Etto, leer eens om tegen andere meningen te kunnen.quote:Op donderdag 29 mei 2025 22:09 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Hiddendoe heeft je al afgeserveerd, maar doe me een lol: log inderdaad uit. Zelden dergelijk wanhopig woke-imse gezien als de tenenkrommende posts van jou.
Dat is niet je mening. Dat is de mening van je nieuwe meesters.quote:Op donderdag 29 mei 2025 22:15 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Etto, leer eens om tegen andere meningen te kunnen.
Ik log voor niemand uit.
Het punt is dat de mensen die hier boos over zijn over het algemeen ook hierover zullen zeiken als er wel iets m.b.t. Kerst of Het Mirakel in stond. Immers er is 'teveel' aandacht voor al het andere. Eid kent volgens deze mensen geen plek in de Nederlandse samenleving, net als Holi. Allemaal exotisch gedoe.quote:Op donderdag 29 mei 2025 22:13 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Even gecheckt en https://www.stille-omgang.nl/het-mirakel-van-amsterdam/ hier staat ongeveer 7000
Zullen ook voornamelijk oude fossielen zijn. Die uit het hele land komen, dus niet puur Amsterdam.
Dat is niets op een bevolking van bijna een miljoen.
De amsterdamse woke variant op de gristelijke boekjes van uitgeverij Callenbach die menig kind in de vorige eeuw tot zich moest nemen. Dat waren ook brave en moralistische kutboeken.quote:Op donderdag 29 mei 2025 21:47 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Als ik de fragmenten zo zie lijkt me dat een vreselijk saai braaf en moralistisch kutboek waar ik als kind waarschijnlijk in ging kliederen en snorren en baarden tekenen.
Maar verder weinig redenen tot dit soort paniek.
Ja als het aan sommigen ligt gaat ieder topic hier over de islam.quote:Op donderdag 29 mei 2025 22:18 schreef SpaceOddity het volgende:
Gaat het toch weer over die anti democratische, anti westerse, barbaars gewelddadige, UVRM schendende doodscultus; de islam.
Je verwacht het niet.
De Stille Omgang. Het mirakel van Amsterdam. Dit leidde er toe dat Amsterdam een bedevaartsoord werd en dus een ontmoetingsplaats voor talloze mensen.quote:Op donderdag 29 mei 2025 21:50 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Omdat je net als al die andere anti-blanke figuren onbelezen bent:
https://www.stille-omgang.nl/
En laat ik nu gewoon even anticiperen.
Witte Amsterdammers die een 800-jarige religieuze traditie vieren zijn enge, racistische, conservatieve, fundamentalistische engerds.
Ondertussen is een vorkje meeprikken met het even zo primitieve Suikerfeest natuurlijk een teken van woke betrokkenheid.
Echt, log uit man.
Kjjk daar ga je wederom eens met je framing en valse aannames he.quote:Op donderdag 29 mei 2025 22:17 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Dat is niet je mening. Dat is de mening van je nieuwe meesters.
Zelden zoveel gebrek aan intellectualisme, wetenschap en kennis gezien als in je dodelijk vermoeiende 'herboren woke act'.
Het is bijna voorspelbaar. De christelijke omgang in Amsterdam? Meneer zal het niet laten in de meest beledigende termen te spreken over dat religeuze ritueel.
Ondertussen ligt 'ie met z'n kont omhoog voor 't Suikerfeest, want ja, dat is vooral een niet-christelijk feestje.
Dat hele Suikerfeest. Wat heeft dat eigenlijk specifiek met Amsterdam te maken?quote:Op donderdag 29 mei 2025 21:57 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Hier komt bijna geen hond meer op af Etto. Al jaren en jaren niet.
Ik denk vooral dat jij dat mirakel heel erg belangrijk vindt. En dat je op je teentjes getrapt bent omdat de meeste Amsterdammers dit geen reet meer zal interesseren. Er zullen daar naar schatiing meer mensen zijn die bijvoorbeeld het suikerfeest vieren
Log zelf gewoon uit als je hier niet tegen kunt. Het fucking mirakel is oude koeien uit de gracht halen en door de strot van mensen duwen.
Nee, je ligt er gewoon voor op je rug.quote:Op donderdag 29 mei 2025 22:22 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Kjjk daar ga je wederom eens met je framing en valse aannames he.
Ik vier het suikerfeest niet, ik heb geen meesters.
Maar je zult zelf toch ook moeten concluderen dat het suikerfeest wat meer gevierd zal worden dan die stille tocht waar jij zo erg op geilt? En daarom zal dat ook prioriteit hebben om in dat kinderboekje te zetten.
Mierenneuken is jouw specialiteit?quote:Op donderdag 29 mei 2025 22:13 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Even gecheckt en https://www.stille-omgang.nl/het-mirakel-van-amsterdam/ hier staat ongeveer 7000
Zullen ook voornamelijk oude fossielen zijn. Die uit het hele land komen, dus niet puur Amsterdam.
Dat is niets op een bevolking van bijna een miljoen.
Het is in elk geval weer een hoop ophef door types als Nanninga om niets.quote:Op donderdag 29 mei 2025 22:18 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Het punt is dat de mensen die hier boos over zijn over het algemeen ook hierover zullen zeiken als er wel iets m.b.t. Kerst of Het Mirakel in stond. Immers er is 'teveel' aandacht voor al het andere. Eid kent volgens deze mensen geen plek in de Nederlandse samenleving, net als Holi. Allemaal exotisch gedoe.
Niemand betwist de importantie, alleen is er geen hond die het nog viert. We hebben het over een paar duizend mensen.quote:Op donderdag 29 mei 2025 22:21 schreef thedeedster het volgende:
[..]
De Stille Omgang. Het mirakel van Amsterdam. Dit leidde er toe dat Amsterdam een bedevaartsoord werd en dus een ontmoetingsplaats voor talloze mensen.
Gewoon een van de pilaren waarop mijn stad zich heeft ontwikkeld.
De importantie kan niet overschat worden.
Het boek draait niet om het Suikerfeest.quote:Op donderdag 29 mei 2025 22:24 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Dat hele Suikerfeest. Wat heeft dat eigenlijk specifiek met Amsterdam te maken?
Ook niet om Kerst.quote:Op donderdag 29 mei 2025 22:26 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Het boek draait niet om het Suikerfeest.
Wat een treurige post zegt. Echt heftige treurnis.quote:Op donderdag 29 mei 2025 22:24 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Nee, je ligt er gewoon voor op je rug.
Trouwens, dat je reactie op mijn post dat Annabelle iig nog Syriërs daadwerkelijk in huis opnam bestaat uit 'ik neuk Syrische vrouwen', zou iedereen, van links tot rechts en boven naar beneden moeten aantonen wat je werkelijk denkt.
Het super-overgrote deel van NL viert ook geen islamitische feesten.quote:Op donderdag 29 mei 2025 22:25 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Niemand betwist de importantie, alleen is er geen hond die het nog viert. We hebben het over een paar duizend mensen.
Elk jaar is er een processie in de Nes.quote:Op donderdag 29 mei 2025 22:25 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Niemand betwist de importantie, alleen is er geen hond die het nog viert. We hebben het over een paar duizend mensen.
Ik ben te slim en te belezen voor dit soort drogredenen.quote:Op donderdag 29 mei 2025 22:30 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Wat een treurige post zegt. Echt heftige treurnis.
'Je ligt er gewoon voor op je rug'.
Alsof iemand een misdaad begaat bij het vieren van Suikerfeest. Mijn hemel.
Klopt, ook niet om Kerst. En ook niet om het homo-huwelijk. Het draait om diversiteit. Daar draait het om.quote:Op donderdag 29 mei 2025 22:29 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ook niet om Kerst.
Homo-huwelijk, daar nog een mening over?
Dat vroeg ik niet.quote:Op donderdag 29 mei 2025 22:26 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Het boek draait niet om het Suikerfeest.
Diversiteit zonder één enkele Nederlandse traditie of Christelijk feest.quote:Op donderdag 29 mei 2025 22:31 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Klopt, ook niet om Kerst. En ook niet om het homo-huwelijk. Het draait om diversiteit. Daar draait het om.
Ja dat klopt, en daar komen enkele duizenden op af. Nogmaals, de importantie betwist ik niet - maar het is een feit dat het maar in uiterst beperkte kringen gevierd wordt.quote:Op donderdag 29 mei 2025 22:30 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Elk jaar is er een processie in de Nes.
Zo ook die islamitische feesten en Holi.quote:Op donderdag 29 mei 2025 22:32 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ja dat klopt, en daar komen enkele duizenden op af. Nogmaals, de importantie betwist ik niet - maar het is een feit dat het maar in uiterst beperkte kringen gevierd wordt.
Dit boekje is uitgebracht ter gelegenheid van het 750-jarig bestaan van Amsterdam. Wat mij betreft had dit in welke willekeurige andere metropool dan ook uitgedeeld kunnen worden. Londen, Parijs, New York of Berlijn.quote:Op donderdag 29 mei 2025 22:18 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Het punt is dat de mensen die hier boos over zijn over het algemeen ook hierover zullen zeiken als er wel iets m.b.t. Kerst of Het Mirakel in stond. Immers er is 'teveel' aandacht voor al het andere. Eid kent volgens deze mensen geen plek in de Nederlandse samenleving, net als Holi. Allemaal exotisch gedoe.
Welke obsessie precies? Dat er in de media een uurtje aandacht is voor een feest dat door een miljoen mensen in Nederland gevierd wordt? Dat er 5 minuten over in het NOS komt.quote:Op donderdag 29 mei 2025 22:30 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Het super-overgrote deel van NL viert ook geen islamitische feesten.
Vanwaar alsnog die debiele obsessie van de media ermee?
Had gekund inderdaad. Maar het is nu uitgebracht in Amsterdam.quote:Op donderdag 29 mei 2025 22:33 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Dit boekje is uitgebracht ter gelegenheid van het 750-jarig bestaan van Amsterdam. Wat mij betreft had dit in welke willekeurige andere metropool dan ook uitgedeeld kunnen worden. Londen, Parijs, New York of Berlijn.
Het programma:
https://amsterdam750.nl/
Ha nu komt de aap uit de mouw!quote:Op donderdag 29 mei 2025 22:31 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Klopt, ook niet om Kerst. En ook niet om het homo-huwelijk. Het draait om diversiteit. Daar draait het om.
Mijn punt is dat het de kern is van dit boek. Ik heb nergens gezegd dat ze dat op een prima manier ten uitvoer hebben gebracht. Tegelijkertijd vind ik de wijze waarop men nu aan het janken is weer erg overdreven.quote:Op donderdag 29 mei 2025 22:32 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Diversiteit zonder één enkele Nederlandse traditie of Christelijk feest.
Ja, nee, tuurlijk.
Joop-lezers zullen je nog geloven. De rest van Nederland is dat hele diversiteitsgereutel spuugzat, en terecht
Wie denk je nu voor de gek te houden?quote:Op donderdag 29 mei 2025 22:33 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Welke obsessie precies? Dat er in de media een uurtje aandacht is voor een feest dat door een miljoen mensen in Nederland gevierd wordt? Dat er 5 minuten over in het NOS komt.
Ja klinkt obsessief.
Of bedoel je dat commerciële partijen er op inspringen om geld aan te verdienen. Ja - ook erg obsessief. Zo werkt de markt.
750jaar Amsterdam kan je prima koppelen aan diversiteit door de eeuwen heen.quote:Op donderdag 29 mei 2025 22:35 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ha nu komt de aap uit de mouw!
Het is dus geen boekje over 750jaar Amsterdam!
Kontneuken en suikerfeest in 1570.quote:Op donderdag 29 mei 2025 22:36 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
750jaar Amsterdam kan je prima koppelen aan diversiteit door de eeuwen heen.
Ik ken echt niemand die dat doet.quote:Op donderdag 29 mei 2025 22:38 schreef Hexagon het volgende:
Tja een hele grote groep mensen in ons land doet aan de Ramadan. NIet zo raar dat de media erover bericht.
Ik denk dat je gewoon zo obsessief met moslims en de Islam bezig bent, dat alles je prikkelt. Elk scheetje, elke dingetje wat daar ook maar naar neigt valt je daardoor op. De gemiddelde niet-moslim heeft er totaal geen oog voor of doet er vrolijk aan mee. Want waarom zou je een feestje laten gaan?quote:Op donderdag 29 mei 2025 22:36 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Wie denk je nu voor de gek te houden?
Alles van BNN-VARA en Joop tot NRC en AD heeft de afgelopen maanden weer dagelijks lopen leuren met die ramadan... hele bedrijfsterreinen hebben weer cursussen 'diversiteit' en een 'dagje meedoen' achter de kiezen... bushokjes en folders vol met allerlei gezellige dingetjes voor ramadan.
Ergens weet ik ook dat jij dit ook weet. Alleen komt dat wel goed uit, die fetisj die 'woke' Nederland heeft voor alles wat met islam te maken heeft. Stukje bij beetje.
Doet er vrolijk aan mee...quote:Op donderdag 29 mei 2025 22:39 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik denk dat je gewoon zo obsessief met moslims en de Islam bezig bent, dat alles je prikkelt. Elk scheetje, elke dingetje wat daar ook maar naar neigt valt je daardoor op. De gemiddelde niet-moslim heeft er totaal geen oog voor of doet er vrolijk aan mee. Want waarom zou je een feestje laten gaan?
Verder is het net als Kerst gewoon een commerciële happening geworden. Jij hebt daar moeite mee, dat is echt je eigen probleem.
Dank voor het bewijzen van mijn punt. Misschien voor een verbod op het Suikerfeest pleiten, past wel bij je seculier-liberale gedachtegoed. Want ja voor je het weet!quote:Op donderdag 29 mei 2025 22:40 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Doet er vrolijk aan mee...
Precies.
Stukje bij beetje.
Die hebben we al.quote:Op donderdag 29 mei 2025 22:41 schreef Hexagon het volgende:
Monocultuur en Exclusie Officer lijkt me een puik beroep
Tja, wanneer het gaat om onoverbrugbare culturele verschillen en de-van-daar-uit-ontstane problemen in samenlevingen, speelt zowat elke keer deze anti democratische, anti westerse, barbaars gewelddadige, UVRM schendende doodscultus een rol van betekenis.quote:Op donderdag 29 mei 2025 22:19 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ja als het aan sommigen ligt gaat ieder topic hier over de islam.
Verboden werken niet.quote:Op donderdag 29 mei 2025 22:41 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dank voor het bewijzen van mijn punt. Misschien voor een verbod op het Suikerfeest pleiten, past wel bij je seculier-liberale gedachtegoed. Want ja voor je het weet!
Een hele grote groep mensen in ons land stemt ook PVV. Daar ben je allemaal wat minder mild over.quote:Op donderdag 29 mei 2025 22:38 schreef Hexagon het volgende:
Tja een hele grote groep mensen in ons land doet aan de Ramadan. NIet zo raar dat de media erover bericht.
Aldus de man die Suikerfeest vieren associeert met één of andere overname van het land door moslims.quote:Op donderdag 29 mei 2025 22:42 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Verboden werken niet.
Educatie des te meer. Ik wacht op je in F&L
Daar bericht de media ook over. Wat is je punt?quote:Op donderdag 29 mei 2025 22:43 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Een hele grote groep mensen in ons land stemt ook PVV. Daar ben je allemaal wat minder mild over.
Nee, ik geef aan dat het nogal absurd is over diversiteit en inclusie te spreken en Kerst en Pasen buiten je 'diversiteit'-boekje te laten.quote:Op donderdag 29 mei 2025 22:43 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Aldus de man die Suikerfeest vieren associeert met één of andere overname van het land door moslims.
Educatie.
Ga toch weg man, iedereen doorziet je inmiddels.quote:Op donderdag 29 mei 2025 22:44 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Nee, ik geef aan dat het nogal absurd is over diversiteit en inclusie te spreken en Kerst en Pasen buiten je 'diversiteit'-boekje te laten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |