quote:Op donderdag 29 mei 2025 14:34 schreef Monsterkoekie het volgende:
Ik ben vest blij eigk.. eindelijk bewoog de weegschaal weer de goede kant op
Lees je dat nu pas?quote:Op donderdag 29 mei 2025 14:36 schreef devzero het volgende:
[..]
De donatie bar. Iemand had er 10 euro voor over om dat daar te krijgen
oh even aanzettenquote:Op donderdag 29 mei 2025 14:36 schreef devzero het volgende:
[..]
De donatie bar. Iemand had er 10 euro voor over om dat daar te krijgen
Ja het is al weer bijna verdwenen.quote:Op donderdag 29 mei 2025 14:37 schreef devzero het volgende:
[..]
JaIk kijk daar amper. Het staat er blijkbaar al 2 dagen
ja moet ik wel eerst aanzetten om op te klikken, want die link ken ik niet uit mijn hoofd hequote:Op donderdag 29 mei 2025 14:37 schreef devzero het volgende:
[..]
Je kunt hier ook kijken: https://fok.nl/shop/new/?action=donate
Je moet het eerst aanzetten om de link te vindenquote:Op donderdag 29 mei 2025 14:38 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ja moet ik wel eerst aanzetten om op te klikken, want die link ken ik niet uit mijn hoofd he
Oh, Dr Flash blijkbaar?quote:Op donderdag 29 mei 2025 14:37 schreef devzero het volgende:
[..]
Je kunt hier ook kijken: https://fok.nl/shop/new/?action=donate
R&P SC? Zeker een nieuwe pickup line voor dates: Heb jij ook zo'n hekel aan DTS? Ja, neuken?quote:Op donderdag 29 mei 2025 14:39 schreef Sally het volgende:
[..]
Oh, Dr Flash blijkbaar?
Die zat al te zeveren in het R&P SC topic.
Ik ken hem persoonlijk niet, maar hij DTS blijkbaar wel............?
Ik kan het ook aanklikken, en zie verder onderaan wat te laatste donaties/ aanvragen zijn.quote:Op donderdag 29 mei 2025 14:38 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ja moet ik wel eerst aanzetten om op te klikken, want die link ken ik niet uit mijn hoofd he
Hm, was toch R&P...?quote:Op donderdag 29 mei 2025 14:40 schreef devzero het volgende:
[..]
R&P SC? Zeker een nieuwe pickup line voor dates: Heb jij ook zo'n hekel aan DTS? Ja, neuken?
hoi!neuke?quote:Op donderdag 29 mei 2025 14:40 schreef devzero het volgende:
[..]
R&P SC? Zeker een nieuwe pickup line voor dates: Heb jij ook zo'n hekel aan DTS? Ja, neuken?
Ik zit daar ookquote:Op donderdag 29 mei 2025 14:40 schreef devzero het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |