SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar AprilOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zolang je er maar niet tegen aan looptquote:Op donderdag 29 mei 2025 15:43 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ik praat oprecht wel liever met een muur
Let's take the long way home, love is burning slowly
Down this country road tonight. 🎵![]()
Nee alleen tegen deurklinken, deurposten, verwarmingsknoppen enzulks.quote:Op donderdag 29 mei 2025 15:44 schreef Lovely het volgende:
[..]
Zolang je er maar niet tegen aan loopt![]()
Vergeet je bed nietquote:Op donderdag 29 mei 2025 15:44 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Nee alleen tegen deurklinken, deurposten, verwarmingsknoppen enzulks.![]()
Au.. Dat is niet echt handigquote:Op donderdag 29 mei 2025 15:44 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Nee alleen tegen deurklinken, deurposten, verwarmingsknoppen enzulks.
Ik ga pizza bestellenquote:
Had je suggesties nodig, wat je moet eten?Let's take the long way home, love is burning slowly
Ja ik zoek inspiratiequote:Op donderdag 29 mei 2025 15:46 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ik ga pizza bestellen
Had je suggesties nodig, wat je moet eten?ik heb zin in iets lekkers. Maar weet niet waarin.
![]()
Had laatst wel dat ik bijna tegen deur aan liep,omdat ik was vergeten dat ie openstond..Let's take the long way home, love is burning slowly
Hhmmquote:Op donderdag 29 mei 2025 15:47 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ja ik zoek inspiratieik heb zin in iets lekkers. Maar weet niet waarin.
Iets met pasta of ook een pizza, wraps of lasange?Let's take the long way home, love is burning slowly
Misschien koop ik wel verse pasta van de appie :j maar die moet dan wel een beetje opgeleukt even kijken wat appie op de site heeftquote:Op donderdag 29 mei 2025 15:48 schreef Lovely het volgende:
[..]
Hhmm
Iets met pasta of ook een pizza, wraps of lasange?![]()
Haiquote:Op donderdag 29 mei 2025 15:47 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ja ik zoek inspiratieik heb zin in iets lekkers. Maar weet niet waarin.
![]()
![]()
Of op Pinterest kijken als je dat hebt voor inspiratiequote:Op donderdag 29 mei 2025 15:49 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Misschien koop ik wel verse pasta van de appie :j maar die moet dan wel een beetje opgeleukt even kijken wat appie op de site heeftLet's take the long way home, love is burning slowly
Citroenpasta ga ik maken!quote:Op donderdag 29 mei 2025 15:53 schreef Lovely het volgende:
[..]
Of op Pinterest kijken als je dat hebt voor inspiratie![]()
Dat klinkt wel apart, is dat niet té zuur dan?quote:
Of is het een beetje fris zuurLet's take the long way home, love is burning slowly
Wraps is altijd een goed ideequote:Op donderdag 29 mei 2025 15:48 schreef Lovely het volgende:
[..]
Hhmm
Iets met pasta of ook een pizza, wraps of lasange?![]()
![]()
In principe progressief.quote:
Zonder behandeling gaat het dus iig achteruit.
100% zal het wel nooit meer worden.![]()
Aiquote:Op donderdag 29 mei 2025 16:20 schreef marc0871 het volgende:
[..]
In principe progressief.
100% zal het wel nooit meer worden.
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Zou toch kopen, omdat Amyquote:Op donderdag 29 mei 2025 16:21 schreef MizzezAmy het volgende:
Kreeg zomaar reclame te zien van Amysoft https://amysoft.nl/
Ik had iets anders erbij verwacht![]()
![]()
Wat had je verwacht dan? Seksspeeltjes?quote:Op donderdag 29 mei 2025 16:21 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik had iets anders erbij verwacht![]()
![]()
Wel een ontharder huehuequote:Op donderdag 29 mei 2025 16:21 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik had iets anders erbij verwacht
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Een zachte Amy.I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatiė, Sloveniė, roadtrip Europa, Seoul
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Ik hoop nog weer een keer zonder hulpmiddelen te lopen.quote:
Voor nu ben ik na een paar tientallen meters blij dat ik een rollator bij me heb.![]()
quote:Op donderdag 29 mei 2025 16:20 schreef marc0871 het volgende:
[..]
In principe progressief.
100% zal het wel nooit meer worden.![]()
![]()
Bijvoorbeeldquote:Op donderdag 29 mei 2025 16:23 schreef bondage het volgende:
[..]
Wat had je verwacht dan? Seksspeeltjes?
Always remember that you are absolutely unique. Just like everyone else![]()
Goed plan.quote:Op donderdag 29 mei 2025 16:33 schreef Rob het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]![]()
Ow bluh... nooit lekkerquote:Op donderdag 29 mei 2025 16:38 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Gewoon geen zin om iets te doen.
Voel me bluh![]()
![]()
Jaquote:Op donderdag 29 mei 2025 16:41 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Link van die smiley schetenmuseum.nl![]()
![]()
![]()
Lekker niks doen.quote:Op donderdag 29 mei 2025 15:24 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Mwa nog steeds heel moe maar doe vandaag ook niets meer. Alleen nieuw hebbedingetje in de auto plaatsen. Straks eten maar heb nog geen idee waar ik zin in heb. Zal wel soep met een flatbread met mozzarella en tomaat en pesto ofzo worden
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
Dan zou het wel erg uit de hand lopenquote:Op donderdag 29 mei 2025 16:45 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Het zal heus geen handgemeen worden![]()
Oeh looking goodquote:Op donderdag 29 mei 2025 16:46 schreef marc0871 het volgende:
Ik heb gisteren nog een grote pan tomatensoep gekookt
[ afbeelding ]
Trust nobody![]()
Ondertussen zit je nu wel om het hand.quote:Op donderdag 29 mei 2025 16:47 schreef JustinK het volgende:
[..]
Dan zou het wel erg uit de hand lopen![]()
Ach ik ben wat zwaar op de handquote:Op donderdag 29 mei 2025 16:47 schreef JustinK het volgende:
[..]
Dan zou het wel erg uit de hand lopenTrust nobody![]()
Ach ik ben wat zwaar op de handquote:Op donderdag 29 mei 2025 16:47 schreef JustinK het volgende:
[..]
Dan zou het wel erg uit de hand lopenDie ken ik nietquote:Op donderdag 29 mei 2025 16:48 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Ondertussen zit je nu wel om het hand.
Trust nobody![]()
Iets missen wat je nodig hebt.quote:Op donderdag 29 mei 2025 16:49 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ach ik ben wat zwaar op de hand
[..]
Die ken ik niet![]()
Handige harriequote:Op donderdag 29 mei 2025 16:54 schreef JustinK het volgende:
[..]
Maar goed, ik ga m'n handen uit de mouwen stekenTrust nobody![]()
Wat ik vond, is hetzelfde verschil.quote:Op donderdag 29 mei 2025 16:54 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Om het hand?
Bij ons zeggen we onthand![]()
Ahquote:Op donderdag 29 mei 2025 16:55 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Wat ik vond, is hetzelfde verschil.Trust nobody![]()
Slaap lekkerquote:Op donderdag 29 mei 2025 16:58 schreef HappyCharly het volgende:
Ik ga zo even n slaapje doen denk ik![]()
Bijna zwemtijdI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatiė, Sloveniė, roadtrip Europa, Seoul
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Ik ook.quote:
Oh nee, Sloveniė, maar niet Tilburg.I'm surrounded by morons!
Nee, met jouquote:Op donderdag 29 mei 2025 17:17 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Jij wilde ook met jus in een kamertje?![]()
![]()
quote:Op donderdag 29 mei 2025 17:18 schreef Monsterkoekie het volgende:
Jeetje Jus je bent populair onder de mannen![]()
![]()
Ik droom elke nacht over hem.quote:Op donderdag 29 mei 2025 17:18 schreef Monsterkoekie het volgende:
Jeetje Jus je bent populair onder de mannenOp dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
quote:Op donderdag 29 mei 2025 17:18 schreef Monsterkoekie het volgende:
Jeetje Jus je bent populair onder de mannen
I'm surrounded by morons!
quote:Op donderdag 29 mei 2025 17:20 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
En terecht. Natte droom zeker?
Ja duhquote:I'm surrounded by morons!
Zullen we anders een keer samen slapen en kijken wat dat voor effect heeft op onze dromen?quote:Op donderdag 29 mei 2025 17:22 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Snap ik, dat effect heeft hij ook op mij
Puur wetenschappelijk enzo?quote:Op donderdag 29 mei 2025 17:25 schreef aeque het volgende:
[..]
Zullen we anders een keer samen slapen en kijken wat dat voor effect heeft op onze dromen?![]()
Zekerquote:![]()
Ook lekker met gesmoltenkaas er overLet's take the long way home, love is burning slowly
Zellufquote:Op donderdag 29 mei 2025 17:26 schreef Lovely het volgende:
[..]
Zeker![]()
Ook lekker met gesmoltenkaas er over![]()
Klopt. Daarom blijf ik maar thuisquote:Op donderdag 29 mei 2025 17:20 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Wat, nu maak je het wel erg ingewikkeld![]()
![]()
Ik ga mijn pizza verder eten
Moeten we wel alles vastleggen op camera uiteraard.quote:
Gelukkig ben ik geen pizzaquote:Op donderdag 29 mei 2025 17:31 schreef Monsterkoekie het volgende:
Ik vond pizza vroeger echt de shit maar kan er niet meer blij van worden![]()
![]()
Dat is ook weer zo. Ik pak zo de trein wel evenquote:Op donderdag 29 mei 2025 17:29 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Neee, kom er bij! Vanuit Lelystad is het huis van Jussie ook niet meer zo ver![]()
Misschien moet je meer ananas op je pizza doenquote:Op donderdag 29 mei 2025 17:31 schreef Monsterkoekie het volgende:
Ik vond pizza vroeger echt de shit maar kan er niet meer blij van worden![]()
![]()
Totzo!quote:Op donderdag 29 mei 2025 17:32 schreef devzero het volgende:
[..]
Dat is ook weer zo. Ik pak zo de trein wel even![]()
Hier mag je gewoon lachen hoor. Zien we toch niet.quote:
Dat vind ik zonder pizza ook al niet lekkerquote:Op donderdag 29 mei 2025 17:33 schreef devzero het volgende:
[..]
Misschien moet je meer ananas op je pizza doen![]()
En we nemen hier toch niemand serieusquote:Op donderdag 29 mei 2025 17:41 schreef aeque het volgende:
[..]
Hier mag je gewoon lachen hoor. Zien we toch niet.![]()
![]()
Daar gaat mijn plan om bij koekie te gaan 'slapen'. Dat wordt dus echt slapen.quote:Op donderdag 29 mei 2025 17:43 schreef JustinK het volgende:
[..]
En we nemen hier toch niemand serieus
Kan je wel weer lekker dromenquote:Op donderdag 29 mei 2025 17:49 schreef aeque het volgende:
[..]
Daar gaat mijn plan om bij koekie te gaan 'slapen'. Dat wordt dus echt slapen.![]()
![]()
Ja je loopt iets voorquote:Op donderdag 29 mei 2025 17:52 schreef gebrokenglas het volgende:
Justin, goedenavond.
Pardon, het is nog middag. Goedemiddag![]()
![]()
Nee, inderdaad. Maar dan loop ik wel weer in de pas.quote:Op donderdag 29 mei 2025 17:53 schreef JustinK het volgende:
[..]
Niet handig voor het 22:22 topic vanavondContent creator![]()
Even opnieuw opstarten?quote:Op donderdag 29 mei 2025 17:54 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nee, inderdaad. Maar dan loop ik wel weer in de pas.![]()
Flinke load heb jijquote:Op donderdag 29 mei 2025 17:57 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik ben 19 minuten alive
$ uptime
17:56 up 19 mins, 2 users, load averages: 3.65 13.19 12.08Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Zo, hčhč, eindelijk de mug te pakken die al 2 dagen hier irritant rondvliegt.... Pff, wat een irritatie, dat rondzoemend ding.
Maar die vliegt niet meer.Content creator![]()
Ah op die fietsquote:Op donderdag 29 mei 2025 17:59 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
De computer staat 19 minuten aan, dat bedoelde ik.![]()
Hoe heb je dat gedaan?quote:Op donderdag 29 mei 2025 17:58 schreef gebrokenglas het volgende:
Zo, hčhč, eindelijk de mug te pakken die al 2 dagen hier irritant rondvliegt.... Pff, wat een irritatie, dat rondzoemend ding.
Maar die vliegt niet meer.Volgens mij ben ik toch geen weerwolfje![]()
Hij vloog boven mijn hoofd en toen deed ik pats met de handen. 👏quote:
En het was dit keer raak.Content creator![]()
Snelle handjes!quote:Op donderdag 29 mei 2025 18:04 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Hij vloog boven mijn hoofd en toen deed ik pats met de handen. 👏
En het was dit keer raak.![]()
👍quote:Op donderdag 29 mei 2025 18:04 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Hij vloog boven mijn hoofd en toen deed ik pats met de handen. 👏
En het was dit keer raak.Volgens mij ben ik toch geen weerwolfje![]()
Ja verschrikkelijk, dat gezoem. En ook dat 'ie steeds in je gezichtsveld vliegt en 2 seconden later weer weg is.quote:Content creator![]()
Ohnee, die zal ik nooit slaan... Zonde van de koffie.quote:Op donderdag 29 mei 2025 18:07 schreef JustinK het volgende:
[..]
En niet eentje waar je koffie in doetContent creator![]()
Ja om gek van te wordenquote:Op donderdag 29 mei 2025 18:07 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja verschrikkelijk, dat gezoem. En ook dat 'ie steeds in je gezichtsveld vliegt en 2 seconden later weer weg is.![]()
Ja was wel lekkerquote:
Had even geen zin in vleesquote:Let's take the long way home, love is burning slowly
Lekker?quote:Op donderdag 29 mei 2025 18:14 schreef Lovely het volgende:
En dit drinken had ik er bij, had ik gekocht van de week bij de appie
[ afbeelding ]![]()
Thx voor de heads upquote:Op donderdag 29 mei 2025 18:14 schreef bondage het volgende:
Ik gooi mijn server zo even offline waardoor de stats niet zichtbaar zullen zijn. Zit met een aantal VM snapshots welke zijn aangemaakt voor backups en die krijg ik niet meer verwijderd...![]()
![]()
Best wel, je hebt drie smakenquote:Let's take the long way home, love is burning slowly
Ik denk ik doe het maar want sinds Justin vakantie heeft is hij een beetje laks geworden.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Geen probleem, even melden voordat er straks paniek uitbreekt. Het komt weer terug maar weet niet hoe lang dit gaat duren.quote:![]()
Daar is het vakantie voorquote:Op donderdag 29 mei 2025 18:15 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik denk ik doe het maar want sinds Justin vakantie heeft is hij een beetje laks geworden.![]()
![]()
Ik ook niet, maar ik keek in het gangpad waar dit soort drinken stondquote:
Is dat zo? Volgens mij heeft ie het nog wel tegen mij gezegdquote:Op donderdag 29 mei 2025 18:15 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik denk ik doe het maar want sinds Justin vakantie heeft is hij een beetje laks geworden.
Zo ontdek je nog eens watquote:Op donderdag 29 mei 2025 18:16 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar ik keek in het gangpad waar dit soort drinken stond![]()
![]()
Laat maar gewoon uitstaan.quote:Op donderdag 29 mei 2025 18:15 schreef bondage het volgende:
[..]
Geen probleem, even melden voordat er straks paniek uitbreekt. Het komt weer terug maar weet niet hoe lang dit gaat duren.
quote:Op donderdag 29 mei 2025 18:17 schreef Lovely het volgende:
[..]
Is dat zo? Volgens mij heeft ie het nog wel tegen mij gezegd![]()
![]()
Dan is het goed.quote:Op donderdag 29 mei 2025 18:17 schreef Lovely het volgende:
[..]
Is dat zo? Volgens mij heeft ie het nog wel tegen mij gezegd
Wat ze toch verzinnenquote:Op donderdag 29 mei 2025 18:14 schreef Lovely het volgende:
En dit drinken had ik er bij, had ik gekocht van de week bij de appie
[ afbeelding ]![]()
![]()
Een opvouwbare oled tv zag ik net.quote:
Staan best veel van die apartje drankjesquote:
En anders moet jij die rol maar over nemenquote:
Achja vroeger had je idd alleen koffie, thee en water oja en colaquote:
Te veel keuze eigenlijk
Nou echt hoor, in elke winkel pad, welke zou ik nou meenemen
Ranjaquote:Op donderdag 29 mei 2025 18:24 schreef Lovely het volgende:
[..]
Achja vroeger had je idd alleen koffie, thee en water oja en cola![]()
![]()
Succes met je uitdagingenquote:Op donderdag 29 mei 2025 18:22 schreef bondage het volgende:
Gaat weer lekker, ook met VM's die uit staan kan ik ze niet verwijderen. Dan maar de host herstarten en hopen dat het werkt. Wordt anders weer een mooie uitdaging.![]()
![]()
Ook wel lekkerquote:
Minder in een glas doenquote:
Maar ligt ook aan welke smaak of merkLet's take the long way home, love is burning slowly
Herstart van de host heeft natuurlijk niet geholpen... Heb een artikeltje hierover gevonden (komt blijkbaar vaker voor) maar dat vereist wel dat ik eea op de host moet doen en gezien mijn laatste auto backup gefaald is moet ook dat eerst handmatig voordat ik dingen stuk maak en het niet meer kan herstellen.
Nog even geduld dus.![]()
Wat een gedoe allemaal zegquote:Op donderdag 29 mei 2025 18:33 schreef bondage het volgende:
Herstart van de host heeft natuurlijk niet geholpen... Heb een artikeltje hierover gevonden (komt blijkbaar vaker voor) maar dat vereist wel dat ik eea op de host moet doen en gezien mijn laatste auto backup gefaald is moet ook dat eerst handmatig voordat ik dingen stuk maak en het niet meer kan herstellen.
Nog even geduld dus.
En die tips moet je in je zak stekenquote:
Oei. Succes!quote:Op donderdag 29 mei 2025 18:33 schreef bondage het volgende:
Nog even geduld dus.Content creator![]()
Succes!quote:Op donderdag 29 mei 2025 18:33 schreef bondage het volgende:
Nog even geduld dus.![]()
![]()
Oeps.quote:Op donderdag 29 mei 2025 18:34 schreef bondage het volgende:
[..]
Dank, komt vast wel goed. Ben slechts een beetje stoned dus wat kan er mis gaan![]()
![]()
quote:
Ongevraagd een verbeterd product. Waarbij vooral de prijs van de ingrediėnten is verbeterd.Content creator![]()
In een bus?quote:
Daar zit toch chips in, daar doe je die tip niet in
Ik bedoelde toch niet zo'n zakquote:Let's take the long way home, love is burning slowly
Maak ik zelf wel uit jaquote:Op donderdag 29 mei 2025 18:36 schreef Lovely het volgende:
Daar zit toch chips in, daar doe je die tip niet in![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: