SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
quote:Op donderdag 29 mei 2025 13:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nah we hebben ook darmen en een flatulentiegat
Als je daar een kaboutertje op laat zitten dan kan de walvis die naar Jupiter schieten.quote:Op donderdag 29 mei 2025 13:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Soort van luchtgat wat walvissen en zo hebben
Je navel.quote:Op donderdag 29 mei 2025 13:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Soort van luchtgat wat walvissen en zo hebben
De fuck.quote:Op donderdag 29 mei 2025 13:35 schreef CherryLips het volgende:
Dat je shirts allemaal bruine plekjes hebben bij je navel. Of dat je speciale propjes in je navel moet duwen om dat te voorkomen.
quote:Op donderdag 29 mei 2025 13:35 schreef CherryLips het volgende:
Dat je shirts allemaal bruine plekjes hebben bij je navel. Of dat je speciale propjes in je navel moet duwen om dat te voorkomen.
quote:Op donderdag 29 mei 2025 13:35 schreef CherryLips het volgende:
En die mensen wonen meestal zowat gratis want superzielig hoor.quote:Op donderdag 29 mei 2025 13:39 schreef CherryLips het volgende:
https://www.reddit.com/r/(...)n_loont_niet_genoeg/
Nog meer discussie
owh Reddit ik werd geband daar uit de NL groep keerquote:Op donderdag 29 mei 2025 13:39 schreef CherryLips het volgende:
https://www.reddit.com/r/(...)n_loont_niet_genoeg/
Nog meer discussie
Nee zijn wel tere zieltjesquote:Op donderdag 29 mei 2025 13:41 schreef kree het volgende:
[..]
owh Reddit ik werd geband daar uit de NL groep keergelijk klaar mee ;')
kunnen ook niks hebben daar, maarja.
hahaha blij dat jij het ook denkt, want ik dacht niet heel veel verkeerds gedaan te hebben.quote:
mwaha iig krijg je hier minder snel een ban als daar, LOL damn zeg.quote:
Makkelijker gezegd? Er zijn echt wel alternatieven.quote:Op donderdag 29 mei 2025 12:27 schreef kree het volgende:
[..]
toch is dat makkelijker gezegd wss als gedaan. want mijn broertje is net als ik en zo nuchter als de pest erover en wij komen beide nog beetje uit tijd dat er geen mobiel was op je 16e ongeveer en wat er was beperkte tot sms.
toch hebben zijn kinderen tablets. en beleid hem niet he want die kinderen kunnen zo vervelend zijn, dus goed dat is daar normaal hoor, en zijn rond 10 nu. en hebben horloge met tracker erin enzo.
my god zeg. blij dat ik nog opgroeide voor digitale tijdperk,
nouja ik zeg ff wat mij opvalt als oom van natuurlijk dus kan me niet met opvoeding bemoeien eigenlijk.quote:Op donderdag 29 mei 2025 13:46 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Makkelijker gezegd? Er zijn echt wel alternatieven.
Ik geef training aan een kind die zo achterlijk verslaafd is dat die telefoon nog net niet mee het water in gaat, dat is niet gezond hoor.
Thenetherlands radicaal linkse echokamer genotquote:Op donderdag 29 mei 2025 13:41 schreef kree het volgende:
[..]
owh Reddit ik werd geband daar uit de NL groep keergelijk klaar mee ;')
kunnen ook niks hebben daar, maarja.
ik zei niet eens wat onwijs raars, maar was beetje te rechts mss.quote:Op donderdag 29 mei 2025 13:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Thenetherlands radicaal linkse echokamer genot
Nederlands is wel een chille sub.
ja die was het ja. LOL.quote:Op donderdag 29 mei 2025 13:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Thenetherlands radicaal linkse echokamer genot
Nederlands is wel een chille sub.
Snel Wajong aanvragen dan.quote:Op donderdag 29 mei 2025 13:56 schreef Nattekat het volgende:
Net voor het eerst weer met gewichten gesport. Ben een zwakkeling geworden
Hudsonquote:Op donderdag 29 mei 2025 14:00 schreef bitterbal het volgende:
ik ga vanaaf uit eten maar weet nog niet waar
quote:Op donderdag 29 mei 2025 12:17 schreef Crack_ het volgende:
[..]
en neem meteen wat voor ons mee aub, want @:ltvdk heeft niet getrakteerd
Grmblquote:
moet kunnenquote:Op donderdag 29 mei 2025 14:11 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb een multi- en combitool gekocht, want daar had ik zin in
Essiequote:
Ah ben je de inboedel aan het verdelenquote:Op donderdag 29 mei 2025 14:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Heb jij wat aan een schuurmachine waarmee je schuurptss kan oplopen?
jaquote:Op donderdag 29 mei 2025 14:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ah ben je de inboedel aan het verdelenIs dat die waar je heel het terras mee hebt geschuurd?
Ik dacht bij het lezen,dat Ballie TS zou zijnquote:
Dat je die nog niet ritueel verbrand hadquote:
hmm zou ik morgen even moeten kijken. hij ligt in de berging. Ik denk met snoertje.quote:Op donderdag 29 mei 2025 14:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat je die nog niet ritueel verbrand hadWas die met snoertje of accu?
Ja stuur maar een foto danquote:Op donderdag 29 mei 2025 14:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hmm zou ik morgen even moeten kijken. hij ligt in de berging. Ik denk met snoertje.
Hier is het wel gestopt met regenen, maar de zon schijnt nog nietquote:
Jij bent zelf de zonquote:Op donderdag 29 mei 2025 14:28 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hier is het wel gestopt met regenen, maar de zon schijnt nog niet
als je dat in stukjes van 20cm doet moet dat wel lukken toch?quote:Op donderdag 29 mei 2025 14:28 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ga kijken of ik zelfstandig 280 cm hout aan de muur krijg of dat ik extra handjes moet gaan vragen
nog eventjes wachten, al is het hier weer wat bewolkt gewordenquote:Op donderdag 29 mei 2025 14:28 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hier is het wel gestopt met regenen, maar de zon schijnt nog niet
Hier is het wel gestopt met regenen, maar de zon schijnt nog niequote:
Denk dat ik wel maar alvast rondje ga lopenquote:Op donderdag 29 mei 2025 14:39 schreef Crack_ het volgende:
[..]
nog eventjes wachten, al is het hier weer wat bewolkt geworden
Het waren 10 mooie minuten met zon.quote:Op donderdag 29 mei 2025 14:39 schreef Crack_ het volgende:
[..]
nog eventjes wachten, al is het hier weer wat bewolkt geworden
Wist je dat de versie die wij kennen (van Jop) een cover is, origineel is het een Vlaamse plaatquote:Op donderdag 29 mei 2025 14:29 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Jij bent zelf de zon
Je bent de zee
Jij bent de liefde dus ga niet met me mee
Het wordt SkyNet ook wel heel makkelijk gemaakt zoquote:Op donderdag 29 mei 2025 14:39 schreef Crack_ het volgende:
85% van de hogescholen heeft geen beleid voor AI gebruik
95% van de studenten gebruikt AI
Hmmmmmmmmmmmmmm
Was het hier net al, in de open stukken met een flink windje was het prima te doen, maar beschutte plekken gelijk vies smerig plakkerig benauwdquote:Op donderdag 29 mei 2025 14:40 schreef essnhills het volgende:
Denk dat ik wel maar alvast rondje ga lopen
Straks zal het wel weer benauwd worden
Bedankt voor deze informatie.quote:Op donderdag 29 mei 2025 14:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wist je dat de versie die wij kennen (van Jop) een cover is, origineel is het een Vlaamse plaat
Bekijk deze YouTube-video
Niet dat dat het heel veel beter maakt
quote:Op donderdag 29 mei 2025 14:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Was het hier net al, in de open stukken met een flink windje was het prima te doen, maar beschutte plekken gelijk vies smerig plakkerig benauwd
Is het hier al redelijk maar zal wel meer worden inderaad, het is nog behapbaarquote:Op donderdag 29 mei 2025 14:40 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hier is het wel gestopt met regenen, maar de zon schijnt nog nie
[..]
Denk dat ik wel maar alvast rondje ga lopen
Straks zal het wel weer benauwd worden
hij lijkt weer terug te komen!quote:
wat is dat?quote:Op donderdag 29 mei 2025 14:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het wordt SkyNet ook wel heel makkelijk gemaakt zo
quote:
jij bent beter in de omgang omdat hij een relatie heeft...quote:Op donderdag 29 mei 2025 14:50 schreef Crack_ het volgende:
Oke een vriend van mij heeft een vriendin en sinds hij een vriendin heeft ben ik echt duizend keer meer relaxter en hij merkt het ook en daardoor is het veel gezelliger dan voorheen. Ik vind dit echt fucked up want ik voel en merk dit aan alles. En hoe kom je hier van af, ja denk veel oefenen maar PFFFFFFFFFFFF
Dit was mijn buitenwandelscheetgedachte
He'll be back.quote:
SkyNet is wat je krijgt als de AI te slim wordt en zich gaat beseffen dat de mens de grootste bedreiging voor zijn bestaan is en dat probleem gaat 'verhelpen'quote:
Volgens mij niet. Volgens mij (maar lastig om zeker te weten of dit echt zo is) was ik degene die bij alles dacht 'oke maar wat wil je nu van mij' oid.quote:Op donderdag 29 mei 2025 14:53 schreef Nizno het volgende:
[..]
jij bent beter in de omgang omdat hij een relatie heeft...
is hij ook anders dan dat jij daardoor relaxter bent?
en dan bedoel ik niet omdat hij merkt dat jij relaxter bent maar was hij voorheen te veel met jou bezig ofzo?
dat hij die obsessie nu op die vriendin botviert
skynet klinkt als een synoniem voor de mensquote:Op donderdag 29 mei 2025 14:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
SkyNet is wat je krijgt als de AI te slim wordt en zich gaat beseffen dat de mens de grootste bedreiging voor zijn bestaan is en dat probleem gaat 'verhelpen'
dat kan natuurlijk ook.quote:Op donderdag 29 mei 2025 14:59 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Volgens mij niet. Volgens mij (maar lastig om zeker te weten of dit echt zo is) was ik degene die bij alles dacht 'oke maar wat wil je nu van mij' oid.
Ik moest er ook heel erg aan wennen dat hij zo lief was en denk nu eigenlijk dat ik vooral niet kon/kan geloven dat iemand (= mannen) oprecht lief zou zijn zonder bijbedoelingen! En nu heb ik daar meer zekerheid in?
Denk ik hoor, is beetje lastig om zeker te weten waar het vandaan komt omdat je er bewust over na gaat denken maar zal ook wel een deel onbewust zijn enzo
Ik kreeg net nog wel gewoon bonuskorting, maar geen koopzegels zo te zienquote:Landelijke storing bij Albert Heijn: klanten kunnen bonuskaart niet gebruiken
Klanten van Albert Heijn kunnen sinds donderdagochtend niet afrekenen met hun bonuskaart. De supermarktketen kampt met een landelijke storing, laat een woordvoerder van Albert Heijn weten.
Op allestoringen.nl is te zien dat er vanaf 9 uur ‘s ochtends de eerste problemen bij Albert Heijn gemeld worden. „Helaas is er momenteel sprake van een landelijke netwerkstoring waardoor onder andere de bonuskorting niet goed verwerkt kan worden’’, laat de woordvoerder weten.
„Er wordt hard gewerkt om deze storing zo snel mogelijk te herstellen. Uiteraard vinden wij dit heel vervelend voor onze klanten. Onze collega’s staan klaar om klanten te helpen in de winkels met een handmatige verwerking indien nodig.’’
https://www.ad.nl/economi(...)-gebruiken~a962300e/
hoorde het net op de radio idd.quote:Op donderdag 29 mei 2025 15:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik kreeg net nog wel gewoon bonuskorting, maar geen koopzegels zo te zien
jaquote:Op donderdag 29 mei 2025 15:01 schreef Nizno het volgende:
[..]
dat kan natuurlijk ook.
dus nu is hij voor jouw mind minder bedreigend want hij is bezet
jah... ik denk zelfs dat je dat woordje 'beetje' uit die zin moet halen.quote:Op donderdag 29 mei 2025 15:14 schreef Crack_ het volgende:
[..]
jaen waar we nu staan is echt kei fijn
maar beetje vermoeiend (voor mezelf en anderen) dat mn brein dit schijnbaar als een bedreiging ziet
denk ik ook maar ik betrap mezelf er ook op dat ik dan denk 'maar je doet het zelf hoor'quote:Op donderdag 29 mei 2025 15:14 schreef Nizno het volgende:
[..]
jah... ik denk zelfs dat je dat woordje 'beetje' uit die zin moet halen.
Is dat een soort reset? Mijn computer doet het ook beter als die weer opnieuw opgestart is.quote:Op donderdag 29 mei 2025 15:30 schreef Crack_ het volgende:
[..]
denk ik ook maar ik betrap mezelf er ook op dat ik dan denk 'maar je doet het zelf hoor'![]()
wat ik ook weer stom vind, want we zijn geen robotsmisschien weer emdrtje erin gooien, is de meest makkelijke/snelle oplossing als het helpt
quote:Op donderdag 29 mei 2025 15:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Is dat een soort reset? Mijn computer doet het ook beter als die weer opnieuw opgestart is.
Of gewoon format C:\.quote:Op donderdag 29 mei 2025 15:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Is dat een soort reset? Mijn computer doet het ook beter als die weer opnieuw opgestart is.
Die doet niks bij mijquote:
Best veel goede acts als ik er zo doorheen scroll.quote:Op donderdag 29 mei 2025 15:40 schreef Crack_ het volgende:
@:Citizen.erased, ik ben benieuwd of jij aanraders hebt qua artiesten?![]()
https://downtherabbithole.nl/programma
als je zin hebt om te kijken hoor, anders vooral niet doen
oh, jij mag ook zeker aanraders doorgeven!quote:Op donderdag 29 mei 2025 15:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Best veel goede acts als ik er zo doorheen scroll.
Serieus teveel om op te noemen. Nou ja, ik ben heel lui vandaag vooral.quote:Op donderdag 29 mei 2025 15:49 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oh, jij mag ook zeker aanraders doorgeven!![]()
Dit is gemeen, eerst beetje lekker maken en vervolgens niks zeggenquote:Op donderdag 29 mei 2025 15:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Serieus teveel om op te noemen. Nou ja, ik ben heel lui vandaag vooral.
Ja, echt een cadeautje om vanaf vandaag al een (lang) weekend te hebben.quote:Op donderdag 29 mei 2025 15:53 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dit is gemeen, eerst beetje lekker maken en vervolgens niks zeggen![]()
Maar ok, is je vergeven. Geniet je van je luie dag?
Buiten de headliners:quote:Op donderdag 29 mei 2025 15:40 schreef Crack_ het volgende:
@:Citizen.erased, ik ben benieuwd of jij aanraders hebt qua artiesten?![]()
https://downtherabbithole.nl/programma
als je zin hebt om te kijken hoor, anders vooral niet doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |