Dit.quote:Op woensdag 28 mei 2025 19:18 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Nee, maar ik zou denken dat het gebruiken van nws om Russische propaganda en andere walgelijke leugens uit te braken, dat wel zou zijn.
Helaas doen de mods daar net zo goed aan mee en wordt alles wat je daarover meld gewoon afgedaan.quote:Op woensdag 28 mei 2025 12:55 schreef C64 het volgende:
[..]
Dat schelden en op de man spelen kun je toch als moderator aanpakken als het onderdeel vormt van je policy. Valt me toch op hoe bizar vaak men dat hier doet en hoe vaak users dat mogen in vergelijking met andere sites.
Zie jij die post nog dan? Oprechte vraag, want die heb al verwijderd.quote:Op woensdag 28 mei 2025 22:33 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Prachtig voorbeeld:
de_boswachter in NWS / Twee kinderurnen gestolen van begraafplaats in Leusden
Dus de Russische trollen hebben hun zin als het topic gesloten wordt waar ze hier hun propaganda zogenaamd ongehinderd mogen spuien?quote:Op woensdag 28 mei 2025 22:03 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Dit.
En daar valt prima op actie te ondernemen. Ze zijn zelfs overduidelijk.
Kan het topic wel stukgetrolled zijn, maar dat is juist waar trollen op uit zijn.
Mooi man. Hun zin gegeven.
Dat vind ik onvergefelijk.
Zucht....quote:Op donderdag 29 mei 2025 00:42 schreef sp3c het volgende:
Het klopt an sich wel als je er vanuit gaat dat de trollen die het topic vallundig om zeep hielpen niet in het russische kamp zitten
Anders niet heel logisch nee
Vrij simpel. In dat centrale topic werden hun leugens en getrol vrij snel doorgeprikt. En het was er natuurlijk veel te kritisch over Rusland. Het is veel interessanter om allerlei losse topics te hebben om stukjes desinformatie los te laten op de lezers.quote:Op donderdag 29 mei 2025 00:31 schreef 03f het volgende:
[..]
Dus de Russische trollen hebben hun zin als het topic gesloten wordt waar ze hier hun propaganda zogenaamd ongehinderd mogen spuien?
Hoe is dat logisch?
Jij noemt in het Israël topic continu iedereen die een millimeter van jouw mening afwijkt pro genocide. Ik denk dat jij ook nieuwe users afschrikt.quote:Op woensdag 28 mei 2025 22:28 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Helaas doen de mods daar net zo goed aan mee en wordt alles wat je daarover meld gewoon afgedaan.
Zoals hier in FB alles ook maar lacherig of zelfs beledigend afgedaan wordt.
Zoals je zelf al zegt wordt hier posten voor de normale user steeds minder aantrekkelijk. Op een enkele subforum na waar mensen zich nog gedragen, inclusief de mods.
Nieuwe users zullen vast snel verdwijnen idd.
Je denkt er iets te diep over na.quote:Op donderdag 29 mei 2025 08:39 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Vrij simpel. In dat centrale topic werden hun leugens en getrol vrij snel doorgeprikt. En het was er natuurlijk veel te kritisch over Rusland. Het is veel interessanter om allerlei losse topics te hebben om stukjes desinformatie los te laten op de lezers.
Je ziet dat nu alweer gebeuren en de trollen volop genieten van hun “overwinning”…
Oh er kunnen ook andere redenen zijn. Ze zijn in elk geval zichtbaar blij met hun “overwinning”.quote:Op donderdag 29 mei 2025 08:41 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Je denkt er iets te diep over na.
Dat het Israël-Hamastopic nog niet gesloten is...Is voor mijn gevoel 100 keer zo erg als het Oekraïne-topicquote:Op donderdag 29 mei 2025 08:40 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Jij noemt in het Israël topic continu iedereen die een millimeter van jouw mening afwijkt pro genocide. Ik denk dat jij ook nieuwe users afschrikt.
Daar worden mensen die kritisch zijn op Israël netjes geband. Gaat prima dus.quote:Op donderdag 29 mei 2025 09:13 schreef JellyBelly. het volgende:
[..]
Dat het Israël-Hamastopic nog niet gesloten is...Is voor mijn gevoel 100 keer zo erg als het Oekraïne-topic
Wat een onzin. Zelfs Hamasspreekpop Slayage heeft daar maandenlang gepost.quote:Op donderdag 29 mei 2025 09:26 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Daar worden mensen die kritisch zijn op Israël netjes geband. Gaat prima dus.
Niks mis mee met kritisch zijn op Israël, me dunkt.quote:Op donderdag 29 mei 2025 09:26 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Als feiten benoemen, en onderbouwd, al niet mag?quote:Op donderdag 29 mei 2025 09:45 schreef JellyBelly. het volgende:
Dat oeverloos genocide-geroep blijft wel gewoon doorgaan. Het maakt het topic inmiddels onleesbaar. Inclusief de posts van Howard.
quote:Op donderdag 29 mei 2025 09:26 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Hou op man.quote:Op donderdag 29 mei 2025 10:30 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Als feiten benoemen, en onderbouwd, al niet mag?
Maar idd de posts van Howard met zijn haat tegen moslims en geen onderbouwing zijn het ergst.
En geen kritiek hebben op Israël lijkt mij juist veel erger.
[..]
Geef eens voorbeelden van wat niet mag dan? Je roept een hoop maar onderbouwt het niet.quote:Op donderdag 29 mei 2025 10:30 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Als feiten benoemen, en onderbouwd, al niet mag?
Maar idd de posts van Howard met zijn haat tegen moslims en geen onderbouwing zijn het ergst.
En geen kritiek hebben op Israël lijkt mij juist veel erger.
[..]
Heb jij eigenlijk wel een pedagogisch diploma om deze job uit te oefenen?quote:
Ik krijg eens per jaar therapie vergoed.quote:Op donderdag 29 mei 2025 15:42 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Heb jij eigenlijk wel een pedagogisch diploma om deze job uit te oefenen?
Bij de meeste blauwen vraag je je af of ze zelfs maar een veterstrik diploma hebben.quote:Op donderdag 29 mei 2025 15:42 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Heb jij eigenlijk wel een pedagogisch diploma om deze job uit te oefenen?
Zegt de man die niet eens weet te antwoorden op een quote.quote:Op donderdag 29 mei 2025 17:56 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Bij de meeste blauwen vraag je je af of ze zelfs maar een veterstrik diploma hebben.
Fijn weekend trouwens.quote:Op woensdag 28 mei 2025 22:41 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Zie jij die post nog dan? Oprechte vraag, want die heb al verwijderd.
Ik vond het een vrij stomme vraag. Je kunt namelijk geen bericht linken als het verwijderd is.quote:Op donderdag 29 mei 2025 17:57 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Zegt de man die niet eens weet te antwoorden op een quote.
[..]
Fijn weekend trouwens.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |