Succes!quote:Op woensdag 28 mei 2025 08:08 schreef bitterbal het volgende:
Moet de laatste dingetjes hier doen voor de fotograaf
Zorgen dat je haar goed zit en iets leuks aantrekken.quote:Op woensdag 28 mei 2025 08:08 schreef bitterbal het volgende:
Moet de laatste dingetjes hier doen voor de fotograaf
Of uittrekkenquote:Op woensdag 28 mei 2025 08:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zorgen dat je haar goed zit en iets leuks aantrekken.
Kpd is verderop stiggie.quote:
Bemoei je er niet mee, aequelquote:
quote:Op woensdag 28 mei 2025 08:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
"Je ziet er vandaag weer niet uit als een afgetrainde Muay Thai vechter"
ja preciesquote:Op woensdag 28 mei 2025 08:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Alsof bal gratis eten zou afslaan.
“Ga je sumo-worstelen daar?”quote:Op woensdag 28 mei 2025 08:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
"Je ziet er vandaag weer niet uit als een afgetrainde Muay Thai vechter"
Bitterbolquote:
nee ze heeft nu al een paar keer opgemerkt dat als dike thaise mensen van bv de ambassade of immigration naar mij kijken dat ze toch nooit geloven dat ik muy thai ga doen.quote:
Mijn slaap is vanacht bruut verstoord, terechte gaap.quote:Op woensdag 28 mei 2025 08:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Luie kat.
Is het sporten alweer begonnen?
Lijkt me toch terecht dat je daar iets van zegt.quote:Op woensdag 28 mei 2025 08:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee ze heeft nu al een paar keer opgemerkt dat als dike thaise mensen van bv de ambassade of immigration naar mij kijken dat ze toch nooit geloven dat ik muy thai ga doen.
Ik vind dat serieus een onaardige opmerking dus heb er wat van gezegd gisteren
Dus gisteren vertelde ik over het gesprek op de ambassade en dat ik had gezegd dat ik 4 a 5 dagen zou gaan trainen toen hij vroeg hoe vaak ik zou gaan.quote:Op woensdag 28 mei 2025 08:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Lijkt me toch terecht dat je daar iets van zegt.
Gewoon een jaartje keihard trainen tot je een levensgevaarlijke compleet droge vechtmachine bent en dan haar voordeur eruit trappen.quote:Op woensdag 28 mei 2025 08:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dus gisteren vertelde ik over het gesprek op de ambassade en dat ik had gezegd dat ik 4 a 5 dagen zou gaan trainen toen hij vroeg hoe vaak ik zou gaan.
Zegt ze ja ze zijn toch niet gek? Dus ik zo van wat bedoel je daarmee, en toen zei ze dat weer. Mja toen dacht nou vind ik het niet meer aardigMaar dat was al de 4e keer ofzo dat ze dit zei
dat ga ik doen us!!! zal haar lerenquote:Op woensdag 28 mei 2025 08:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gewoon een jaartje keihard trainen tot je een levensgevaarlijke compleet droge vechtmachine bent en dan haar voordeur eruit trappen.
Een Thaise ambtenaar? Die heeft nog niet eens ontbeten johquote:Op woensdag 28 mei 2025 08:41 schreef bitterbal het volgende:
zouden ze al aan het werk zijn bij de ambassade
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |