O.... ik ben niet zo van de allejezus danwel tering moeilijk.quote:Op donderdag 29 mei 2025 22:29 schreef Donderkonijn het volgende:
Ik kan Claire obscure: Expidition 33 van harte aanraden als je vban turn based strategy games houd die tevens best wel een mindfuck zijn, en tering moeilijk. Goede game maar allejezus lastig
En vooral nadat je Mutt gevonden hebt.quote:Op zondag 1 juni 2025 11:32 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Als je eenmaal een goed zwaard hebt (tip: blacksmith quest), wat armour van bandits of gekocht van geld dat je verdiend hebt met gestolen gear te verkopen, een schild (in een graf ergens buiten het dorp) en wat Combat skills hebt (Master Tom), dan wordt de game vanaf dat punt meteen stukken leuker.
Je kan terug naar vorige locaties op gegeven momentquote:Op maandag 2 juni 2025 14:21 schreef Peejtur het volgende:
Indiana Jones is idd erg gaaf! Helaas niet alle opdrachten gedaan voordat ik uit het Vaticaan vertrok. Moet hem nog een keer spelen dus haha. Vervelend.
Net begonnen in Egypte. Echt mooi gemaakt allemaal.
Alone in the Dark is nu in de PS+quote:Op zondag 1 juni 2025 12:46 schreef Peejtur het volgende:
Commandos valt voor nu af, expedition 33 ook nog voor nu.
Road craft had ik ook al gezien en lijkt me ook gaaf.
Nu twijfel ik tussen indiana en road craft
Ook dat jaquote:Op maandag 2 juni 2025 15:27 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
En vooral nadat je Mutt gevonden hebt.
Oww cool!quote:Op maandag 2 juni 2025 15:28 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Je kan terug naar vorige locaties op gegeven moment
Vanaf morgen zag ik.quote:Op maandag 2 juni 2025 15:30 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Alone in the Dark is nu in de PS+
Je kan terug. Als ik het goed herinner is er niks missable. Ik heb alle trophies iig in één playtrough kunnen halenquote:Op maandag 2 juni 2025 14:21 schreef Peejtur het volgende:
Indiana Jones is idd erg gaaf! Helaas niet alle opdrachten gedaan voordat ik uit het Vaticaan vertrok. Moet hem nog een keer spelen dus haha. Vervelend.
Net begonnen in Egypte. Echt mooi gemaakt allemaal.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt., pas achter dat ik een heleboel collectables gemist had😱
Goed excuus om ooit terug te gaan.
Zometeen na 2 weken Nintendo maar weer eens op de PS5 spelen, Roadcraft is bijna binnen.Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
Hmm, het klikt niet voor me.quote:Op maandag 2 juni 2025 19:13 schreef Drankster het volgende:
[ afbeelding ]
Bekijk deze YouTube-video
@:kaneelstokje
Ik heb ‘m gekochtquote:Op maandag 2 juni 2025 19:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hmm, het klikt niet voor me.
@:Lokasenna jij misschien?
Kijk hier wel naar uit.quote:
En is het zo verslavend als de meneer in het filmpje zegt?quote:
Hij heeft naar verluidt inmiddels al 3 oude vrouwtjes beroofd 😱quote:Op maandag 2 juni 2025 20:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En is het zo verslavend als de meneer in het filmpje zegt?
Dat gaan we nog zien. Speel nu eerst de DLC en verhaal van KCD2 uit.quote:Op maandag 2 juni 2025 20:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En is het zo verslavend als de meneer in het filmpje zegt?
Enige verschillen tussen Premium en Extra is dat je bij Premium proefversies kunt spelen van sommige games, en dat je oude PS3 games kunt spelen.quote:Op maandag 2 juni 2025 22:11 schreef IsItMeOrYou het volgende:
Morgen toch maar jaartje Premium nemen.
Het verschil met Extra 95 euro is nu 7 euro op jaarbasis (102).(Days of Play). Dat durf ik wel aanquote:Op maandag 2 juni 2025 22:42 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Enige verschillen tussen Premium en Extra is dat je bij Premium proefversies kunt spelen van sommige games, en dat je oude PS3 games kunt spelen.
Vond dat het prijsverschil persoonlijk niet waard, zeker niet voor een jaar.
Extra is voor mij goed genoeg.
Vaak kun je wel, als je huidige abo bijna afloopt, voor een paar euro upgraden naar Premium totdat je abo afloopt.
Zou iig dan toch eerst een maandje proberen als je toch overweegt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |