SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
quote:Op woensdag 28 mei 2025 14:31 schreef Recce het volgende:
Vier woningen beschadigd door die inslag:
[ x ]
Neequote:Op woensdag 28 mei 2025 15:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Mijn bloeddruk. Houden ze daar geen rekening mee?
quote:Op woensdag 28 mei 2025 13:55 schreef Ama het volgende:
@:crack_ Hij komt net opgevouwen uit plastic dus als ze er keer in gaat komt die wel iets beter in vorm. Als die gewoon even een tijdje staat uit het plastic.Cute!! Kan je dit mandje nou ook hangen!?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Baby darling doll face honey
Wachten duurt lang hequote:
Ja volgens mij wel.quote:Op woensdag 28 mei 2025 15:34 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Cute!! Kan je dit mandje nou ook hangen!?
Ik heb nog geen W11.quote:Op woensdag 28 mei 2025 15:33 schreef Crack_ het volgende:
Sinds ik W11 heb doet mn laptop er echt heeeeeeeel lang over om tabbladen te laden als ie even op sluimerstand heeft gestaan. Meer mensen die dit ervaren?![]()
Nee. Maar dat ligt meer aan het feit dat ik geen computer heb.quote:Op woensdag 28 mei 2025 15:33 schreef Crack_ het volgende:
Sinds ik W11 heb doet mn laptop er echt heeeeeeeel lang over om tabbladen te laden als ie even op sluimerstand heeft gestaan. Meer mensen die dit ervaren?![]()
quote:Op woensdag 28 mei 2025 15:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Mooi geweest wel voor deze week. Die aanvraag voor dat visum doen we volgende week wel eens bekijken.
not nice.quote:Op woensdag 28 mei 2025 15:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Mooi geweest wel voor deze week. Die aanvraag voor dat visum doen we volgende week wel eens bekijken.
Tofquote:
ik werd gedwongenquote:
quote:Op woensdag 28 mei 2025 15:46 schreef aeque het volgende:
[..]
Nee. Maar dat ligt meer aan het feit dat ik geen computer heb.
Mijn laptop voldoet niet aan de eisen, dus ik mag niet eens over.quote:Op woensdag 28 mei 2025 15:50 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Tofals ze er op deze manier niet in wil, misschien wel hangend?
[..]
ik werd gedwongen
[..]
Ik vond het echt vreselijk toen ik mijzelf terugzag op video.quote:Op woensdag 28 mei 2025 15:52 schreef Crack_ het volgende:
je leert zoveel van jezelf opnemen en terugzien
zoveel dingen die je onbewust doet
mijn privé laptop ook nietquote:Op woensdag 28 mei 2025 15:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Mijn laptop voldoet niet aan de eisen, dus ik mag niet eens over.
Hmm, waarom?quote:Op woensdag 28 mei 2025 15:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik vond het echt vreselijk toen ik mijzelf terugzag op video.
Geen idee. Maar er zullen wel meer aanvragen zijn. Het enige wat je kan doe is rustig afwachten. Jezelf niet gek maken.quote:Op woensdag 28 mei 2025 15:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja en hoe lastig is die beslissing nou 🙄
Nee, ik zit op 15.5quote:Op woensdag 28 mei 2025 15:33 schreef Crack_ het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |