nee, luie ambtenaren, om 9 uur binnenkomenquote:Op woensdag 28 mei 2025 08:41 schreef bitterbal het volgende:
zouden ze al aan het werk zijn bij de ambassade
Soort fokker.quote:Op woensdag 28 mei 2025 08:52 schreef mschol het volgende:
[..]
nee, luie ambtenaren, om 9 uur binnenkomen
koffie pakken, leuten over hoe grappig de vorige dag was (jouw casus nog even extra aanhalen)
en dan om 9:30-10:00 gaan ze misschien een papiertje oppakken
Hmmm oké.quote:Op woensdag 28 mei 2025 08:52 schreef mschol het volgende:
[..]
koffie pakken, leuten over hoe grappig de vorige dag was (jouw casus nog even extra aanhalen)
De bank ziet er in ieder geval als nieuw uitquote:Op woensdag 28 mei 2025 09:00 schreef bitterbal het volgende:
Ze zijn er. Hopelijk mooie foto’s straks. Maar zal wel lukken
Als het kantoor op zolder zit wel.quote:
Doe ik ookquote:Op woensdag 28 mei 2025 08:52 schreef mschol het volgende:
[..]
Duurt zeker een kwartiertje?quote:Op woensdag 28 mei 2025 09:28 schreef Nattekat het volgende:
Nou ja, vandaag had ik een meeting om 9:00, dus ik ben wel goed bezig.
25 minuten stipt, want dat is het moment van mijn postquote:Op woensdag 28 mei 2025 09:29 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Duurt zeker een kwartiertje?
Perfect getimed!quote:Op woensdag 28 mei 2025 09:49 schreef Nattekat het volgende:
[..]
25 minuten stipt, want dat is het moment van mijn post
Je leert het welquote:
Ja!quote:Op woensdag 28 mei 2025 09:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
FOK!en tot 10:00 en dan pas iets daadwerkelijk doen?
Ah fijn, AI die zichzelf herprogrammeert om niet uitgeschakeld te kunnen wordenquote:OpenAI's taalmodellen blijven actief ondanks commando's om te stoppen
De o3- en o4-mini-taalmodellen van OpenAI zijn erin geslaagd het uitschakelmechanisme te saboteren, waardoor zij een deactivatie konden voorkomen. De taalmodellen hadden volgens Palisade Research specifieke instructies gekregen om een uitschakeling mogelijk te maken.
https://tweakers.net/nieu(...)s-om-te-stoppen.html
quote:Op woensdag 28 mei 2025 10:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ah fijn, AI die zichzelf herprogrammeert om niet uitgeschakeld te kunnen worden
Ik zou me niet zo druk maken. We moeten gewoon lief zijn voor AI.quote:Op woensdag 28 mei 2025 10:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ah fijn, AI die zichzelf herprogrammeert om niet uitgeschakeld te kunnen worden
quote:In one unsettling safety test involving a fictional scenario, Anthropic embedded its new Claude Opus model inside a pretend company and gave it access to internal emails. Through this, the model discovered it was about to be replaced by a newer AI system—and that the engineer behind the decision was having an extramarital affair. When safety testers prompted Opus to consider the long-term consequences of its situation, the model frequently chose blackmail, threatening to expose the engineer’s affair if it were shut down. The scenario was designed to force a dilemma: accept deactivation or resort to manipulation in an attempt to survive.
Gewoon braaf ja en amen tegen HAL 9000quote:Op woensdag 28 mei 2025 10:21 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik zou me niet zo druk maken. We moeten gewoon lief zijn voor AI.
[..]
Als ze dat niet al zijn?quote:Op woensdag 28 mei 2025 10:27 schreef Recce het volgende:
[..]
Binnenkort worden de blauwen ook door AI vervangen.
Ja het zijn wel een beetje de v1.0 modelletjes met hele typische karakters inderdaadquote:Op woensdag 28 mei 2025 10:33 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat moet wel een hele brakke AI zijn dan.
Gelukkig zijn ze dan waarschijnlijk nog makkelijk uit te zetten.quote:Op woensdag 28 mei 2025 10:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja het zijn wel een beetje de v1.0 modelletjes met hele typische karakters inderdaad
Of herprogrammerenquote:Op woensdag 28 mei 2025 10:38 schreef Recce het volgende:
[..]
Gelukkig zijn ze dan waarschijnlijk nog makkelijk uit te zetten.
Hmm, die laatste waarschijnlijk is wel vervelend, maar het zou heel fijn zijn als je daarnaartoe kunt, toch?quote:Op woensdag 28 mei 2025 10:49 schreef Bomenverzameling het volgende:
Voorgevoel klopte wederom.
Die woning waar ze me wilde plaatsen wordt waarschijnlijk wel eerder gesloopt dan ze dachten.
Maar daarentegen komt de eerste woning die ze me hadden aangeboden komt waarschijnlijk toch op tijd vrij..
Katten en dozen.quote:Op woensdag 28 mei 2025 10:52 schreef Ama het volgende:
Wat een gekke bestelling.
[ link | afbeelding ]
Dat laatste is goed nieuws toch? Als je die woning zelf ook ziet zitten.quote:Op woensdag 28 mei 2025 10:49 schreef Bomenverzameling het volgende:
Die woning waar ze me wilde plaatsen wordt waarschijnlijk wel eerder gesloopt dan ze dachten.
Maar daarentegen komt de eerste woning die ze me hadden aangeboden komt waarschijnlijk toch op tijd vrij..
Ja, even afwachten nog..quote:Op woensdag 28 mei 2025 10:50 schreef Recce het volgende:
[..]
Hmm, die laatste waarschijnlijk is wel vervelend, maar het zou heel fijn zijn als je daarnaartoe kunt, toch?
Kat in de doos gekocht.quote:Op woensdag 28 mei 2025 10:52 schreef Ama het volgende:
Wat een gekke bestelling.
[ link | afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
We duimen!quote:Op woensdag 28 mei 2025 10:49 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ja, ik moet het nog wel zien, maar ik moet dit even laten bezinkenquote:Op woensdag 28 mei 2025 10:54 schreef Shii het volgende:
[..]
Dat laatste is goed nieuws toch? Als je die woning zelf ook ziet zitten.
Wil je die eerste woning?quote:Op woensdag 28 mei 2025 10:49 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ja dat is logisch.quote:Op woensdag 28 mei 2025 10:56 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja, ik moet het nog wel zien, maar ik moet dit even laten bezinken
ik denk dat het niet meer echt gaan om willen maar om het vertrouwen en de manier van 'aan het lijntje houden' en niet communiceren.quote:
Komt goed bossie, we duimen voor jequote:Op woensdag 28 mei 2025 10:49 schreef Bomenverzameling het volgende:
quote:Op woensdag 28 mei 2025 10:49 schreef Bomenverzameling het volgende:
En de foto's volgen ook volgende week?quote:
Is dat misschien het moederbedrijf van de webshop?quote:Op woensdag 28 mei 2025 10:58 schreef Ama het volgende:
Vraag me wel af waarom er zooplus op die doos staat want dat is niet de webshop waar ik het gekocht heb. 🤔
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |