Nioh 3 zelf early 2026quote:
Bohquote:Op woensdag 4 juni 2025 23:32 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Nioh 3 zelf early 2026
Maar de demo 'later today'
Ja, had de indruk dat de devs klaren waren met de Nioh wereld.quote:Op woensdag 4 juni 2025 23:30 schreef StateOfMind het volgende:
Wist niet dat er een deel 3 zou komen
Dit is toch wel dé verrassing van 2025quote:Op woensdag 4 juni 2025 23:33 schreef Coco het volgende:
[..]
Ja, had de indruk dat de devs klaren waren met de Nioh wereld.
Toen gingen ze mindere games maken ja. Hopelijk is deze weer van Nioh 1 en 2 kwaliteit.quote:Op woensdag 4 juni 2025 23:33 schreef Coco het volgende:
[..]
Ja, had de indruk dat de devs klaren waren met de Nioh wereld.
Inkakken is bijpakkenquote:
Neequote:Op woensdag 4 juni 2025 23:38 schreef Coco het volgende:
Was Tides of Annihilation nog langs gekomen? Heb het begin gemist.
GoW dacht ikquote:Op woensdag 4 juni 2025 23:40 schreef StateOfMind het volgende:
Bloodborne 2 shadowdrop als afsluiter zou mooi zijn
Oh zeker vanwege Spidermanquote:Op woensdag 4 juni 2025 23:47 schreef Evangelion het volgende:
Arc System goden
Stond hier nou PS Studios bij?
Maximilian_DOOD had net een orgasme.quote:Op woensdag 4 juni 2025 23:47 schreef Drankster het volgende:
Marvel én een fighter. Ik heb nog nooit zo iets kuts gezien.
Marvel characters die japans spreken in een fighter is nog kutterquote:Op woensdag 4 juni 2025 23:47 schreef Drankster het volgende:
Marvel én een fighter. Ik heb nog nooit zo iets kuts gezien.
Een van de betere van de laatste jaren jaquote:Op woensdag 4 juni 2025 23:49 schreef Evangelion het volgende:
Dit is wel een bizar goede show, en gisteren pas aangekondigd.
Hopelijk met gachaquote:Op woensdag 4 juni 2025 23:48 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Marvel characters die japans spreken in een fighter is nog kutter
Vind het maar mwah. Ghost en Nioh wel vet maar geen geduld voorquote:Op woensdag 4 juni 2025 23:50 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Een van de betere van de laatste jaren ja
Het ziet er wel heel strak uit en het zal vast fantastisch spelen.quote:Op woensdag 4 juni 2025 23:48 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Marvel characters die japans spreken in een fighter is nog kutter
Maar de mensen die het spelen kopen ook wel alle 8 de season passes genot. Marvel Hype erbij. Kassa $$$$$$$quote:
Goed, alleen crashte hij me. 1e wereld gehaald. Vana beginnen met 2e als hij opgeslagen heeft voor de crash iig.quote:
Hell yesquote:
Ik heb iets met Marvel.quote:Op woensdag 4 juni 2025 23:52 schreef Drankster het volgende:
[..]
Het ziet er wel heel strak uit en het zal vast fantastisch spelen.
Ik heb alleen niks met Marvel en fighters maar als dit je ding is heb je wel iets om naar uit te kijken.
Dit krijgt gewoon een engelse versie, dus ik snap het niet.quote:Op donderdag 5 juni 2025 09:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb iets met Marvel.
Ik heb iets met Fighters (vooral MK, vroeger ook SF).
Ik heb iets met Japan.
Ik heb niks met Japans geschreeuw en de drukte.
Ik weet t nog niet
Kan ik niet echt zien aan een youtube filmpje, wel?quote:Op donderdag 5 juni 2025 09:51 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Dit krijgt gewoon een engelse versie, dus ik snap het niet.
Druk ja, schreeuwerig neuh.quote:Je hebt niks met drukte.. Marvel Rivals is ook enorm druk toch?
DMC-style style-switchingquote:Op donderdag 5 juni 2025 00:27 schreef StateOfMind het volgende:
Blijkbaar kun je als samurai en als ninja spelen.
Bekijk deze YouTube-video
Krijgen we dan een Alfa Romeo als unlockable skin?quote:Op donderdag 5 juni 2025 11:40 schreef StateOfMind het volgende:
Nioh 3 Alfa Romeo demo is overigens slechts tot 18 juni te spelen.
Anime stijl? Huhquote:Op donderdag 5 juni 2025 10:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Kan ik niet echt zien aan een youtube filmpje, wel?
[..]
Druk ja, schreeuwerig neuh.
Ik heb ook echt niet zoveel met de anime stijl van Marvel.
Dat is in Rivals niet zo. Wel typiche stijl, geen anime.
Wtfquote:Op donderdag 5 juni 2025 11:40 schreef StateOfMind het volgende:
Nioh 3 Alfa Romeo demo is overigens slechts tot 18 juni te spelen.
Een Alfa 4C Quadrigoglioquote:Op donderdag 5 juni 2025 12:07 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Krijgen we dan een Alfa Romeo als unlockable skin?
Niche weet ik niet maar als esport héél groot. Sinds Sony EVO heeft overgenomen was het wachten tot ze zelf met een fighter gingen komen. De stick controller aankondiging eerder in de stream voelde al een beetje out of place, persoonlijk had ik die tijdens de reveal van de game laten zien.quote:
Het heet Marvel Tokon. Zo logisch is dat niet.quote:Op donderdag 5 juni 2025 12:09 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Anime stijl? Huh
Natuurlijk kan je er gewoon van uitgaan dat ze hier er geen japanse stemmen in doen, dat zou niet logisch zijn
Natuurlijk wel. Welke games komen hier alleen in het japans uit?quote:Op donderdag 5 juni 2025 15:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het heet Marvel Tokon. Zo logisch is dat niet.
Vanavond eens spelen, zin in inquote:Op donderdag 5 juni 2025 15:15 schreef wdn het volgende:
Nioh 3 survey https://www.gamecity.ne.jp/form/2025trial_enquete_us
Dat wordt weer 500+ uur verspreid over een paar maandenquote:
Free 2 play rommel uit chinaquote:Op donderdag 5 juni 2025 15:20 schreef Drankster het volgende:
Zag er ook leuk uit. Soort Sea of Thieves maar dan beter. Free to play ook.
Ik moet deel 1 nog uitspelen en aan deel 2 beginnenquote:Op donderdag 5 juni 2025 15:21 schreef wdn het volgende:
[..]
Dat wordt weer 500+ uur verspreid over een paar maanden
Die game had ook mijn interesse gewektquote:Op donderdag 5 juni 2025 15:20 schreef Drankster het volgende:
Zag er ook leuk uit. Soort Sea of Thieves maar dan beter. Free to play ook.
Je hebt nog tot ergens in 2026.quote:Op donderdag 5 juni 2025 15:27 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik moet deel 1 nog uitspelen en aan deel 2 beginnen
Yessirquote:Op donderdag 5 juni 2025 15:28 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Je hebt nog tot ergens in 2026.
Tijd gaat NU in
Dat ga je nooit doen dusquote:Op donderdag 5 juni 2025 15:27 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik moet deel 1 nog uitspelen en aan deel 2 beginnen
Alleen in Amerika en Japan.quote:Op donderdag 5 juni 2025 13:55 schreef Drankster het volgende:
[..]
Niche weet ik niet maar als esport héél groot.
Tenzij.quote:Op donderdag 5 juni 2025 15:27 schreef StateOfMind het volgende:
2026 gaat ook een heel mooi game jaar worden (mits delays).
Heb wat gezien, ze hebben de gameplay wel uitgebreid. Het heeft wat meer Ninja Gaiden in zich.quote:Op donderdag 5 juni 2025 18:58 schreef StateOfMind het volgende:
Kopje thee en dan de Nioh demo eens aanslingeren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |