Tijd voor Bastognechipsquote:Op woensdag 28 mei 2025 19:23 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Weird shit
En die funmix onderin bestaat ook uit 3 vreemde soorten die puur random lijken. Waar gaat dit heen
quote:Op woensdag 28 mei 2025 19:33 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Idd, veel te gesorteerd. Ik wil graaien in die zak en verrast worden door wat ik nu weer krijg. Ok dat klinkt viezer dan ik het bedoel.
Mijn vrouw heeft een pak bastognekoeken gekocht vandaag met als doel er taart van te maken. Nu de opdracht aan mij om niet al het hele pak naar binnen te schuiven, voordat ze de kans krijgt ermee aan de slag te gaan....quote:
Ze kent je toch?quote:Op woensdag 28 mei 2025 20:01 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Mijn vrouw heeft een pak bastognekoeken gekocht vandaag met als doel er taart van te maken. Nu de opdracht aan mij om niet al het hele pak naar binnen te schuiven, voordat ze de kans krijgt ermee aan de slag te gaan....
Naïef Maily, naïef.quote:Op woensdag 28 mei 2025 20:02 schreef maily het volgende:
[..]
Ze kent je toch?
Waarom koopt ze dan maar één pak?
quote:Op woensdag 28 mei 2025 20:04 schreef StevenHyde het volgende:
Hoe weet AI dat het naar bastognekoeken smaakt als het niet bestaat HA!
Hij houdt ze voor je verborgenquote:Op woensdag 28 mei 2025 20:04 schreef StevenHyde het volgende:
Hoe weet AI dat het naar bastognekoeken smaakt als het niet bestaat HA!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |