Heeeel raarrrrquote:Op woensdag 28 mei 2025 18:40 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ja blijkbaar, ik had het gegoogeld en kreeg ik dit
Oostenrijk is nog een stuk geloviger dan hier NLquote:Op woensdag 28 mei 2025 18:43 schreef Lovely het volgende:
Een Stadpfarrer (ook wel geschreven als Stadtpfarrer) is een Duitstalige term die letterlijk "stadspriester" of "stadspastoor" betekent. Hier is wat het inhoudt:
Betekenis:
Een Stadtpfarrer is een katholieke of protestantse geestelijke die verantwoordelijk is voor een of meerdere parochies in een stad.
De titel wordt vaak gebruikt in Duitstalige landen zoals Duitsland, Oostenrijk of Zwitserland.
Taken:
Leidt kerkdiensten en sacramenten zoals de mis, doop, huwelijk en begrafenis.
Beheert de pastorale zorg voor de stadsbewoners binnen zijn parochie.
Is soms ook betrokken bij sociale projecten, onderwijs en samenwerking met lokale overheden of organisaties.
Kan verantwoordelijk zijn voor meerdere kerken in een stedelijk gebied.
In katholieke context kan een Stadpfarrer ook deel uitmaken van een dekenaat of werken onder een bisschop.
Als je kijkt naar de dagen zoals hemelvaart en pinksteren enzquote:Op woensdag 28 mei 2025 18:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
Oostenrijk is nog een stuk geloviger dan hier NL
Ik denk dat je dat aan Kree zou moeten vragenquote:Op woensdag 28 mei 2025 18:44 schreef Lovely het volgende:
[..]
Als je kijkt naar de dagen zoals hemelvaart en pinksteren enz
Daar doen we hier in NL niks mee toch?
Jawel, dan gaan we naar de meubelboulevardquote:Op woensdag 28 mei 2025 18:44 schreef Lovely het volgende:
[..]
Als je kijkt naar de dagen zoals hemelvaart en pinksteren enz
Daar doen we hier in NL niks mee toch?
Denk t ook jaquote:Op woensdag 28 mei 2025 18:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik denk dat je dat aan Kree zou moeten vragen
Dat is denk ik nog de meest gelovige in dts
Is dat zo? Ik niet hoorquote:Op woensdag 28 mei 2025 18:45 schreef drakin het volgende:
[..]
Jawel, dan gaan we naar de meubelboulevard
Ik ga denk ik gewoon uitslapen en uitpakken wat er overgebleven is na een festival danquote:
Is dat veel?quote:Op woensdag 28 mei 2025 18:48 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik ga denk ik gewoon uitslapen en uitpakken wat er overgebleven is na een festival dan
Nee Pinksteren is hier een week laterquote:Op woensdag 28 mei 2025 18:50 schreef mario390 het volgende:
morgen himmelfahrt
en zondag mondag pfingsten hebben julie dat niet?
De dagen wel, maar niet dat mensen naar de kerk gaan althans niet dat ik weet dat dat hier gebeurdquote:Op woensdag 28 mei 2025 18:50 schreef mario390 het volgende:
morgen himmelfahrt
en zondag mondag pfingsten hebben julie dat niet?
Het is zondag en maandag geen Pinksteren hierquote:Op woensdag 28 mei 2025 18:51 schreef Lovely het volgende:
[..]
De dagen wel, maar niet dat mensen naar de kerk gaan althans niet dat ik weet dat dat hier gebeurd
Nee is idd een week laterquote:Op woensdag 28 mei 2025 18:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
Het is zondag en maandag geen Pinksteren hier
Ik ging er gewoon aan twijfelenquote:
Kartonquote:
Jep is nieuwquote:
Zelfde prijs alleen zit er minder in, het wordt steeds gekker..quote:Op woensdag 28 mei 2025 18:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jep is nieuw
En nog duurder dan een zak
Ik hoop dat het meevaltquote:
ijslopen op de weisse zee?quote:Op woensdag 28 mei 2025 18:58 schreef drakin het volgende:
Pinkstermaandag is altijd de elfstedentocht.
Hoop met je meequote:
Dus duurderquote:Op woensdag 28 mei 2025 18:59 schreef Lovely het volgende:
[..]
Zelfde prijs alleen zit er minder in, het wordt steeds gekker..
fietsenquote:
krimpflatiequote:Op woensdag 28 mei 2025 18:59 schreef Lovely het volgende:
[..]
Zelfde prijs alleen zit er minder in, het wordt steeds gekker..
Eigenlijk zouden we gewoon niks meer moeten kopen in de supermarktenquote:
Alleen het broodnodigequote:Op woensdag 28 mei 2025 19:10 schreef Lovely het volgende:
[..]
Eigenlijk zouden we gewoon niks meer moeten kopen in de supermarkten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |