Kan ookquote:
Weird shitquote:
De kartonnen verpakking is om het plastic te vervangenquote:Op woensdag 28 mei 2025 19:23 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Weird shit
En die funmix onderin bestaat ook uit 3 vreemde soorten die puur random lijken. Waar gaat dit heen
Ga je het kopen dan?quote:Op woensdag 28 mei 2025 19:24 schreef StevenHyde het volgende:
Wel goed dat je het deelt Lovely. Kan ik me er mentaal op voorbereiden als ik met volle vreugde richting het chips vak ga
Wel een goede oplossing dat eerste. Maar mijn brein moet even wennen. Moet bij dit soort verpakkingen aan nesquick chocomelk denkenquote:Op woensdag 28 mei 2025 19:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
De kartonnen verpakking is om het plastic te vervangen
En om meteen een prijsverhoging van 4 euro per kilo door te voeren
Die funmix brengt me niet de fun wat de verpakking me beloofd. CHips in karton uiteindelijk wel, want chips is lekkerquote:
Net als pringels zeg maarquote:Op woensdag 28 mei 2025 19:30 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Wel een goede oplossing dat eerste. Maar mijn brein moet even wennen. Moet bij dit soort verpakkingen aan nesquick chocomelk denken
[..]
Die funmix brengt me niet de fun wat de verpakking me beloofd. CHips in karton uiteindelijk wel, want chips is lekker
Idd, veel te gesorteerd. Ik wil graaien in die zak en verrast worden door wat ik nu weer krijg. Ok dat klinkt viezer dan ik het bedoel.quote:
Die hebben ze al paar maand..quote:Op woensdag 28 mei 2025 19:30 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Wel een goede oplossing dat eerste. Maar mijn brein moet even wennen. Moet bij dit soort verpakkingen aan nesquick chocomelk denken
[..]
Die funmix brengt me niet de fun wat de verpakking me beloofd. CHips in karton uiteindelijk wel, want chips is lekker
quote:Op woensdag 28 mei 2025 19:35 schreef Lovely het volgende:
Wil je een chipje uit de pringel bus halen, blijf je vast zitten
Net zoals in de reclame
Alles in 1 keer !quote:Op woensdag 28 mei 2025 19:35 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
En die opening is dan weer net iets te groot om aan je mond te zetten en het gewoon als eenrichtingsverkeer naar binnen te schuiven
Haha ja dat wil nietquote:Op woensdag 28 mei 2025 19:35 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
En die opening is dan weer net iets te groot om aan je mond te zetten en het gewoon als eenrichtingsverkeer naar binnen te schuiven
Tijd voor Bastognechipsquote:Op woensdag 28 mei 2025 19:23 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Weird shit
En die funmix onderin bestaat ook uit 3 vreemde soorten die puur random lijken. Waar gaat dit heen
quote:Op woensdag 28 mei 2025 19:33 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Idd, veel te gesorteerd. Ik wil graaien in die zak en verrast worden door wat ik nu weer krijg. Ok dat klinkt viezer dan ik het bedoel.
Mijn vrouw heeft een pak bastognekoeken gekocht vandaag met als doel er taart van te maken. Nu de opdracht aan mij om niet al het hele pak naar binnen te schuiven, voordat ze de kans krijgt ermee aan de slag te gaan....quote:
Ze kent je toch?quote:Op woensdag 28 mei 2025 20:01 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Mijn vrouw heeft een pak bastognekoeken gekocht vandaag met als doel er taart van te maken. Nu de opdracht aan mij om niet al het hele pak naar binnen te schuiven, voordat ze de kans krijgt ermee aan de slag te gaan....
Naïef Maily, naïef.quote:Op woensdag 28 mei 2025 20:02 schreef maily het volgende:
[..]
Ze kent je toch?
Waarom koopt ze dan maar één pak?
quote:Op woensdag 28 mei 2025 20:04 schreef StevenHyde het volgende:
Hoe weet AI dat het naar bastognekoeken smaakt als het niet bestaat HA!
Hij houdt ze voor je verborgenquote:Op woensdag 28 mei 2025 20:04 schreef StevenHyde het volgende:
Hoe weet AI dat het naar bastognekoeken smaakt als het niet bestaat HA!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |