Hey Aequequote:
quote:Op donderdag 29 mei 2025 21:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
Vertel
Wat mis je
Als Amy er niet isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Always remember that you are absolutely unique. Just like everyone else
quote:Op donderdag 29 mei 2025 21:59 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]Zo kon je 'm wel interpreterenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 29 mei 2025 21:59 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]Bij jou? Nooit! Je bent de liefsteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Volgens sommigen is het maar een eenmalig iets en een trolactie.quote:Op donderdag 29 mei 2025 22:00 schreef JustinK het volgende:
[..]
Hopelijk weer pas na 2 uur snachts DT dan
Hey Jussiequote:
Ahwquote:Op donderdag 29 mei 2025 21:56 schreef JustinK het volgende:
[..]
Altijd gezellig als ze er is
Vrolijk, gek en raarrrrrr
Ze snapt mij als ik iwdjdgz typ
Sowieso te weinig gesproken de laatste tijd![]()
En ze is stiekem ook lief
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Always remember that you are absolutely unique. Just like everyone else
Dank je welquote:
Ik had vandaag bijna in de KPD-sc gepost omdat er Pokemon in de TT stondquote:Op donderdag 29 mei 2025 21:55 schreef aeque het volgende:
[..]
Daar kan ik alleen in kpd openlijk over vertellen.
Die waar iedereen kan winnenBehalve Justin. Die wint al genoeg.
Heej! Alles goed?quote:
Sommigen users zijn trollenquote:Op donderdag 29 mei 2025 22:01 schreef aeque het volgende:
[..]
Volgens sommigen is het maar een eenmalig iets en een trolactie.
Zelluf!quote:Op donderdag 29 mei 2025 22:00 schreef JellyBelly. het volgende:
[..]
Bij jou? Nooit! Je bent de liefste
quote:Op donderdag 29 mei 2025 22:02 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ahw
Ja jij bent steeds op vakantie
Nou steeds... valt mee toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |