Ik wacht wel gewoon de telfinish afquote:Op donderdag 29 mei 2025 20:48 schreef Paul het volgende:
Telstart wint dit nog
- Paul, winnaar FOK!Toto2025-
Als ze het onkruid op die statribune links naast het uitvak weghalen scheelt dat wel denk ikquote:Op donderdag 29 mei 2025 20:45 schreef Wotte het volgende:
Allemaal leuk en aardig en dit en dat over de romantiek van het voetbal maar dat Telstar is wel een aanfluiting voor de Eredivisie.
Ach, gun de mensen met hersenen ook watquote:Op donderdag 29 mei 2025 20:53 schreef Paul het volgende:
Ik had Ado of Denbosch in eredivisie willen hebben hee, die rellen zijn wel lagge meestal
ja meneerquote:Op donderdag 29 mei 2025 20:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ach, gun de mensen met hersenen ook wat
Tot morgen.quote:Op donderdag 29 mei 2025 20:55 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Had er ook meer van verwacht en sla de tweede helft over.
In tegenstelling tot Willem II?quote:Op donderdag 29 mei 2025 20:45 schreef Wotte het volgende:
Allemaal leuk en aardig en dit en dat over de romantiek van het voetbal maar dat Telstar is wel een aanfluiting voor de Eredivisie.
Natuurlijk, als dit het spel van Roda JC ofzo was geweest dan had ik het wel prima gevonden als die niet zouden promoveren.quote:Op donderdag 29 mei 2025 20:45 schreef Wotte het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |