SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar AprilOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
![]()
Don't follow me. I am lost too
I always feel like somebody's watchin' me
Tell me, is it just a dream?![]()
in wat voor setting en door wie vraag ik me dan af? beetje lachen kan geen kwaad meestal lijkt me.quote:Op woensdag 28 mei 2025 22:48 schreef MizzezAmy het volgende:
En tegelijkertijd werd ik er gisteren op aangesproken dat ik te veel lach.Do what you love, love what you do!![]()
![]()
Don't follow me. I am lost too
4?Don't follow me. I am lost too
5Don't follow me. I am lost too
Straks gaat mn gezicht zo staan, daar wordt dan maar 1 iemand vrolijk van
It could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
Als de klok 10 x slaatquote:Op woensdag 28 mei 2025 22:54 schreef MizzezAmy het volgende:
Straks gaat mn gezicht zo staan, daar wordt dan maar 1 iemand vrolijk van
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ah een koe, dat herinnert me eraan dat mijn boerderij op me wacht.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
Jepquote:
Ik had nogal een twijfelachtige smaak vroegahThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Die vrouwen hoop ik tegenwoordig ook tegen te komen. Maar helaas.quote:Op woensdag 28 mei 2025 22:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jep
Ik had nogal een twijfelachtige smaak vroegahOp dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Ik PM je wel even een lijst met namen. In een DM past dat nietquote:Op woensdag 28 mei 2025 22:56 schreef aeque het volgende:
[..]
Die vrouwen hoop ik tegenwoordig ook tegen te komen. Maar helaas.![]()
Het was meer nadelig voor mezelfquote:Op woensdag 28 mei 2025 22:56 schreef aeque het volgende:
[..]
Die vrouwen hoop ik tegenwoordig ook tegen te komen. Maar helaas.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ik hoef geen Amerikanen hoor.quote:Op woensdag 28 mei 2025 22:57 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik PM je wel even een lijst met namen. In een DM past dat niet
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Why not ? Misschien hebben ze een ranchquote:
En een koe
kijk nog ff American pie, niks mis mee die meiden dan denk ikquote:
Do what you love, love what you do!![]()
Uiteraard. Ik heb wel goede smaak, uiteraardquote:Op woensdag 28 mei 2025 22:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
Why not ? Misschien hebben ze een ranch
En een koe![]()
![]()
Ik heb ook een keer een blauwtje opgelopen, ik weet t nog goed
Zin in steak nuquote:Op woensdag 28 mei 2025 22:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
En een koe
met een amerikaan ?quote:Op woensdag 28 mei 2025 22:59 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik heb ook een keer een blauwtje opgelopen, ik weet t nog goedDo what you love, love what you do!![]()
We missen een @ hier.quote:Op woensdag 28 mei 2025 22:59 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik heb ook een keer een blauwtje opgelopen, ik weet t nog goedOp dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Je zoende met een smurfquote:Op woensdag 28 mei 2025 22:59 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik heb ook een keer een blauwtje opgelopen, ik weet t nog goed
quote:Op woensdag 28 mei 2025 22:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
En een koe
ik weet van niks gekruist met mijn handen over mijn hartquote:Op woensdag 28 mei 2025 23:01 schreef devzero het volgende:
[..]
@:kree is ineens verbazingwekkend stil
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Haha nee ik ken geen amerikanenquote:It could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
Hey Birdiequote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Misschien wel buurman trappen.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
ik denk snap je makker, wapperende blonde lokken in de frisse wind.....quote:
\
nee kan dat begrijpen.
Heb je het ooit gedaanquote:Op woensdag 28 mei 2025 23:04 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Opgezocht
natuurlijk doe ik dat niet!! ik kan uitslapen morgenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
telt het dat ik wel eens vroeg op moet? en wel eens vroeg naar buiten ga?quote:
Smile, it's free therapy.![]()
Misschien een domme vraagquote:Op woensdag 28 mei 2025 23:05 schreef devzero het volgende:
[..]
Als er 's ochtends dauw ligt, dan loop ik graag even op mijn blote voeten door de tuin
Maar Hemelvaartsdag
Is dat nog een dingetje in The usa ?Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Neequote:Op woensdag 28 mei 2025 23:05 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
telt het dat ik wel eens vroeg op moet? en wel eens vroeg naar buiten ga?
Op Hemelvaartsdag
Op tijd eruit
En dan wandelen of fietsenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Uiteraard weer de limbo die iets niet kent, zegt toch wat over het onderwijs daar.
weten jullie nog die oude NL films. elke keer dat lekkere ding erin. die blonde. hoe heet ze Silke ofzo vaak.Do what you love, love what you do!![]()
Lekker in een naaktslak stappenquote:Op woensdag 28 mei 2025 23:05 schreef devzero het volgende:
[..]
Als er 's ochtends dauw ligt, dan loop ik graag even op mijn blote voeten door de tuinIt could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
Ow je ‘kon’ het niet dus dan is het inheemsquote:Op woensdag 28 mei 2025 23:05 schreef Kissingbird het volgende:
en nee nog nooit van gehoord zal wel wat inheems van daaro zijn
Kratje bier mee op de fiets en naar een festivalletje.quote:Op woensdag 28 mei 2025 23:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nee
Op Hemelvaartsdag
Op tijd eruit
En dan wandelen of fietsen
Ja dat heb ik wel gedaan, toen ik nog in Twente woonde
"Ascension Day" is geen feestdag. Geen idee wat kerken doen, misschien aparte servicequote:Op woensdag 28 mei 2025 23:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
Misschien een domme vraag
Maar Hemelvaartsdag
Is dat nog een dingetje in The usa ?![]()
Dauwpopquote:Op woensdag 28 mei 2025 23:07 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Kratje bier mee op de fiets en naar een festivalletje.
Ja dat heb ik wel gedaan, toen ik nog in Twente woonde
Misschienquote:Op woensdag 28 mei 2025 23:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nee
Op Hemelvaartsdag
Op tijd eruit
En dan wandelen of fietsen
Smile, it's free therapy.![]()
quote:![]()
En dan een kleine versie die minder ver fietsen was
best goeie vraag eigenlijk, zou dat niet eens weten? je zou zeggen moet daar ook zijn. maar ze zijn niet zo van nationale vrije dagen geloof ik in de us of aquote:Op woensdag 28 mei 2025 23:08 schreef devzero het volgende:
[..]
"Ascension Day" is geen feestdag. Geen idee wat kerken doen, misschien aparte serviceDo what you love, love what you do!![]()
Amerikanen hemelen zich en elkaar sowieso al genoeg op.quote:Op woensdag 28 mei 2025 23:08 schreef devzero het volgende:
[..]
"Ascension Day" is geen feestdag. Geen idee wat kerken doen, misschien aparte serviceOp dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Ken het nu welquote:Op woensdag 28 mei 2025 23:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ow je ‘kon’ het niet dus dan is het inheems
Smile, it's free therapy.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: