Ja stuur maar een foto danquote:Op donderdag 29 mei 2025 14:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hmm zou ik morgen even moeten kijken. hij ligt in de berging. Ik denk met snoertje.
Hier is het wel gestopt met regenen, maar de zon schijnt nog nietquote:
Jij bent zelf de zonquote:Op donderdag 29 mei 2025 14:28 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hier is het wel gestopt met regenen, maar de zon schijnt nog niet
als je dat in stukjes van 20cm doet moet dat wel lukken toch?quote:Op donderdag 29 mei 2025 14:28 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ga kijken of ik zelfstandig 280 cm hout aan de muur krijg of dat ik extra handjes moet gaan vragen
nog eventjes wachten, al is het hier weer wat bewolkt gewordenquote:Op donderdag 29 mei 2025 14:28 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hier is het wel gestopt met regenen, maar de zon schijnt nog niet
Hier is het wel gestopt met regenen, maar de zon schijnt nog niequote:
Denk dat ik wel maar alvast rondje ga lopenquote:Op donderdag 29 mei 2025 14:39 schreef Crack_ het volgende:
[..]
nog eventjes wachten, al is het hier weer wat bewolkt geworden
Het waren 10 mooie minuten met zon.quote:Op donderdag 29 mei 2025 14:39 schreef Crack_ het volgende:
[..]
nog eventjes wachten, al is het hier weer wat bewolkt geworden
Wist je dat de versie die wij kennen (van Jop) een cover is, origineel is het een Vlaamse plaatquote:Op donderdag 29 mei 2025 14:29 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Jij bent zelf de zon
Je bent de zee
Jij bent de liefde dus ga niet met me mee
Het wordt SkyNet ook wel heel makkelijk gemaakt zoquote:Op donderdag 29 mei 2025 14:39 schreef Crack_ het volgende:
85% van de hogescholen heeft geen beleid voor AI gebruik
95% van de studenten gebruikt AI
Hmmmmmmmmmmmmmm
Was het hier net al, in de open stukken met een flink windje was het prima te doen, maar beschutte plekken gelijk vies smerig plakkerig benauwdquote:Op donderdag 29 mei 2025 14:40 schreef essnhills het volgende:
Denk dat ik wel maar alvast rondje ga lopen
Straks zal het wel weer benauwd worden
Bedankt voor deze informatie.quote:Op donderdag 29 mei 2025 14:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wist je dat de versie die wij kennen (van Jop) een cover is, origineel is het een Vlaamse plaat
Bekijk deze YouTube-video
Niet dat dat het heel veel beter maakt
quote:Op donderdag 29 mei 2025 14:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Was het hier net al, in de open stukken met een flink windje was het prima te doen, maar beschutte plekken gelijk vies smerig plakkerig benauwd
Is het hier al redelijk maar zal wel meer worden inderaad, het is nog behapbaarquote:Op donderdag 29 mei 2025 14:40 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hier is het wel gestopt met regenen, maar de zon schijnt nog nie
[..]
Denk dat ik wel maar alvast rondje ga lopen
Straks zal het wel weer benauwd worden
hij lijkt weer terug te komen!quote:
wat is dat?quote:Op donderdag 29 mei 2025 14:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het wordt SkyNet ook wel heel makkelijk gemaakt zo
quote:
jij bent beter in de omgang omdat hij een relatie heeft...quote:Op donderdag 29 mei 2025 14:50 schreef Crack_ het volgende:
Oke een vriend van mij heeft een vriendin en sinds hij een vriendin heeft ben ik echt duizend keer meer relaxter en hij merkt het ook en daardoor is het veel gezelliger dan voorheen. Ik vind dit echt fucked up want ik voel en merk dit aan alles. En hoe kom je hier van af, ja denk veel oefenen maar PFFFFFFFFFFFF
Dit was mijn buitenwandelscheetgedachte
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |