Dat zat niet in mijn hoofdquote:Op donderdag 29 mei 2025 16:21 schreef marcb1974 het volgende:
Waarom krijg ik meteen Silence of the Lambs gedachtes bij deze TT?
Aan paaseitjes denkenquote:
quote:Op donderdag 29 mei 2025 16:39 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Daar zit wel een aluminium velletje om
Engine is gewoon heel zuinig op zijn eitjesquote:
Dat begrijp ik welquote:Op donderdag 29 mei 2025 16:41 schreef pullup het volgende:
[..]
Engine is gewoon heel zuinig op zijn eitjes
Vreemd verhaal weer... er moet wel heel veel in zitten om er ziek van te worden.quote:Op donderdag 29 mei 2025 17:59 schreef chufi het volgende:
Dat er vroeger coke in cola zat is natuurlijk allang bekend, maar nu nog steeds ?
Dat heb ik dus totaal niet bij dit soort nieuwsquote:Op donderdag 29 mei 2025 18:05 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Dit soort nieuws heb je helemaal niets aan... behalve dat je Haribo's wil gaan kopen
Of je moet er heel veel van etenquote:Op donderdag 29 mei 2025 18:05 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Vreemd verhaal weer... er moet wel heel veel in zitten om er ziek van te worden.
Of ze bedoelen stoned, maar dat is dan weer niet ziek.
Dit soort nieuws heb je helemaal niets aan... behalve dat je Haribo's wil gaan kopen
Slimme zet wel van Haribo... Je eet er eerst 1 of twee.... en dan komt de vreetkickquote:
Precies! De apenkoppen.. oh wacht, dat is Katjaquote:Op donderdag 29 mei 2025 18:13 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Slimme zet wel van Haribo... Je eet er eerst 1 of twee.... en dan komt de vreetkick
Die zijn gevaarlijk lekkerquote:Op donderdag 29 mei 2025 18:15 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Precies! De apenkoppen.. oh wacht, dat is Katja
Ik ben meer biggetjesfanquote:
Ik denk meteen aan Pekingeendquote:Op donderdag 29 mei 2025 16:21 schreef marcb1974 het volgende:
Waarom krijg ik meteen Silence of the Lambs gedachtes bij deze TT?
Neequote:Op donderdag 29 mei 2025 18:06 schreef marcb1974 het volgende:
Ik heb zo het gevoel dat het zondag is vandaag.
Is dat raar
quote:Op donderdag 29 mei 2025 18:45 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik denk meteen aan Pekingeend![]()
Maar ieder zijn ding.
Avond schoonheid.quote:
Hoe is t?quote:
Das wel eens een goede optie voor van de week jaquote:Op donderdag 29 mei 2025 18:45 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik denk meteen aan Pekingeend![]()
Maar ieder zijn ding.
Porky's?quote:Op donderdag 29 mei 2025 20:02 schreef marcb1974 het volgende:
Dames, heren en andere anomalieën,
1 van de beste films ooit is straks op tv.
Half 9, Veronica.
Dan had ik het bijna goed.quote:
Ja. Nu op NPO1.quote:
Ik geloof niet dus ik kijk daar sowieso al niet naarquote:
Was het zo ergquote:
Ik geloof ook niet, ook al is mn dochter gedoopt .... dat was niet mijn besluitquote:Op donderdag 29 mei 2025 21:08 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik geloof niet dus ik kijk daar sowieso al niet naar
Ook meteen deel 2 er achteraan?quote:
Ja die echte ceremoniele Spaanse processie bv zijn best wel mooi om te zien en prachtig om te beleven...quote:Op donderdag 29 mei 2025 21:14 schreef pullup het volgende:
Naja mijn vader was zelfs zo streng om bij ons etende gelovige gasten ongeveer te verbieden om zelf te bidden voor het eten.
"Doen we hier niet want het zit al in de soep meegekookt"
Ik kijk ook wel naar gelovige kunst of luister naar gezangen dus ben wel ietsw milder![]()
Als het goed/mooi is dan is dat helemaal top
Mijn dochter heeft zich ook laten dopen , een paar maanden geleden , haar keuze uiteraardquote:Op donderdag 29 mei 2025 21:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik geloof ook niet, ook al is mn dochter gedoopt .... dat was niet mijn besluit
Deel 1 al half gemistquote:
Ik heb me vorig jaar ook prima vermaakt met bij de semana sancta in Sevilla, was echt tofquote:Op donderdag 29 mei 2025 21:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja die echte ceremoniele Spaanse processie bv zijn best wel mooi om te zien en prachtig om te beleven...
dit lijkt meer een slap namaak aftreksel om toch ook een beetje mee te kunnen doen ...
Mijn dochter had weinig keuze .. en ik maakte verder geen bezwaar, min of meer een compromis.. Niet trouwen voor de kerk, maar wel een gedoopte dochter ..quote:Op donderdag 29 mei 2025 21:18 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Mijn dochter heeft zich ook laten dopen , een paar maanden geleden , haar keuze uiteraard
Ah op die fietsquote:Op donderdag 29 mei 2025 21:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Mijn dochter had weinig keuze .. en ik maakte verder geen bezwaar, min of meer een compromis.. Niet trouwen voor de kerk, maar wel een gedoopte dochter ..
De avond/nacht sessies zijn vaak echt helemaal top ...quote:Op donderdag 29 mei 2025 21:20 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik heb me vorig jaar ook prima vermaakt met bij de semana sancta in Sevilla, was echt tof
Ghosts bad,quote:Op donderdag 29 mei 2025 21:19 schreef pullup het volgende:
[..]
Deel 1 al half gemistNu is het verhaalook nietzo ingewikkeld dat ik niet meerzu kunnen inhaken maar ik doe dat toch maar niet.
I
quote:Op donderdag 29 mei 2025 21:30 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ghosts bad,
Ghostsbusters good.
En
I ain't afraid of no ghosts
Wie is dat?quote:
Die ene welquote:
Owquote:
Maar die is The Gatekeeperquote:Op donderdag 29 mei 2025 21:51 schreef pullup het volgende:
[..]
Ow![]()
Fout gegokt
Sigourney had ik wel onthouden natuurlijk
Met die bril toch?quote:
Die speelt wel vaker met monsters.quote:
Dat slijmerige groene dingquote:
Hoe is t ermee? Schijnt de zon bij jou wel?quote:
Mwah het is wisselvallig weerquote:Op vrijdag 30 mei 2025 10:28 schreef Lovely het volgende:
[..]
Hoe is t ermee? Schijnt de zon bij jou wel?
Vanmorgen scheen de zon hier wel even..Nu is het bewolktquote:Op vrijdag 30 mei 2025 10:29 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Mwah het is wisselvallig weer![]()
Net leek de zon wat te komen maar nu is het weer grijzig
Hier ook vanmorgen maar dat is nu weer wegquote:Op vrijdag 30 mei 2025 10:30 schreef Lovely het volgende:
[..]
Vanmorgen scheen de zon hier wel even..Nu is het bewolkt
Denk aan het toiletpapierquote:
Zie je de zon nu welquote:Op vrijdag 30 mei 2025 15:02 schreef Puzzie het volgende:
Zo! Ramen gelapt, ik kan er weer doorheen kijken
Veel wolkjes zeker. Tenminste hier wel en soms een harde woeiquote:
Maar wel ook heel zonnig nuquote:Op vrijdag 30 mei 2025 15:17 schreef Lovely het volgende:
[..]
Veel wolkjes zeker. Tenminste hier wel en soms een harde woei
Dat krijg je als je op zo'n rare plek gaat wonenquote:Op vrijdag 30 mei 2025 15:17 schreef Lovely het volgende:
[..]
Veel wolkjes zeker. Tenminste hier wel en soms een harde woei
Yes heerlijk weer buitenquote:
Misschien idd beter meer naar het midden verhuizenquote:Op vrijdag 30 mei 2025 15:19 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat krijg je als je op zo'n rare plek gaat wonen
Hier zon en warm
Het midden van? Je dorp? De straat? Het huis? Het land? Het continent?quote:Op vrijdag 30 mei 2025 15:22 schreef Lovely het volgende:
[..]
Misschien idd beter meer naar het midden verhuizen![]()
Het land natuurlijkquote:Op vrijdag 30 mei 2025 15:24 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Het midden van? Je dorp? De straat? Het huis? Het land? Het continent?
Zoveel mogelijkheden
Ga dan door richting het diepe zuidenquote:
Provincie Zeeland wordt het of toch voor Limburgquote:Op vrijdag 30 mei 2025 15:27 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ga dan door richting het diepe zuiden
Zeeland zit je ook met woei en kouquote:Op vrijdag 30 mei 2025 15:29 schreef Lovely het volgende:
[..]
Provincie Zeeland wordt het of toch voor Limburg
Ojaa.. nou dan blijf ik hier maar gewoon wonenquote:
Heyquote:Op vrijdag 30 mei 2025 15:32 schreef _UserName_ het volgende:
Hallo
Even gewerkt, dutje gedaan en ik moet zeggen dat het lekker is buiten
Had het benauwder verwacht jaquote:
Morgen vast wel, dan is t een stuk warmer..quote:
quote:Op vrijdag 30 mei 2025 15:39 schreef Lovely het volgende:
[..]
Morgen vast wel, dan is t een stuk warmer..
Niet goed? Liever regen?quote:
Ik vind het nu al erg warmquote:
Ja! Als ik moet kiezen tussen een hoog dauwpunt en regen, dan maar regen want dat is nog goed voor de tuinquote:
Regen wel alleen door de week, in het weekend droog graagquote:Op vrijdag 30 mei 2025 16:01 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ja! Als ik moet kiezen tussen een hoog dauwpunt en regen, dan maar regen want dat is nog goed voor de tuin
Het is nog te doen.. vind ikquote:
In de nacht dan maar.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 16:01 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ja! Als ik moet kiezen tussen een hoog dauwpunt en regen, dan maar regen want dat is nog goed voor de tuin
Niet in combinatie met opvliegers.quote:
Dat snap ik dan wel ja..quote:Op vrijdag 30 mei 2025 16:04 schreef drakin het volgende:
[..]
Niet in combinatie met opvliegers.![]()
Ik kan sowieso niet goed tegen warmte
Hebben we toch allemaal last van in 40+?quote:
Ik denk het welquote:Op vrijdag 30 mei 2025 16:07 schreef drakin het volgende:
[..]
Hebben we toch allemaal last van in 40+?
De dames dan.
Met wat geluk heb je het wel weer gehad
Ja! Tussen 00 en 04u gewoon 10mm zodat het weer een beetje op kan drogenquote:
Helemaal mee eensquote:Op vrijdag 30 mei 2025 16:10 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ja! Tussen 00 en 04u gewoon 10mm zodat het weer een beetje op kan drogen
En dan overdag zon, een briesje en een graad of 23-25
Echt niet, zo'n hoosbui van 20 min. waarbij je gelijk drijfnat bent als je één stap naar buiten doet.quote:
En daarna weer naar binnenquote:Op vrijdag 30 mei 2025 16:33 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Echt niet, zo'n hoosbui van 20 min. waarbij je gelijk drijfnat bent als je één stap naar buiten doet.
En lekker in bad gaan liggen.quote:
Of onder een warme douchequote:
Je hebt het tegen en badeendje.quote:
Regen om af te koelenquote:Op vrijdag 30 mei 2025 16:07 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ik denk het wel
Tenminste ik wel af en toe..
Daarom ook verdeeld over 4 uur, de grond moet het wel een beetje op kunnen nemenquote:Op vrijdag 30 mei 2025 16:33 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Echt niet, zo'n hoosbui van 20 min. waarbij je gelijk drijfnat bent als je één stap naar buiten doet.
Oja, die douchen natuurlijk nooitquote:Op vrijdag 30 mei 2025 16:41 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Je hebt het tegen en badeendje.
Na een warme dag, met onweer erbijquote:
Heil Thor!quote:
O hier geen onweer. Heb net nog heerlijk op een terras zitten etenquote:
Als het maar geen te harde knallen zijn in de nachtquote:
Hier ook niet, maar is wel fijn in de avond met regenquote:Op vrijdag 30 mei 2025 18:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O hier geen onweer. Heb net nog heerlijk op een terras zitten eten
Ja zeker voor de natuur.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 18:21 schreef Lovely het volgende:
[..]
Hier ook niet, maar is wel fijn in de avond met regen
Ik hou er wel vanquote:Op vrijdag 30 mei 2025 18:21 schreef Lovely het volgende:
[..]
Als het maar geen te harde knallen zijn in de nacht
Mijn killerparkiet houd ook van harde knallen.quote:
Die kan ik op twee manieren interpreterenquote:Op vrijdag 30 mei 2025 19:31 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Mijn killerparkiet houd ook van harde knallen.
Hebben jullie daar een speciale kamer voor?quote:Op vrijdag 30 mei 2025 19:31 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Mijn killerparkiet houd ook van harde knallen.
quote:Op vrijdag 30 mei 2025 19:32 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Die kan ik op twee manieren interpreteren
Laten we het maar snel over iets anders hebben.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 19:34 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hebben jullie daar een speciale kamer voor?
En hoe leg je het de volgende dag uit op je werk?
Beter misschien jaquote:Op vrijdag 30 mei 2025 19:41 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
[..]
Laten we het maar snel over iets anders hebben.
Kom, laten we dat niet doen en begin jij maar met vertellenquote:Op vrijdag 30 mei 2025 19:41 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
[..]
Je maakt hem ook verlegenquote:Op vrijdag 30 mei 2025 19:41 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
[..]
Ik zag net live een zoon met zn HipHop Daddy Ice-TBekijk deze YouTube-video bellen ... zonder muntjes dat wel, maar wel beeldquote:Op vrijdag 30 mei 2025 22:57 schreef marcb1974 het volgende:
Best grappig zo'n serie uit de jaren 80.
Nog munttelefoons om mee te bellen
Hey GOAquote:
quote:Op zaterdag 31 mei 2025 07:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey GOAja lekker, daar zeg ik geen nee tegen
Thnx, liefquote:
Morguh Drakinquote:
Heerlijk, ja graagquote:Op zaterdag 31 mei 2025 07:53 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Mogge, jij ook een bakkie?
Goeiemorgen Dottekequote:
Dankjewel GOAquote:Op zaterdag 31 mei 2025 07:55 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Kijk eens, dezeis voor jou!
Als ik naar de temperaturen kijk blijf ik lekker rustig binnen.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 07:55 schreef drakin het volgende:
[..]
Goeiemorgen Dotteke
Ga je nog wat leuks doen dit weekend?
Straks sporten, mijn nieuwe boekenkast bewonderen en vanmiddag werkenquote:Op zaterdag 31 mei 2025 08:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Als ik naar de temperaturen kijk blijf ik lekker rustig binnen.
Alleen boodschappen doen en dat was het. Jij?
Ja, de natuur is prachtig, ik reed van de week naar Arnhem, althans ik liet mij rijdenquote:Op zaterdag 31 mei 2025 07:58 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ik kom net al terug uit omgeving Utrecht, prachtige dag gaat het worden.. het was onderweg al mooi
Ik was gezellig bij een vriend, zaten al aan de wijn kreeg ik gisteravond een appje dat ze vanmorgen komen (last-minute) om een puls te maken in mijn tuin.quote:
O je hebt een nieuwe boekenkast, dat was het grote pakket wat je van de week kreegquote:Op zaterdag 31 mei 2025 08:05 schreef drakin het volgende:
[..]
Straks sporten, mijn nieuwe boekenkast bewonderen en vanmiddag werken
O dat is ook wel plotsquote:Op zaterdag 31 mei 2025 08:09 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik was gezellig bij een vriend, zaten al aan de wijn kreeg ik gisteravond een appje dat ze vanmorgen komen (last-minute) om een puls te maken in mijn tuin.![]()
Dat heb ik 6 jaar lang zelf geprobeerd... zonder resultaat. Dus nu maar zo. Maar moest nog wat voorbereiden, dus had ik de wekker om 6 uur gezet.. achm op zon dag als dit is dat eigenlijk gewoon heerlijk !
Leuk een boekenkast, heb je iets bijzonders gekozen?quote:Op zaterdag 31 mei 2025 08:05 schreef drakin het volgende:
[..]
Straks sporten, mijn nieuwe boekenkast bewonderen en vanmiddag werken
Ja, met die droogte was er een wachtrij,.. en ik tegen die lui gezegd, als er een gaatje valt, kom maar, ik zorg wel dat ik thuis ben. (had deze alleen niet aan zien komenquote:
Ik heb nieuwe fruitkistjes gestapeldquote:Op zaterdag 31 mei 2025 08:14 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Leuk een boekenkast, heb je iets bijzonders gekozen?
Cool idee! We willen straks wel een fotoquote:Op zaterdag 31 mei 2025 08:16 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik heb nieuwe fruitkistjes gestapeld
Ziet er erg tof uit als boekenkast
En nu gaan ze een gaatje slaanquote:Op zaterdag 31 mei 2025 08:15 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ja, met die droogte was er een wachtrij,.. en ik tegen die lui gezegd, als er een gaatje valt, kom maar, ik zorg wel dat ik thuis ben. (had deze alleen niet aan zien komen)
Maar, ik hoop dat het lukt, dan ben ik er wel erg blij mee
Ik heb een foto op Facebook staanquote:Op zaterdag 31 mei 2025 08:16 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Cool idee! We willen straks wel een foto
Maar ik heb je facebook nietquote:
quote:
quote:
Als een echte vogelaar heeft pullup zijn eigen thermoskan meequote:
Morguh Pullupquote:
Goedemorgenquote:
O neequote:
Ik heb de goto ook op whatsappquote:
Vertelquote:Op zaterdag 31 mei 2025 08:28 schreef pullup het volgende:
Ik heb heerlijk uitgeslapenDoor die extra 2 uurtjes heb ik zelfs mijn laatste droom onthouden
Heb je meerdere dromen in een nacht dan?quote:Op zaterdag 31 mei 2025 08:28 schreef pullup het volgende:
Ik heb heerlijk uitgeslapenDoor die extra 2 uurtjes heb ik zelfs mijn laatste droom onthouden
Ik had verrassend genoeg een uitnodiging gekregen om mee te doen bij wat testen voor het team van het roeien. Dacht dat ik dan niet zo goed zou scoren en als de roeiers op de fysieke onderdelen maar wilde dan de beste zijn op alle mentale testenquote:
Iedereen volgens mij welquote:Op zaterdag 31 mei 2025 08:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb je meerdere dromen in een nacht dan?
O echt, nooit gewetenquote:
Je hebt meerdere dromen per nacht, vooral in je diepe slaap. Tenzij je op dat moment wakker wordt herinner je ze meestal niet.quote:
Hey SBEquote:Op zaterdag 31 mei 2025 08:53 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Je hebt meerdere dromen per nacht, vooral in je diepe slaap. Tenzij je op dat moment wakker wordt herinner je ze meestal niet.
Morge.
Tsjaa.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 08:53 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Je hebt meerdere dromen per nacht, vooral in je diepe slaap. Tenzij je op dat moment wakker wordt herinner je ze meestal niet.
Morge.
Mijn kat eet net een vlieg opquote:
Zeg hem/haar maar dat hij nu geen voer meer hoeft als hij het zelf regeltquote:Op zaterdag 31 mei 2025 09:14 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Mijn kat eet net een vlieg op![]()
En dat op de vroege ochtend
Ik moedig het zelfs aan. Gratis vliegenvangerquote:Op zaterdag 31 mei 2025 09:15 schreef pullup het volgende:
[..]
Zeg hem/haar maar dat hij nu geen voer meer hoeft als hij het zelf regelt
Zijn die er überhaupt nog?quote:
Niet in de moestuin.quote:
Snap ikquote:
Nee wist ik echt niet, dacht één droomquote:
Echt?quote:Op zaterdag 31 mei 2025 09:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee wist ik echt niet, dacht één droom
Ja dat hoor ik dus net voor het eerstquote:Op zaterdag 31 mei 2025 09:47 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Echt?![]()
iedereen heeft meerdere dromen per nacht
Ja bijzonderquote:Op zaterdag 31 mei 2025 09:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat hoor ik dus net voor het eerst
Het is wat jij er van maakt, hoe jij daar naar kijkt.quote:
Wel mooi dat je in je droom niet de hele zooi hebt lopen opruimen en toen wakker werdquote:Op zaterdag 31 mei 2025 10:07 schreef Domnivoor het volgende:
Ik droomde dat mijn huis een bende was.
Ik werd wakker en mijn huis is een bende![]()
In de droom viel het eigenlijk nog wel mee.
quote:Op zaterdag 31 mei 2025 10:07 schreef Domnivoor het volgende:
Dat zou een domper zijnquote:Op zaterdag 31 mei 2025 10:08 schreef pullup het volgende:
[..]
Wel mooi dat je in je droom niet de hele zooi hebt lopen opruimen en toen wakker werd
Ik schrijf ze vaak meteen op en laat ze dan uitleggen door AI.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 10:07 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Het is wat jij er van maakt, hoe jij daar naar kijkt.
quote:Op zaterdag 31 mei 2025 10:07 schreef Domnivoor het volgende:
Opschrijven is altijd goed!!quote:Op zaterdag 31 mei 2025 10:13 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Ik schrijf ze vaak meteen op en laat ze dan uitleggen door AI.
En dan klopt het verrassend vaak!
Meeste dromen zijn bedrog, maar zijn wel uit te leggen zeg maar.
In je slaap nog steeds met het roeien bezigquote:Op zaterdag 31 mei 2025 08:34 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik had verrassend genoeg een uitnodiging gekregen om mee te doen bij wat testen voor het team van het roeien. Dacht dat ik dan niet zo goed zou scoren en als de roeiers op de fysieke onderdelen maar wilde dan de beste zijn op alle mentale testen![]()
Ging ook compleet mis voor mijn gevoel steeds omdat ik de knakker die de vragen dan stelde echt compleet niet begreep, het was of het na een paar woorden steeds over ging in Swahili of zo.Iemand stortte ook een pot inkt over mijn antwoordenlijst zodat het onleesbaar was. Maar ik mocht toch naar een tweederonde waarna ik wakker werd
Zo iets was het in het kort
Ik heb nog een dromen encyclopedie. Van voor het internet.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 10:18 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Opschrijven is altijd goed!!
Uit laten leggen door AI heb ik dan mijn weer bedenkingen over![]()
Dromen is verwerken , ik zou persoonlijk niet al te veel waarde hechten aan spirituele betekenissen
Ik heb wel ergens een dromenboekje liggen , ooit van iemand gekregen maar wat ik al zei : Dromen is verwerken en soms worden er spirituele verbanden gelegd die niet perse waar hoeven te zijn. Ik heb me wel een tijdje verdiept in lucide dromen omdat ik dat wel interessant vondquote:Op zaterdag 31 mei 2025 10:43 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Ik heb nog een dromen encyclopedie. Van voor het internet.
Maar de uitleg van AI werkt op dezelfde manier.
Je kan wel 5-6 dromen per nacht hebben.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 09:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee wist ik echt niet, dacht één droom
Ja blijkbaar echt nooit gewetenquote:Op zaterdag 31 mei 2025 10:52 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Je kan wel 5-6 dromen per nacht hebben.
Ik schreef ze vaak op, omdat ik het irritant vond dat ik ze niet kon onthouden. Na 5 minuten weg.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 10:46 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik heb wel ergens een dromenboekje liggen , ooit van iemand gekregen maar wat ik al zei : Dromen is verwerken en soms worden er spirituele verbanden gelegd die niet perse waar hoeven te zijn. Ik heb me wel een tijdje verdiept in lucide dromen omdat ik dat wel interessant vond
Proberen ze te onthouden is ook heel goed voor je breinquote:Op zaterdag 31 mei 2025 10:57 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Ik schreef ze vaak op, omdat ik het irritant vond dat ik ze niet kon onthouden. Na 5 minuten weg.
Of je moet na het wakker worden er over door blijven gaan. Maar dan nog vergeet je ze vaak.
Opschrijven werkt bij mij wel, dan kan ik de droom weer voor de geest halen ook.
Ik heb eigenlijk nooit begrepen waarom je ze praktisch na het wakker worden weer vergeet.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 11:00 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Proberen ze te onthouden is ook heel goed voor je brein
Volgens mij vindt iedereen zijn dromen vrij reëel, daarom zijn het ook dromenquote:Op zaterdag 31 mei 2025 11:24 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk nooit begrepen waarom je ze praktisch na het wakker worden weer vergeet.
Zal wel heel logisch zijn.
Ik droom altijd heel reëel, als in echt, maar ben ze zo weer kwijt
Snap ik. Maar mijn vader zei altijd dat hij nooit droomde.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 11:25 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Volgens mij vindt iedereen zijn dromen vrij reëel, daarom zijn het ook dromen![]()
Klopt.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 11:27 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Snap ik. Maar mijn vader zei altijd dat hij nooit droomde.
Die kreeg dat blijkbaar niet mee, want ieder mens droomt.
Ik droom van jou en dat is zelfs overdag.quote:
Nou dat is ook wat zegquote:Op zaterdag 31 mei 2025 11:58 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik droom van jou en dat is zelfs overdag.
Dan geeft mijn parkiet mij een dreun omdat ik van een ander droom.quote:
Mwa want dat kan ook niet natuurlijkquote:Op zaterdag 31 mei 2025 12:04 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dan geeft mijn parkiet mij een dreun omdat ik van een ander droom.
Ligt er maar aan wat je mooi wandelweer noemtquote:Op zaterdag 31 mei 2025 08:50 schreef RedShoe het volgende:
Het ziet er mooi uit weer buiten![]()
Wandelweer!
quote:Op zaterdag 31 mei 2025 12:29 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ligt er maar aan wat je mooi wandelweer noemt
Het is viesch heet en ze zijn hier alvast begonnen met code geel vanaf 2 uur.
Code geel met 22 gradenquote:Op zaterdag 31 mei 2025 12:29 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ligt er maar aan wat je mooi wandelweer noemt
Het is viesch heet en ze zijn hier alvast begonnen met code geel vanaf 2 uur.
Ik kan sommige dromen die ik jaren terug nog heb gehad nog herinneren hoorquote:Op zaterdag 31 mei 2025 11:52 schreef Superbadeendje het volgende:
Je droomt tijdens je diepe slaap. Die herinner je alleen maar als je op dat moment wakker wordt. En zelfs dan vergeet je ze nog vrij snel.
T is hier 27 gradenquote:Op zaterdag 31 mei 2025 12:45 schreef pullup het volgende:
[..]
Code geel met 22 graden![]()
Of dreigt er onweer?
Lekker bakken of lekker binnen blijven meer kan je niet doenquote:Op zaterdag 31 mei 2025 12:50 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
T is hier 27 graden
En ja, onweer komt eraan.
Zo is het bij de (zuider)buren https://www.hln.be/weerni(...)windstoten~a8883edd/
Dotquote:Op zaterdag 31 mei 2025 12:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker bakken of lekker binnen blijven meer kan je niet doen
Hello Marc
quote:Op zaterdag 31 mei 2025 12:56 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dot
Ik zit lekker binnen
Straks alleen nog even boodschappen doen.
En na de regen ga ik wel een rondje wandelen.
Hier ook niet, prima weer vandaag.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 13:29 schreef Dotteke het volgende:
Geen regen hier volgens buienradar hier vandaag
Soms zon en soms bewolkt. Maar al wel warmquote:
Het is sowieso grijzig en zo nu en dan zon maar het is wel warmquote:Op zaterdag 31 mei 2025 13:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Soms zon en soms bewolkt. Maar al wel warm
Ja een beetje broeierig Maar we moeten het nemen zoals het komtquote:Op zaterdag 31 mei 2025 13:43 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Het is sowieso grijzig en zo nu en dan zon maar het is wel warm
Ah, doe je beter danquote:Op zaterdag 31 mei 2025 13:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]![]()
Ik heb d e boodschappen net binnen. En heb nog niet gekeken of ik hier regen krijg
Dat sowieso , geen ontkomen aanquote:Op zaterdag 31 mei 2025 13:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja een beetje broeierig Maar we moeten het nemen zoals het komt
Was net even bij mijn aardbeien plantjes kijken zit er witte vlieg op
Zo jammer
O zeker, koelt vaak iets af en is goed voor de plantjesquote:Op zaterdag 31 mei 2025 13:46 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ah, doe je beter dan
En regen kan best lekker zijn hoor
En goed voor plantjes en beestjesquote:Op zaterdag 31 mei 2025 13:46 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ah, doe je beter dan
En regen kan best lekker zijn hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |