Sowieso gewoon huismerk chips kopen. Goedkoper en prima te snacken.quote:Op donderdag 29 mei 2025 08:32 schreef Mikeytt het volgende:
https://www.linda.nl/life(...)s-chips-krimpflatie/
https://www.telegraaf.nl/(...)kzinnig-veel-duurder
https://www.nu.nl/economi(...)%2Fwww.google.com%2F
[..]
[..]
Bekijk deze YouTube-video
Dit is toch krankzinnig? Een verdubbeling (!) in de prijs van de chips. Volle zakken voor de fabrikant die claimt dat dit vanwege milieu-redenen isEcht, stop het in je reet. Ik koop voortaan andere merken.
Een flinke prijsverhoging doorvoeren voor een flink minder grote verpakking
Ik zal het best kopen als ik bezoek krijg. Maar persoonlijk eet ik liever een stukje kaas dat zeker niet gezond is. Overjarige brokkel kaas is mogelijk nog ongezonder dan chips. Sta daar eigenlijk nooit zo bij stil. Ik eet wat ik lekker vind. En ja ik ben helaas niet zo een liefhebber van zoutjes en chocolade en zoetigheid. Liever diverse soorten kaas als snack.quote:Op donderdag 29 mei 2025 12:52 schreef Gunner het volgende:
Allemaal reacties van mensen die claimen het toch niet te kopen. #feelgoodaboutyourselves
Ik koop het weer wanneer het Smiths heet en er flippo's in de zakken zitten.quote:Op donderdag 29 mei 2025 10:45 schreef L3viathan het volgende:
Haha eerst de smaak verpesten
Daarna 20x krimpflatie eroverheen gooien
En nu ook nog met een overpriced verpakking die niemand wil
Wie koopt deze rommel nog
Toch nog iemand die ze kentquote:Op donderdag 29 mei 2025 12:20 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Ja, Crispy en Golden Wonder chips.
Dat mag jij vinden.quote:Op donderdag 29 mei 2025 14:25 schreef Sorella het volgende:
Dat er zoveel fan zijn van de croky chips snap ik niet.
Daar zit zoetstof in en producten met zoetstof zijn smerig + het is 10 cent duurder als lays.
Van Croky is alleen de Bolognese lekker, rest is idd smerig zoetig.quote:Op donderdag 29 mei 2025 14:25 schreef Sorella het volgende:
Daar zit zoetstof in en producten met zoetstof zijn smerig + het is 10 cent duurder als lays.
De paprikachips van Croky hebben een sterke umami smaak, veel mensen vinden dat heerlijk.quote:Op donderdag 29 mei 2025 14:25 schreef Sorella het volgende:
Nieuwe formule! Twee keer zo zoet en maar de helft van de calorieën!quote:Op donderdag 29 mei 2025 14:25 schreef Sorella het volgende:
Hm er zitten per 100 gr. 11 calorieen meer in de croky dus zoveel gezonder is het niet.quote:Op donderdag 29 mei 2025 14:46 schreef SymbolicFrank het volgende:
[..]
Nieuwe formule! Twee keer zo zoet en maar de helft van de calorieën!
Die haal ik ook altijdquote:Op donderdag 29 mei 2025 14:24 schreef bloodymary1 het volgende:
Bij de Lidl heb ze vaak onbekende chipsmerken, ook een Amerikaans merk, en die zijn echt veel lekkerder. En stukken goeikoper!
Daar horen ze ook, want PMDquote:Op donderdag 29 mei 2025 14:56 schreef DjVero het volgende:
En gewoon lekker die doos bij het plastic afval flikkeren
Sowieso lekkerder.quote:Op donderdag 29 mei 2025 08:36 schreef Filosoofert het volgende:
Als we massaal aan de Croky gaan is dat zo afgelopen
De kartonnen doosjes hebben aan de binnenzijde een plastic coating.quote:
Ja…!!!quote:Op donderdag 29 mei 2025 14:10 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Toch nog iemand die ze kent![]()
[ afbeelding ]
De D van PMD staat voor drankenkartons. Dat is ook karton met een plastic coating aan de binnenkant, en kun je dus recyclen.quote:Op donderdag 29 mei 2025 16:02 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
De kartonnen doosjes hebben aan de binnenzijde een plastic coating.
Daarmee is het punt van overstappen op karton wegens milieu meteen van tafel, want juist die plastic coating is lastig te recyclen. En ja, mensen zullen de doosjes evengoed bij het oud papier doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |