Heel herkenbaar hoor Roos, ze moeten eens stoppen met personen als buitenkansje presenteren als ze dat helemaal niet zijn. Ze heeft een ontzettend goede kont, maar daar stopt het ook wel.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 09:09 schreef roos94 het volgende:
[..]
Ik vind deze dus zó niet aantrekkelijk maar ik ben de 1% ofzo want mensen zijn lyrisch over haar.
Dat er veel mooiere vrouwen zijn maakt haar toch niet ineens geen lekker wijf (mag je dat nog zeggen?quote:Op woensdag 1 oktober 2025 11:13 schreef vencodark het volgende:
[..]
Het is het totale plaatje, denk ik.
Lichaam, blonde haren, babe-uitstraling.
Haar grote tanden/mond leiden mij altijd een beetje af.
Ik zou er als lesbienne niet op vallen, nee. Er zijn zat mooiere vrouwen.
Nee, beide zeg ik ook niet.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 11:51 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat er veel mooiere vrouwen zijn maakt haar toch niet ineens geen lekker wijf (mag je dat nog zeggen?) meer?
Je hoeft er zelf niet op te vallen om te kunnen zien dat veel mensen dit wel zouden doen.
Correct.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 12:11 schreef SEMTEX het volgende:
Uiteindelijk hoort ze niet in dit topic thuis, want ze heeft niet aan zich laten sleutelen.
Oneens, ik kan duidelijk zien dat er iets veranderd is aan haar gezicht. Fillers, Botox? En wellicht nog iets?quote:Op woensdag 1 oktober 2025 12:11 schreef SEMTEX het volgende:
Uiteindelijk hoort ze niet in dit topic thuis, want ze heeft niet aan zich laten sleutelen.
Verschrikkelijke vrouw. Haar hele leven teren op het zijn van een ex van Elvis. Ik snap nu wel waarom de familie Hazes en in het bijzonder André jr zichzelf vergelijkt met Elvis.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 06:59 schreef Eightyone het volgende:
Een filmpje.
[ twitter ]
https://x.com/MiesBee/status/1976616909702341102
(O.k., al lang bekend; de OP begint zelfs met haar. Maar toch. Vreselijk.)
Haar hoofd lijkt op zo'n SouthPark poppetje, dat zo'n hoofd uit een boven- en onderkant bestaatquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 06:59 schreef Eightyone het volgende:
Een filmpje.
[ twitter ]
https://x.com/MiesBee/status/1976616909702341102
(O.k., al lang bekend; de OP begint zelfs met haar. Maar toch. Vreselijk.)
Ze is ook heel fit, dat is wel aantrekkelijk. Stevige bovenbenen. Maar als ze in een periode zit dat ze echt topfit moet zijn voor de Spelen ofzo is ze zo butch dat ik het echt lelijk vind. In combinatie met die tokkie makeup en stylo is het allemaal een beetje mwah mwah.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 11:31 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Heel herkenbaar hoor Roos, ze moeten eens stoppen met personen als buitenkansje presenteren als ze dat helemaal niet zijn. Ze heeft een ontzettend goede kont, maar daar stopt het ook wel.
Kijk, ik zal niet zeggen dat ze lelijk is. Dat was buitenkansje ook echt niet hoor, maar ze moeten niet denken dat "lekker" ook direct aantrekkelijk is. Aantrekkingskracht kan alleen bestaan als het pakketje klopt.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 09:42 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Ze is ook heel fit, dat is wel aantrekkelijk. Stevige bovenbenen. Maar als ze in een periode zit dat ze echt topfit moet zijn voor de Spelen ofzo is ze zo butch dat ik het echt lelijk vind. In combinatie met die tokkie makeup en stylo is het allemaal een beetje mwah mwah.
Heeft ze niet haar tanden laten doen, facings, en iets te veel lipfiller? En extensions aan de haren te zien.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 14:33 schreef Hillstone het volgende:
[..]
Oneens, ik kan duidelijk zien dat er iets veranderd is aan haar gezicht. Fillers, Botox? En wellicht nog iets?
O ja!quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 11:16 schreef Kim-Holland het volgende:
Het komt volgens mij ook doordat vrouwen tegenwoordig de lipliner tot bijna onder hun neus doortrekken ipv op de liplijnen zelf.![]()
Hier goed te zien, anders even inzoomen..
[ afbeelding ]
Lekker wijf idd, niets mis mee. Beetje boel make up hoort ook bij de leeftijd en het veel in de VS verblijven. Komt wel weer goedquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 11:09 schreef Kim-Holland het volgende:
Jutta ziet er goed uit, andere make up en d' r haren door de krultang gehaald. Mooi tintje erbij.
Als ze al fillers en dergelijke heeft is het subtiel gedaan imo.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |