O hier geen onweer. Heb net nog heerlijk op een terras zitten etenquote:
Hier ook niet, maar is wel fijn in de avond met regenquote:Op vrijdag 30 mei 2025 18:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O hier geen onweer. Heb net nog heerlijk op een terras zitten eten
Ja zeker voor de natuur.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 18:21 schreef Lovely het volgende:
[..]
Hier ook niet, maar is wel fijn in de avond met regen
Ik hou er wel vanquote:Op vrijdag 30 mei 2025 18:21 schreef Lovely het volgende:
[..]
Als het maar geen te harde knallen zijn in de nacht
Mijn killerparkiet houd ook van harde knallen.quote:
Die kan ik op twee manieren interpreterenquote:Op vrijdag 30 mei 2025 19:31 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Mijn killerparkiet houd ook van harde knallen.
Hebben jullie daar een speciale kamer voor?quote:Op vrijdag 30 mei 2025 19:31 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Mijn killerparkiet houd ook van harde knallen.
quote:Op vrijdag 30 mei 2025 19:32 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Die kan ik op twee manieren interpreteren
Laten we het maar snel over iets anders hebben.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 19:34 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hebben jullie daar een speciale kamer voor?
En hoe leg je het de volgende dag uit op je werk?
Beter misschien jaquote:Op vrijdag 30 mei 2025 19:41 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
[..]
Laten we het maar snel over iets anders hebben.
Kom, laten we dat niet doen en begin jij maar met vertellenquote:Op vrijdag 30 mei 2025 19:41 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
[..]
Je maakt hem ook verlegenquote:Op vrijdag 30 mei 2025 19:41 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
[..]
Ik zag net live een zoon met zn HipHop Daddy Ice-TBekijk deze YouTube-video bellen ... zonder muntjes dat wel, maar wel beeldquote:Op vrijdag 30 mei 2025 22:57 schreef marcb1974 het volgende:
Best grappig zo'n serie uit de jaren 80.
Nog munttelefoons om mee te bellen
Hey GOAquote:
quote:Op zaterdag 31 mei 2025 07:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey GOAja lekker, daar zeg ik geen nee tegen
Thnx, liefquote:
Morguh Drakinquote:
Heerlijk, ja graagquote:Op zaterdag 31 mei 2025 07:53 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Mogge, jij ook een bakkie?
Goeiemorgen Dottekequote:
Dankjewel GOAquote:Op zaterdag 31 mei 2025 07:55 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Kijk eens, dezeis voor jou!
Als ik naar de temperaturen kijk blijf ik lekker rustig binnen.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 07:55 schreef drakin het volgende:
[..]
Goeiemorgen Dotteke
Ga je nog wat leuks doen dit weekend?
Straks sporten, mijn nieuwe boekenkast bewonderen en vanmiddag werkenquote:Op zaterdag 31 mei 2025 08:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Als ik naar de temperaturen kijk blijf ik lekker rustig binnen.
Alleen boodschappen doen en dat was het. Jij?
Ja, de natuur is prachtig, ik reed van de week naar Arnhem, althans ik liet mij rijdenquote:Op zaterdag 31 mei 2025 07:58 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ik kom net al terug uit omgeving Utrecht, prachtige dag gaat het worden.. het was onderweg al mooi
Ik was gezellig bij een vriend, zaten al aan de wijn kreeg ik gisteravond een appje dat ze vanmorgen komen (last-minute) om een puls te maken in mijn tuin.quote:
O je hebt een nieuwe boekenkast, dat was het grote pakket wat je van de week kreegquote:Op zaterdag 31 mei 2025 08:05 schreef drakin het volgende:
[..]
Straks sporten, mijn nieuwe boekenkast bewonderen en vanmiddag werken
O dat is ook wel plotsquote:Op zaterdag 31 mei 2025 08:09 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik was gezellig bij een vriend, zaten al aan de wijn kreeg ik gisteravond een appje dat ze vanmorgen komen (last-minute) om een puls te maken in mijn tuin.![]()
Dat heb ik 6 jaar lang zelf geprobeerd... zonder resultaat. Dus nu maar zo. Maar moest nog wat voorbereiden, dus had ik de wekker om 6 uur gezet.. achm op zon dag als dit is dat eigenlijk gewoon heerlijk !
Leuk een boekenkast, heb je iets bijzonders gekozen?quote:Op zaterdag 31 mei 2025 08:05 schreef drakin het volgende:
[..]
Straks sporten, mijn nieuwe boekenkast bewonderen en vanmiddag werken
Ja, met die droogte was er een wachtrij,.. en ik tegen die lui gezegd, als er een gaatje valt, kom maar, ik zorg wel dat ik thuis ben. (had deze alleen niet aan zien komenquote:
Ik heb nieuwe fruitkistjes gestapeldquote:Op zaterdag 31 mei 2025 08:14 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Leuk een boekenkast, heb je iets bijzonders gekozen?
Cool idee! We willen straks wel een fotoquote:Op zaterdag 31 mei 2025 08:16 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik heb nieuwe fruitkistjes gestapeld
Ziet er erg tof uit als boekenkast
En nu gaan ze een gaatje slaanquote:Op zaterdag 31 mei 2025 08:15 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ja, met die droogte was er een wachtrij,.. en ik tegen die lui gezegd, als er een gaatje valt, kom maar, ik zorg wel dat ik thuis ben. (had deze alleen niet aan zien komen)
Maar, ik hoop dat het lukt, dan ben ik er wel erg blij mee
Ik heb een foto op Facebook staanquote:Op zaterdag 31 mei 2025 08:16 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Cool idee! We willen straks wel een foto
Maar ik heb je facebook nietquote:
quote:
Morguh Pullupquote:
O neequote:
Ik heb de goto ook op whatsappquote:
Vertelquote:Op zaterdag 31 mei 2025 08:28 schreef pullup het volgende:
Ik heb heerlijk uitgeslapenDoor die extra 2 uurtjes heb ik zelfs mijn laatste droom onthouden
Heb je meerdere dromen in een nacht dan?quote:Op zaterdag 31 mei 2025 08:28 schreef pullup het volgende:
Ik heb heerlijk uitgeslapenDoor die extra 2 uurtjes heb ik zelfs mijn laatste droom onthouden
Ik had verrassend genoeg een uitnodiging gekregen om mee te doen bij wat testen voor het team van het roeien. Dacht dat ik dan niet zo goed zou scoren en als de roeiers op de fysieke onderdelen maar wilde dan de beste zijn op alle mentale testenquote:
Iedereen volgens mij welquote:Op zaterdag 31 mei 2025 08:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb je meerdere dromen in een nacht dan?
O echt, nooit gewetenquote:
Je hebt meerdere dromen per nacht, vooral in je diepe slaap. Tenzij je op dat moment wakker wordt herinner je ze meestal niet.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |