quote:Op woensdag 28 mei 2025 22:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
Why not ? Misschien hebben ze een ranch
En een koe
ik weet van niks gekruist met mijn handen over mijn hartquote:Op woensdag 28 mei 2025 23:01 schreef devzero het volgende:
[..]
@:kree is ineens verbazingwekkend stil
Hey Birdiequote:
Misschien wel buurman trappen.quote:
ik denk snap je makker, wapperende blonde lokken in de frisse wind.....quote:
Heb je het ooit gedaanquote:Op woensdag 28 mei 2025 23:04 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Opgezocht
natuurlijk doe ik dat niet!! ik kan uitslapen morgen
telt het dat ik wel eens vroeg op moet? en wel eens vroeg naar buiten ga?quote:
Misschien een domme vraagquote:Op woensdag 28 mei 2025 23:05 schreef devzero het volgende:
[..]
Als er 's ochtends dauw ligt, dan loop ik graag even op mijn blote voeten door de tuin
Neequote:Op woensdag 28 mei 2025 23:05 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
telt het dat ik wel eens vroeg op moet? en wel eens vroeg naar buiten ga?
Lekker in een naaktslak stappenquote:Op woensdag 28 mei 2025 23:05 schreef devzero het volgende:
[..]
Als er 's ochtends dauw ligt, dan loop ik graag even op mijn blote voeten door de tuin
Ow je ‘kon’ het niet dus dan is het inheemsquote:Op woensdag 28 mei 2025 23:05 schreef Kissingbird het volgende:
en nee nog nooit van gehoord zal wel wat inheems van daaro zijn
Kratje bier mee op de fiets en naar een festivalletje.quote:Op woensdag 28 mei 2025 23:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nee
Op Hemelvaartsdag
Op tijd eruit
En dan wandelen of fietsen
"Ascension Day" is geen feestdag. Geen idee wat kerken doen, misschien aparte servicequote:Op woensdag 28 mei 2025 23:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
Misschien een domme vraag
Maar Hemelvaartsdag
Is dat nog een dingetje in The usa ?
Dauwpopquote:Op woensdag 28 mei 2025 23:07 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Kratje bier mee op de fiets en naar een festivalletje.
Ja dat heb ik wel gedaan, toen ik nog in Twente woonde
Misschienquote:Op woensdag 28 mei 2025 23:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nee
Op Hemelvaartsdag
Op tijd eruit
En dan wandelen of fietsen
quote:
best goeie vraag eigenlijk, zou dat niet eens weten? je zou zeggen moet daar ook zijn. maar ze zijn niet zo van nationale vrije dagen geloof ik in de us of aquote:Op woensdag 28 mei 2025 23:08 schreef devzero het volgende:
[..]
"Ascension Day" is geen feestdag. Geen idee wat kerken doen, misschien aparte service
Amerikanen hemelen zich en elkaar sowieso al genoeg op.quote:Op woensdag 28 mei 2025 23:08 schreef devzero het volgende:
[..]
"Ascension Day" is geen feestdag. Geen idee wat kerken doen, misschien aparte service
Ken het nu welquote:Op woensdag 28 mei 2025 23:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ow je ‘kon’ het niet dus dan is het inheems
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |