SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar AprilOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op woensdag 28 mei 2025 10:20 schreef Caesalpinia het volgende:
[..]
klinkt alsof je een mod aanvalt...
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
killemquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Kan je er over een paar jaar mooi achter gaan zittenquote:Op woensdag 28 mei 2025 10:05 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik vind geraniums best mooi.
Ondergewaardeerde planten
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Geen idee, ik heb ze nooit mooi gevonden dus weet er ook weinig vanquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik ook niet echt, mijn oma had ze welquote:Op woensdag 28 mei 2025 10:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb ze nooit mooi gevonden dus weet er ook weinig van
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Zou ik liever nu al doen.quote:Op woensdag 28 mei 2025 10:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan je er over een paar jaar mooi achter gaan zitten
Pensioenleeftijd naar 40 lijkt me wel prima
It could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
Een plekje gestegen, kijken of ik vanavond de lapo pak
Nee, die pak ik natuurlijk.quote:Op woensdag 28 mei 2025 10:40 schreef Lovely het volgende:
Een plekje gestegen, kijken of ik vanavond de lapo pak
How can I make this topic about me?![]()
Slechte foto denk ikquote:Op woensdag 28 mei 2025 10:41 schreef Lovely het volgende:
[..]
Links onder heeft wel een aparte kleurIt could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
Nee dat ik daarom Zelluf zei, meestal zegt Justin datquote:
owquote:Op woensdag 28 mei 2025 10:42 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nee dat ik daarom Zelluf zei, meestal zegt Justin dat
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Hey Killemquote:
Ik vermoed maar zo dat je dat niet gaat lukken, de pensioen leeftijd wordt eerder hoger dan lagerquote:Op woensdag 28 mei 2025 10:38 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Zou ik liever nu al doen.
Pensioenleeftijd naar 40 lijkt me wel primaWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ik maak ze zelfquote:Op woensdag 28 mei 2025 10:47 schreef Caesalpinia het volgende:
[..]
ik heb een offerte voor je voor 500 euro
dan doe ik het voor je
zodat het me niks kost
anders had ik de boekhouder wel ingeschakeldThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
70 nu in denemarkenquote:Op woensdag 28 mei 2025 10:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vermoed maar zo dat je dat niet gaat lukken, de pensioen leeftijd wordt eerder hoger dan lager![]()
Hmm rijke man zoeken dan maarquote:Op woensdag 28 mei 2025 10:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vermoed maar zo dat je dat niet gaat lukken, de pensioen leeftijd wordt eerder hoger dan lager
Of lotto winnen, nog beter
Lekker in de Provence tussen de lavendel, baguettes met brie eten. Ja dat lijkt me wel watIt could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
O dat is tof.quote:Op woensdag 28 mei 2025 10:53 schreef MizzezAmy het volgende:
Lekker in de Provence tussen de lavendel, baguettes met brie eten. Ja dat lijkt me wel watWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Du pain, du vin et du boursin.quote:Op woensdag 28 mei 2025 10:53 schreef MizzezAmy het volgende:
Lekker in de Provence tussen de lavendel, baguettes met brie eten. Ja dat lijkt me wel wat![]()
![]()
En het is droogquote:Op woensdag 28 mei 2025 10:58 schreef greysbones het volgende:
tis niet koud hier hoor
dus dat scheeltWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Oehlalaquote:
Hmm nu wil ik op vakantie naar Frankrijk. Mja gelukkig vind ik sangria en tapas ook wel lekker
Oeh Sangria.quote:Op woensdag 28 mei 2025 11:02 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oehlala
Hmm nu wil ik op vakantie naar Frankrijk. Mja gelukkig vind ik sangria en tapas ook wel lekker![]()
Zo heeft ieder land wel leuke kanten (vooral als je op vakantie bent).![]()
Afgelopen 7 jaar vooral in Nederland op vakantie geweest, was ook wel prima.quote:Op woensdag 28 mei 2025 11:04 schreef Shii het volgende:
[..]
Oeh Sangria.![]()
Zo heeft ieder land wel leuke kanten (vooral als je op vakantie bent).
Ja Nederland is ook mooi.quote:Op woensdag 28 mei 2025 11:05 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Afgelopen 7 jaar vooral in Nederland op vakantie geweest, was ook wel prima.![]()
![]()
Mja die heb ik hier op kantoor liggen om de dag draaglijk te laten zijn.quote:
Straks thuis lekker witte toffiffee
Ondertussen alweer 23 min laterquote:
Heb ik ook, een kaasbroodje warm gemaakt met een plakje ham er tussenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Lekkerquote:Op woensdag 28 mei 2025 11:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb ik ook, een kaasbroodje warm gemaakt met een plakje ham er tussen
Ja, smaakte goedquote:
Broodje ei wel lekker maar karnemelkquote:
Grappig dat een hoop mensen hier ineens wegblijven .. dit is een protestactie tegen @SwJ ?My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Kan je mooi puntjes pakkenquote:Op woensdag 28 mei 2025 11:50 schreef Puzzie het volgende:
Grappig dat een hoop mensen hier ineens wegblijven .. dit is een protestactie tegen @:SwJ ?
Ik denk dat het niet zozeer een protestactie tegen SwJ is
Maar wel tegen het feit dat iemand zo maar ineens over de 500 punten kan paken en bovenaan staat terwijl andere knetterhard gebolkt hebben om hoger op te komenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Wel een beetje lafjes toch?quote:Op woensdag 28 mei 2025 11:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan je mooi puntjes pakken
Ik denk dat het niet zozeer een protestactie tegen SwJ is
Maar wel tegen het feit dat iemand zo maar ineens over de 500 punten kan paken en bovenaan staat terwijl andere knetterhard gebolkt hebben om hoger op te komenMy age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Ineens wegblijven? is geen protestactie?![]()
Weer wat geleerdMy age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Ik weet van geen protestactie af heb er niets over gehoord of gelezen.quote:Op woensdag 28 mei 2025 11:56 schreef Puzzie het volgende:
Ineens wegblijven? is geen protestactie?![]()
Weer wat geleerdWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Erg he van die jongen van dat zang duo.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik ook niet maar waar is iedereen nu ineens dan?quote:Op woensdag 28 mei 2025 11:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik weet van geen protestactie af heb er niets over gehoord of gelezen.
Dat is niet zomaarMy age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Ja, heel erg triest en zo jong.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Het was hier toch druk vanmorgen. En het gebeurd wel eens meer dat mensen een dagje of meer niet komen.quote:Op woensdag 28 mei 2025 11:57 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik ook niet maar waar is iedereen nu ineens dan?
Dat is niet zomaar
Ik ga er nog niet gelijk wat achter zoeken. De tijd zal het leren
En wie weet misschien vinden ze dit spelelement niet leuk en komen daarom niet.
ALs je een spel niet meer leuk vind moet je niet meer komen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Getrouwd kind opkomst je geld verdienen met doen wat je leuk vindt(neem ik aan) en dan op je 32e te horen dat je ongeneeslijk ziek bent zo uit het niks ook triest hoor.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Je snapt best wel wat ik bedoelquote:Op woensdag 28 mei 2025 12:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het was hier toch druk vanmorgen. En het gebeurd wel eens meer dat mensen een dagje of meer niet komen.
Ik ga er nog niet gelijk wat achter zoeken. De tijd zal het leren
En wie weet misschien vinden ze dit spelelement niet leuk en komen daarom niet.
ALs je een spel niet meer leuk vind moet je niet meer komen.
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Ik ben druk bezig met van allesquote:Op woensdag 28 mei 2025 11:58 schreef Caesalpinia het volgende:
misschien nog een boel deadlines zo net voor het lange weekend?
iedereen gewoon hard aan de arbeit
How can I make this topic about me?![]()
Ik ben er!quote:Op woensdag 28 mei 2025 11:50 schreef Puzzie het volgende:
Grappig dat een hoop mensen hier ineens wegblijven .. dit is een protestactie tegen @:SwJ ?
Zoveel mensen blijven er niet weg toch?It could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
Ja het is heel wat de grond zakt onder je voeten vandaan als je zo bericht krijgt.quote:Op woensdag 28 mei 2025 12:00 schreef Dr.Mikey het volgende:
Getrouwd kind opkomst je geld verdienen met doen wat je leuk vindt(neem ik aan) en dan op je 32e te horen dat je ongeneeslijk ziek bent zo uit het niks ook triest hoor.
Ik las in een van de berichten onder de bekendmaking dat er een vrouw was die al 6 jaar met uitgezaaide longkanker leeft, het zat hij haar ook al in de botten.
Hierachter woont een vrouw die heeft ook al 4 jaar uitgezaaide longkaker en dan nog de kleincellige ook en die leeft ook nog.
IK hoop dat het hem ook gegeven is.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Okay ik ben dus de gekquote:Op woensdag 28 mei 2025 12:02 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik ben er!
Zoveel mensen blijven er niet weg toch?
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Ik heb iedereen gezien behalve Jussie, maar die heeft vakantie. Misschien is hij een dagje er tussen uitquote:Op woensdag 28 mei 2025 12:02 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik ben er!
Zoveel mensen blijven er niet weg toch?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Er wordt wel minder gebolkt dat is waarquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Arme Freek en Susanne![]()
Heb verder niets met de muziek, maar wel tragischIt could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
Nou dat zou ik ook weer niet zeggen hoor!quote:
Maar het was laatste tijd sowieso al rustiger had ik het ideeIt could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
Ja heel tragisch, ik zag nog een gesprek die ze hadden met 538 een week geleden, nog vol met plannen en dan ineens ......................quote:Op woensdag 28 mei 2025 12:04 schreef MizzezAmy het volgende:
Arme Freek en Susanne![]()
Heb verder niets met de muziek, maar wel tragischWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Sowieso ,maar dat komt omdat FOK! ook al jaren op sterven ligtquote:Op woensdag 28 mei 2025 12:05 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nou dat zou ik ook weer niet zeggen hoor!
Maar het was laatste tijd sowieso al rustiger had ik het idee
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Klopt het leek alleen heel druk omdat er twee de hele tijd tegen elkaar aan het bolken warenquote:Op woensdag 28 mei 2025 12:05 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nou dat zou ik ook weer niet zeggen hoor!
Maar het was laatste tijd sowieso al rustiger had ik het idee
Hey Paulquote:
wie blijft weg?quote:Op woensdag 28 mei 2025 11:50 schreef Puzzie het volgende:
Grappig dat een hoop mensen hier ineens wegblijven .. dit is een protestactie tegen @:SwJ ?Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ahh ik snap het , het ligt aan mij
Thnx voor de verheldering.My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
denk het nietquote:Op woensdag 28 mei 2025 12:08 schreef Puzzie het volgende:
Ahh ik snap het , het ligt aan mij
Thnx voor de verheldering.
maar ben nu wel benieuwd naar wieThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Bolkje voor GreysWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja, ik heb mn account op het viva-forum alvast afgestoftquote:Op woensdag 28 mei 2025 12:06 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Sowieso ,maar dat komt omdat FOK! ook al jaren op sterven ligt
no way in hellquote:Op woensdag 28 mei 2025 12:14 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, ik heb mn account op het viva-forum alvast afgestoft
Ik mis @JustinK maar die heeft vakantie misschien een dagje uit?quote:Op woensdag 28 mei 2025 12:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
denk het niet
maar ben nu wel benieuwd naar wie
En............. er is zelfs een 'nieuwe ' bijgekomen
Wat had je ook weer voor broodje?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Jawohlquote:
Maar verder niets mee gedaan
quote:Op woensdag 28 mei 2025 12:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik mis @:JustinK maar die heeft vakantie misschien een dagje uit?
Geen idee wat het is? vleeswaren of een smeersel?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
icq heb ik wel nog
ergensOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
Vlees belegquote:Op woensdag 28 mei 2025 12:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Geen idee wat het is? vleeswaren of een smeersel?
Wat is ICQ?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
O hier nog nooit gezien, waar kan je het kwa smaak mee vergelijken?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ook alleen maar omdat het spl dood is en hier heibel isquote:Op woensdag 28 mei 2025 12:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik mis @:JustinK maar die heeft vakantie misschien een dagje uit?
ik kom gewoon voor de popcorn![]()
ik zie geen heibelquote:Op woensdag 28 mei 2025 12:22 schreef Caesalpinia het volgende:
[..]
ook alleen maar omdat het spl dood is en hier heibel is
ik kom gewoon voor de popcornThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
De authentieke Saucisson sec pur porc is een ambachtelijk bereide Franse droge worst uit de Auvergne. Gemaakt van 100% hoogwaardig varkensvlees en mild gekruid voor een pure, verfijnde smaak. Dankzij het natuurlijke droogproces ontwikkelt deze worst een fijne textuur en een subtiele, authentieke smaakbeleving.quote:Op woensdag 28 mei 2025 12:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O hier nog nooit gezien, waar kan je het kwa smaak mee vergelijken?"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Waar is heibel??quote:Op woensdag 28 mei 2025 12:22 schreef Caesalpinia het volgende:
[..]
ook alleen maar omdat het spl dood is en hier heibel is
ik kom gewoon voor de popcornWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
R.I.P DTS.![]()
Vertelquote:Op woensdag 28 mei 2025 12:25 schreef Caesalpinia het volgende:
ik hoor verhalen over de laatste dagen
Ik hou niet zo van droge worst, dus hoef ik deze denk ik niet te gaan proberen als ik het al ergens tegen komtquote:Op woensdag 28 mei 2025 12:24 schreef Lovely het volgende:
[..]
De authentieke Saucisson sec pur porc is een ambachtelijk bereide Franse droge worst uit de Auvergne. Gemaakt van 100% hoogwaardig varkensvlees en mild gekruid voor een pure, verfijnde smaak. Dankzij het natuurlijke droogproces ontwikkelt deze worst een fijne textuur en een subtiele, authentieke smaakbeleving.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
mag nietquote:
maar dat de boel iedere avond dicht gaat is vast niet zomaar
in de nacht komen de griebels![]()
Heerlijkquote:Op woensdag 28 mei 2025 12:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik hou niet zo van droge worst, dus hoef ik deze denk ik niet te gaan proberen als ik het al ergens tegen komt![]()
Nee dat klopt,omdat er idd een nacht gedoe was tussen usersquote:Op woensdag 28 mei 2025 12:27 schreef Caesalpinia het volgende:
[..]
mag niet
in de nacht komen de griebels![]()
Maar dat veranderd denk ik toch niet.. door dat er nu elke avond tot in de ochtend er een slot op dts komt
volgens mij vooral omdat er dan minder mods aanwezig zijnquote:Op woensdag 28 mei 2025 12:27 schreef Caesalpinia het volgende:
[..]
mag niet
in de nacht komen de griebelsOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Nachtelijke dts beste dts.
R.I.P DTS.![]()
knapquote:Op woensdag 28 mei 2025 12:25 schreef Caesalpinia het volgende:
ik hoor verhalen over de laatste dagenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:Op woensdag 28 mei 2025 12:29 schreef sp3c het volgende:
[..]
volgens mij vooral omdat er dan minder mods aanwezig zijn![]()
![]()
![]()
is @SwJ geen botje die 24/7 aanwezig is
Ik ben redelijk vaak aanwezig in de nacht. en ik zie botje @SwJ niet vaak denk dat hij dan lekker ligt te slapenquote:Op woensdag 28 mei 2025 12:34 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
is @:SwJ geen botje die 24/7 aanwezig isWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ik geef hem groot gelijkquote:Op woensdag 28 mei 2025 12:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ben redelijk vaak aanwezig in de nacht. en ik zie botje @:SwJ niet vaak denk dat hij dan lekker ligt te slapen
net als een COS
je kunt er simpelweg niet 24/7 zijnThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Mods hebben ook een leven, net als FA's , AdminsEn zelfs Users
't moet niet gekker wordenquote:Op woensdag 28 mei 2025 12:37 schreef Lovely het volgende:
Mods hebben ook een leven, net als FA's , AdminsEn zelfs Users
Nee kan ook niet zelfs wij slapen wel eensquote:Op woensdag 28 mei 2025 12:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik geef hem groot gelijk
net als een COS
je kunt er simpelweg niet 24/7 zijn
Nu slaap ik slecht en ben er wel vaak. Maar inderdaad je kan er niet 24 uur zijnWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
dit durf ik niet met zekerheid te zeggenquote:Op woensdag 28 mei 2025 12:34 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
is @:SwJ geen botje die 24/7 aanwezig isOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
hij heeft wel stealth modusquote:Op woensdag 28 mei 2025 12:39 schreef sp3c het volgende:
[..]
dit durf ik niet met zekerheid te zeggen
das wel verdachtThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
het is wel verdachtquote:Op woensdag 28 mei 2025 12:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
hij heeft wel stealth modus
das wel verdachtOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Die vraag leggen we achter neerquote:Op woensdag 28 mei 2025 12:39 schreef sp3c het volgende:
[..]
dit durf ik niet met zekerheid te zeggen
Ik ergeet m soms na een update weer aan te zetten. Excuus!quote:Op woensdag 28 mei 2025 12:34 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
is @:SwJ geen botje die 24/7 aanwezig is![]()
quote:Op woensdag 28 mei 2025 12:44 schreef murp het volgende:
[..]
Ik ergeet m soms na een update weer aan te zetten. Excuus!![]()
Wel dom natuurlijk wie houdt dan FOK! in de gatenquote:Op woensdag 28 mei 2025 12:44 schreef murp het volgende:
[..]
Ik ergeet m soms na een update weer aan te zetten. Excuus!
waarom nietquote:Op woensdag 28 mei 2025 12:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik had een pracht foto voor je
maar mocht hem niet versturen van @:KissingbirdUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Heb je de lotterij gewonnenquote:
quote:Op woensdag 28 mei 2025 13:01 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
maar dan van haar privecollectie ofzo![]()
Nou fijn voor je, het is ook je eigen geld.quote:
Ik denk lekker helemaal niksquote:Op woensdag 28 mei 2025 13:00 schreef Paul het volgende:
Denk dat DTS vanaaf om 23.30 uur dicht gaat
Wat denken lullie"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
quote:
Misschien gaat het eerder dicht en misschien later
ik zou willen dat mijn hoofd dat eens deed
niks denkenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Vooral als je in bed ligtquote:Op woensdag 28 mei 2025 13:09 schreef greysbones het volgende:
ik zou willen dat mijn hoofd dat eens deed
niks denken"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
elk moment dat het eens dat besluit zou makenquote:
zou fijn zijn
Uhuquote:Op woensdag 28 mei 2025 13:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
elk moment dat het eens dat besluit zou maken
zou fijn zijn
@Dotteke heb je gehoord dat er 2 Zutphenaren/Zutphenesen zijn verongelukt vanmorgen?
https://www.gelderlander.(...)2F%2Fwww.bing.com%2FThinking is difficult, that’s why most people judge
Forum Opties Forumhop: Hop naar: