Vergeet hij dat nog steedsquote:Op donderdag 29 mei 2025 20:37 schreef JustinK het volgende:
[..]
Zet er ook nog maar een keer bij dat @:MizzezAmy geen koffie drinkt
Je kunt het beter een keer te vaak opschrijven dan te weinig.quote:Op donderdag 29 mei 2025 20:37 schreef JustinK het volgende:
[..]
Zet er ook nog maar een keer bij dat @:MizzezAmy geen koffie drinkt
quote:Op donderdag 29 mei 2025 20:37 schreef JustinK het volgende:
[..]
Zo vaak vergeten, dat kan geen kwaad
Nietquote:Op donderdag 29 mei 2025 20:37 schreef JustinK het volgende:
[..]
Zo vaak vergeten, dat kan geen kwaad
En jij druivensap ipv bierquote:Op donderdag 29 mei 2025 20:38 schreef sp3c het volgende:
gewoon iedere keer vergeten en op een gegeven moment drinkt ze ook koffie
Zou dat werken ja?quote:Op donderdag 29 mei 2025 20:38 schreef sp3c het volgende:
gewoon iedere keer vergeten en op een gegeven moment drinkt ze ook koffie
Wist niet dat jullie tweeling warenquote:Op donderdag 29 mei 2025 20:35 schreef bondage het volgende:
Dank voor de felicitaties. En @:moemoe is idd ook jarig
Leuk wel omdat te doen op je verjaardagquote:Op donderdag 29 mei 2025 20:34 schreef JellyBelly. het volgende:
[..]
Hier bijna 50. Heb alles goed geregeld voor mijn verjaardag. Ik ben wegOp 2 Teckels, 2 katten, 2 cavia's en een vijver vol vissen oppassen.
Hopelijk leeft alles nog erna
Jup, zowel als sterrenbeeld als op FOK!quote:Op donderdag 29 mei 2025 20:39 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Wist niet dat jullie tweeling waren
Allemaal thee bedoel jequote:Op donderdag 29 mei 2025 20:39 schreef gebrokenglas het volgende:
Als iedereen nu koffie gaat drinken heb ik dat probleem niet meer dat ik mij vergis in wie wel of geen thee danwel koffie wil.
Zat me net te bedenken dat dit geen woord is .. of wel?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |