Gaan we elkaar allemaal smileys toeroepenquote:Op donderdag 29 mei 2025 13:21 schreef Puzzie het volgende:
Wordt vast gezellie ! Veel plezier met elkaar zaterdag.
Klinkt haske leukquote:Op donderdag 29 mei 2025 13:23 schreef Sally het volgende:
[..]
Gaan we elkaar allemaal smileys toeroepen
Goed te herkennenquote:
Brrr ik heb een hekel aan clowns, vind het heel akelig dat die arme kinderen die in het ziekenhuis liggen, naast hun vervelende ziekte, ook nog die clini clowns moeten ondergaan. Wie bedenkt zoiets?quote:
moet toch niet, je kan ze toch altijd wegsturen als je ze niet wil lijkt me?quote:Op donderdag 29 mei 2025 13:31 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Brrr ik heb een hekel aan clowns, vind het heel akelig dat die arme kinderen die in het ziekenhuis liggen, naast hun vervelende ziekte, ook nog die clini clowns moeten ondergaan. Wie bedenkt zoiets?
Dat mag ik hopen. Niet dat ze dan zo tegen het raam geplakt staanquote:Op donderdag 29 mei 2025 13:35 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
moet toch niet, je kan ze toch altijd wegsturen als je ze niet wil lijkt me?
Lijkt wel een pierrotquote:Op donderdag 29 mei 2025 13:42 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Dat mag ik hopen. Niet dat ze dan zo tegen het raam geplakt staan
[ afbeelding ]
mario wordt nog jaloersquote:Op donderdag 29 mei 2025 14:15 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
In oven gegrild dus ik heb nu een grillteller
Da kannst du nicht maken du vollidiotquote:Op donderdag 29 mei 2025 14:16 schreef hemarookworst het volgende:
@:mario390 ik eet nu een grillteller
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 29-05-2025 14:30SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
futzpimmelquote:Op donderdag 29 mei 2025 14:28 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Da kannst du nicht maken du vollidiot
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |