Mijn dochter heeft zich ook laten dopen , een paar maanden geleden , haar keuze uiteraardquote:Op donderdag 29 mei 2025 21:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik geloof ook niet, ook al is mn dochter gedoopt .... dat was niet mijn besluit
Deel 1 al half gemistquote:
Ik heb me vorig jaar ook prima vermaakt met bij de semana sancta in Sevilla, was echt tofquote:Op donderdag 29 mei 2025 21:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja die echte ceremoniele Spaanse processie bv zijn best wel mooi om te zien en prachtig om te beleven...
dit lijkt meer een slap namaak aftreksel om toch ook een beetje mee te kunnen doen ...
Mijn dochter had weinig keuze .. en ik maakte verder geen bezwaar, min of meer een compromis.. Niet trouwen voor de kerk, maar wel een gedoopte dochter ..quote:Op donderdag 29 mei 2025 21:18 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Mijn dochter heeft zich ook laten dopen , een paar maanden geleden , haar keuze uiteraard
Ah op die fietsquote:Op donderdag 29 mei 2025 21:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Mijn dochter had weinig keuze .. en ik maakte verder geen bezwaar, min of meer een compromis.. Niet trouwen voor de kerk, maar wel een gedoopte dochter ..
De avond/nacht sessies zijn vaak echt helemaal top ...quote:Op donderdag 29 mei 2025 21:20 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik heb me vorig jaar ook prima vermaakt met bij de semana sancta in Sevilla, was echt tof
Ghosts bad,quote:Op donderdag 29 mei 2025 21:19 schreef pullup het volgende:
[..]
Deel 1 al half gemistNu is het verhaalook nietzo ingewikkeld dat ik niet meerzu kunnen inhaken maar ik doe dat toch maar niet.
I
quote:Op donderdag 29 mei 2025 21:30 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ghosts bad,
Ghostsbusters good.
En
I ain't afraid of no ghosts
Jaquote:
Dan moet je de film kijkenquote:
Nee johquote:
Owquote:
Maar die is The Gatekeeperquote:Op donderdag 29 mei 2025 21:51 schreef pullup het volgende:
[..]
Ow![]()
Fout gegokt
Sigourney had ik wel onthouden natuurlijk
Met die bril toch?quote:
Nee, Sigourneyquote:
Die speelt wel vaker met monsters.quote:
Dat slijmerige groene dingquote:
Mwah het is wisselvallig weerquote:Op vrijdag 30 mei 2025 10:28 schreef Lovely het volgende:
[..]
Hoe is t ermee? Schijnt de zon bij jou wel?
Vanmorgen scheen de zon hier wel even..Nu is het bewolktquote:Op vrijdag 30 mei 2025 10:29 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Mwah het is wisselvallig weer![]()
Net leek de zon wat te komen maar nu is het weer grijzig
Hier ook vanmorgen maar dat is nu weer wegquote:Op vrijdag 30 mei 2025 10:30 schreef Lovely het volgende:
[..]
Vanmorgen scheen de zon hier wel even..Nu is het bewolkt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |