Nee maar daar gaan we niks op slot gooienquote:Op vrijdag 30 mei 2025 00:04 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ga je een groot bord vasthouden met DTS?
Jij nietquote:
Maar wel bolken, toch?quote:Op vrijdag 30 mei 2025 00:06 schreef Harrie het volgende:
[..]
Nee maar daar gaan we niks op slot gooien
iedereen op een kleedje in het park bolkenquote:Op vrijdag 30 mei 2025 00:19 schreef Sally het volgende:
[..]
Maar wel bolken, toch?
Zijn nu al mensen die hopen op extra punten verdienen![]()
Over Kleedjes gesproken... moet ik die 1 meenemen?quote:Op vrijdag 30 mei 2025 00:21 schreef Koen66 het volgende:
[..]
iedereen op een kleedje in het park bolken
geen ideequote:Op vrijdag 30 mei 2025 00:23 schreef Sally het volgende:
[..]
Over Kleedjes gesproken... moet ik die 1 meenemen?
quote:Op vrijdag 30 mei 2025 00:46 schreef JellyBelly. het volgende:
[..]
Neem ik wel mee. Hoef je niet te sjouwen
Uh... Ook geen idee hoor, heb niet aan een kleedje gedachtquote:Op vrijdag 30 mei 2025 00:41 schreef Harrie het volgende:
* Harrie heeft geen idee wat precies de bedoeling is dus ik laat het even bij @:Grrrrrrrr en @:Hemarookworst maar zorg wel dat ik op tijd aanwezig ben
Ik ook nietquote:Op vrijdag 30 mei 2025 00:58 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Uh... Ook geen idee hoor, heb niet aan een kleedje gedacht
Daarom vrouwen die aan alles denkenquote:Op vrijdag 30 mei 2025 00:58 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Uh... Ook geen idee hoor, heb niet aan een kleedje gedacht
Je bent me nu toch niet aan het vergelijken met een natte tostiquote:
Ik zou niet durven. Je bent een kleffequote:Op vrijdag 30 mei 2025 01:02 schreef Harrie het volgende:
[..]
Je bent me nu toch niet aan het vergelijken met een natte tosti![]()
toch
Deze man heeft prioriteitenquote:Op vrijdag 30 mei 2025 01:02 schreef KoningWouter het volgende:
Een tosti ijzer, koffiezetapparaat en een dieselaggregaat: check
ja alleen twijfel ik over de volgordequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |