn idee

quote:
3s.gif Op zondag 25 mei 2025 11:34 schreef Armani XL het volgende:
[modbreak]
We gaan het even wat anders doen!
[/modbreak]

@:Masberum, laten we afspreken dat we dit topic open laten zodat je advies kan krijgen van de andere users (al is het misschien handig/verstandig om er ook naar te luisteren en kritisch naar jezelf te kijken). Je topics gaan in principe toch allemaal over hetzelfde en deze topictitel die toch getuigd van een beetje (zelf)inzicht zou misschien mooi zijn voor een nieuw begin voor jou.

Nieuwe topics die je gaat openen over hetzelfde onderwerp of in het verlengde daarvan liggen zullen we sluiten en je naar dit topic verwijzen.

Ik wil verder iedereen vragen om het normaal en beschaafd te houden. Reageren is prima en het mag best confronterend zijn, daar is het tenslotte een forum voor, maar dat kan ook op een normale (volwassen) manier.

Als extra service voor nieuwe mensen is er genoeg leesvoer om eerst te lezen voordat je gaat reageren:
- R&P / Niet meer eten maar wel alcohol
- R&P / Kinderen terug willen winnen
- R&P / Hoe een vrouw terug te winnen?

Game on

[ Bericht 5% gewijzigd door Armani XL op 01-06-2025 11:49:07 ]
  donderdag 29 mei 2025 @ 22:15:04 #2
403337 Sodeknetters
Draaien in een bel
pi_217792491
Ik denk dat de pijn niet verdwijnt, maar je verdooft het alleen tijdelijk. Daardoor zal de verwerking ook langer nodig hebben lijkt mij. Maar wat hoop je eigenlijk met dit topic te bereiken? Want op deze manier zul je ook niet veel verder komen, toch?
pi_217792498
Was 1 topic niet genoeg....
Ts wilt toch niks doen om het te veranderen.
No bitch to me
pi_217792985
Waarmee wil je geholpen worden of waarover wil je advies TS?
pi_217793181
quote:
0s.gif Op donderdag 29 mei 2025 22:55 schreef Cupfighter het volgende:
Aangezien zijn ellenlange pohi over dit onderwerp, waar hij al jarenlang dezelfde adviezen krijgt (om professionele hulp te zoeken, dat is het enige wat kán helpen) en daar steevast niks mee doet, en hij alleen 's avonds (dus onder invloed, waardoor er sowieso geen land mee te bezeilen is) reageert, is dit topic gewoon een herhaling van alle tig topics hiervoor.

Aandacht en vooral iedereen de schuld geven behalve zichzelf.

Deze TS is niet meer te helpen, dat weet eigenlijk iedereen die de posthistorie kent, en mensen die dit soort figuren zelf hebben meegemaakt.

En hij weet dat zelf ook wel.

Eindeloze herhaling van stappen (en topics).
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_217793223
quote:
1s.gif Op donderdag 29 mei 2025 23:05 schreef StateOfMind het volgende:

[..]
Aangezien zijn ellenlange pohi over dit onderwerp, waar hij al jarenlang dezelfde adviezen krijgt (om professionele hulp te zoeken, dat is het enige wat kán helpen) en daar steevast niks mee doet, en hij alleen 's avonds (dus onder invloed, waardoor er sowieso geen land mee te bezeilen is) reageert, is dit topic gewoon een herhaling van alle tig topics hiervoor.

Aandacht en vooral iedereen de schuld geven behalve zichzelf.

Deze TS is niet meer te helpen, dat weet eigenlijk iedereen die de posthistorie kent, en mensen die dit soort figuren zelf hebben meegemaakt.

En hij weet dat zelf ook wel.

Eindeloze herhaling van stappen (en topics).
Ik ben benieuwd omdat hij zelf aangeeft dat we niet helpen en off topic gaan
Dus vandaar de rechtstreekse vraag
pi_217793242
quote:
0s.gif Op donderdag 29 mei 2025 23:08 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Ik ben benieuwd omdat hij zelf aangeeft dat we niet helpen en off topic gaan
Dus vandaar de rechtstreekse vraag
Die rechtstreekse vragen zijn hem al zoooo vaak gesteld.
A murky, forgotten land.
  donderdag 29 mei 2025 @ 23:09:34 #8
194233 Friday12
Originele kloon
pi_217793243
quote:
0s.gif Op donderdag 29 mei 2025 22:16 schreef TornadoDK het volgende:
Was 1 topic niet genoeg....
Ts wilt toch niks doen om het te veranderen.
In de OP liegt hij ook nog steeds dusja

[ Bericht 0% gewijzigd door Friday12 op 29-05-2025 23:18:12 ]
  donderdag 29 mei 2025 @ 23:13:39 #9
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_217793319
quote:
6s.gif Op donderdag 29 mei 2025 23:09 schreef Friday12 het volgende:

[..]
In de TS liegt hij ook nog steeds dusja
OP :P
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  donderdag 29 mei 2025 @ 23:18:22 #10
194233 Friday12
Originele kloon
pi_217793400
quote:
1s.gif Op donderdag 29 mei 2025 23:13 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]
OP :P
Ja aangepast. Ik ben wakker echt waar :P
pi_217793419
quote:
6s.gif Op donderdag 29 mei 2025 23:18 schreef Friday12 het volgende:

[..]
Ja aangepast. Ik ben wakker echt waar :P
Ook nuchter?

8-) :P
A murky, forgotten land.
  donderdag 29 mei 2025 @ 23:20:46 #12
194233 Friday12
Originele kloon
pi_217793440
quote:
6s.gif Op donderdag 29 mei 2025 23:19 schreef StateOfMind het volgende:

[..]
Ook nuchter?

100% :P
pi_217793449
Ja hoi :W
Present *O*

Proost B:)B
pi_217793451
quote:
6s.gif Op donderdag 29 mei 2025 23:20 schreef Friday12 het volgende:

[..]
100% :P
Dat is wel hele sterke drank 😱
A murky, forgotten land.
  Moderator donderdag 29 mei 2025 @ 23:25:53 #15
1025 crew  Armani XL
pi_217793527
quote:
6s.gif Op donderdag 29 mei 2025 23:19 schreef StateOfMind het volgende:

[..]
Ook nuchter?

quote:
0s.gif Op donderdag 29 mei 2025 23:21 schreef r_one het volgende:
Present *O*

}:|
  donderdag 29 mei 2025 @ 23:27:34 #16
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_217793553
quote:
0s.gif Op donderdag 29 mei 2025 23:21 schreef r_one het volgende:
Present *O*

r_one in R&P / [R&P] Feedback

:wtf:
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_217793590
quote:
3s.gif Op donderdag 29 mei 2025 23:25 schreef Armani XL het volgende:

[..]
[..]
}:|
pi_217793613
quote:
quote:
0s.gif Op donderdag 29 mei 2025 12:30 schreef r_one het volgende:
NIET reageren (op TS) is niet zo heel erg moeilijk
:{w
  Moderator donderdag 29 mei 2025 @ 23:32:53 #19
1025 crew  Armani XL
pi_217793636
Dit is ook niet de Slowchat. De lolletjes kunnen wmb wel ergens anders.
pi_217793666
quote:
3s.gif Op donderdag 29 mei 2025 23:32 schreef Armani XL het volgende:
Ah oke, het moet een inhoudelijk kwaliteitstopic blijven.

Helder ^O^
pi_217793764
quote:
3s.gif Op donderdag 29 mei 2025 23:32 schreef Armani XL het volgende:
Wat verwacht je/jullie nou eigenlijk van dit topic?

Iedereen, en jullie R&P mods (ervanuit gaande dat jullie ook de héle posthistorie kennen van de afgelopen jaren) weet dat deze TS nooit gaat veranderen, niks zal aannemen en niks gaat veranderen.

Daar gaat ook dit centrale topic niks aan veranderen.
Straks in deel 395 zijn we nog steeds op hetzelfde punt.

In het verleden was er hier ook een andere verslaafde user (KeepWalking oid) die ook hetzelfde gedrag vertoonde, en keer op keer op keer dezelfde topics opende, en daar was op een gegeven moment ook de maat vol en kon ie (hier) niet meer posten.
A murky, forgotten land.
pi_217793864
alcohol is een spirit, je bent tijdelijk bezeten wanneer je het inneemt

Alcohol comes from the Arabic “Al-Kuhl” which means “ Body Eating Spirit”
pi_217793915
quote:
6s.gif Op donderdag 29 mei 2025 23:09 schreef Friday12 het volgende:

[..]
In de OP liegt hij ook nog steeds dusja
Waarover lieg ik?
pi_217794411
quote:
0s.gif Op donderdag 29 mei 2025 22:55 schreef Cupfighter het volgende:
Ik wil mijn kinderen terug, ik wil alleen vrijdag t/m zondag drinken, doordeweeks niet, ik wil dat mijn vriendin excuses aanbiedt voor het onwettig ontvoeren van mijn kinderen. Die ik haar heb gegeven en daarna is het *poef* je bestaat niet meer, ik heb wat ik wil (de kinderen die ik gaf) dank je wel
pi_217794528
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 mei 2025 01:16 schreef Masberum het volgende:

[..]
Ik wil mijn kinderen terug, ik wil alleen vrijdag t/m zondag drinken, doordeweeks niet, ik wil dat mijn vriendin excuses aanbiedt voor het onwettig ontvoeren van mijn kinderen. Die ik haar heb gegeven en daarna is het *poef* je bestaat niet meer, ik heb wat ik wil (de kinderen die ik gaf) dank je wel
Mag je de kinderen helemaal niet meer zien?
In je andere topic zeg je dit:

quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2025 23:10 schreef Masberum het volgende:
Maar ik wil eigenlijk graag mijn kinderen wel wat vaker zien dan dat het nu is, maximaal 1 keer per week en dan voor ongeveer 4 [???] lang.
Er ontbreekt een woord, maar ik gok dat het 'uur' moet zijn daar.
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
  vrijdag 30 mei 2025 @ 04:23:21 #26
545 dop
:copyright: dop
pi_217794543
quote:

[..]
Ik wil mijn kinderen terug,
heb je contact met een advocaat ? Of heb je een ander plan?
quote:
ik wil alleen vrijdag t/m zondag drinken, doordeweeks niet.
lijkt me een goed begin, maar ik denk dat je uiteindelijk moet gaan voor helemaal niet drinken, (weekend drinken is voor verslaafden doorgaans een gepasseerd station waar je niet naar terug kunt), heb je zelf een idee hoe dit te bereiken en/of hoe je hier hulp kunt krijgen?
quote:
ik wil dat mijn vriendin excuses aanbiedt voor het onwettig ontvoeren van mijn kinderen.
zet dit maar uit je hoofd, je hebt hier geen invloed op, snap je boosheid, en teleurstelling, leuk is het zeker niet
quote:
Die ik haar heb gegeven
je geeft geen kinderen je hebt kinderen gekregen (samen)
quote:
en daarna is het *poef* je bestaat niet meer, ik heb wat ik wil (de kinderen die ik gaf) dank je wel
wederom je hebt hier waarschijnlijk geen invloed op, er is waarschijnlijk een reden waarom ze klaar met je is, verwacht niets, bedenk eerst wat je voor je kinderen kunt zijn en doen. Op haar wensen heb je geen enkele invloed.
Heb je een plan, of kun je dit maken? (Waar je zelf wel invloed op hebt), denk in praktische zaken en doelen waar je naar toe kunt werken.

[ Bericht 3% gewijzigd door dop op 30-05-2025 04:38:18 ]
Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
pi_217794591
quote:

[..]
Voor info over de juridische weg om je kinderen vaker te zien is er WGR.
Goedkeuring/steun om je verslaving in stand te houden zul je hier niet vinden. Want alcohol maakt inderdaad meer kapot dan je lief is.
Als je advies wil om in gesprek te komen met je vriendin (om de relatie te herstellen? Je kinderen vaker te zien?) zul je dit topic anders moeten aanvliegen. Als je uitgangspunt is dat zij eerst excuus moet aanbieden is dat vrij kansloos.

Kortom: wat wil je met dit topic?
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_217794609
quote:

[..]
Allereerst fijn dat je een reactie geeft op deze vraag

Over je kinderen:
Ik heb geen idee hoe vaak je ze nu mag zien, ik heb ook geen idee wat er wettelijk mogelijk is, hier kun je kosteloos advies vragen
https://www.juridischloket.nl/

De drank:
Goed voornemen om doordeweeks te willen stoppen met drinken, dat is een mooi begin, dit is wel moeilijk om alleen te doen, dit is wel een goede ambulante zorgverlener voor verslaving

https://www.trubendorffer.nl/

Excuus:
Dat is lastig af te dwingen denk ik, als ze dat niet wilt is hier weinig tegen te doen
pi_217794703
quote:

[..]
Je hebt het allemaal al uitbedacht. Ik kan er over uit gaan weiden, maar dat heeft toch geen zin. Puur omdat het blijkbaar de makkelijkste weg kiest en dat het alleen maar over jou gaat. Heb je wel eens bedacht wat je ex wilt? En wat je kinderen willen?

Nog even over het drinken: Je kunt niet drie dagen laveloos zijn en de andere vier helemaal topfit.
Stoppen is stoppen, alle dagen, werk of vakantie, ook als het allemaal tegen zit, ook als er iets te vieren is.
Ga er maar van uit, de rest van je leven.

Lang verhaal kort, je plannetje gaat 'm niet worden. Dat kan ik je zo al vertellen, daar heb je geen glazen bol voor nodig.

Wat vind je belangrijker, de alcohol of je kinderen? Want je zult moeten kiezen.

-edit-

Let wel, bovenstaande is niet de zachte handschoenmethode. Ik vertel liever gewoon wat de situatie is. Je hebt het zelf verpest, je hebt er maar mee te dealen, je lost het zelf op. En zelf oplossen is niet excuses afdwingen (dafuq :')).

[ Bericht 7% gewijzigd door Ridocar op 30-05-2025 09:08:29 ]
Echte elektriciëns gebruiken geen jokari.
  vrijdag 30 mei 2025 @ 09:46:36 #30
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_217795483
quote:

[..]
Jullie kinderen zijn niet ontvoerd en ik denk dat jij niet in staat bent om alleen van vrijdag tot zondag te drinken.
Jouw ex hoeft nergens excuses voor aan te bieden, het is eerder andersom.
Maar wie weet kom je daar zelf ooit nog achter als je wat nuchterder bent ,realistischer in het leven staat
en je kinderen op 1 zet.

Maar dat je doe je al jaren niet.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  vrijdag 30 mei 2025 @ 09:52:05 #31
403337 Sodeknetters
Draaien in een bel
pi_217795531
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 mei 2025 09:46 schreef Puzzie het volgende:

[..]
Jullie kinderen zijn niet ontvoerd en ik denk dat jij niet in staat bent om alleen van vrijdag tot zondag te drinken.
Maar wie weet kom je daar zelf ooit nog achter als je wat nuchterder bent ,realistischer in het leven staat
en je kinderen op 1 zet.

Stichting Eigenbelang noemen we dat.
pi_217795579
Ik ga even inhoudelijk reageren op elk punt.

quote:
Ik wil mijn kinderen terug
Het zijn niet jouw kinderen, het zijn jullie kinderen. Als je dit wil, zul je dus in gesprek moeten met je ex-vriendin. Als zij hier niet aan wil meewerken, staat je de gang naar de rechter vrij.
quote:
ik wil alleen vrijdag t/m zondag drinken, doordeweeks niet
Het staat je vrij om te drinken tot je doodgaat. Dat is jouw goed recht. Even zo goed als dat je daarmee ook de consequenties van drank/drinken accepteert: je bent daarmee niet een veilige plek voor kinderen. Je kunt op dat moment niet de verantwoordelijkheid nemen die je hebt. Verder, alleen drinken als de kinderen er niet zijn, daar neem je het risico mee dat je op enig moment wel nodig bent, en dan op stel en sprong zaken moet regelen terwijl je niet nuchter bent. Mocht er iets misgaan, wordt je dit (extra) zwaar aangerekend. Nogmaals, het is jouw keuze, je neemt alleen bewust een risico.
quote:
ik wil dat mijn vriendin excuses aanbiedt voor het onwettig ontvoeren van mijn kinderen.
1. Het is je ex-vriendin
2. Je mag dit willen, en zij mag het weigeren.
3. Het is geen ontvoering (juridisch)
4. Het zijn jullie kinderen, niet jouw kinderen.
quote:
Die ik haar heb gegeven en daarna is het *poef* je bestaat niet meer, ik heb wat ik wil (de kinderen die ik gaf) dank je wel
Je geeft een ander geen kind, je maakt samen een (of meer) kinderen. Team-effort, dus samen opofferingen maken. Je bestaat nog steeds, dat is slechts jouw interpretatie van hoe ze jou behandelt. Is dat netjes? Denk het niet. Maar zou er een reden kunnen zijn dat ze zich zo gedraagt?

Nou, genoeg inhoudelijke reactie, ben benieuwd naar jouw antwoorden :)
  vrijdag 30 mei 2025 @ 10:10:01 #33
403337 Sodeknetters
Draaien in een bel
pi_217795623
quote:

[..]
en je kinderen op 1 zet.

Ze heeft die kinderen niet ontvoerd, ze heeft ze in veiligheid gebracht. Wezenlijk verschil.
pi_217795642
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 mei 2025 10:10 schreef Sodeknetters het volgende:

[..]
Ze heeft die kinderen niet ontvoerd, ze heeft ze in veiligheid gebracht. Wezenlijk verschil.
Beide niet (TS 'heeft' ze gewoon nog 1 dag/week).
Ze heeft ze niet bij TS achtergelaten toen zij bij TS vertrok.
  vrijdag 30 mei 2025 @ 10:16:24 #35
403337 Sodeknetters
Draaien in een bel
pi_217795670
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 mei 2025 10:13 schreef r_one het volgende:

[..]
Beide niet (TS 'heeft' ze gewoon nog 1 dag/week).
Ze heeft ze niet bij TS achtergelaten toen zij bij TS vertrok.
Dacht gelezen te hebben dat hij ze 4 uur per week mag bezoeken, bij de moeder thuis.
  vrijdag 30 mei 2025 @ 10:27:45 #36
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_217795727
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 mei 2025 10:16 schreef Sodeknetters het volgende:

[..]
Dacht gelezen te hebben dat hij ze 4 uur per week mag bezoeken, bij de moeder thuis.
Dat klopt ook.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  vrijdag 30 mei 2025 @ 10:42:11 #37
194233 Friday12
Originele kloon
pi_217795830
quote:

[..]
Ik krijg het idee als het niet onder toezicht is dat TS dan de kinderen meeneemt en moeders maar moet zien wanneer ze de kinderen terug krijgt. Want volgens TS zijn de kinderen zijn bezit :N
  vrijdag 30 mei 2025 @ 10:42:43 #38
194233 Friday12
Originele kloon
pi_217795835
TS antwoord eens de vraag wat willen je kinderen en wat is goed voor je kinderen.

En laat even weg wat jij wil.
  Moderator vrijdag 30 mei 2025 @ 10:58:59 #39
1025 crew  Armani XL
pi_217795962
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 mei 2025 10:42 schreef Friday12 het volgende:
TS antwoord eens de vraag wat willen je kinderen en wat is goed voor je kinderen.

En laat even weg wat jij wil.
TS is alleen 's avonds en 's nachts online dus je zult even moeten wachten op antwoord.
  vrijdag 30 mei 2025 @ 11:18:32 #40
194233 Friday12
Originele kloon
pi_217796135
quote:
3s.gif Op vrijdag 30 mei 2025 10:58 schreef Armani XL het volgende:

[..]
TS is alleen 's avonds en 's nachts online dus je zult even moeten wachten op antwoord.
Geen probleem hoor :P
pi_217796361
quote:

[..]
quote:
14s.gif Op vrijdag 30 mei 2025 10:27 schreef Puzzie het volgende:

[..]
Dat klopt ook.
Oke, my bad.
pi_217796380
quote:
3s.gif Op vrijdag 30 mei 2025 10:58 schreef Armani XL het volgende:

[..]
Maar dan is-ie beneveld en zijn zijn antwoorden diffuus.

(wat zou TS overdag aan het uitvreten zijn dan? just thinking)
  vrijdag 30 mei 2025 @ 12:14:26 #43
421867 greysbones
People will do anything, no ma
pi_217796591
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 mei 2025 11:47 schreef r_one het volgende:

[..]
Maar dan is-ie beneveld en zijn zijn antwoorden diffuus.

(wat zou TS overdag aan het uitvreten zijn dan? just thinking)
Zijn roes uitslapen :+
Thinking is difficult, that’s why most people judge
pi_217796668
Met een houten kop proberen te functioneren tot 'ie zich weel vol kan gieten.

Zou er een alcoholslot bestaan voor devices met een browser?
Echte elektriciëns gebruiken geen jokari.
pi_217797561
Ts, ga een keer naar de AA toe.
Bel ze op, stap die drempel over en laat je verrassen door de warmte en ervaring die die lui hebben.

Hoor hun verhalen aan en je zal zien dat jouw verhaal niet eens zo heel bijzonder is.
Vrijdag tot zondag drinken, ja dat wilde ze allemaal dat ze dat konden

3 maandjes heel enthousiast naar de meetings gaan, omdat de rechter heeft besloten dat ze hun (klein) kinderen niet meer mogen en dan weer gaan drinken en niet meer verschijnen.. die draaideur mensen zijn er ook standaard..

Alcoholmisbruik is in veel gevallen waanzin, en met terugwerkende kracht kijk ik nergens meer van meer op qua verhalen.

Of gewoon naar de dokter, dat kan ook, maar het zal nog wel eventjes duren voor je de moeilijke weg verkiest boven de makkelijke.

Dit riedeltje kan je best lang volhouden op Fok!, maar op den duur zegt het hoofd stop (lees je wordt knettergek), het lichaam stopt (oa
je lever gaat kapot) en in het echte leven worden je kinderen ouder, gaan die dingen allemaal zien, horen of onthouden...
Hell To The Liars
pi_217800234
Heel goed dat je enkel in het weekend wil drinken. Echter als je elke dag drinkt of op dezelfde momenten een alcohol onttrekkings delier krijgen (ken iemand die dat heeft gehad en dat is heftig)

Ik weet dat je niet naar de HA wil, maar pas een beetje op. Ik weet niet hoeveel je drinkt en hoelang. Alleen "cold turkey" is niet altijd verstandig om op eigen houtje zonder toezicht te doen.

Door blijven drinken is nog minder een optie
Dus ga alsjeblieft naar de huisarts. Die veroordeelt je niet. Die gaat het enkel goed van je vinden

Als je je kinderen terug wil moet er echt wat veranderen. Wat je nu doet is niet verantwoordelijk en veilig voor je kinderen
  vrijdag 30 mei 2025 @ 19:15:44 #47
421867 greysbones
People will do anything, no ma
pi_217800419
quote:

[..]
en je kinderen op 1 zet.

En dit is het enige juiste antwoord :Y
Thinking is difficult, that’s why most people judge
pi_217800478
Alcoholist zijn en dan alleen in het weekend willen drinken, je zou denken dat je terminale kanker diagnose een paar jaar geleden je wel van inzicht had doen veranderen.
pi_217800512
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 mei 2025 19:23 schreef Questular het volgende:
Alcoholist zijn en dan alleen in het weekend willen drinken, je zou denken dat je terminale kanker diagnose een paar jaar geleden je wel van inzicht had doen veranderen.
Dat was MickeyTT, die terminale kanker gefaked heeft :r
A murky, forgotten land.
pi_217800519
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 mei 2025 18:44 schreef ChildoftheStars het volgende:
Heel goed dat je enkel in het weekend wil drinken. Echter als je elke dag drinkt of op dezelfde momenten een alcohol onttrekkings delier krijgen (ken iemand die dat heeft gehad en dat is heftig)

Ik weet dat je niet naar de HA wil, maar pas een beetje op. Ik weet niet hoeveel je drinkt en hoelang. Alleen "cold turkey" is niet altijd verstandig om op eigen houtje zonder toezicht te doen.

Door blijven drinken is nog minder een optie
Dus ga alsjeblieft naar de huisarts. Die veroordeelt je niet. Die gaat het enkel goed van je vinden

Als je je kinderen terug wil moet er echt wat veranderen. Wat je nu doet is niet verantwoordelijk en veilig voor je kinderen
dit is waar en ik wel gedaan, het is idd moeilijk om naar huisarts te gaan enzo en dan maar alles op tafel te leggen, maar adviseer het uit ervaring wel.

dat wil ik er wel over zeggen.
Do what you love, love what you do!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')