SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
quote:Op woensdag 28 mei 2025 14:31 schreef Recce het volgende:
Vier woningen beschadigd door die inslag:
[ x ]
Neequote:Op woensdag 28 mei 2025 15:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Mijn bloeddruk. Houden ze daar geen rekening mee?
quote:Op woensdag 28 mei 2025 13:55 schreef Ama het volgende:
@:crack_ Hij komt net opgevouwen uit plastic dus als ze er keer in gaat komt die wel iets beter in vorm. Als die gewoon even een tijdje staat uit het plastic.Cute!! Kan je dit mandje nou ook hangen!?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Baby darling doll face honey
Wachten duurt lang hequote:
Ja volgens mij wel.quote:Op woensdag 28 mei 2025 15:34 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Cute!! Kan je dit mandje nou ook hangen!?
Ik heb nog geen W11.quote:Op woensdag 28 mei 2025 15:33 schreef Crack_ het volgende:
Sinds ik W11 heb doet mn laptop er echt heeeeeeeel lang over om tabbladen te laden als ie even op sluimerstand heeft gestaan. Meer mensen die dit ervaren?![]()
Nee. Maar dat ligt meer aan het feit dat ik geen computer heb.quote:Op woensdag 28 mei 2025 15:33 schreef Crack_ het volgende:
Sinds ik W11 heb doet mn laptop er echt heeeeeeeel lang over om tabbladen te laden als ie even op sluimerstand heeft gestaan. Meer mensen die dit ervaren?![]()
quote:Op woensdag 28 mei 2025 15:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Mooi geweest wel voor deze week. Die aanvraag voor dat visum doen we volgende week wel eens bekijken.
not nice.quote:Op woensdag 28 mei 2025 15:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Mooi geweest wel voor deze week. Die aanvraag voor dat visum doen we volgende week wel eens bekijken.
Tofquote:
ik werd gedwongenquote:
quote:Op woensdag 28 mei 2025 15:46 schreef aeque het volgende:
[..]
Nee. Maar dat ligt meer aan het feit dat ik geen computer heb.
Mijn laptop voldoet niet aan de eisen, dus ik mag niet eens over.quote:Op woensdag 28 mei 2025 15:50 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Tofals ze er op deze manier niet in wil, misschien wel hangend?
[..]
ik werd gedwongen
[..]
Ik vond het echt vreselijk toen ik mijzelf terugzag op video.quote:Op woensdag 28 mei 2025 15:52 schreef Crack_ het volgende:
je leert zoveel van jezelf opnemen en terugzien
zoveel dingen die je onbewust doet
mijn privé laptop ook nietquote:Op woensdag 28 mei 2025 15:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Mijn laptop voldoet niet aan de eisen, dus ik mag niet eens over.
Hmm, waarom?quote:Op woensdag 28 mei 2025 15:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik vond het echt vreselijk toen ik mijzelf terugzag op video.
Geen idee. Maar er zullen wel meer aanvragen zijn. Het enige wat je kan doe is rustig afwachten. Jezelf niet gek maken.quote:Op woensdag 28 mei 2025 15:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja en hoe lastig is die beslissing nou 🙄
Nee, ik zit op 15.5quote:Op woensdag 28 mei 2025 15:33 schreef Crack_ het volgende:
Duurt nog een paar dagen.quote:
Ja das ook zo. Zal het proberenquote:Op woensdag 28 mei 2025 15:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Geen idee. Maar er zullen wel meer aanvragen zijn. Het enige wat je kan doe is rustig afwachten. Jezelf niet gek maken.
Ja, ik ben echt wel toe aan een paar vrije dagen.quote:
lekkerquote:Op woensdag 28 mei 2025 16:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, ik ben echt wel toe aan een paar vrije dagen.
Ik plak vrijdag er ook aan vast. Gewoon omdat dat kan.quote:Op woensdag 28 mei 2025 16:14 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Duurt nog een paar dagen.
Maar die vrije dag morgen komt echt als geroepen, zit heel erg op het randje.
Ik pak zaterdag ook even mee. Maandag dan automatisch vrijquote:Op woensdag 28 mei 2025 16:20 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik plak vrijdag er ook aan vast. Gewoon omdat dat kan.
quote:Op woensdag 28 mei 2025 16:26 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]
ze stoppen tegenwoordig alles in kaas, ja. oke, weenie
Lolquote:Op woensdag 28 mei 2025 16:26 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]
Hmmmm, klinkt niet aantrekkelijk.quote:Op woensdag 28 mei 2025 16:26 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]
Waaromquote:Op woensdag 28 mei 2025 16:26 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb banaanchoco ijsquote:Op woensdag 28 mei 2025 16:26 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]
en kaasquote:
Ja dat heb ik ook, maar dat zat niet door het banaanchoco ijsquote:
Wochenende? Saufen?quote:Op woensdag 28 mei 2025 17:09 schreef gianni61 het volgende:
Over een uurtje begint de volkstümliche musik en wordt het houten vat aangeslagen door mensen in klederdracht
Zuipsequote:Op woensdag 28 mei 2025 17:09 schreef gianni61 het volgende:
Over een uurtje begint de volkstümliche musik en wordt het houten vat aangeslagen door mensen in klederdracht
Moet eerst nog even een bodempje leggenquote:
ohkak, origineel weer hoorquote:
wat voor klederdrachtquote:Op woensdag 28 mei 2025 17:09 schreef gianni61 het volgende:
!quote:Op woensdag 28 mei 2025 17:14 schreef gianni61 het volgende:
Vanmiddag nog even getwijfeld of ik een lederhose moest kopen, maar dat is misschien wat overdreven
Houd lekker zelf je bikusquote:
Het is Beieren dus we gaan voor lederhosen en dirndlquote:Op woensdag 28 mei 2025 17:14 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ohkak, origineel weer hoor![]()
[..]
wat voor klederdracht
Bim Bam Beierenquote:Op woensdag 28 mei 2025 17:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Het is Beieren dus we gaan voor lederhosen en dirndl
True, maar te laat nuquote:Op woensdag 28 mei 2025 17:15 schreef Crack_ het volgende:
[..]
!nee joh, is kei leuk
kun je ook aan met carnaval
nou sorry hoor, ben je sacherijnig ofzo :s :squote:
pardonquote:Op woensdag 28 mei 2025 17:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
quote:
wie is wequote:Op woensdag 28 mei 2025 17:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
quote:
quote:Op woensdag 28 mei 2025 17:08 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja dat heb ik ook, maar dat zat niet door het banaanchoco ijs
Dat zal vast lastig zijn in Duitslandquote:Op woensdag 28 mei 2025 17:14 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Moet eerst nog even een bodempje leggen
quote:Op woensdag 28 mei 2025 17:17 schreef Crack_ het volgende:
nou sorry hoor, ben je sacherijnig ofzo :s :s![]()
Ja zo ongeveer 17 uur en 23 minuten geledenquote:Op woensdag 28 mei 2025 17:22 schreef Crack_ het volgende:
Gewoon een vraagje; snappen jullie wat een deadline om 28 mei 00:00 betekent?
27 mei 23:59:59 is nog op tijdquote:Op woensdag 28 mei 2025 17:22 schreef Crack_ het volgende:
Gewoon een vraagje; snappen jullie wat een deadline om 28 mei 00:00 betekent?
ok thanks, dit is wat ik ook zei trouwensquote:Op woensdag 28 mei 2025 17:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja zo ongeveer 17 uur en 23 minuten geleden
quote:
I knowquote:
Doequote:Op woensdag 28 mei 2025 17:14 schreef gianni61 het volgende:
Vanmiddag nog even getwijfeld of ik een lederhose moest kopen, maar dat is misschien wat overdreven
Ja, dit.quote:Op woensdag 28 mei 2025 17:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja zo ongeveer 17 uur en 23 minuten geleden
Bedtijd is dichterbij dan dat Opstaantijd was.quote:
Deze snap ik niet.quote:Op woensdag 28 mei 2025 17:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Bedtijd is dichterbij dan dat Opstaantijd was.
Je bent al over de helft van wakkertijdquote:
Ja, dit inderdaad. Ess snapt mij.quote:Op woensdag 28 mei 2025 17:37 schreef essnhills het volgende:
[..]
Je bent al over de helft van wakkertijd
En dat na een verplichte vrije dagquote:Op woensdag 28 mei 2025 16:20 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik plak vrijdag er ook aan vast. Gewoon omdat dat kan.
Oh zo ja dat klopt wel.quote:Op woensdag 28 mei 2025 17:37 schreef essnhills het volgende:
[..]
Je bent al over de helft van wakkertijd
quote:Op woensdag 28 mei 2025 17:45 schreef essnhills het volgende:
Cleopatra leefde dichterbij onze tijd dan bij de bouw van de piramide van Giza
En Anne-Frank en Martin Luther King zijn in hetzelfde jaar geborenquote:Op woensdag 28 mei 2025 17:45 schreef essnhills het volgende:
Cleopatra leefde dichterbij onze tijd dan bij de bouw van de piramide van Giza
Inteelt Wrangel mammoetenquote:Op woensdag 28 mei 2025 17:52 schreef Crack_ het volgende:
En de laatste mammoet stierf 1000 jaar na eerste bouw piramide
quote:
Ik pak dit jaar bizar veel vrije dagen. Behoefte aan.quote:Op woensdag 28 mei 2025 17:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En dat na een verplichte vrije dagHeb je wel lekker lang weekend
Die laatste mammoeten leefden op Wrangel, en er was veel inteelt omdat er nog maar zo weinig waren.quote:
Dan moet je het ook doen. Ga je ook bizar veel op vakantie of zijn het daagjes thuis?quote:Op woensdag 28 mei 2025 18:01 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik pak dit jaar bizar veel vrije dagen. Behoefte aan.
2 vakanties buiten Nederland gepland. En midweekje weg.quote:Op woensdag 28 mei 2025 18:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan moet je het ook doen. Ga je ook bizar veel op vakantie of zijn het daagjes thuis?
Ik heb American Expressquote:
Leuke voor uitzichtenquote:Op woensdag 28 mei 2025 18:03 schreef Haags het volgende:
[..]
2 vakanties buiten Nederland gepland. En midweekje weg.
Gefeliciteerd wat goed en ook zo snel, nou een pak van je hart of nietquote:
Ja zeker! Erg opgelucht nuquote:Op woensdag 28 mei 2025 18:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gefeliciteerd wat goed en ook zo snel, nou een pak van je hart of niet
Ja dat geloof ik en ruim op tijd voor je vertrekdatum ook nogquote:
Jaaaaaquote:Op woensdag 28 mei 2025 18:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat geloof ik en ruim op tijd voor je vertrekdatum ook nog
Nou fijn hoor, nu nog even genieten van je dagen hierquote:
quote:
quote:
quote:
Hasta la visa!quote:
Die dunne sliertjes lijken er wel op.quote:
dat klopt tis miequote:Op woensdag 28 mei 2025 19:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Die dunne sliertjes lijken er wel op.
😒😒😒😒quote:Op woensdag 28 mei 2025 19:14 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
nee nee, ik kom direct de naaktslaksushi brengen
![]()
voor dat je het hier komt testen... jazeker welquote:Op woensdag 28 mei 2025 19:19 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je weet het resultaat nog niet eens van mijn test
Ik heb bijzonder weinig plannen eigenlijk. Gewoon beetje chillen met de kat of zonder de kat.quote:Op woensdag 28 mei 2025 19:16 schreef Karzai het volgende:
iedereen klaar voor het hemelvaart weekend, party on the dancefloor
Nee, ik snap je logica niet. Of je moet heel toevalig net ook hier een test hebben gedaan.quote:Op woensdag 28 mei 2025 19:20 schreef Nizno het volgende:
[..]
voor dat je het hier komt testen... jazeker wel
Akkoord.quote:Op woensdag 28 mei 2025 19:26 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik heb bijzonder weinig plannen eigenlijk. Gewoon beetje chillen met de kat of zonder de kat.
en de slakken natuurlijkquote:Op woensdag 28 mei 2025 19:26 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik heb bijzonder weinig plannen eigenlijk. Gewoon beetje chillen met de kat of zonder de kat.
Als ik ooit weer een naaktslak in mijn huis tegenkom dan brand ik de hele boel af.quote:
zijn hele lieve dieren hoor... ga eens een gesprek met ze aanquote:Op woensdag 28 mei 2025 19:42 schreef Ama het volgende:
[..]
Als ik ooit weer een naaktslak in mijn huis tegenkom dan brand ik de hele boel af.
Ik stel voor dat jij ze dan maar in huis neemt.quote:Op woensdag 28 mei 2025 19:43 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
zijn hele lieve dieren hoor... ga eens een gesprek met ze aan
@4EverBlackEyedquote:Op woensdag 28 mei 2025 19:42 schreef Ama het volgende:
[..]
Als ik ooit weer een naaktslak in mijn huis tegenkom dan brand ik de hele boel af.
Moeilijk, moeilijk.quote:Op woensdag 28 mei 2025 19:44 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik stel voor dat jij ze dan maar in huis neemt.
Je kunt de deur ook dicht doen.quote:Op woensdag 28 mei 2025 19:42 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik heb een hordeur dat werkt ook wel.quote:Op woensdag 28 mei 2025 19:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je kunt de deur ook dicht doen.
Heb er een stuk of 10-20 in de achtertuin. Chillen.
Ik bewaar mijn vrije dag wel voor laterquote:Op woensdag 28 mei 2025 19:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hier herken je de normale mensen mee, gewoon werken aankomende vrijdag.
Komt een slakken set.quote:Op woensdag 28 mei 2025 19:45 schreef Ama het volgende:
Heb ook eigenlijk wel weer zin om LEGO te gaan kopen. Morgen maar eventjes naar kijken.
van die feitjes die je zo weer vergeetquote:
wil je er meer?quote:Op woensdag 28 mei 2025 19:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je kunt de deur ook dicht doen.
Heb er een stuk of 10-20 in de achtertuin. Chillen.
Simpel.quote:Op woensdag 28 mei 2025 19:52 schreef Crack_ het volgende:
Ik dacht dat ik bijna klaar was, even vergeten dat er nog een reflectie moet worden geschreven. Godmiljaaaaar, zo jammer
echt goed van jouquote:Op woensdag 28 mei 2025 19:58 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Simpel.
"Ik heb veel geleerd. Ik heb leerdoelen opgesteld. Ik ga mijzelf SMART-verbeteren."
Hangt van de soort af. Alleen als ik die soort nog niet heb.quote:Op woensdag 28 mei 2025 19:52 schreef Crack_ het volgende:
[..]
van die feitjes die je zo weer vergeet
[..]
wil je er meer?
het zijn nare-hoerige-kut-slakken, heb je die al?quote:Op woensdag 28 mei 2025 19:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hangt van de soort af. Alleen als ik die soort nog niet heb.
Picsquote:Op woensdag 28 mei 2025 19:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, klein herfstsetje met 2 slakken.
nounounounounou...quote:Op woensdag 28 mei 2025 20:00 schreef Crack_ het volgende:
[..]
het zijn nare-hoerige-kut-slakken, heb je die al?
geen onzin lullen aubquote:Op woensdag 28 mei 2025 20:00 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Leuke is, niemand leest die reflecties.
HR-moetje.
Oh, OK.quote:
Nee, heb alleen lieve slakken die ik komkommer voer.quote:Op woensdag 28 mei 2025 20:00 schreef Crack_ het volgende:
[..]
het zijn nare-hoerige-kut-slakken, heb je die al?
Dit is wel erg cutequote:Op woensdag 28 mei 2025 20:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
https://bouwsteentjes.inf(...)ordt-lego-ideas-set/
Ik heb echt geen ruimte voor dit soort random LEGO setjes.quote:Op woensdag 28 mei 2025 20:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
https://bouwsteentjes.inf(...)ordt-lego-ideas-set/
jawel, als je je huis hebt afgebrand heb je super veel ruimte.quote:Op woensdag 28 mei 2025 20:08 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik heb echt geen ruimte voor dit soort random LEGO setjes.
maak je er een niet-random dingetje vanquote:Op woensdag 28 mei 2025 20:08 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik heb echt geen ruimte voor dit soort random LEGO setjes.
quote:Op woensdag 28 mei 2025 20:14 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
jawel, als je je huis hebt afgebrand heb je super veel ruimte.
Nee geen zin in met beetje ruimte wat ik nog over heb.quote:Op woensdag 28 mei 2025 20:15 schreef Crack_ het volgende:
[..]
maak je er een niet-random dingetje van
vitrinekastje oid
Sssss!! Sssquote:Op woensdag 28 mei 2025 19:14 schreef EttovanBelgie het volgende:
ahahahahahahahahaha!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
SSSSSS...quote:Op woensdag 28 mei 2025 20:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Sssss!! Ssssssss see, ssss? Sssssss ss
Etto aardappelkrokEtto!quote:
Hou toch op man... je woont in een PALEISquote:Op woensdag 28 mei 2025 20:18 schreef Ama het volgende:
[..]
Nee geen zin in met beetje ruimte wat ik nog over heb.
quote:
Ja dat denk ik ook wel in 1 van de goedkoopste huurhuizen hier in Emmen.quote:Op woensdag 28 mei 2025 20:38 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Hou toch op man... je woont in een PALEIS
Doe er iets aan!quote:
Welke film?quote:Op woensdag 28 mei 2025 20:41 schreef CherryLips het volgende:
En chocola.
En een goede film gezien.
Een mooie dag.
Zin in Emmen welquote:Op woensdag 28 mei 2025 20:42 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja dat denk ik ook wel in 1 van de goedkoopste huurhuizen hier in Emmen.
quote:Op woensdag 28 mei 2025 20:44 schreef CherryLips het volgende:
En ik heb een mooi huisje en ik ben voor zover ik weet gezond en m'n mensjes ooken het zonnetje schijnt mooi naar binnen.
ah ja, daar heb ik wel van gehoord. Ik zet hem op de lijstquote:
Je moet ervan houden maar het is wel helemaal mijn soort film.quote:Op woensdag 28 mei 2025 20:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ah ja, daar heb ik wel van gehoord. Ik zet hem op de lijst
*Stopt eten in mond om het gat te dichtenquote:
quote:Op woensdag 28 mei 2025 20:44 schreef CherryLips het volgende:
En ik heb een mooi huisje en ik ben voor zover ik weet gezond en m'n mensjes ooken het zonnetje schijnt mooi naar binnen.
Ik wilde heel even een kpd opmerking makenquote:Op woensdag 28 mei 2025 20:46 schreef essnhills het volgende:
[..]
*Stopt eten in mond om het gat te dichten
quote:Op woensdag 28 mei 2025 20:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik wilde heel even een kpd opmerking maken
Ja, kan echt niet. Er zijn kinderen bij en zoquote:
nog even wachten tot na 22uquote:Op woensdag 28 mei 2025 20:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ja, kan echt niet. Er zijn kinderen bij en zo
Ja goed dst je je hebt ingehoudenquote:Op woensdag 28 mei 2025 20:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ja, kan echt niet. Er zijn kinderen bij en zo
jammer, toilet zou echt een mooi hokje zijnquote:Op woensdag 28 mei 2025 20:18 schreef Ama het volgende:
[..]
Nee geen zin in met beetje ruimte wat ik nog over heb.
Ja, denk dat etto dat niet aan zou kunnenquote:
Daar moeten ze zich ook inhoudenquote:
Ja fijn dat je daar rekening mee houdtquote:Op woensdag 28 mei 2025 20:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ja, denk dat etto dat niet aan zou kunnen
Ik begreep dat ons aller lilakje dat niet helemaal luktequote:
Ja nu moeten ze zich s nachts verplicht inhoudenquote:Op woensdag 28 mei 2025 20:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik begreep dat ons aller lilakje dat niet helemaal lukte
Oh ja?quote:Op woensdag 28 mei 2025 20:58 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja nu moeten ze zich s nachts verplicht inhouden
waarom heb jij zo'n lelijk pak aan?quote:Op woensdag 28 mei 2025 20:59 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]
ik heb mijn hoofd op die rechter geplakt, nu ben ik blij![]()
![]()
![]()
![]()
Ik had jou eerder als de linker ingeschatquote:Op woensdag 28 mei 2025 20:59 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
Daar heb ik mijn funko pops staan die ik nog heb.quote:Op woensdag 28 mei 2025 20:54 schreef Crack_ het volgende:
[..]
jammer, toilet zou echt een mooi hokje zijn
mondjequote:
links is mn vriendjequote:Op woensdag 28 mei 2025 21:00 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik had jou eerder als de linker ingeschat
en het plafond?quote:Op woensdag 28 mei 2025 21:01 schreef Ama het volgende:
[..]
Daar heb ik mijn funko pops staan die ik nog heb.
ook t mondje is niet mooi op die fotoquote:
Dat heb ik ervan begrepen, dat ie s nachts op slot gaatquote:
Waar kijk ik uberhaupt naarquote:Op woensdag 28 mei 2025 20:59 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
wie weet dat ze eens gaan slapenquote:Op woensdag 28 mei 2025 21:03 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat heb ik ervan begrepen, dat ie s nachts op slot gaat
Oh dat weet ik niet. Ik weet dat lilak 2 weken vakantie heeftquote:Op woensdag 28 mei 2025 21:03 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat heb ik ervan begrepen, dat ie s nachts op slot gaat
xd hahahahahaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baby darling doll face honey
quote:Op woensdag 28 mei 2025 21:06 schreef Crack_ het volgende:
[..]
xd hahahahahaIk heb echt geen idee wie dat zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
woordenboek er bijquote:
quote:Op woensdag 28 mei 2025 21:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Oh dat weet ik niet. Ik weet dat lilak 2 weken vakantie heeft
Hoi Modiquote:
What if God was one of usquote:Op woensdag 28 mei 2025 21:19 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
sinds wanneer is God een ze??
sinds wanneer niet?quote:Op woensdag 28 mei 2025 21:19 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
sinds wanneer is God een ze??
Ja klopt. Maar volgens mij wordt God over het algemeen als een Hij gezien..quote:
is nog steeds zoquote:Op woensdag 28 mei 2025 21:25 schreef Crack_ het volgende:
En aangezien ze in die tijd bang waren voor vrouwen want die waren iets slimmer enzo, denk ik dat het een vrouw was die ze probeerden te onderdrukken zoals met alle vrouwendingen in die tijd
haha, ja same dus waar hebben we het over eigenlijkquote:Op woensdag 28 mei 2025 21:25 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja klopt. Maar volgens mij wordt God over het algemeen als een Hij gezien..
Niet dat ik ook maar iets geloof van dat verhaal maar goed..
ssssst dat zeggen we bewust allemaal niet hardopquote:
nou gelukkig niet meer zoals vroegah maar inderdaad, sommige mensen blijven bangquote:
Goed onderwerp welquote:Op woensdag 28 mei 2025 21:26 schreef Crack_ het volgende:
[..]
haha, ja same dus waar hebben we het over eigenlijk
en dan super hoog op laten lopenquote:Op woensdag 28 mei 2025 21:27 schreef essnhills het volgende:
[..]
Goed onderwerp wel
"Ik geloof er niet in maar ik ben het er ook inhoudelijk niet mee eens”
Jaquote:
JaaaaaA heb mijn visa. Kreeg vandaag einde van de middag de mailquote:Op woensdag 28 mei 2025 21:23 schreef mschol het volgende:
en ballie, al toegelaten tot het beloofde land?
tot je rood aanlooptquote:
Wat als je al ginger-ish bent?quote:
Over 16 weken krijg je antwoordquote:Op woensdag 28 mei 2025 21:31 schreef essnhills het volgende:
Ik heb vanmiddag subsidie aangevraagd voor warmtepomp en glasisolatie
Zou binnen 8 weken iets moeten horen..
dan wordt je paarsquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |