abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator donderdag 29 mei 2025 @ 10:14:07 #251
1025 crew  Armani XL
pi_217785857
quote:
99s.gif Op donderdag 29 mei 2025 10:10 schreef greysbones het volgende:

[..]
Het is een beetje flauw om te zeggen reageer dan niet, FOK! Is een discussie forum maar dat geld dan alleen als users daadwerkelijk een discussie kunnen voeren ?
Maar je weet zelf ook dat er met deze user geen discussie mogelijk is. Het wordt al jaren geprobeerd. Ik zie mezelf al bij de FA's aankomen met een verzoek om een ban omdat Masberum weigert op de vragen van andere users in te gaan.

En dan? Ban van een dagje (die al niet eens gegeven gaat worden), slotje op het topic. 24 uur later zijn we hier weer.
pi_217785874
quote:
3s.gif Op donderdag 29 mei 2025 10:06 schreef Armani XL het volgende:

[..]
En wat is dan de beste oplossing, denk jij? Een slotje gaat echt niet helpen want dan hebben we vanavond gewoon een nieuw topic waar weer iedereen bovenop springt.

Je laat jezelf verleiden om toch weer in discussie met Masberum te gaan terwijl je weet dat het totaal geen zin heeft.
[..]

Lastig, dat geef ik toe
Maar zie bijvoorbeeld waar hij dus mij op zoekt, zijn reactie hier op mij, hij draait het zo dat het mijn fout is, dat doet hij bij bijna iedereen
De intentie van de meeste mensen in dat topic is goed, ook die van mij al ziet hij dat heel anders
Dit is dus structureel
Dan zou niemand meer moeten reageren, waarschijnlijk de beste optie maar dat krijg je niet voor elkaar
pi_217785894
quote:
3s.gif Op donderdag 29 mei 2025 10:14 schreef Armani XL het volgende:

[..]
Maar je weet zelf ook dat er met deze user geen discussie mogelijk is. Het wordt al jaren geprobeerd. Ik zie mezelf al bij de FA's aankomen met een verzoek om een ban omdat Masberum weigert op de vragen van andere users in te gaan.

En dan? Ban van een dagje (die al niet eens gegeven gaat worden), slotje op het topic. 24 uur later zijn we hier weer.
Het is niet alleen weigeren maar ook aanvallen van users
  Moderator donderdag 29 mei 2025 @ 10:21:54 #254
1025 crew  Armani XL
pi_217785908
quote:
0s.gif Op donderdag 29 mei 2025 10:17 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Lastig, dat geef ik toe
Maar zie bijvoorbeeld waar hij dus mij op zoekt, zijn reactie hier op mij, hij draait het zo dat het mijn fout is, dat doet hij bij bijna iedereen
De intentie van de meeste mensen in dat topic is goed, ook die van mij al ziet hij dat heel anders
Dit is dus structureel
Dan zou niemand meer moeten reageren, waarschijnlijk de beste optie maar dat krijg je niet voor elkaar
Iedereen springt er maar al te graag bovenop met alle frustraties van dien.

Ik weet wel dat jij gelijk hebt. En ik denk dat 99% van de mensen in dat topic weet dat je gelijk heb en dat de fout niet bij jou ligt. Ik ben zelf ook (ex) alcoholverslaafd, dus ik weet hoe lastig het is. Maar de wil om te stoppen moet vanuit jezelf komen.
pi_217785945
quote:
3s.gif Op donderdag 29 mei 2025 10:21 schreef Armani XL het volgende:

[..]

Ik weet wel dat jij gelijk hebt. En ik denk dat 99% van de mensen in dat topic weet dat je gelijk heb en dat de fout niet bij jou ligt. Ik ben zelf ook (ex) alcoholverslaafd, dus ik weet hoe lastig het is. Maar de wil om te stoppen moet vanuit jezelf komen.
Dat klopt helemaal, dat weet ik helaas ook uit eigen ervaring
  donderdag 29 mei 2025 @ 10:27:19 #256
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_217785957
quote:

[..]

Het zijn ook vaak idiote posts , niet zo gek dat mensen daarop reageren :P
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  donderdag 29 mei 2025 @ 11:00:56 #257
421867 greysbones
People will do anything, no ma
pi_217786264
quote:

[..]

Iedereen springt er dan maar boven op..
is misschien doordat TS zichzelf superieur voelt ten opzichte van een ander
En ook op deze wijze reageert
Wat is het nut van een topic open laten als TS enkel dit topic gebruikt om zijn frustratie op anderen te botvieren
Thinking is difficult, that’s why most people judge
  Moderator donderdag 29 mei 2025 @ 11:05:54 #258
1025 crew  Armani XL
pi_217786301
quote:
99s.gif Op donderdag 29 mei 2025 11:00 schreef greysbones het volgende:

[..]
Iedereen springt er dan maar boven op..
is misschien doordat TS zichzelf superieur voelt ten opzichte van een ander
En ook op deze wijze reageert
Wat is het nut van een topic open laten als user enkel dit topic gebruikt om zijn frustratie op anderen te botvieren
En wat is het nut om hem op slot te gooien en vanavond een nieuw topic te hebben?

Ik snap de frustratie, echt waar. Maar ik kan er weinig mee -O-
  donderdag 29 mei 2025 @ 11:08:46 #259
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_217786321
quote:
3s.gif Op donderdag 29 mei 2025 11:05 schreef Armani XL het volgende:

[..]
En wat is het nut om hem op slot te gooien en vanavond een nieuw topic te hebben?

Nee ik denk dat je idd beter dit open kan laten.
Lijkt me lastig voor de mods soms/vaak :@
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  donderdag 29 mei 2025 @ 11:44:00 #260
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_217786573
Toch nog een vraag over het desbetreffende topic, want het zit al bijna weer vol:
Hou je dit topic open? maw ga hem reeksen? Of kan deze TS nu weer overal zijn topics aanmaken in R&P?
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  Moderator donderdag 29 mei 2025 @ 11:49:08 #261
1025 crew  Armani XL
pi_217786613
quote:
5s.gif Op donderdag 29 mei 2025 11:44 schreef Puzzie het volgende:
Toch nog een vraag over het desbetreffende topic, want het zit al bijna weer vol:
Hou je dit topic open? maw ga hem reeksen? Of kan deze TS nu weer overal zijn topics aanmaken in R&P?
Wat mij betreft gaan we het gewoon een reeks maken. Blijft het tenminste overzichtelijk.
  donderdag 29 mei 2025 @ 12:07:19 #262
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_217786767
quote:
3s.gif Op donderdag 29 mei 2025 11:05 schreef Armani XL het volgende:

[..]

Wie zegt dat het op slot moet? Maar het dient m.i. wel gemodereerd te worden zoals andere topics. Dus volgens de forumregels (waarin o.a. persoonlijke aanvallen, schelden, jij-bakken niet zijn toegestaan naar ik meen). Dus als een user over dat soort gedrag klaagt dient daar gewoon serieus naar gekeken te worden lijkt me?

[ Bericht 0% gewijzigd door Whiskers2009 op 29-05-2025 12:29:01 ]
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_217786955
quote:
1s.gif Op donderdag 29 mei 2025 12:07 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]
Wie zegt dat het op slot moet? Maar het dient m.i. wel gemodereerd te worden zoals andere topics. Dus volgens de forumregels (waarin o.a. persoonlijke aanvallen, schelden, jij-bakken niet zijn toegestaan naar ik meen). Dus als een user over dat soort gedrag klaagt dient daar m.i. gewoon serieus naar gekeken te worden lijkt me?
Volgens mij gebeurt dat ook wel. Is mijn ervaring.

Verder #TeamArmani: NIET reageren (op TS) is niet zo heel erg moeilijk. Of hou het bij een eenmalig statement, als het je persoonlijk te bont wordt, en laat je niet verleiden tot verdere discussie (is ook niet zo moeilijk want op valide posts reageert-ie toch niet :P )

Proost B:)B
r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
pi_217801217
Als mensen nu eens alleen op TS zouden reageren. Of hem gerichte vragen stellen (waar je een uur of 12 later dan al dan niet antwoord op krijgt) en niet zo op elkaar zouden hakken, dan zou het een stuk minder snel vollopen.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_217802253
niet eens met waarom laatste dicht gedaan werd.
Do what you love, love what you do!
  vrijdag 30 mei 2025 @ 22:35:51 #266
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_217802280
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 mei 2025 22:33 schreef kree het volgende:
Heel pijnlijk kree, jouw dronkemansgeleuter in dat topic.
The love you take is equal to the love you make.
  Admin vrijdag 30 mei 2025 @ 22:40:21 #267
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_217802327
quote:
Drink jij weer?!
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  vrijdag 30 mei 2025 @ 22:41:46 #268
421867 greysbones
People will do anything, no ma
pi_217802340
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 mei 2025 22:35 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Heel pijnlijk kree, jouw dronkemansgeleuter in dat topic.
En dan advies geven aan een alcoholist :Y
Thinking is difficult, that’s why most people judge
  Admin vrijdag 30 mei 2025 @ 22:42:43 #269
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_217802354
quote:
Noted.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_217802569
Over het betreffende topic. De vinger wordt vooral gewezen naar TS en een paar andere users, maar ik vind dat veel mensen zich nogal hebben laten meeslepen door hun emoties. Het leek wel een kleuterschool. Of beter gezegd leek het op VI met Johan Derksen en Rene van der Gijp met hun gifpissen op anderen. :{w
pi_217802992
Mijn mening: Er staan ook heel veel zinnige, waardevolle en goede reacties in de topics van Masberum.

Dat Yvonne er klaar mee is snap ik

Denk dat heel veel users er klaar mee waren. Wat overbleef is een popcorn topic en heel jammer dat Kree het laatste topic overnam.

Take care!
pi_217803029
Dus ik krijg 1 topic om in te reageren en als anderen ervoor zorgen dat het gesloten wordt dan is het jammer voor mij.
pi_217803035
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 mei 2025 01:06 schreef Iceage het volgende:
Mijn mening: Er staan ook heel veel zinnige, waardevolle en goede reacties in de topics van Masberum.

Dat Yvonne er klaar mee is snap ik

Denk dat heel veel users er klaar mee waren. Wat overbleef is een popcorn topic en heel jammer dat Kree het laatste topic overnam.

Take care!
Ja politiek heel correct. Als je een topic start en 19 van de 20 gaan offtopic en reageren op de man dan is het nogal moeilijk om op die ene persoon per pagina te reageren. Vooral ook omdat je jezelf wil verdedigen tegen alle flauwekul die gezegd wordt.

Dat mijn andere topics gesloten werden is al zorgelijk maar dat nu ook dit topic gesloten wordt zonder dat ik daar enige invloed op heb is gewoon.. tjah..

En Kree is juist 1 van de weinigen die altijd eerlijk reageert, zegt wat hij denkt en waarvan hij denkt dat het correct is. Verwijder zijn reacties als je denkt dat het niet correct is maar je gaat toch geen topic sluiten omdat je gewoon geen zin hebt om je werk uit te voeren? Dat het om een topic van mij gaat is ook weer geen toeval wat dat betreft

Mensen mogen mij niet, gaan op bepaalde manieren reageren, is dan jullie idee om het maar te sluiten omdat jullie anders teveel moeten modereren? In plaats van de mensen aan te pakken die verkeerd bezig zijn gewoon maar het topic sluiten..
pi_217803059
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 mei 2025 01:26 schreef Masberum het volgende:
En Kree is juist 1 van de weinigen die altijd eerlijk reageert, zegt wat hij denkt en waarvan hij denkt dat het correct is.
Je hebt meegekregen dat zijn reacties dusdanig onsamenhangend werden, dat er geen fatsoenlijk touw meer aan vast te knopen was?
quote:
Verwijder zijn reacties als je denkt dat het niet correct is maar je gaat toch geen topic sluiten omdat je gewoon geen zin hebt om je werk uit te voeren?
Het is geen werk, het is een onbezoldigde hobby.
quote:
Dat het om een topic van mij gaat is ook weer geen toeval wat dat betreft
Nou nee, het sluiten heeft niks met jou persoonlijk te maken.

quote:
0s.gif Op zaterdag 31 mei 2025 01:22 schreef Masberum het volgende:
Dus ik krijg 1 topic om in te reageren en als anderen ervoor zorgen dat het gesloten wordt dan is het jammer voor mij.
Dat ben ik wel volledig met je eens.

('anderen' = kree trouwens, niet wij 'kindjes kindjes' :{w )

Ik verwacht dan ook dat-ie binnenkort wel weer open gaat.
r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
pi_217803061
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 mei 2025 02:00 schreef r_one het volgende:

[..]
Je hebt meegekregen dat zijn reacties dusdanig onsamenhangend werden, dat er geen fatsoenlijk touw meer aan vast te knopen was?

Nee. Ik begreep hem volkomen

Het is geen werk, het is een onbezoldigde hobby.

Oke

Nou nee, het sluiten heeft niks met jou persoonlijk te maken.

Ja dat denk jij

Dat ben ik wel volledig met je eens.

('anderen' = kree trouwens, niet wij 'kindjes kindjes' :{w )

Ik verwacht dan ook dat-ie binnenkort wel weer open gaat.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')