SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
quote:Op donderdag 29 mei 2025 13:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nah we hebben ook darmen en een flatulentiegat
Als je daar een kaboutertje op laat zitten dan kan de walvis die naar Jupiter schieten.quote:Op donderdag 29 mei 2025 13:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Soort van luchtgat wat walvissen en zo hebben
Je navel.quote:Op donderdag 29 mei 2025 13:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Soort van luchtgat wat walvissen en zo hebben
De fuck.quote:Op donderdag 29 mei 2025 13:35 schreef CherryLips het volgende:
Dat je shirts allemaal bruine plekjes hebben bij je navel. Of dat je speciale propjes in je navel moet duwen om dat te voorkomen.
quote:Op donderdag 29 mei 2025 13:35 schreef CherryLips het volgende:
Dat je shirts allemaal bruine plekjes hebben bij je navel. Of dat je speciale propjes in je navel moet duwen om dat te voorkomen.
quote:Op donderdag 29 mei 2025 13:35 schreef CherryLips het volgende:
En die mensen wonen meestal zowat gratis want superzielig hoor.quote:Op donderdag 29 mei 2025 13:39 schreef CherryLips het volgende:
https://www.reddit.com/r/(...)n_loont_niet_genoeg/
Nog meer discussie
owh Reddit ik werd geband daar uit de NL groep keerquote:Op donderdag 29 mei 2025 13:39 schreef CherryLips het volgende:
https://www.reddit.com/r/(...)n_loont_niet_genoeg/
Nog meer discussie
Nee zijn wel tere zieltjesquote:Op donderdag 29 mei 2025 13:41 schreef kree het volgende:
[..]
owh Reddit ik werd geband daar uit de NL groep keergelijk klaar mee ;')
kunnen ook niks hebben daar, maarja.
hahaha blij dat jij het ook denkt, want ik dacht niet heel veel verkeerds gedaan te hebben.quote:
mwaha iig krijg je hier minder snel een ban als daar, LOL damn zeg.quote:
Makkelijker gezegd? Er zijn echt wel alternatieven.quote:Op donderdag 29 mei 2025 12:27 schreef kree het volgende:
[..]
toch is dat makkelijker gezegd wss als gedaan. want mijn broertje is net als ik en zo nuchter als de pest erover en wij komen beide nog beetje uit tijd dat er geen mobiel was op je 16e ongeveer en wat er was beperkte tot sms.
toch hebben zijn kinderen tablets. en beleid hem niet he want die kinderen kunnen zo vervelend zijn, dus goed dat is daar normaal hoor, en zijn rond 10 nu. en hebben horloge met tracker erin enzo.
my god zeg. blij dat ik nog opgroeide voor digitale tijdperk,
nouja ik zeg ff wat mij opvalt als oom van natuurlijk dus kan me niet met opvoeding bemoeien eigenlijk.quote:Op donderdag 29 mei 2025 13:46 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Makkelijker gezegd? Er zijn echt wel alternatieven.
Ik geef training aan een kind die zo achterlijk verslaafd is dat die telefoon nog net niet mee het water in gaat, dat is niet gezond hoor.
Thenetherlands radicaal linkse echokamer genotquote:Op donderdag 29 mei 2025 13:41 schreef kree het volgende:
[..]
owh Reddit ik werd geband daar uit de NL groep keergelijk klaar mee ;')
kunnen ook niks hebben daar, maarja.
ik zei niet eens wat onwijs raars, maar was beetje te rechts mss.quote:Op donderdag 29 mei 2025 13:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Thenetherlands radicaal linkse echokamer genot
Nederlands is wel een chille sub.
ja die was het ja. LOL.quote:Op donderdag 29 mei 2025 13:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Thenetherlands radicaal linkse echokamer genot
Nederlands is wel een chille sub.
Snel Wajong aanvragen dan.quote:Op donderdag 29 mei 2025 13:56 schreef Nattekat het volgende:
Net voor het eerst weer met gewichten gesport. Ben een zwakkeling geworden
Hudsonquote:Op donderdag 29 mei 2025 14:00 schreef bitterbal het volgende:
ik ga vanaaf uit eten maar weet nog niet waar
quote:Op donderdag 29 mei 2025 12:17 schreef Crack_ het volgende:
[..]
en neem meteen wat voor ons mee aub, want @:ltvdk heeft niet getrakteerd
Grmblquote:
moet kunnenquote:Op donderdag 29 mei 2025 14:11 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb een multi- en combitool gekocht, want daar had ik zin in
Essiequote:
Ah ben je de inboedel aan het verdelenquote:Op donderdag 29 mei 2025 14:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Heb jij wat aan een schuurmachine waarmee je schuurptss kan oplopen?
jaquote:Op donderdag 29 mei 2025 14:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ah ben je de inboedel aan het verdelenIs dat die waar je heel het terras mee hebt geschuurd?
Ik dacht bij het lezen,dat Ballie TS zou zijnquote:
Dat je die nog niet ritueel verbrand hadquote:
hmm zou ik morgen even moeten kijken. hij ligt in de berging. Ik denk met snoertje.quote:Op donderdag 29 mei 2025 14:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat je die nog niet ritueel verbrand hadWas die met snoertje of accu?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |