Die vrouwen hoop ik tegenwoordig ook tegen te komen. Maar helaas.quote:Op woensdag 28 mei 2025 22:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jep
Ik had nogal een twijfelachtige smaak vroegah
Ik PM je wel even een lijst met namen. In een DM past dat nietquote:Op woensdag 28 mei 2025 22:56 schreef aeque het volgende:
[..]
Die vrouwen hoop ik tegenwoordig ook tegen te komen. Maar helaas.
Het was meer nadelig voor mezelfquote:Op woensdag 28 mei 2025 22:56 schreef aeque het volgende:
[..]
Die vrouwen hoop ik tegenwoordig ook tegen te komen. Maar helaas.
Ik hoef geen Amerikanen hoor.quote:Op woensdag 28 mei 2025 22:57 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik PM je wel even een lijst met namen. In een DM past dat niet
Why not ? Misschien hebben ze een ranchquote:
kijk nog ff American pie, niks mis mee die meiden dan denk ikquote:
Uiteraard. Ik heb wel goede smaak, uiteraardquote:Op woensdag 28 mei 2025 22:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
Why not ? Misschien hebben ze een ranch
En een koe
Zin in steak nuquote:Op woensdag 28 mei 2025 22:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
En een koe
met een amerikaan ?quote:Op woensdag 28 mei 2025 22:59 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik heb ook een keer een blauwtje opgelopen, ik weet t nog goed
We missen een @ hier.quote:Op woensdag 28 mei 2025 22:59 schreef MizzezAmy het volgende:
Je zoende met een smurfquote:Op woensdag 28 mei 2025 22:59 schreef MizzezAmy het volgende:
quote:Op woensdag 28 mei 2025 22:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
En een koe
ik weet van niks gekruist met mijn handen over mijn hartquote:Op woensdag 28 mei 2025 23:01 schreef devzero het volgende:
[..]
@:kree is ineens verbazingwekkend stil
Hey Birdiequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |