en de slakken natuurlijkquote:Op woensdag 28 mei 2025 19:26 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik heb bijzonder weinig plannen eigenlijk. Gewoon beetje chillen met de kat of zonder de kat.
Als ik ooit weer een naaktslak in mijn huis tegenkom dan brand ik de hele boel af.quote:
zijn hele lieve dieren hoor... ga eens een gesprek met ze aanquote:Op woensdag 28 mei 2025 19:42 schreef Ama het volgende:
[..]
Als ik ooit weer een naaktslak in mijn huis tegenkom dan brand ik de hele boel af.
Ik stel voor dat jij ze dan maar in huis neemt.quote:Op woensdag 28 mei 2025 19:43 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
zijn hele lieve dieren hoor... ga eens een gesprek met ze aan
@4EverBlackEyedquote:Op woensdag 28 mei 2025 19:42 schreef Ama het volgende:
[..]
Als ik ooit weer een naaktslak in mijn huis tegenkom dan brand ik de hele boel af.
Moeilijk, moeilijk.quote:Op woensdag 28 mei 2025 19:44 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik stel voor dat jij ze dan maar in huis neemt.
Je kunt de deur ook dicht doen.quote:Op woensdag 28 mei 2025 19:42 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik heb een hordeur dat werkt ook wel.quote:Op woensdag 28 mei 2025 19:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je kunt de deur ook dicht doen.
Heb er een stuk of 10-20 in de achtertuin. Chillen.
Ik bewaar mijn vrije dag wel voor laterquote:Op woensdag 28 mei 2025 19:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hier herken je de normale mensen mee, gewoon werken aankomende vrijdag.
Komt een slakken set.quote:Op woensdag 28 mei 2025 19:45 schreef Ama het volgende:
Heb ook eigenlijk wel weer zin om LEGO te gaan kopen. Morgen maar eventjes naar kijken.
van die feitjes die je zo weer vergeetquote:
wil je er meer?quote:Op woensdag 28 mei 2025 19:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je kunt de deur ook dicht doen.
Heb er een stuk of 10-20 in de achtertuin. Chillen.
Simpel.quote:Op woensdag 28 mei 2025 19:52 schreef Crack_ het volgende:
Ik dacht dat ik bijna klaar was, even vergeten dat er nog een reflectie moet worden geschreven. Godmiljaaaaar, zo jammer
echt goed van jouquote:Op woensdag 28 mei 2025 19:58 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Simpel.
"Ik heb veel geleerd. Ik heb leerdoelen opgesteld. Ik ga mijzelf SMART-verbeteren."
Hangt van de soort af. Alleen als ik die soort nog niet heb.quote:Op woensdag 28 mei 2025 19:52 schreef Crack_ het volgende:
[..]
van die feitjes die je zo weer vergeet
[..]
wil je er meer?
het zijn nare-hoerige-kut-slakken, heb je die al?quote:Op woensdag 28 mei 2025 19:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hangt van de soort af. Alleen als ik die soort nog niet heb.
Picsquote:Op woensdag 28 mei 2025 19:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, klein herfstsetje met 2 slakken.
nounounounounou...quote:Op woensdag 28 mei 2025 20:00 schreef Crack_ het volgende:
[..]
het zijn nare-hoerige-kut-slakken, heb je die al?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |