Maar je weet zelf ook dat er met deze user geen discussie mogelijk is. Het wordt al jaren geprobeerd. Ik zie mezelf al bij de FA's aankomen met een verzoek om een ban omdat Masberum weigert op de vragen van andere users in te gaan.quote:Op donderdag 29 mei 2025 10:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
Het is een beetje flauw om te zeggen reageer dan niet, FOK! Is een discussie forum maar dat geld dan alleen als users daadwerkelijk een discussie kunnen voeren ?
Lastig, dat geef ik toequote:Op donderdag 29 mei 2025 10:06 schreef Armani XL het volgende:
[..]
En wat is dan de beste oplossing, denk jij? Een slotje gaat echt niet helpen want dan hebben we vanavond gewoon een nieuw topic waar weer iedereen bovenop springt.
Je laat jezelf verleiden om toch weer in discussie met Masberum te gaan terwijl je weet dat het totaal geen zin heeft.
[..]
Het is niet alleen weigeren maar ook aanvallen van usersquote:Op donderdag 29 mei 2025 10:14 schreef Armani XL het volgende:
[..]
Maar je weet zelf ook dat er met deze user geen discussie mogelijk is. Het wordt al jaren geprobeerd. Ik zie mezelf al bij de FA's aankomen met een verzoek om een ban omdat Masberum weigert op de vragen van andere users in te gaan.
En dan? Ban van een dagje (die al niet eens gegeven gaat worden), slotje op het topic. 24 uur later zijn we hier weer.
Iedereen springt er maar al te graag bovenop met alle frustraties van dien.quote:Op donderdag 29 mei 2025 10:17 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Lastig, dat geef ik toe
Maar zie bijvoorbeeld waar hij dus mij op zoekt, zijn reactie hier op mij, hij draait het zo dat het mijn fout is, dat doet hij bij bijna iedereen
De intentie van de meeste mensen in dat topic is goed, ook die van mij al ziet hij dat heel anders
Dit is dus structureel
Dan zou niemand meer moeten reageren, waarschijnlijk de beste optie maar dat krijg je niet voor elkaar
Dat klopt helemaal, dat weet ik helaas ook uit eigen ervaringquote:Op donderdag 29 mei 2025 10:21 schreef Armani XL het volgende:
[..]
Iedereen springt er maar al te graag bovenop met alle frustraties van dien.
Ik weet wel dat jij gelijk hebt. En ik denk dat 99% van de mensen in dat topic weet dat je gelijk heb en dat de fout niet bij jou ligt. Ik ben zelf ook (ex) alcoholverslaafd, dus ik weet hoe lastig het is. Maar de wil om te stoppen moet vanuit jezelf komen.
Het zijn ook vaak idiote posts , niet zo gek dat mensen daarop reagerenquote:Op donderdag 29 mei 2025 10:21 schreef Armani XL het volgende:
[..]
Ik weet wel dat jij gelijk hebt. En ik denk dat 99% van de mensen in dat topic weet dat je gelijk heb en dat de fout niet bij jou ligt. Ik ben zelf ook (ex) alcoholverslaafd, dus ik weet hoe lastig het is. Maar de wil om te stoppen moet vanuit jezelf komen.
Iedereen springt er dan maar boven op..quote:Op donderdag 29 mei 2025 10:21 schreef Armani XL het volgende:
[..]
En wat is het nut om hem op slot te gooien en vanavond een nieuw topic te hebben?quote:Op donderdag 29 mei 2025 11:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
Iedereen springt er dan maar boven op..
is misschien doordat TS zichzelf superieur voelt ten opzichte van een ander
En ook op deze wijze reageert
Wat is het nut van een topic open laten als user enkel dit topic gebruikt om zijn frustratie op anderen te botvieren
Nee ik denk dat je idd beter dit open kan laten.quote:Op donderdag 29 mei 2025 11:05 schreef Armani XL het volgende:
[..]
En wat is het nut om hem op slot te gooien en vanavond een nieuw topic te hebben?
Ik snap de frustratie, echt waar. Maar ik kan er weinig mee
Wat mij betreft gaan we het gewoon een reeks maken. Blijft het tenminste overzichtelijk.quote:Op donderdag 29 mei 2025 11:44 schreef Puzzie het volgende:
Toch nog een vraag over het desbetreffende topic, want het zit al bijna weer vol:
Hou je dit topic open? maw ga hem reeksen? Of kan deze TS nu weer overal zijn topics aanmaken in R&P?
Wie zegt dat het op slot moet? Maar het dient m.i. wel gemodereerd te worden zoals andere topics. Dus volgens de forumregels (waarin o.a. persoonlijke aanvallen, schelden, jij-bakken niet zijn toegestaan naar ik meen). Dus als een user over dat soort gedrag klaagt dient daar gewoon serieus naar gekeken te worden lijkt me?quote:Op donderdag 29 mei 2025 11:05 schreef Armani XL het volgende:
[..]
En wat is het nut om hem op slot te gooien en vanavond een nieuw topic te hebben?
Ik snap de frustratie, echt waar. Maar ik kan er weinig mee
Volgens mij gebeurt dat ook wel. Is mijn ervaring.quote:Op donderdag 29 mei 2025 12:07 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wie zegt dat het op slot moet? Maar het dient m.i. wel gemodereerd te worden zoals andere topics. Dus volgens de forumregels (waarin o.a. persoonlijke aanvallen, schelden, jij-bakken niet zijn toegestaan naar ik meen). Dus als een user over dat soort gedrag klaagt dient daar m.i. gewoon serieus naar gekeken te worden lijkt me?
Heel pijnlijk kree, jouw dronkemansgeleuter in dat topic.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 22:33 schreef kree het volgende:
niet eens met waarom laatste dicht gedaan werd.
Drink jij weer?!quote:Op vrijdag 30 mei 2025 22:33 schreef kree het volgende:
En dan advies geven aan een alcoholistquote:Op vrijdag 30 mei 2025 22:35 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Heel pijnlijk kree, jouw dronkemansgeleuter in dat topic.
Noted.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 22:33 schreef kree het volgende:
Ja politiek heel correct. Als je een topic start en 19 van de 20 gaan offtopic en reageren op de man dan is het nogal moeilijk om op die ene persoon per pagina te reageren. Vooral ook omdat je jezelf wil verdedigen tegen alle flauwekul die gezegd wordt.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 01:06 schreef Iceage het volgende:
Mijn mening: Er staan ook heel veel zinnige, waardevolle en goede reacties in de topics van Masberum.
Dat Yvonne er klaar mee is snap ik
Denk dat heel veel users er klaar mee waren. Wat overbleef is een popcorn topic en heel jammer dat Kree het laatste topic overnam.
Take care!
Je hebt meegekregen dat zijn reacties dusdanig onsamenhangend werden, dat er geen fatsoenlijk touw meer aan vast te knopen was?quote:Op zaterdag 31 mei 2025 01:26 schreef Masberum het volgende:
En Kree is juist 1 van de weinigen die altijd eerlijk reageert, zegt wat hij denkt en waarvan hij denkt dat het correct is.
Het is geen werk, het is een onbezoldigde hobby.quote:Verwijder zijn reacties als je denkt dat het niet correct is maar je gaat toch geen topic sluiten omdat je gewoon geen zin hebt om je werk uit te voeren?
Nou nee, het sluiten heeft niks met jou persoonlijk te maken.quote:Dat het om een topic van mij gaat is ook weer geen toeval wat dat betreft
Dat ben ik wel volledig met je eens.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 01:22 schreef Masberum het volgende:
Dus ik krijg 1 topic om in te reageren en als anderen ervoor zorgen dat het gesloten wordt dan is het jammer voor mij.
quote:Op zaterdag 31 mei 2025 02:00 schreef r_one het volgende:
[..]
Je hebt meegekregen dat zijn reacties dusdanig onsamenhangend werden, dat er geen fatsoenlijk touw meer aan vast te knopen was?
Nee. Ik begreep hem volkomen
Het is geen werk, het is een onbezoldigde hobby.
Oke
Nou nee, het sluiten heeft niks met jou persoonlijk te maken.
Ja dat denk jij
Dat ben ik wel volledig met je eens.
('anderen' = kree trouwens, niet wij 'kindjes kindjes')
Ik verwacht dan ook dat-ie binnenkort wel weer open gaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |