Net een Chineesquote:Op vrijdag 31 oktober 2025 18:27 schreef Kim-Holland het volgende:
Ook weer vers vanuit een kliniek in Istanboel; Jessica.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lekker symmetrisch ookquote:Op vrijdag 31 oktober 2025 18:27 schreef Kim-Holland het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die door een zwerm Aziatische hoornaars te grazen is genomen jaquote:
Maar wie is dit.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 18:27 schreef Kim-Holland het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Geen idee wie het is, maar hebben die mensen nou echt niet in de gaten dat dat er simpelweg niet uit zietquote:Op vrijdag 31 oktober 2025 18:27 schreef Kim-Holland het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jessica Alves! Wie kent haar niet?!quote:
die zien dat zelf niet ..... anorexiapatienten zien zelf ook niet in de spiegel dat ze veel te mager zijn .....quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 18:39 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Geen idee wie het is, maar hebben die mensen nou echt niet in de gaten dat dat er simpelweg niet uit ziet![]()
Ze is 75!!quote:
Oh ja op een "oudere" foto wel maar ik ben zo te zien een paar operaties achter gebleven.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 18:40 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Jessica Alves! Wie kent haar niet?!
[ afbeelding ]
Och ja! Ik was haar helemaal vergeten. Ze kwam in interviews altijd erg intelligent en leuk over,quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 18:27 schreef Kim-Holland het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zeker wel. Maar ze zien het als ‘niet genoeg’.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 18:43 schreef maily het volgende:
[..]
die zien dat zelf niet ..... anorexiapatienten zien zelf ook niet in de spiegel dat ze veel te mager zijn .....
Inderdaad eigenlijk een heel sympathiek en lief mens.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 20:45 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Och ja! Ik was haar helemaal vergeten. Ze kwam in interviews altijd erg intelligent en leuk over,.
Jammer van die BDD (body dysmorphia).
Ik word hier heel verdrietig van. Wat ongelooflijk gruwelijk.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 18:27 schreef Kim-Holland het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Volgens mij is ze best symmetrisch? Ze heeft gewoon één been vooruit, is aan de wandel. Als je inzoomt op haar heupen dan lijkt het gewoon wel symmetrisch met in ogenschouw nemend dat ze wandelt.quote:
Bedoelde met name haar gezichtquote:Op vrijdag 31 oktober 2025 22:35 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Volgens mij is ze best symmetrisch? Ze heeft gewoon één been vooruit, is aan de wandel. Als je inzoomt op haar heupen dan lijkt het gewoon wel symmetrisch met in ogenschouw nemend dat ze wandelt.
quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 18:30 schreef Molo het volgende:
[..]
Die door een zwerm Aziatische hoornaars te grazen is genomen ja
quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 18:40 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Jessica Alves! Wie kent haar niet?!
[ afbeelding ]
Wat vreselijkquote:Op vrijdag 31 oktober 2025 18:27 schreef Kim-Holland het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 18:27 schreef Kim-Holland het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
My bad,quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |