Ik had het geluk dat ik daar als 18-jarig broekie bij was. De enige keer in m'n leven dat ik een tijdje geen stem meer had, na het harde schreeuwen voor het winnende doelpunt.quote:Op donderdag 29 mei 2025 13:20 schreef Doedezemaar het volgende:
Oh cool, Ziggo Sport zendt wat legendarische Europese voetbalwedstrijden uit het verleden uit. Waaronder komende nacht Ajax tegen AC Milan uit 95. Was jij daar bij Mad?
Vooraf-track: kort na 18:26 uurquote:Programma voor vandaag:
18:30 uur: DJ11 - Packed
21:00 uur: DJ Melting - Golden Oldies
Zou maar kunnen. Het schijnt gebaseerd te zijn op een opzetje dat de Chemical Brothers-man nog had liggenquote:Op zaterdag 31 mei 2025 18:37 schreef livelink het volgende:
Dat intro is volgens mij een sample van een ander nummer.
Ja, mijn moeder gaat goed. De antibiotica slaat heel goed aan. Ze hebben de bacterie niet meer teruggevonden in het bloed. Ze is nu van het infuus af en over naar orale antibiotica. Dat moet ze wel nog een lange periode slikken, maar ze mag dinsdag naar huis!quote:Op zaterdag 31 mei 2025 18:38 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Zou maar kunnen. Het schijnt gebaseerd te zijn op een opzetje dat de Chemical Brothers-man nog had liggen
Hoe is het verder, trouwens? En met je moeder?
Wow, goede berichtenquote:Op zaterdag 31 mei 2025 18:40 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, mijn moeder gaat goed. De antibiotica slaat heel goed aan. Ze hebben de bacterie niet meer teruggevonden in het bloed. Ze is nu van het infuus af en over naar orale antibiotica. Dat moet ze wel nog een lange periode slikken, maar ze mag dinsdag naar huis!
Ik vond het al zo bekend klinken.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 18:47 schreef DJ11 het volgende:
2024 begon bijzonder leuk, met een totaal onverwachte remix van mijn #1 van 2023:Bobby Bazini - Waterfallin' (Gilles Peterson remix)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |