abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 29 mei 2025 @ 21:53:50 #126
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_217792286
quote:
0s.gif Op donderdag 29 mei 2025 21:50 schreef Mutant01 het volgende:

[..]
Dat zijn hun rechten, ze bewegen binnen hetgeen mogelijk is.

Het feit dat je het gewoon niet uit je toetsenbord krijgt om te benoemen dat vooral de partijen aan de rechterflank willen tornen aan onze grondrechten en vrijheden zegt al genoeg.
Ahaaaa.... ja precies, rechten gebruiken zolang ze je uitkomen.

Ben je daar voor, trouwens, op sekse gescheiden gebedsruimten?

Zo ja: heb je dat al eens in de groep gegooid bij je ongetwijfeld van begrip overlopende collegae?
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  donderdag 29 mei 2025 @ 21:54:18 #127
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_217792292
quote:
0s.gif Op donderdag 29 mei 2025 21:45 schreef Mikeytt het volgende:
Bohh, zonder Etto is dit topic nog best prima te lezen. Snap niet dat ik dit niet eerder genomen heb.
Verzin nog wat ziekten.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  donderdag 29 mei 2025 @ 21:54:50 #128
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_217792302
quote:
10s.gif Op donderdag 29 mei 2025 21:52 schreef Mutant01 het volgende:

[..]
Suikerfeest - TRIGGEREDDDD
Ik wacht op je in F&L.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  donderdag 29 mei 2025 @ 21:55:06 #129
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_217792307
quote:
Bohh, zonder Etto is dit topic nog best prima te lezen. Snap niet dat ik dit niet eerder genomen heb.
Maar een abbo zonder Mikeytt?

Dat kost ongetwijfeld een godsvermogen.
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
pi_217792326
quote:
Zegt de moslim-konten-kusser
Vakman pur sang
  donderdag 29 mei 2025 @ 21:57:35 #131
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_217792338
quote:
0s.gif Op donderdag 29 mei 2025 21:50 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Omdat je net als al die andere anti-blanke figuren onbelezen bent:

https://www.stille-omgang.nl/

En laat ik nu gewoon even anticiperen.

Witte Amsterdammers die een 800-jarige religieuze traditie vieren zijn enge, racistische, conservatieve, fundamentalistische engerds.

Ondertussen is een vorkje meeprikken met het even zo primitieve Suikerfeest natuurlijk een teken van woke betrokkenheid.

Echt, log uit man.
Hier komt bijna geen hond meer op af Etto. Al jaren en jaren niet.
Ik denk vooral dat jij dat mirakel heel erg belangrijk vindt. En dat je op je teentjes getrapt bent omdat de meeste Amsterdammers dit geen reet meer zal interesseren. Er zullen daar naar schatiing meer mensen zijn die bijvoorbeeld het suikerfeest vieren

Log zelf gewoon uit als je hier niet tegen kunt. Het fucking mirakel is oude koeien uit de gracht halen en door de strot van mensen duwen.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_217792346
quote:
0s.gif Op donderdag 29 mei 2025 21:53 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Ahaaaa.... ja precies, rechten gebruiken zolang ze je uitkomen.

Ben je daar voor, trouwens, op sekse gescheiden gebedsruimten?

Zo ja: heb je dat al eens in de groep gegooid bij je ongetwijfeld van begrip overlopende collegae?
Vanzelfsprekend, rechten gebruik je doorgaans als ze je uitkomen. Dat is hoe het werkt. Bij verplichtingen werkt dat anders, dan moet je wel - of het je nu wel of niet uitkomt.

Los van het feit dat ik niet op mijn werk bid, is mijn persoonlijke mening over gescheiden gebedsruimten in een topic over Annabel en een multicultiboekje lijkt me uiterst irrelevant.
Allah Al Watan Al Malik
  donderdag 29 mei 2025 @ 21:59:19 #133
121125 Gimmick
I am vomit vomiting
pi_217792352
Ik dacht dat Nanninga verhuisd was?

Maar goed, lijkt inderdaad een onnodig eenzijdig boekje. Beetje dom, geeft de Nanninga's van de wereld vrije munitie.
I am a black hole shitting into the void
  donderdag 29 mei 2025 @ 22:00:08 #134
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_217792359
Ik ben in ieder geval ook bezig met een Fantasy Novel.

Het gaat over hoe een divers gezelsschap, bestaande uit witte expats, non-binaire Libanezen, uitgemolken Hindu-werknemers, verdwaalde Surinamers en christelijke Arabieren gezellig allerlei diverse feesten vieren in en om Mekka.

Kerst, Yom Kippoer, Holi, Keti Koti, Kwanza, Pasen en een huwelijksinzegening tussen een transseksuele Joodse gehandicapte en een Native American.

Ik denk dat het een bestseller wordt.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  donderdag 29 mei 2025 @ 22:00:23 #135
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_217792362
quote:
0s.gif Op donderdag 29 mei 2025 21:46 schreef Mutsaers__78 het volgende:

[..]
Ik doelde zelf meer op de betekenis in de trant van 'je aan een verhoor onderwerpen'.
Daar zou ik verhoorde gebruiken, zeker niet onderworpene.
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
pi_217792373
quote:
0s.gif Op donderdag 29 mei 2025 22:00 schreef EttovanBelgie het volgende:
Ik ben in ieder geval ook bezig met een Fantasy Novel.

Het gaat over hoe een divers gezelsschap, bestaande uit witte expats, non-binaire Libanezen, uitgemolken Hindu-werknemers, verdwaalde Surinamers en christelijke Arabieren gezellig allerlei diverse feesten vieren in en om Mekka.

Kerst, Yom Kippoer, Holi, Keti Koti, Kwanza, Pasen en een huwelijksinzegening tussen een transseksuele Joodse gehandicapte en een Native American.

Ik denk dat het een bestseller wordt.
Leuk, ben benieuwd.
Allah Al Watan Al Malik
  donderdag 29 mei 2025 @ 22:02:01 #137
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_217792380
quote:
0s.gif Op donderdag 29 mei 2025 21:58 schreef Mutant01 het volgende:

[..]
Vanzelfsprekend, rechten gebruik je doorgaans als ze je uitkomen. Dat is hoe het werkt. Bij verplichtingen werkt dat anders, dan moet je wel - of het je nu wel of niet uitkomt.

Los van het feit dat ik niet op mijn werk bid, is mijn persoonlijke mening over gescheiden gebedsruimten in een topic over Annabel en een multicultiboekje lijkt me uiterst irrelevant.
Ja, het is ineens altijd 'irrelevant' wanneer we tot de kern komen.

Ik wacht op je in f&l.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_217792401
quote:
0s.gif Op donderdag 29 mei 2025 20:47 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Dat is haar punt niet, en dat weet je ook, alleen moet dat narratief van racisme natuurlijk tot in oneindigheid overeind gehouden worden door die kongsi van deugkneuzen.

Laten we wel zijn: het gaat om inclusie en diversiteit, correct?

Wat raar dan, dat in dat hele boek er werkelijk nul aandacht wordt besteed aan Nederlandse culturele feestdagen en tradities. Niet een beetje niet, gewoon nul.

Alles van holi en uiteraard suikerfeest staat erin, uiteraard ook een homohuwelijk (reden genoeg dat 9 van de 10 lieden uit de getargetede doelgroep - streng religieuzen - het boek nu al staat te verbranden), maar het was kennelijk iets teveel moeite om iets over Kerst te zeggen, of over Pasen, of over de Jordaan, over volkszangers, over Ajax.

Nee, natuurlijk niet. Want wat diversiteit en inclusie voor deze intens racistische woke club echt betekent, is het wegpoetsen van een bevolkingsgroep en diens cultuur die zíj als minderwaardig, kwaadaardig en duivels zien: 'witte Nederlanders'.

En uiteraard sjokken D66'ers en GroenLinksers hier weer achteraan en is niet de intens racistische inhoud van dit boek het probleem, maar Nanninga.

Hoopvol wel, is dat een site als GeenStijl miljoenen lezers trekt. Een site als Joop nog geen tienduizend.

Dat is een teken: men heeft een afkeer van de zelf waanzinnig racistische bagger die woke heet, en die enkel door een paar grachtengordelianen daadwerkelijk wordt aangehangen.
Omdat Nederlandse feesten sowieso aandacht krijgen.
  donderdag 29 mei 2025 @ 22:04:36 #139
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_217792403
Amsterdam :')
pi_217792406
quote:
0s.gif Op donderdag 29 mei 2025 22:02 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Ja, het is ineens altijd 'irrelevant' wanneer we tot de kern komen.

Ik wacht op je in f&l.
Nee, het is irrelevant op het moment dat het totaal geen raakvlak heeft met het onderwerp. Maar dan ook echt helemaal niet.

Annabel trekt het niet dat er geen Amsterdams / Nederlands feestje in een boek wordt genoemd. Dat is het onderwerp.
Allah Al Watan Al Malik
  donderdag 29 mei 2025 @ 22:05:37 #141
210150 Hiddendoe
https://www.youtube.com/watch?
pi_217792411
quote:
10s.gif Op donderdag 29 mei 2025 21:57 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Ik denk vooral dat jij dat mirakel heel erg belangrijk vindt. En dat je op je teentjes getrapt bent omdat de meeste Amsterdammers dit geen reet meer zal interesseren. Er zullen daar naar schatiing meer mensen zijn die bijvoorbeeld het suikerfeest vieren

Log zelf gewoon uit als je hier niet tegen kunt. Het fucking mirakel is oude koeien uit de gracht halen en door de strot van mensen duwen.
Nog steeds tienduizend mensen per jaar hoor.

https://historiek.net/mirakel-van-amsterdam/954/
  donderdag 29 mei 2025 @ 22:06:35 #142
486919 Swango
Just saying
pi_217792422
quote:
0s.gif Op donderdag 29 mei 2025 21:25 schreef EttovanBelgie het volgende:
In een alternatief universum, wordt op dit moment in het islamitische Pakistan ook een jeugdboek 'gratis' verspreid:

John en Alan en Kaysey en Wesley en Jordan (they/them) en Muhammad (er moet nog één token-Pakistaan zijn) en Hillary gaan op een doldriest avontuur waarin ze in het lieflijke Pakistan Kerstmis vieren, Pasen, Holi en een echt homo-huwelijk bijwonen! Helaas worden tijdens dat homo-huwelijk al onze hoofdpersonen, behalve Muhammad, die al zijn twijfels had, op gruwelijke wijze afgeslacht wegens het celeberen van sodomie, en zien we, schitterend geïllustreerd, hoe de afgehouwen hoofden van John en Alan en Kaysey en Wesley en Jordan (they/them) en Hillary feestelijk door de straten van Islamabad worden gesleept, terwijl Muhammad boete doet voor het feit dat hij zich ooit heeft ingelaten met een verbintenis met kafir en adepten van het volk van Lot, en uitgroeit tot gerespecteerde leraar op een hanbalische Madrassa.
Hahahahaha!
In het eerste hoofdstuk vinden de hoofdpersonen al snel de dood in dit kort tragisch verhaal. Hopelijk heeft het boek veel kleurrijke illustraties om het geheel wat op te vullen :D
pi_217792445
quote:
0s.gif Op donderdag 29 mei 2025 21:11 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Brabbel nog wat voort.

Zoals met Palestina, zo is het met dit boek. Er spelen onaantastbare waarheden mee in dit alles, en dat maakt dat ik het ergens hilarisch vind dat uitgerekend jij het over psychische disbalans hebt.

Je laat het achterste van je tong nog niet zien, de tijd is nog niet rijp... eerst moet er 'gewenning' komen.

Zoals boeken als dit.
Ach jij ziet toch overal dingen die anderen niet zien. Je vindt jezelf best slim omdat je anderen door hebt. Je weet exact te vermelden wat ik denk en wat mijn motieven zijn.
  donderdag 29 mei 2025 @ 22:09:34 #144
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_217792450
quote:
10s.gif Op donderdag 29 mei 2025 21:57 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Hiddendoe heeft je al afgeserveerd, maar doe me een lol: log inderdaad uit. Zelden dergelijk wanhopig woke-imse gezien als de tenenkrommende posts van jou.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  donderdag 29 mei 2025 @ 22:09:55 #145
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_217792454
quote:
0s.gif Op donderdag 29 mei 2025 22:05 schreef Mutant01 het volgende:

[..]
Nee, het is irrelevant op het moment dat het totaal geen raakvlak heeft met het onderwerp. Maar dan ook echt helemaal niet.

Annabel trekt het niet dat er geen Amsterdams / Nederlands feestje in een boek wordt genoemd. Dat is het onderwerp.
Daarom: kom naar F&L. Barst los.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  donderdag 29 mei 2025 @ 22:10:19 #146
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_217792461
quote:
0s.gif Op donderdag 29 mei 2025 22:09 schreef Chadi het volgende:

[..]
Ach jij ziet toch overal dingen die anderen niet zien. Je vindt jezelf best slim omdat je anderen door hebt. Je weet exact te vermelden wat ik denk en wat mijn motieven zijn.
Op basis van je eigen uitspraken alhier is dat niet zo moeilijk.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_217792470
quote:
0s.gif Op donderdag 29 mei 2025 22:09 schreef Chadi het volgende:

[..]
Hij weet van elke moslim ook de motieven.
Allah Al Watan Al Malik
  donderdag 29 mei 2025 @ 22:12:44 #148
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_217792475
quote:
6s.gif Op donderdag 29 mei 2025 22:11 schreef Mutant01 het volgende:

[..]
Hij weet van elke moslim ook de motieven.
F&L wacht

Mods: ik doe mijn best deze theologische discussie te verplaatsen naar waar het hoort.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  donderdag 29 mei 2025 @ 22:13:23 #149
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_217792479
quote:
0s.gif Op donderdag 29 mei 2025 22:05 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]
Nog steeds tienduizend mensen per jaar hoor.

https://historiek.net/mirakel-van-amsterdam/954/
Even gecheckt en https://www.stille-omgang.nl/het-mirakel-van-amsterdam/ hier staat ongeveer 7000
Zullen ook voornamelijk oude fossielen zijn. Die uit het hele land komen, dus niet puur Amsterdam.

Dat is niets op een bevolking van bijna een miljoen.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  donderdag 29 mei 2025 @ 22:14:20 #150
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_217792488
quote:
10s.gif Op donderdag 29 mei 2025 22:13 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Even gecheckt en https://www.stille-omgang.nl/het-mirakel-van-amsterdam/ hier staat ongeveer 7000
Zullen ook voornamelijk oude fossielen zijn.

Dat is niets op een bevolking van bijna een miljoen.
Log uit.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')