quote:Op zondag 25 mei 2025 11:34 schreef Armani XL het volgende:
[modbreak]
We gaan het even wat anders doen!
[/modbreak]
@:Masberum, laten we afspreken dat we dit topic open laten zodat je advies kan krijgen van de andere users (al is het misschien handig/verstandig om er ook naar te luisteren en kritisch naar jezelf te kijken). Je topics gaan in principe toch allemaal over hetzelfde en deze topictitel die toch getuigd van een beetje (zelf)inzicht zou misschien mooi zijn voor een nieuw begin voor jou.
Nieuwe topics die je gaat openen over hetzelfde onderwerp of in het verlengde daarvan liggen zullen we sluiten en je naar dit topic verwijzen.
Ik wil verder iedereen vragen om het normaal en beschaafd te houden. Reageren is prima en het mag best confronterend zijn, daar is het tenslotte een forum voor, maar dat kan ook op een normale (volwassen) manier.
Als extra service voor nieuwe mensen is er genoeg leesvoer om eerst te lezen voordat je gaat reageren:
- R&P / Niet meer eten maar wel alcohol
- R&P / Kinderen terug willen winnen
- R&P / Hoe een vrouw terug te winnen?
Game on
Aangezien zijn ellenlange pohi over dit onderwerp, waar hij al jarenlang dezelfde adviezen krijgt (om professionele hulp te zoeken, dat is het enige wat kán helpen) en daar steevast niks mee doet, en hij alleen 's avonds (dus onder invloed, waardoor er sowieso geen land mee te bezeilen is) reageert, is dit topic gewoon een herhaling van alle tig topics hiervoor.quote:Op donderdag 29 mei 2025 22:55 schreef Cupfighter het volgende:
Waarmee wil je geholpen worden of waarover wil je advies TS?
Ik ben benieuwd omdat hij zelf aangeeft dat we niet helpen en off topic gaanquote:Op donderdag 29 mei 2025 23:05 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Aangezien zijn ellenlange pohi over dit onderwerp, waar hij al jarenlang dezelfde adviezen krijgt (om professionele hulp te zoeken, dat is het enige wat kán helpen) en daar steevast niks mee doet, en hij alleen 's avonds (dus onder invloed, waardoor er sowieso geen land mee te bezeilen is) reageert, is dit topic gewoon een herhaling van alle tig topics hiervoor.
Aandacht en vooral iedereen de schuld geven behalve zichzelf.
Deze TS is niet meer te helpen, dat weet eigenlijk iedereen die de posthistorie kent, en mensen die dit soort figuren zelf hebben meegemaakt.
En hij weet dat zelf ook wel.
Eindeloze herhaling van stappen (en topics).
Die rechtstreekse vragen zijn hem al zoooo vaak gesteld.quote:Op donderdag 29 mei 2025 23:08 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd omdat hij zelf aangeeft dat we niet helpen en off topic gaan
Dus vandaar de rechtstreekse vraag
In de OP liegt hij ook nog steeds dusjaquote:Op donderdag 29 mei 2025 22:16 schreef TornadoDK het volgende:
Was 1 topic niet genoeg....
Ts wilt toch niks doen om het te veranderen.
OPquote:Op donderdag 29 mei 2025 23:09 schreef Friday12 het volgende:
[..]
In de TS liegt hij ook nog steeds dusja
Ook nuchter?quote:Op donderdag 29 mei 2025 23:18 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Ja aangepast. Ik ben wakker echt waar
Dat is wel hele sterke drank 😱quote:
quote:
quote:Op donderdag 29 mei 2025 12:30 schreef r_one het volgende:
NIET reageren (op TS) is niet zo heel erg moeilijk
Ah oke, het moet een inhoudelijk kwaliteitstopic blijven.quote:Op donderdag 29 mei 2025 23:32 schreef Armani XL het volgende:
Dit is ook niet de Slowchat. De lolletjes kunnen wmb wel ergens anders.
Wat verwacht je/jullie nou eigenlijk van dit topic?quote:Op donderdag 29 mei 2025 23:32 schreef Armani XL het volgende:
Dit is ook niet de Slowchat. De lolletjes kunnen wmb wel ergens anders.
Waarover lieg ik?quote:Op donderdag 29 mei 2025 23:09 schreef Friday12 het volgende:
[..]
In de OP liegt hij ook nog steeds dusja
Ik wil mijn kinderen terug, ik wil alleen vrijdag t/m zondag drinken, doordeweeks niet, ik wil dat mijn vriendin excuses aanbiedt voor het onwettig ontvoeren van mijn kinderen. Die ik haar heb gegeven en daarna is het *poef* je bestaat niet meer, ik heb wat ik wil (de kinderen die ik gaf) dank je welquote:Op donderdag 29 mei 2025 22:55 schreef Cupfighter het volgende:
Waarmee wil je geholpen worden of waarover wil je advies TS?
Mag je de kinderen helemaal niet meer zien?quote:Op vrijdag 30 mei 2025 01:16 schreef Masberum het volgende:
[..]
Ik wil mijn kinderen terug, ik wil alleen vrijdag t/m zondag drinken, doordeweeks niet, ik wil dat mijn vriendin excuses aanbiedt voor het onwettig ontvoeren van mijn kinderen. Die ik haar heb gegeven en daarna is het *poef* je bestaat niet meer, ik heb wat ik wil (de kinderen die ik gaf) dank je wel
Er ontbreekt een woord, maar ik gok dat het 'uur' moet zijn daar.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 23:10 schreef Masberum het volgende:
Maar ik wil eigenlijk graag mijn kinderen wel wat vaker zien dan dat het nu is, maximaal 1 keer per week en dan voor ongeveer 4 [???] lang.
heb je contact met een advocaat ? Of heb je een ander plan?quote:
lijkt me een goed begin, maar ik denk dat je uiteindelijk moet gaan voor helemaal niet drinken, (weekend drinken is voor verslaafden doorgaans een gepasseerd station waar je niet naar terug kunt), heb je zelf een idee hoe dit te bereiken en/of hoe je hier hulp kunt krijgen?quote:ik wil alleen vrijdag t/m zondag drinken, doordeweeks niet.
zet dit maar uit je hoofd, je hebt hier geen invloed op, snap je boosheid, en teleurstelling, leuk is het zeker nietquote:ik wil dat mijn vriendin excuses aanbiedt voor het onwettig ontvoeren van mijn kinderen.
je geeft geen kinderen je hebt kinderen gekregen (samen)quote:Die ik haar heb gegeven
wederom je hebt hier waarschijnlijk geen invloed op, er is waarschijnlijk een reden waarom ze klaar met je is, verwacht niets, bedenk eerst wat je voor je kinderen kunt zijn en doen. Op haar wensen heb je geen enkele invloed.quote:en daarna is het *poef* je bestaat niet meer, ik heb wat ik wil (de kinderen die ik gaf) dank je wel
Voor info over de juridische weg om je kinderen vaker te zien is er WGR.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 01:16 schreef Masberum het volgende:
[..]
Ik wil mijn kinderen terug, ik wil alleen vrijdag t/m zondag drinken, doordeweeks niet, ik wil dat mijn vriendin excuses aanbiedt voor het onwettig ontvoeren van mijn kinderen. Die ik haar heb gegeven en daarna is het *poef* je bestaat niet meer, ik heb wat ik wil (de kinderen die ik gaf) dank je wel
Allereerst fijn dat je een reactie geeft op deze vraagquote:Op vrijdag 30 mei 2025 01:16 schreef Masberum het volgende:
[..]
Je hebt het allemaal al uitbedacht. Ik kan er over uit gaan weiden, maar dat heeft toch geen zin. Puur omdat het blijkbaar de makkelijkste weg kiest en dat het alleen maar over jou gaat. Heb je wel eens bedacht wat je ex wilt? En wat je kinderen willen?quote:Op vrijdag 30 mei 2025 01:16 schreef Masberum het volgende:
[..]
Jullie kinderen zijn niet ontvoerd en ik denk dat jij niet in staat bent om alleen van vrijdag tot zondag te drinken.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 01:16 schreef Masberum het volgende:
[..]
Stichting Eigenbelang noemen we dat.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 09:46 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Jullie kinderen zijn niet ontvoerd en ik denk dat jij niet in staat bent om alleen van vrijdag tot zondag te drinken.
Jouw ex hoeft nergens excuses voor aan te bieden, het is eerder andersom.
Maar wie weet kom je daar zelf ooit nog achter als je wat nuchterder bent ,realistischer in het leven staat
en je kinderen op 1 zet.
Maar dat je doe je al jaren niet.
Het zijn niet jouw kinderen, het zijn jullie kinderen. Als je dit wil, zul je dus in gesprek moeten met je ex-vriendin. Als zij hier niet aan wil meewerken, staat je de gang naar de rechter vrij.quote:
Het staat je vrij om te drinken tot je doodgaat. Dat is jouw goed recht. Even zo goed als dat je daarmee ook de consequenties van drank/drinken accepteert: je bent daarmee niet een veilige plek voor kinderen. Je kunt op dat moment niet de verantwoordelijkheid nemen die je hebt. Verder, alleen drinken als de kinderen er niet zijn, daar neem je het risico mee dat je op enig moment wel nodig bent, en dan op stel en sprong zaken moet regelen terwijl je niet nuchter bent. Mocht er iets misgaan, wordt je dit (extra) zwaar aangerekend. Nogmaals, het is jouw keuze, je neemt alleen bewust een risico.quote:ik wil alleen vrijdag t/m zondag drinken, doordeweeks niet
1. Het is je ex-vriendinquote:ik wil dat mijn vriendin excuses aanbiedt voor het onwettig ontvoeren van mijn kinderen.
Je geeft een ander geen kind, je maakt samen een (of meer) kinderen. Team-effort, dus samen opofferingen maken. Je bestaat nog steeds, dat is slechts jouw interpretatie van hoe ze jou behandelt. Is dat netjes? Denk het niet. Maar zou er een reden kunnen zijn dat ze zich zo gedraagt?quote:Die ik haar heb gegeven en daarna is het *poef* je bestaat niet meer, ik heb wat ik wil (de kinderen die ik gaf) dank je wel
Ze heeft die kinderen niet ontvoerd, ze heeft ze in veiligheid gebracht. Wezenlijk verschil.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 09:46 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Jullie kinderen zijn niet ontvoerd en ik denk dat jij niet in staat bent om alleen van vrijdag tot zondag te drinken.
Maar wie weet kom je daar zelf ooit nog achter als je wat nuchterder bent ,realistischer in het leven staat
en je kinderen op 1 zet.
Beide niet (TS 'heeft' ze gewoon nog 1 dag/week).quote:Op vrijdag 30 mei 2025 10:10 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Ze heeft die kinderen niet ontvoerd, ze heeft ze in veiligheid gebracht. Wezenlijk verschil.
Dacht gelezen te hebben dat hij ze 4 uur per week mag bezoeken, bij de moeder thuis.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 10:13 schreef r_one het volgende:
[..]
Beide niet (TS 'heeft' ze gewoon nog 1 dag/week).
Ze heeft ze niet bij TS achtergelaten toen zij bij TS vertrok.
Dat klopt ook.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 10:16 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Dacht gelezen te hebben dat hij ze 4 uur per week mag bezoeken, bij de moeder thuis.
Ik krijg het idee als het niet onder toezicht is dat TS dan de kinderen meeneemt en moeders maar moet zien wanneer ze de kinderen terug krijgt. Want volgens TS zijn de kinderen zijn bezitquote:Op vrijdag 30 mei 2025 10:16 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Dacht gelezen te hebben dat hij ze 4 uur per week mag bezoeken, bij de moeder thuis.
TS is alleen 's avonds en 's nachts online dus je zult even moeten wachten op antwoord.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 10:42 schreef Friday12 het volgende:
TS antwoord eens de vraag wat willen je kinderen en wat is goed voor je kinderen.
En laat even weg wat jij wil.
Geen probleem hoorquote:Op vrijdag 30 mei 2025 10:58 schreef Armani XL het volgende:
[..]
TS is alleen 's avonds en 's nachts online dus je zult even moeten wachten op antwoord.
quote:Op vrijdag 30 mei 2025 10:16 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Oke, my bad.quote:
Maar dan is-ie beneveld en zijn zijn antwoorden diffuus.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 10:58 schreef Armani XL het volgende:
[..]
TS is alleen 's avonds en 's nachts online dus je zult even moeten wachten op antwoord.
Zijn roes uitslapenquote:Op vrijdag 30 mei 2025 11:47 schreef r_one het volgende:
[..]
Maar dan is-ie beneveld en zijn zijn antwoorden diffuus.
(wat zou TS overdag aan het uitvreten zijn dan? just thinking)
En dit is het enige juiste antwoordquote:Op vrijdag 30 mei 2025 09:46 schreef Puzzie het volgende:
[..]
en je kinderen op 1 zet.
Dat was MickeyTT, die terminale kanker gefaked heeftquote:Op vrijdag 30 mei 2025 19:23 schreef Questular het volgende:
Alcoholist zijn en dan alleen in het weekend willen drinken, je zou denken dat je terminale kanker diagnose een paar jaar geleden je wel van inzicht had doen veranderen.
dit is waar en ik wel gedaan, het is idd moeilijk om naar huisarts te gaan enzo en dan maar alles op tafel te leggen, maar adviseer het uit ervaring wel.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 18:44 schreef ChildoftheStars het volgende:
Heel goed dat je enkel in het weekend wil drinken. Echter als je elke dag drinkt of op dezelfde momenten een alcohol onttrekkings delier krijgen (ken iemand die dat heeft gehad en dat is heftig)
Ik weet dat je niet naar de HA wil, maar pas een beetje op. Ik weet niet hoeveel je drinkt en hoelang. Alleen "cold turkey" is niet altijd verstandig om op eigen houtje zonder toezicht te doen.
Door blijven drinken is nog minder een optie
Dus ga alsjeblieft naar de huisarts. Die veroordeelt je niet. Die gaat het enkel goed van je vinden
Als je je kinderen terug wil moet er echt wat veranderen. Wat je nu doet is niet verantwoordelijk en veilig voor je kinderen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |