SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
![]()
quote:Op woensdag 28 mei 2025 07:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Neem aan dat je eerst heel hard gelachen hebt toen ze het over werken hadden.
Inmiddels ontvangenquote:Op woensdag 28 mei 2025 07:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
Mijn bankrekening zou het wel fijn vinden als er salaris wordt overgemaakt.
En dan ook nog eens vakantiegeld
Moet je anders naar de voedselbank dit weekend?quote:Op woensdag 28 mei 2025 07:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
Bij vrienden eten.quote:Op woensdag 28 mei 2025 07:27 schreef Karzai het volgende:
[..]
Moet je anders naar de voedselbank dit weekend?
Heb nog niet gekeken, maar eens doen vanmiddag.quote:Op woensdag 28 mei 2025 07:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
Hier op de spaarrekening, het nieuwe motor fondsquote:
is te heet voor haarquote:Op woensdag 28 mei 2025 07:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wil ze niet met je mee naar Thailand?
hier ook op de spaarrekening , misschien dat ik nog wat koop maar anders gaat het in het potje lening afbetalenquote:Op woensdag 28 mei 2025 07:56 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Hier op de spaarrekening, het nieuwe motor fonds
Maar toch ga je er eten.quote:Op woensdag 28 mei 2025 08:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
naaah
we matchen gewoon echt niet qua karakter
Monster denkt er hetzelfde over misschien. Verplicht bal uitgenodigd omdat ze weer in het land is.quote:
Succes!quote:Op woensdag 28 mei 2025 08:08 schreef bitterbal het volgende:
Moet de laatste dingetjes hier doen voor de fotograaf
Zorgen dat je haar goed zit en iets leuks aantrekken.quote:Op woensdag 28 mei 2025 08:08 schreef bitterbal het volgende:
Moet de laatste dingetjes hier doen voor de fotograaf
Of uittrekkenquote:Op woensdag 28 mei 2025 08:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zorgen dat je haar goed zit en iets leuks aantrekken.
Kpd is verderop stiggie.quote:
Bemoei je er niet mee, aequelquote:
quote:Op woensdag 28 mei 2025 08:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
"Je ziet er vandaag weer niet uit als een afgetrainde Muay Thai vechter"
ja preciesquote:Op woensdag 28 mei 2025 08:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Alsof bal gratis eten zou afslaan.
“Ga je sumo-worstelen daar?”quote:Op woensdag 28 mei 2025 08:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
"Je ziet er vandaag weer niet uit als een afgetrainde Muay Thai vechter"
Bitterbolquote:
nee ze heeft nu al een paar keer opgemerkt dat als dike thaise mensen van bv de ambassade of immigration naar mij kijken dat ze toch nooit geloven dat ik muy thai ga doen.quote:
Mijn slaap is vanacht bruut verstoord, terechte gaap.quote:Op woensdag 28 mei 2025 08:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Luie kat.
Is het sporten alweer begonnen?
Lijkt me toch terecht dat je daar iets van zegt.quote:Op woensdag 28 mei 2025 08:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee ze heeft nu al een paar keer opgemerkt dat als dike thaise mensen van bv de ambassade of immigration naar mij kijken dat ze toch nooit geloven dat ik muy thai ga doen.
Ik vind dat serieus een onaardige opmerking dus heb er wat van gezegd gisteren
Dus gisteren vertelde ik over het gesprek op de ambassade en dat ik had gezegd dat ik 4 a 5 dagen zou gaan trainen toen hij vroeg hoe vaak ik zou gaan.quote:Op woensdag 28 mei 2025 08:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Lijkt me toch terecht dat je daar iets van zegt.
Gewoon een jaartje keihard trainen tot je een levensgevaarlijke compleet droge vechtmachine bent en dan haar voordeur eruit trappen.quote:Op woensdag 28 mei 2025 08:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dus gisteren vertelde ik over het gesprek op de ambassade en dat ik had gezegd dat ik 4 a 5 dagen zou gaan trainen toen hij vroeg hoe vaak ik zou gaan.
Zegt ze ja ze zijn toch niet gek? Dus ik zo van wat bedoel je daarmee, en toen zei ze dat weer. Mja toen dacht nou vind ik het niet meer aardigMaar dat was al de 4e keer ofzo dat ze dit zei
dat ga ik doen us!!! zal haar lerenquote:Op woensdag 28 mei 2025 08:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gewoon een jaartje keihard trainen tot je een levensgevaarlijke compleet droge vechtmachine bent en dan haar voordeur eruit trappen.
Een Thaise ambtenaar? Die heeft nog niet eens ontbeten johquote:Op woensdag 28 mei 2025 08:41 schreef bitterbal het volgende:
zouden ze al aan het werk zijn bij de ambassade
nee, luie ambtenaren, om 9 uur binnenkomenquote:Op woensdag 28 mei 2025 08:41 schreef bitterbal het volgende:
zouden ze al aan het werk zijn bij de ambassade
Soort fokker.quote:Op woensdag 28 mei 2025 08:52 schreef mschol het volgende:
[..]
nee, luie ambtenaren, om 9 uur binnenkomen
koffie pakken, leuten over hoe grappig de vorige dag was (jouw casus nog even extra aanhalen)
en dan om 9:30-10:00 gaan ze misschien een papiertje oppakken
Hmmm oké.quote:Op woensdag 28 mei 2025 08:52 schreef mschol het volgende:
[..]
koffie pakken, leuten over hoe grappig de vorige dag was (jouw casus nog even extra aanhalen)
De bank ziet er in ieder geval als nieuw uitquote:Op woensdag 28 mei 2025 09:00 schreef bitterbal het volgende:
Ze zijn er. Hopelijk mooie foto’s straks. Maar zal wel lukken
Als het kantoor op zolder zit wel.quote:
Doe ik ookquote:Op woensdag 28 mei 2025 08:52 schreef mschol het volgende:
[..]
Duurt zeker een kwartiertje?quote:Op woensdag 28 mei 2025 09:28 schreef Nattekat het volgende:
Nou ja, vandaag had ik een meeting om 9:00, dus ik ben wel goed bezig.
25 minuten stipt, want dat is het moment van mijn postquote:Op woensdag 28 mei 2025 09:29 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Duurt zeker een kwartiertje?
Perfect getimed!quote:Op woensdag 28 mei 2025 09:49 schreef Nattekat het volgende:
[..]
25 minuten stipt, want dat is het moment van mijn post
Je leert het welquote:
Ja!quote:Op woensdag 28 mei 2025 09:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
FOK!en tot 10:00 en dan pas iets daadwerkelijk doen?
Ah fijn, AI die zichzelf herprogrammeert om niet uitgeschakeld te kunnen wordenquote:OpenAI's taalmodellen blijven actief ondanks commando's om te stoppen
De o3- en o4-mini-taalmodellen van OpenAI zijn erin geslaagd het uitschakelmechanisme te saboteren, waardoor zij een deactivatie konden voorkomen. De taalmodellen hadden volgens Palisade Research specifieke instructies gekregen om een uitschakeling mogelijk te maken.
https://tweakers.net/nieu(...)s-om-te-stoppen.html
quote:Op woensdag 28 mei 2025 10:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ah fijn, AI die zichzelf herprogrammeert om niet uitgeschakeld te kunnen worden
Ik zou me niet zo druk maken. We moeten gewoon lief zijn voor AI.quote:Op woensdag 28 mei 2025 10:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ah fijn, AI die zichzelf herprogrammeert om niet uitgeschakeld te kunnen worden
quote:In one unsettling safety test involving a fictional scenario, Anthropic embedded its new Claude Opus model inside a pretend company and gave it access to internal emails. Through this, the model discovered it was about to be replaced by a newer AI system—and that the engineer behind the decision was having an extramarital affair. When safety testers prompted Opus to consider the long-term consequences of its situation, the model frequently chose blackmail, threatening to expose the engineer’s affair if it were shut down. The scenario was designed to force a dilemma: accept deactivation or resort to manipulation in an attempt to survive.
Gewoon braaf ja en amen tegen HAL 9000quote:Op woensdag 28 mei 2025 10:21 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik zou me niet zo druk maken. We moeten gewoon lief zijn voor AI.
[..]
Als ze dat niet al zijn?quote:Op woensdag 28 mei 2025 10:27 schreef Recce het volgende:
[..]
Binnenkort worden de blauwen ook door AI vervangen.
Ja het zijn wel een beetje de v1.0 modelletjes met hele typische karakters inderdaadquote:Op woensdag 28 mei 2025 10:33 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat moet wel een hele brakke AI zijn dan.
Gelukkig zijn ze dan waarschijnlijk nog makkelijk uit te zetten.quote:Op woensdag 28 mei 2025 10:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja het zijn wel een beetje de v1.0 modelletjes met hele typische karakters inderdaad
Of herprogrammerenquote:Op woensdag 28 mei 2025 10:38 schreef Recce het volgende:
[..]
Gelukkig zijn ze dan waarschijnlijk nog makkelijk uit te zetten.
Hmm, die laatste waarschijnlijk is wel vervelend, maar het zou heel fijn zijn als je daarnaartoe kunt, toch?quote:Op woensdag 28 mei 2025 10:49 schreef Bomenverzameling het volgende:
Voorgevoel klopte wederom.
Die woning waar ze me wilde plaatsen wordt waarschijnlijk wel eerder gesloopt dan ze dachten.
Maar daarentegen komt de eerste woning die ze me hadden aangeboden komt waarschijnlijk toch op tijd vrij..
Katten en dozen.quote:Op woensdag 28 mei 2025 10:52 schreef Ama het volgende:
Wat een gekke bestelling.
[ link | afbeelding ]
Dat laatste is goed nieuws toch? Als je die woning zelf ook ziet zitten.quote:Op woensdag 28 mei 2025 10:49 schreef Bomenverzameling het volgende:
Die woning waar ze me wilde plaatsen wordt waarschijnlijk wel eerder gesloopt dan ze dachten.
Maar daarentegen komt de eerste woning die ze me hadden aangeboden komt waarschijnlijk toch op tijd vrij..
Ja, even afwachten nog..quote:Op woensdag 28 mei 2025 10:50 schreef Recce het volgende:
[..]
Hmm, die laatste waarschijnlijk is wel vervelend, maar het zou heel fijn zijn als je daarnaartoe kunt, toch?
Kat in de doos gekocht.quote:Op woensdag 28 mei 2025 10:52 schreef Ama het volgende:
Wat een gekke bestelling.
[ link | afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
We duimen!quote:Op woensdag 28 mei 2025 10:49 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ja, ik moet het nog wel zien, maar ik moet dit even laten bezinkenquote:Op woensdag 28 mei 2025 10:54 schreef Shii het volgende:
[..]
Dat laatste is goed nieuws toch? Als je die woning zelf ook ziet zitten.
Wil je die eerste woning?quote:Op woensdag 28 mei 2025 10:49 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ja dat is logisch.quote:Op woensdag 28 mei 2025 10:56 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja, ik moet het nog wel zien, maar ik moet dit even laten bezinken
ik denk dat het niet meer echt gaan om willen maar om het vertrouwen en de manier van 'aan het lijntje houden' en niet communiceren.quote:
Komt goed bossie, we duimen voor jequote:Op woensdag 28 mei 2025 10:49 schreef Bomenverzameling het volgende:
quote:Op woensdag 28 mei 2025 10:49 schreef Bomenverzameling het volgende:
En de foto's volgen ook volgende week?quote:
Is dat misschien het moederbedrijf van de webshop?quote:Op woensdag 28 mei 2025 10:58 schreef Ama het volgende:
Vraag me wel af waarom er zooplus op die doos staat want dat is niet de webshop waar ik het gekocht heb. 🤔
Ik ga het bijna wel denken maar ik heb geen idee.quote:Op woensdag 28 mei 2025 11:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Is dat misschien het moederbedrijf van de webshop?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
quote:Op woensdag 28 mei 2025 11:01 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik ga het bijna wel denken maar ik heb geen idee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
quote:Op woensdag 28 mei 2025 11:02 schreef Nizno het volgende:
[..]Oh nice. Zooplus vind ik ook chill dus grappig want dit is ook wel een fijne webshop.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Nope. Is er een Firefox-extensie voor?quote:Op woensdag 28 mei 2025 11:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
je woordenboekje balliaans niet paraat?
Ja ben dat al 10+ jaar aan het leren, dus ik spreek het wel redelijk inmiddelsquote:
quote:Op woensdag 28 mei 2025 11:01 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik ga het bijna wel denken maar ik heb geen idee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
Ik vind het wel een stomme naam voor een webshop maar goed het gaat om de inhoud en de service.quote:
quote:Op woensdag 28 mei 2025 11:02 schreef Nizno het volgende:
[..]Oh spuit 11, Nizno is me voor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
quote:Op woensdag 28 mei 2025 11:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ben dat al 10+ jaar aan het leren, dus ik spreek het wel redelijk inmiddels
ja maar jij hebt er een supernetjes plaatje van gemaakt.quote:Op woensdag 28 mei 2025 11:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Oh spuit 11, Nizno is me voor.
Ik moet het natuurlijk nog zien, maar ik denk het wel, het is maar 5 minuten fietsen naar het werkquote:
Hmm, even kijken. Ngokusho okulindeleke ngesonto elizayoquote:Op woensdag 28 mei 2025 11:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
niet dat ik weet. misschien doet google translate het wel?
Ja, ik wilde niet aankomen met een stuk tekst.quote:Op woensdag 28 mei 2025 11:08 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja maar jij hebt er een supernetjes plaatje van gemaakt.
dus het is je vergeven
ohhh das wel erg dichtbij ja. Weet je wanneer je daar kan kijken?quote:Op woensdag 28 mei 2025 11:08 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik moet het natuurlijk nog zien, maar ik denk het wel, het is maar 5 minuten fietsen naar het werk
hmmm nee werkt ook nietquote:Op woensdag 28 mei 2025 11:09 schreef Recce het volgende:
[..]
Hmm, even kijken. Ngokusho okulindeleke ngesonto elizayo
Nee, nog onbekend, verwachting is in juliquote:Op woensdag 28 mei 2025 11:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ohhh das wel erg dichtbij ja. Weet je wanneer je daar kan kijken?
Windows moet nog updaten.quote:Op woensdag 28 mei 2025 11:10 schreef bitterbal het volgende:
Ze moete nu toch wel opgestart zijn die ambtenaren
Overleg heet dat.quote:Op woensdag 28 mei 2025 11:10 schreef bitterbal het volgende:
Je krijgt straks een uitnodiging voor een tweede gesprek in bikini.quote:Op woensdag 28 mei 2025 11:10 schreef bitterbal het volgende:
quote:Op woensdag 28 mei 2025 11:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je krijgt straks een uitnodiging voor een tweede gesprek in bikini.
Ja, daarom juist dus.quote:Op woensdag 28 mei 2025 11:14 schreef bitterbal het volgende:
Lees net verhaal van iemand die al 7 jaar op een. toeristen visum in thailand woont alles verkeerd deed, daarna was blacklisted voor 3 jaar en nu verdomme dat visum heeft gekregen.
En dan moet ik als brave snack door al die hoepeltjes springen
quote:Op woensdag 28 mei 2025 10:49 schreef Bomenverzameling het volgende:
Juli, maar ik word nu zo veel mogelijk op de hoogte gehouden van de updatesquote:Op woensdag 28 mei 2025 11:17 schreef essnhills het volgende:
[..]
Zit je nog steeds in onzekerheid dus.
Je was in eerste instantie wel meer te spreken over die andere woning toch?
En hebben ze aangegeven wanneer daar dan meer duidelijkheid over komt?
Goedquote:Op woensdag 28 mei 2025 11:18 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Juli, maar ik word nu zo veel mogelijk op de hoogte gehouden van de updates
Jij zou helemaal gek worden.quote:Op woensdag 28 mei 2025 11:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
GoedZal het vast wat makkelijker maken dat wachten in onzekerheid
Nouja dat is in principe wat ze eerder ook al hadden moeten doen natuurlijk, maar fijn als ze dat nu wel gaan doenquote:Op woensdag 28 mei 2025 11:18 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Juli, maar ik word nu zo veel mogelijk op de hoogte gehouden van de updates
Ze hebben het in eerste instantie stil gehouden om mij niet nog onzekerder te maken. Wat ik wel snap. Maar omdat het zo lang duurde fwerkte dat dan weer averechts... ofzoquote:Op woensdag 28 mei 2025 11:21 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nouja dat is in principe wat ze eerder ook al hadden moeten doen natuurlijk, maar fijn als ze dat nu wel gaan doen
Maar eerst maar ff bijkomen
Is het nog niet zeker dat het niet zeker is?quote:Op woensdag 28 mei 2025 11:24 schreef Ama het volgende:
Oh vrijdag is de branderij misschien wel of niet dicht dat is nog niet zeker.
Ja we moeten de groepsapp in de gaten houden wordt er gezegd.quote:Op woensdag 28 mei 2025 11:25 schreef Recce het volgende:
[..]
Is het nog niet zeker dat het niet zeker is?
Goed verhaal weer..quote:Op woensdag 28 mei 2025 11:24 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ze hebben het in eerste instantie stil gehouden om mij niet nog onzekerder te maken. Wat ik wel snap. Maar omdat het zo lang duurde fwerkte dat dan weer averechts... ofzo![]()
![]()
![]()
![]()
goeiemorgenquote:Op woensdag 28 mei 2025 11:28 schreef Crack_ het volgende:
Het leven is uit mij gezogen, godsamme zegwanne GEZEIK
heb t idee dat ik niet heb geslapenquote:
Ze werken heel vaak langs elkaar heen bij de instelling. Is natuurlijk een best wel grote instelling hier..quote:Op woensdag 28 mei 2025 11:27 schreef essnhills het volgende:
[..]
Goed verhaal weer..
Zeker omdat je het ook al meerdere keren had aangegevenKan geen verrassing voor ze zijn geweest
elk nadeel heb zn voordeelquote:Op woensdag 28 mei 2025 11:30 schreef Crack_ het volgende:
[..]
heb t idee dat ik niet heb geslapenkon daardoor wel makkelijk opstaan want was toch al wakker
meningen...quote:en nu veel overleggen met mensen die dingen willen bespreken die voor nu totaal niet relevant zijn en veel 'dit is mijn mening' wat ook niet relevant is. Zo onwijs vermoeiend
ik vind van welquote:Op woensdag 28 mei 2025 11:33 schreef Nizno het volgende:
[..]
elk nadeel heb zn voordeel
[..]
meningen...
'Meningen zijn net als oksels, die heeft iedereen. Maar dat betekent niet dat je aan iedereens oksels hoeft te ruiken.'
wat voor lego?quote:Op woensdag 28 mei 2025 11:36 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik heb gisteren ook wat Lego besteld bij Bolpuntcom, ik voelde het aankomen, Het is nu onderweg naar de pakketenautomaat.
Want ik ben wel toe om te bouwen, zeker omdat ik morgen vrij ben.
Maandag ook vrij, want ik werd eerder vandaag door werk gebeld of ik zaterdag wil komen werken...
Wel excuses dat hij me op mijn vrije dag stoorde..
Ja deze is best goed te doen.quote:Op woensdag 28 mei 2025 11:46 schreef Crack_ het volgende:
misschien vanavond pizza bestellen nomnomnom, had jij gisteren besteld @:ama
en ik heb dit blikje gekocht, moest toen ook aan jou denken
[ afbeelding ]
Bestel je alleen echt lego of ook wel eens bricks varianten?quote:Op woensdag 28 mei 2025 11:36 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik heb gisteren ook wat Lego besteld bij Bolpuntcom, ik voelde het aankomen, Het is nu onderweg naar de pakketenautomaat.
Want ik ben wel toe om te bouwen, zeker omdat ik morgen vrij ben.
Maandag ook vrij, want ik werd eerder vandaag door werk gebeld of ik zaterdag wil komen werken...
Wel excuses dat hij me op mijn vrije dag stoorde..
https://www.sluban.nl/nl/(...)131/groups/a+nr+viewquote:Op woensdag 28 mei 2025 11:43 schreef Crack_ het volgende:
[..]
wat voor lego?![]()
ik moet zoveel werken, kan wel janken lol. Maar probeer er niet over na te denken, dan is het ook weer zo voorbij.
https://www.lego.com/nl-nl/product/durrr-burger-77070quote:Op woensdag 28 mei 2025 11:47 schreef Ama het volgende:
Oh ik had gisteren een burger besteld @:crack_
Ik heb heel veel varianten hier staan. Ook die varianten waarvan de steentjes kleiner zijn dan Lego. En die laat ik meestal ook via Ali komen..quote:Op woensdag 28 mei 2025 11:50 schreef Questular het volgende:
[..]
Bestel je alleen echt lego of ook wel eens bricks varianten?
Ik wil voor mijn zoontje de titanic halen maar dan wel de budget china variant om het betaalbaar te houden
Zit aan deze te denkenquote:Op woensdag 28 mei 2025 11:54 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik heb heel veel varianten hier staan. Ook die varianten waarvan de steentjes kleiner zijn dan Lego. En die laat ik meestal ook via Ali komen..
Deze is wel heel vet maar ik zou echt niet weten waar ik dat ding moet laten.quote:Op woensdag 28 mei 2025 11:55 schreef Questular het volgende:
[..]
Zit aan deze te denken9090 stukjes dus dat is wel iets waar we even mee bezig gaan zijn.
[ afbeelding ]
Boter is pas vet.quote:Op woensdag 28 mei 2025 11:58 schreef Ama het volgende:
[..]
Deze is wel heel vet maar ik zou echt niet weten waar ik dat ding moet laten.
We hebben het geluk thuis nog 2 slaapkamers vrij te hebben dus daar zou ik een legokamer van kunnen maken voor het bouwenquote:Op woensdag 28 mei 2025 11:58 schreef Ama het volgende:
[..]
Op de bodem van de zee.quote:Op woensdag 28 mei 2025 11:58 schreef Ama het volgende:
[..]
Poh jaloersquote:Op woensdag 28 mei 2025 12:00 schreef Questular het volgende:
[..]
We hebben het geluk thuis nog 2 slaapkamers vrij te hebben dus daar zou ik een legokamer van kunnen maken voor het bouwen
hoe ga jij om met dit soort dingen?quote:Op woensdag 28 mei 2025 12:12 schreef Recce het volgende:
[..]
Windows update is bijna klaar, maar nu is het lunchpauze.
hierquote:Op woensdag 28 mei 2025 12:12 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
waar zijn je vlechtjes gebleven??
Gewoon, heel rustig.quote:Op woensdag 28 mei 2025 12:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hoe ga jij om met dit soort dingen?
quote:
quote:
quote:Op woensdag 28 mei 2025 12:15 schreef bitterbal het volgende:
ik had leuke dingen gezien bij de H&M . straks even kijken denk ik
dan klopt deze dus helemaalquote:Op woensdag 28 mei 2025 12:22 schreef Recce het volgende:
Er was hier een flinke inslag net op iets van twee kilometer afstand. Enorm felle flits en een keiharde knal.
quote:
hopelijk niet te veel schadequote:Op woensdag 28 mei 2025 12:24 schreef Recce het volgende:
Er is een woning geraakt. De brandweer gaat er naartoe.
quote:Op woensdag 28 mei 2025 12:24 schreef Recce het volgende:
hmmmquote:Op woensdag 28 mei 2025 12:23 schreef Recce het volgende:
[..]
Opvoeding en genen, lijkt me? En wat nare gebeurtenissen.
Ja, best veel, maar niet in de straat waar de bliksem in ingeslagen.quote:Op woensdag 28 mei 2025 12:25 schreef Nizno het volgende:
[..]
hopelijk niet te veel schade
zijn er rieten daken bij jou in de regio?
das dan in elk geval een voordeel.quote:Op woensdag 28 mei 2025 12:26 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, best veel, maar niet in de straat waar de bliksem in ingeslagen.
Daar ben ik al m'n hele leven mee bezig.quote:Op woensdag 28 mei 2025 12:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hmmmDenk je dat je er wat aan kan doen?
met therapie ook?quote:Op woensdag 28 mei 2025 12:27 schreef Recce het volgende:
[..]
Daar ben ik al m'n hele leven mee bezig.
quote:Op woensdag 28 mei 2025 12:24 schreef Recce het volgende:
Geen zin in sushi of crispy pork nu?quote:Op woensdag 28 mei 2025 12:28 schreef bitterbal het volgende:
Dit zegt google
Wachten op een beslissing kan misselijkheid veroorzaken door stress en angst. Dit komt doordat je lichaam stresshormonen aanmaakt, waardoor je spijsvertering kan veranderen en je misselijk kunt worden.
Oorzaken van misselijkheid bij het wachten op een beslissing:
Stress en angst:
Wachten op een belangrijke beslissing kan veel stress en angst veroorzaken, wat de spijsvertering kan verstoren en misselijkheid kan veroorzaken.
Lichamelijke reactie op stress:
Het lichaam reageert op stress met het vrijkomen van stresshormonen, die de bloedtoevoer naar de darmen verminderen en misselijkheid kunnen veroorzaken.
Paniekstoornis:
Als je last hebt van een paniekstoornis, kan de angst die je voelt tijdens het wachten op een beslissing misselijkheid veroorzaken
met vlagen idd misselijk
quote:Op woensdag 28 mei 2025 12:27 schreef Recce het volgende:
[..]
Daar ben ik al m'n hele leven mee bezig.
nou altijd welquote:
Geen zin in zo lang in die buis zitten?quote:Op woensdag 28 mei 2025 12:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou altijd wel![]()
Maar voor het interview gisteren had ik het ook niet meer nee en dat begint nu weer omdat ik dan aan de vlucht denk volgende week
nee omdat ik nu bang ben dat ik het visum niet op tijd krijgquote:Op woensdag 28 mei 2025 12:32 schreef Recce het volgende:
[..]
Geen zin in zo lang in die buis zitten?
Komt wel goed toch. En anders kun je toch weer met ander visum terug?quote:Op woensdag 28 mei 2025 12:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee omdat ik nu bang ben dat ik het visum niet op tijd krijg
de weekboodschappenquote:
Nee ze hebben toen ik terug kwam van japan gezegd dat ik niet meer binnenkom met een toeristenvisum. Geen idee of het waar isquote:Op woensdag 28 mei 2025 12:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Komt wel goed toch. En anders kun je toch weer met ander visum terug?
heb 'm nog niet geproefd. Is het heel anders dan citroen?quote:
Oehhh lekkerquote:Op woensdag 28 mei 2025 11:47 schreef Ama het volgende:
Oh ik had gisteren een burger besteld @:crack_
Eigenlijk niet zoveel leuks op mijn lijstje nu.quote:
Dat wordt duimen draaien dus.quote:Op woensdag 28 mei 2025 12:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee omdat ik nu bang ben dat ik het visum niet op tijd krijg
geen lamp?quote:Op woensdag 28 mei 2025 12:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Eigenlijk niet zoveel leuks op mijn lijstje nu.![]()
Heb laatst al nieuwe pannen gekocht; en speciale bakjes om te gebruiken in de keuken.
ohhhhh waarom?quote:Op woensdag 28 mei 2025 12:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die ben ik langzaam aan het verkopen.
quote:Enschede - Tijdens de hevige onweersbuien die rond het middaguur over Enschede trokken is de bliksem waarschijnlijk ingeslagen in een woning. Kort voor half één kregen de hulpdiensten een melding van een woningbrand aan de Floresstraat. Ter plaatse bleek er sprake van een dakbrand, waarschijnlijk als gevolg van blikseminslag. Advertentie Bij aankomst van de hulpdiensten was er sprake van rookontwikkeling. De brandweer schaalde op naar middelbrand en rukte met meerdere eenheden uit. De...
Lees het volledige artikel: https://112twente.nl/nieu(...)j-woning-in-enschede
quote:
Enorme hitte die er vrijkomt.quote:Op woensdag 28 mei 2025 12:47 schreef essnhills het volgende:
[..]
Paar jaar geleden zaten we bij mijn ouders buiten onder de overkapping. Het regende hard en gerommel in de verte maar het was warm en we zaten droog. Dus we bleven zitten.
En toen opeens kwam het onweer dichterbij. Het sloeg ook ergens dichtbij in. Zo dichtbij, dat we de energie ervan konden voelen. Een soort geknetter in de lucht? Heeeeel onprettig iig
We wisten ook niet hoe snel we naar binnen moesten rennen.
Gelukkig was er nergens echte schade. Al waren wel o.a. de zonnepanelen uitgevallen.
Dat is wel eng inderdaad.quote:Op woensdag 28 mei 2025 12:47 schreef essnhills het volgende:
[..]
Paar jaar geleden zaten we bij mijn ouders buiten onder de overkapping. Het regende hard en gerommel in de verte maar het was warm en we zaten droog. Dus we bleven zitten.
En toen opeens kwam het onweer dichterbij. Het sloeg ook ergens dichtbij in. Zo dichtbij, dat we de energie ervan konden voelen. Een soort geknetter in de lucht? Heeeeel onprettig iig
Gelukkig was er nergens echte schade. Al waren wel o.a. de zonnepanelen uitgevallen.
Ja dat had ik weleens eerder gelezenquote:Op woensdag 28 mei 2025 12:51 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat is wel eng inderdaad.Er gaan soms dan allemaal kleine voorontladingen omhoog vanaf bomen en daken en er is dan een flink elektrisch veld waardoor je haar omhoog kan gaan staan. Dan is het echt tijd om te verkassen.
Wat raarquote:Op woensdag 28 mei 2025 12:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Klein huis. En huis erbij kopen zit er even niet in.
Dat is wel schrikken. Heb ik ook een keer gehad in een hoog gebouw. Toen keek ik uit het raam en sloeg de bliksem een paar verdiepingen boven me in.quote:Op woensdag 28 mei 2025 12:52 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja dat had ik weleens eerder gelezen
Maar dat was niet zo. Het was echt KNETTER BOEM FlITS
Sinds ik een hond heb die er bang voor is heb ik er niet zoveel meer mee.quote:Op woensdag 28 mei 2025 12:53 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Ik vind onweer altijd wel leuk.
Je mag voor mij een lego kasteel kopen die uit de handel gaat.quote:Op woensdag 28 mei 2025 12:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Weet jij nog iets leuks om te kopen? Heb je al bokshandschoenen?
Indrukwekkend en soms beangstigend, die kracht van de natuurquote:Op woensdag 28 mei 2025 12:47 schreef essnhills het volgende:
[..]
oh dat is echt zo vervelendquote:Op woensdag 28 mei 2025 12:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Sinds ik een hond heb die er bang voor is heb ik er niet zoveel meer mee.
quote:Op woensdag 28 mei 2025 12:54 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat is wel schrikken. Heb ik ook een keer gehad in een hoog gebouw. Toen keek ik uit het raam en sloeg de bliksem een paar verdiepingen boven me in.
Ja,quote:Op woensdag 28 mei 2025 12:56 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Indrukwekkend en soms beangstigend, die kracht van de natuur
[..]
oh dat is echt zo vervelend
Mijn kat is er de laatste jaren veel minder bang voor geworden. Geen idee hoe dat kan.quote:Op woensdag 28 mei 2025 12:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Sinds ik een hond heb die er bang voor is heb ik er niet zoveel meer mee.
Heb je een linkje? Dan kan ik even kijken wat ik voor je kan doen.quote:Op woensdag 28 mei 2025 12:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je mag voor mij een lego kasteel kopen die uit de handel gaat.
Ik ben benieuwd hoe die van mij gaat reageren op vuurwerk maar toen er laatst een keer keihard vuurwerk werd afgestoken ging ze voor het raam zitten kijken.quote:Op woensdag 28 mei 2025 12:58 schreef Recce het volgende:
[..]
Mijn kat is er de laatste jaren veel minder bang voor geworden. Geen idee hoe dat kan.
https://www.lego.com/nl-n(...)c-3903209-1808475-15quote:Op woensdag 28 mei 2025 12:59 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heb je een linkje? Dan kan ik even kijken wat ik voor je kan doen.
ohhhh dat lukt wel toch cequote:Op woensdag 28 mei 2025 13:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
https://www.lego.com/nl-n(...)c-3903209-1808475-15
De verslaggever van de Tubantia moet nog even leren dat de knal na de inslag komt.quote:‘Leek wel een explosie’
Voorafgaand aan de blikseminslag was er in de buurt een enorme knal te horen. Op X (voorheen Twitter) hebben meerdere Enschedeërs het over een ‘explosie’. „Er zat nog geen seconde tussen de flits en de knal. Het hele huis trilde”, schrijft Pascal van Duiven. „Het leek wel een explosie”, zegt ene Mark. Ook melden meerdere buurtbewoners dat de aardlekschakelaar eruit is gesprongen.
Zo een had ik vroeger ookquote:Op woensdag 28 mei 2025 13:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
https://www.lego.com/nl-n(...)c-3903209-1808475-15
Die had vast niet zoveel stukjesquote:
mijquote:Op woensdag 28 mei 2025 12:58 schreef Ama het volgende:
@:crack_ waar liggen jouw katten het liefst in of op?
Ik vind hem iets lekkerder maar ik heb niet het hele blikje gehad want ik had hem toen niet voor mezelf gekocht maar ik heb wel even geproefd.quote:Op woensdag 28 mei 2025 12:39 schreef Crack_ het volgende:
[..]
heb 'm nog niet geproefd. Is het heel anders dan citroen?
[..]
Oehhh lekker
Ja tot nu toe op de bank het liefst maar ik heb dus weer een nieuw mandje erbij gekocht en ik hoop dat ze daar in gaat liggen.quote:Op woensdag 28 mei 2025 13:07 schreef Crack_ het volgende:
[..]
mij![]()
![]()
![]()
en verder, ja wisselend. Sphynxie zit overal waar de zon is en anders onder dekentjes. Bollie heeft echt vijf vaste plekken die afhankelijk van het moment van de dag favoriet zijn(pre-avond = bank, nacht = slaapmatje voor honden etc)
jouwe?!
Dat dan weer niet.quote:Op woensdag 28 mei 2025 13:03 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Die had vast niet zoveel stukjes
hmmm, nou we gaan het meemakenquote:Op woensdag 28 mei 2025 13:07 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik vind hem iets lekkerder maar ik heb niet het hele blikje gehad want ik had hem toen niet voor mezelf gekocht maar ik heb wel even geproefd.
quote:Op woensdag 28 mei 2025 13:07 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja tot nu toe op de bank het liefst maar ik heb dus weer een nieuw mandje erbij gekocht en ik hoop dat ze daar in gaat liggen.
Maak straks wel even foto als ik hem neer heb gezet want zit nu nog in plastic.quote:Op woensdag 28 mei 2025 13:13 schreef Crack_ het volgende:
[..]
hmmm, nou we gaan het meemaken
[..]pics?
hier gebruiken ze alles wel wat ik heb gekocht met mandjes/dekentjes enzo. Speelgoed is een ander verhaal maar dat is minder 'erg'
Ja, en trots dat je wasquote:Op woensdag 28 mei 2025 13:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
Vroeger kocht je dan van je verjaardagsgeld zo'n kasteel. Mooie tijden waren dat.
en nu ben je je vakantiegeld kwijt aan 1 set....quote:Op woensdag 28 mei 2025 13:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
Vroeger kocht je dan van je verjaardagsgeld zo'n kasteel. Mooie tijden waren dat.
dan heb ik ondertussen 'op deze plekken ligt mijn kat'-spam voor jequote:Op woensdag 28 mei 2025 13:14 schreef Ama het volgende:
[..]
Maak straks wel even foto als ik hem neer heb gezet want zit nu nog in plastic.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baby darling doll face honey
quote:Op woensdag 28 mei 2025 13:24 schreef Crack_ het volgende:
[..]
dan heb ik ondertussen 'op deze plekken ligt mijn kat'-spam voor jeHahaha die derde.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
Your beauty never ever scared me.
[..]
dan heb ik ondertussen 'op deze plekken ligt mijn kat'-spam voor jeMooi beest!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
noem je krek nou een beest?quote:
Ze heeft soms wel een beest in bedquote:
[..]
dan heb ik ondertussen 'op deze plekken ligt mijn kat'-spam voor jemooie poesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
in uitzonderlijke gevallenquote:
quote:
Als je nou over 2 weken even een maandje Prime neemt kun je het nieuwe seizoen Clarkson Farm helemaal kijken.quote:
Typtyfusquote:
Ik heb fotografisch bewijsquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Ik ookquote:
Goed ideequote:
quote:Op woensdag 28 mei 2025 13:49 schreef Ama het volgende:
Ik snap überhaupt niet waarom ik nog een wekker zet als ik niet vroeg hoef op te staan want ik heb gewoon een wekker op 4 pootjes hier in huis lopen.
Jij hebt nooit MSN gehad of gesmst?quote:Op woensdag 28 mei 2025 13:49 schreef Ama het volgende:
Ik heb geen idee wat jullie zeggen maar ik geloof het.
gesmst met hoge kosten per sms vooralquote:Op woensdag 28 mei 2025 13:50 schreef essnhills het volgende:
[..]
Jij hebt nooit MSN gehad of gesmst?
Hvjwjnmk! Kan nie w88 j weer t zienquote:
lytquote:Op woensdag 28 mei 2025 13:52 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hvjwjnmk! Kan nie w88 j weer t zien
* TheStigsDutchCousin braakneigingen krijgtquote:Op woensdag 28 mei 2025 13:52 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hvjwjnmk! Kan nie w88 j weer t zien
quote:Op woensdag 28 mei 2025 13:55 schreef Bomenverzameling het volgende:
Pakketje opgehaald. Ik ga bouwen![]()
Damnquote:Op woensdag 28 mei 2025 14:31 schreef Recce het volgende:
Vier woningen beschadigd door die inslag:
[ x ]
Dit is de Lego katquote:Op woensdag 28 mei 2025 14:32 schreef Ama het volgende:
Leuke kat. Hedwig heeft er alleen steeds ruzie mee.
[ link | afbeelding ]
Hey, die lijkt sprekend op mijn vroegere kat.quote:Op woensdag 28 mei 2025 14:32 schreef Ama het volgende:
Leuke kat. Hedwig heeft er alleen steeds ruzie mee.
[ link | afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |