quote:Op zaterdag 31 mei 2025 10:07 schreef Domnivoor het volgende:
Ik droomde dat mijn huis een bende was.
Ik werd wakker en mijn huis is een bende![]()
In de droom viel het eigenlijk nog wel mee.
Dat zou een domper zijnquote:Op zaterdag 31 mei 2025 10:08 schreef pullup het volgende:
[..]
Wel mooi dat je in je droom niet de hele zooi hebt lopen opruimen en toen wakker werd
Ik schrijf ze vaak meteen op en laat ze dan uitleggen door AI.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 10:07 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Het is wat jij er van maakt, hoe jij daar naar kijkt.
quote:Op zaterdag 31 mei 2025 10:07 schreef Domnivoor het volgende:
Ik droomde dat mijn huis een bende was.
Ik werd wakker en mijn huis is een bende![]()
In de droom viel het eigenlijk nog wel mee.
Opschrijven is altijd goed!!quote:Op zaterdag 31 mei 2025 10:13 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Ik schrijf ze vaak meteen op en laat ze dan uitleggen door AI.
En dan klopt het verrassend vaak!
Meeste dromen zijn bedrog, maar zijn wel uit te leggen zeg maar.
In je slaap nog steeds met het roeien bezigquote:Op zaterdag 31 mei 2025 08:34 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik had verrassend genoeg een uitnodiging gekregen om mee te doen bij wat testen voor het team van het roeien. Dacht dat ik dan niet zo goed zou scoren en als de roeiers op de fysieke onderdelen maar wilde dan de beste zijn op alle mentale testen![]()
Ging ook compleet mis voor mijn gevoel steeds omdat ik de knakker die de vragen dan stelde echt compleet niet begreep, het was of het na een paar woorden steeds over ging in Swahili of zo.Iemand stortte ook een pot inkt over mijn antwoordenlijst zodat het onleesbaar was. Maar ik mocht toch naar een tweederonde waarna ik wakker werd
Zo iets was het in het kort
Ik heb nog een dromen encyclopedie. Van voor het internet.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 10:18 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Opschrijven is altijd goed!!
Uit laten leggen door AI heb ik dan mijn weer bedenkingen over![]()
Dromen is verwerken , ik zou persoonlijk niet al te veel waarde hechten aan spirituele betekenissen
Ik heb wel ergens een dromenboekje liggen , ooit van iemand gekregen maar wat ik al zei : Dromen is verwerken en soms worden er spirituele verbanden gelegd die niet perse waar hoeven te zijn. Ik heb me wel een tijdje verdiept in lucide dromen omdat ik dat wel interessant vondquote:Op zaterdag 31 mei 2025 10:43 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Ik heb nog een dromen encyclopedie. Van voor het internet.
Maar de uitleg van AI werkt op dezelfde manier.
Je kan wel 5-6 dromen per nacht hebben.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 09:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee wist ik echt niet, dacht één droom
Ja blijkbaar echt nooit gewetenquote:Op zaterdag 31 mei 2025 10:52 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Je kan wel 5-6 dromen per nacht hebben.
Ik schreef ze vaak op, omdat ik het irritant vond dat ik ze niet kon onthouden. Na 5 minuten weg.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 10:46 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik heb wel ergens een dromenboekje liggen , ooit van iemand gekregen maar wat ik al zei : Dromen is verwerken en soms worden er spirituele verbanden gelegd die niet perse waar hoeven te zijn. Ik heb me wel een tijdje verdiept in lucide dromen omdat ik dat wel interessant vond
Proberen ze te onthouden is ook heel goed voor je breinquote:Op zaterdag 31 mei 2025 10:57 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Ik schreef ze vaak op, omdat ik het irritant vond dat ik ze niet kon onthouden. Na 5 minuten weg.
Of je moet na het wakker worden er over door blijven gaan. Maar dan nog vergeet je ze vaak.
Opschrijven werkt bij mij wel, dan kan ik de droom weer voor de geest halen ook.
Ik heb eigenlijk nooit begrepen waarom je ze praktisch na het wakker worden weer vergeet.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 11:00 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Proberen ze te onthouden is ook heel goed voor je brein
Volgens mij vindt iedereen zijn dromen vrij reëel, daarom zijn het ook dromenquote:Op zaterdag 31 mei 2025 11:24 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk nooit begrepen waarom je ze praktisch na het wakker worden weer vergeet.
Zal wel heel logisch zijn.
Ik droom altijd heel reëel, als in echt, maar ben ze zo weer kwijt
Snap ik. Maar mijn vader zei altijd dat hij nooit droomde.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 11:25 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Volgens mij vindt iedereen zijn dromen vrij reëel, daarom zijn het ook dromen![]()
Klopt.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 11:27 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Snap ik. Maar mijn vader zei altijd dat hij nooit droomde.
Die kreeg dat blijkbaar niet mee, want ieder mens droomt.
Ik droom van jou en dat is zelfs overdag.quote:
Nou dat is ook wat zegquote:Op zaterdag 31 mei 2025 11:58 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik droom van jou en dat is zelfs overdag.
Dan geeft mijn parkiet mij een dreun omdat ik van een ander droom.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |