met therapie ook?quote:Op woensdag 28 mei 2025 12:27 schreef Recce het volgende:
[..]
Daar ben ik al m'n hele leven mee bezig.
quote:Op woensdag 28 mei 2025 12:24 schreef Recce het volgende:
Er is een woning geraakt. De brandweer gaat er naartoe.
Geen zin in sushi of crispy pork nu?quote:Op woensdag 28 mei 2025 12:28 schreef bitterbal het volgende:
Dit zegt google
Wachten op een beslissing kan misselijkheid veroorzaken door stress en angst. Dit komt doordat je lichaam stresshormonen aanmaakt, waardoor je spijsvertering kan veranderen en je misselijk kunt worden.
Oorzaken van misselijkheid bij het wachten op een beslissing:
Stress en angst:
Wachten op een belangrijke beslissing kan veel stress en angst veroorzaken, wat de spijsvertering kan verstoren en misselijkheid kan veroorzaken.
Lichamelijke reactie op stress:
Het lichaam reageert op stress met het vrijkomen van stresshormonen, die de bloedtoevoer naar de darmen verminderen en misselijkheid kunnen veroorzaken.
Paniekstoornis:
Als je last hebt van een paniekstoornis, kan de angst die je voelt tijdens het wachten op een beslissing misselijkheid veroorzaken
met vlagen idd misselijk
quote:Op woensdag 28 mei 2025 12:27 schreef Recce het volgende:
[..]
Daar ben ik al m'n hele leven mee bezig.
nou altijd welquote:
Geen zin in zo lang in die buis zitten?quote:Op woensdag 28 mei 2025 12:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou altijd wel![]()
Maar voor het interview gisteren had ik het ook niet meer nee en dat begint nu weer omdat ik dan aan de vlucht denk volgende week
nee omdat ik nu bang ben dat ik het visum niet op tijd krijgquote:Op woensdag 28 mei 2025 12:32 schreef Recce het volgende:
[..]
Geen zin in zo lang in die buis zitten?
Komt wel goed toch. En anders kun je toch weer met ander visum terug?quote:Op woensdag 28 mei 2025 12:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee omdat ik nu bang ben dat ik het visum niet op tijd krijg
de weekboodschappenquote:
Nee ze hebben toen ik terug kwam van japan gezegd dat ik niet meer binnenkom met een toeristenvisum. Geen idee of het waar isquote:Op woensdag 28 mei 2025 12:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Komt wel goed toch. En anders kun je toch weer met ander visum terug?
heb 'm nog niet geproefd. Is het heel anders dan citroen?quote:
Oehhh lekkerquote:Op woensdag 28 mei 2025 11:47 schreef Ama het volgende:
Oh ik had gisteren een burger besteld @:crack_
Eigenlijk niet zoveel leuks op mijn lijstje nu.quote:
Dat wordt duimen draaien dus.quote:Op woensdag 28 mei 2025 12:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee omdat ik nu bang ben dat ik het visum niet op tijd krijg
geen lamp?quote:Op woensdag 28 mei 2025 12:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Eigenlijk niet zoveel leuks op mijn lijstje nu.![]()
Heb laatst al nieuwe pannen gekocht; en speciale bakjes om te gebruiken in de keuken.
ohhhhh waarom?quote:Op woensdag 28 mei 2025 12:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die ben ik langzaam aan het verkopen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |