abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 27 mei 2025 @ 22:14:11 #1
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_217773969
Van bouwval naar winst.
Ook in 2025 is Het Blok terug bij NET5!
Vanaf maandag 28 april start deze verbouw-reality en gaan zes koppels met elkaar de strijd aan om hun eigen bouwval, kamer voor kamer, op te leveren. De koppels krijgen in Het Blok niet zeven, maar tien weken de tijd om hun toegewezen bouwval om te toveren tot een droomhuis. Binnen het budget en natuurlijk met strakke deadlines!
De koppels leveren iedere week een kamer op, die beoordeeld wordt door een vakkundige jury.
In tegenstelling tot het voorgaande seizoen ligt het kluspand niet in de Randstad, maar in Grave, Noord-Brabant. Het kluspand is het mooie rijksmonument Katrien. Het pand, gebouwd in 1835 door de regenten van het Catharinagasthuis, deed jarenlang dienst als rusthuis en klooster. Nu mogen 6 koppels de hele boel even verbouwen.

Tussendoor krijgen de koppels gezamenlijke klussen en challenges voorgeschoteld. Extra budget en voordelen liggen in het verschiet voor de koppels die uitblinken. Aan het einde worden de appartementen verkocht. Het koppel dat de meeste winst heeft gemaakt, wordt gekroond tot de winnaar van Het Blok en wint 100.000 euro!
Het programma wordt af en toe (als hij zin heeft :P ) gepresenteerd door Dennis van der Geest en is elke werkdag te zien om 20.30 uur. De voice-over is weer zoals vanouds van Harm Edens.

DE KOPPELS!

[ Bericht 0% gewijzigd door RobertoCarlos op 27-05-2025 22:30:11 ]
Tú estás dura y yo me veo cabrón en el espejo
pi_217774051
Die bijna lege bakwagen van Faissal helemaal uit Almere gereden.. _O-
  dinsdag 27 mei 2025 @ 22:21:31 #3
124676 RobertoCarlos
pi_217774073
Moeten er nog meer bijnamen in de OP?
pi_217774075
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 mei 2025 22:20 schreef Firuze60 het volgende:
Die bijna lege bakwagen van Faissal helemaal uit Almere gereden.. _O-
Hij gelooft geloof ik dat er alleen winkels daar zijn
pi_217774113
quote:
2s.gif Op dinsdag 27 mei 2025 22:05 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]
Snap ik maar de manier waarop zij dat doen is wel een beetje erg angstig, dacht ik op een gegeven moment tijdens deze aflevering...
Het is gewoon een wollensokken stel, die die niet aan relletjes en gedoetjes doen, ze zijn voor de camera ook niet bijster interessant tot nu toe, al kan Edith imo best wel eens een rake mening uitspreken. Ze ziet het wel allemaal.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_217774141
quote:
2s.gif Op dinsdag 27 mei 2025 22:21 schreef RobertoCarlos het volgende:
Van mij hoeft dat helemaal niet want iedereen heeft een eigen mening in dit topic.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_217774174
quote:
2s.gif Op dinsdag 27 mei 2025 22:21 schreef RobertoCarlos het volgende:
Brlijante titel, haha
  dinsdag 27 mei 2025 @ 22:29:53 #8
124676 RobertoCarlos
pi_217774207
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 mei 2025 22:25 schreef Soury het volgende:

[..]
Van mij hoeft dat helemaal niet want iedereen heeft een eigen mening in dit topic.
Dat is ook weer zo :s) Ik haal ze wel gewoon weg ^O^
pi_217774227
Oh en ik loop heel erg achter, zit nu halverwege de laatste uitzending. Viel mij weer wat op. Heidi en Mark zitten aluminium platen tegen dat donkergroen geschilderde balkenplafond te schroeven, dus daar ook weer een verlaagd plafond?

Jammer weer.
pi_217774276
quote:
2s.gif Op dinsdag 27 mei 2025 22:29 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]
Dat is ook weer zo :s) Ik haal ze wel gewoon weg ^O^
Ja het maakt mij niet zo veel uit hoor maar soms gaan mensen daar over vallen omdat ze er anders tegenaan kijken. En dat is het leuke van fok
  dinsdag 27 mei 2025 @ 22:35:42 #11
124676 RobertoCarlos
pi_217774277
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 mei 2025 22:31 schreef Firuze60 het volgende:
Oh en ik loop heel erg achter, zit nu halverwege de laatste uitzending. Viel mij weer wat op. Heidi en Mark zitten aluminium platen tegen dat donkergroen geschilderde balkenplafond te schroeven, dus daar ook weer een verlaagd plafond?
Gewoon een hoog plafond kan ook toch? Met die rails als ophanging voor de muren? :?

Maar ik ben het een beetje kwijt wat ze nou wel en niet mogen doen in dat monument... en wanneer wel en niet een hoog plafond... Kennelijk mag je flink boren in een plafondbalk

Trouwens: het mooie plannetje van Wilfred om schuifdeuren op te hangen aan het plafond wat dan ook functioneert als afscheiding/ muur naar de woonkamer...... Het is een prachtig mooi idee, maar of het in de praktijk uitvoerbaar is vraag ik me sterk af.... Het is nogal een gewicht wat je dan aan het plafond hangt.. en bovendien lijkt me dat heel zwaar schuiven aan zo'n hoog plafond..

Daarnaast: ik denk niet dat ze dat met de beperkte kennis en tijd op tijd af gaat krijgen...
pi_217774286
Oh jee, die gratis Praxis amateuristische reclame scenes zijn tenenkrommend.
pi_217774303
quote:
2s.gif Op dinsdag 27 mei 2025 22:35 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]
Gewoon een hoog plafond kan ook toch? Met die rails als ophanging voor de muren? :?

Maar ik ben het een beetje kwijt wat ze nou wel en niet mogen doen in dat monument... en wanneer wel en niet een hoog plafond... Kennelijk mag je flink boren in een plafondbalk

Trouwens: het mooie plannetje van Wilfred om schuifdeuren op te hangen aan het plafond wat dan ook functioneert als afscheiding/ muur naar de woonkamer...... Het is een prachtig mooi idee, maar of het in de praktijk uitvoerbaar is vraag ik me sterk af.... Het is nogal een gewicht wat je dan aan het plafond hangt.. en bovendien lijkt me dat heel zwaar schuiven aan zo'n hoog plafond..

Daarnaast: ik denk niet dat ze dat met de beperkte kennis en tijd op tijd af gaat krijgen...
Ik was dat alweer vergeten, ik moet dan denken aan die goedkope plastic schuifdeuren. En idd dat gebruik je nooit of je moet zoals die zusjes dat doen een opklapbed maken die netjes in een kast valt.
pi_217774328
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 mei 2025 22:36 schreef Firuze60 het volgende:
Oh jee, die gratis Praxis amateuristische reclame scenes zijn tenenkrommend.
Ik vind dat eigenlijk wel heel goed gedaan van praxis, het laten zien van uitleen spullen en wat de app doet. En ze zijn nou eenmaal sponsor.
pi_217774363
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 mei 2025 22:40 schreef Soury het volgende:

[..]
Ik vind dat eigenlijk wel heel goed gedaan van praxis, het laten zien van uitleen spullen en wat de app doet. En ze zijn nou eenmaal sponsor.
Ja okee, die sluikreklame valt dan nog wel mee, had alleen een beetje moeite met de deelnemers die daarin zo slecht acteren.
pi_217774407
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 mei 2025 22:46 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Ja okee, die sluikreklame valt dan nog wel mee, had alleen een beetje moeite met de deelnemers die daarin zo slecht acteren.
Ja die moeten dan even het spelletje meespelen en het zijn geen acteurs, behalve Naomi die maakt er een hele show van. Helaas waren er geen camera's in de beddenzaak :D
En er wordt ook niet zo irritant ingezoomd op Praxis logo's dat valt me mee.
pi_217774420
Misschien ben ik de enige, hoor. Maar ik vond dat Mark een punt had richting arme zielige Marit die niet meer kon sjouwen. Ook zij had van te voren Mark moeten inlichten.
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 27 mei 2025 @ 23:01:36 #18
862 Arcee
Look closer
pi_217774459
Wat een gezemel allemaal deze aflevering.

Wel leuk op zich. :Y)
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_217774537
Dat je een tennisarm ontwikkelt na weken gesjouw is behoorlijk verklaarbaar, dat je dat van tevoren had kunnen bedenken veel minder. Sorry @PeterKelder ik krijg steeds minder sympathie voor Marit, wel voor haar zusje Roelie die veel eerder haar grenzen aan geeft.
pi_217774569
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 mei 2025 22:55 schreef Firuze60 het volgende:
Misschien ben ik de enige, hoor. Maar ik vond dat Mark een punt had richting arme zielige Marit die niet meer kon sjouwen. Ook zij had van te voren Mark moeten inlichten.
Nee je bent niet de enige, ik vond het wat vaag met wie Marit belde. Ze deden het gratis voor haar maar dan moet ze gewoon meebetalen aan de kosten van de andere takel stellen. Het is natuurlijk voor Mark al een tijdje een doorn in het oog dat de zusjes nogal kinderachtig zijn wat overpad betreft en nu liften ze letterlijk en figuurlijk mee :D , het escaleert lekker zo iig.
pi_217774570
En ik vond toch dat Naomi op dat gejank van Marit best lief reageerde. Dat leek helemaal niet gespeeld, leek dus.
pi_217774578
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 mei 2025 23:12 schreef Firuze60 het volgende:
En ik vond toch dat Naomi op dat gejank van Marit best lief reageerde. Dat leek helemaal niet gespeeld, leek dus.
Naomi zei glashard dat het niet persoonlijk was, en bij het koffie zetten bleek dat wel degelijk persoonlijk.
  dinsdag 27 mei 2025 @ 23:15:31 #23
124676 RobertoCarlos
pi_217774584
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 mei 2025 22:55 schreef Firuze60 het volgende:
Vond ik ook hoor
pi_217774589
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 mei 2025 23:14 schreef Soury het volgende:

[..]
Naomi zei glashard dat het niet persoonlijk was, en bij het koffie zetten bleek dat wel degelijk persoonlijk.
Oja, dat! Hahaha, was ik even vergeten, maar ook daar had Naomi wel een punt. Dat geleun van de zusjes was ze zat en dat geforceerde feestje was ook alleen omdat de zussen die druk wel voelden.
pi_217774593
Valsspelerij! Rellen!

Voor mij het eerste seizoen dat ik dit zit te kijken. Zijn de andere seizoenen ook met zulk drama en gedoe?
pi_217774599
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 mei 2025 23:17 schreef blessed19 het volgende:
Valsspelerij! Rellen!

Voor mij het eerste seizoen dat ik dit zit te kijken. Zijn de andere seizoenen ook met zulk drama en gedoe?
Nee.
pi_217774610
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 mei 2025 23:18 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Nee.
Nou daar was ook een hoop gezeik hoor, maar tot nu toe is dit seizoen in een hoge versnelling naar een irritainment gegaan. :Y)
pi_217774619
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 mei 2025 23:20 schreef Soury het volgende:

[..]
Nou daar was ook een hoop gezeik hoor, maar tot nu toe is dit seizoen in een hoge versnelling naar een irritainment gegaan. :Y)
Misschien was er toen niet zo'n snellopende topic met commentaar op Fok :D
  dinsdag 27 mei 2025 @ 23:58:23 #29
3542 Gia
User under construction
pi_217774702
Ik was eigenlijk op de hand van de zusjes, maar nu zag ik in de vooruitblik, aan 't eind van het programma, dat ze niets ingebouwd hebben achter de wc? Geen reservoir, waar hangt die pot dan aan? Aan de muur? Dat kan toch niet! Hoe zien ze dat voor zich?

En dan vind ik dat Naomi wel een punt heeft met onverdiend gewonnen.
pi_217774723
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 mei 2025 23:58 schreef Gia het volgende:
Ik was eigenlijk op de hand van de zusjes, maar nu zag ik in de vooruitblik, aan 't eind van het programma, dat ze niets ingebouwd hebben achter de wc? Geen reservoir, waar hangt die pot dan aan? Aan de muur? Dat kan toch niet! Hoe zien ze dat voor zich?

Dat was wel een leuke die vooruitblik. We gaan het zien, maar het lijkt me sterk dat er een loze plee hangt :D
En dat die styling muts ipv op de pot gaan zitten ten minste een keer moet doortrekken.
pi_217774732
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2025 00:08 schreef Soury het volgende:

[..]
Dat was wel een leuke die vooruitblik. We gaan het zien, maar het lijkt me sterk dat er een loze plee hangt :D
En dat die styling muts ipv op de pot gaan zitten ten minste een keer moet doortrekken.
Op die te laag geplaatste plee.. :o :D
pi_217774734
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2025 00:12 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Op die te laag geplaatste plee.. :o :D
Heb er weer zin in zo te zien komt er overal water uit waar het niet hoort.
pi_217775379
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2025 00:08 schreef Soury het volgende:

[..]
De voortuitblik zal wel een gevalletje van "de soep wordt niet zo heet gegeten als ze wordt opgediend" zijn. Zover ik kan herinneren zijn de wc's (=stortbakken) bij de start professioneel aangelegd. De kluszusjes zullen wellicht de wandmeubel hebben geplaatst zonder deze aan te sluiten. Wat, als je weet dat de styling belangrijk is, een slimme keuze was.
In de vooruitblik kan je ook afleiden dat er bij de oplevering geen druk op de leidingen stond. Dus de makelaar kon ook alleen maar trots met z'n knikkertje rondlopen en niet de wc's testen.
  woensdag 28 mei 2025 @ 08:04:19 #34
124676 RobertoCarlos
pi_217775400
En toch kan het wel dat allerlei dingen nog niet werken. Dat heeft Harm namelijk op een gegeven moment in deze uitzending uitgelegd. Hij zei dat alle deelnemers van te voren waren geďnformeerd dat het bij een oplevering puur gaat om de inrichting en om de styling en dat de afwerking en of alles werkte enzo pas aan de orde kwam bij de verkoop en dat dat in de verkoopprijs was verrekend.

Als dat zo is (en ik geloof Harm _O_ ) dan hebben de verontwaardigde deelnemers zitten slapen

(disclaimer: ik zeg niet dat het goede spelregels vind, maar als dat van tevoren zo is uitgelegd, wisten de deelnemers waar ze aan begonnen...)
  woensdag 28 mei 2025 @ 08:07:57 #35
124676 RobertoCarlos
pi_217775419
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 mei 2025 23:58 schreef Gia het volgende:

Ik kan me niet voorstellen dat er echt niks achter de plee hangt.... Want dan moeten ze, om de badkamer te kunnen verkopen, die muur weer opnieuw open maken om er een spoelbak-weet-ik-veel-hoe-dat-heet-ding achter te hangen... Gaat wel erg ver dan!
  woensdag 28 mei 2025 @ 08:20:04 #36
124676 RobertoCarlos
pi_217775496
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 mei 2025 23:12 schreef Firuze60 het volgende:
Het gaat mij om de switch die Naomi ineens maakte. Aan het begin van het gesprek ging (nogal grof) vol in de aanval op Marit zonder ook maar even na te denken over hoe Marit zich zou kunnen voelen en of er een reden voor haar gedrag zou kunnen zijn (terwijl het verband om de arm van Marit trouwens duidelijk zichtbaar is :P ..) en op het moment dat Marit een beetje emotioneel wordt, slaat Naomi totaal om en is ze ineens poeslief. Dat komt op mij nogal kunstmatig over...

Ook al meent ze misschien oprecht dat ze het rot vindt dat Marit een tennisarm, dan nog had ze 30 seconden daarvoor toen ze vol in de aanval ging ook wel rekening met haar gevoel kunnen houden. Bovendien: toen Marit een beetje begon te huilen, was de eerste reactie van Naomi een verwijt naar Marit dat ze eerder had moeten zeggen dat ze een tennisarm had... vind ik wat raar..

Hier vanaf minuut 35:00 voor de analyse! :)
https://www.kijk.nl/programmas/het-blok/ZQwcROKq5o4
  woensdag 28 mei 2025 @ 08:25:04 #37
124676 RobertoCarlos
pi_217775522
quote:
2s.gif Op maandag 26 mei 2025 23:35 schreef RobertoCarlos het volgende:
Net teruggekeken. Best terechte winnaars, warme prettige sfeer zonder dat daar een raam voor nodig is...

Enne.... iedereen hier (en ik ook!) vind Victor een goeie gast, want hij is sociaal en een vakman en zo. Dat was ie de afgelopen weken zeker. Maar dat kwam ook wel omdat hij de beste bouwvakker van iedereen was (het was eigenlijk gewoon zijn werkomgeving/ comfort zone), veel mensen had die hem hielpen, omdat hij alles onder controle had en omdat hij een oplevering gewonnen had.

En toch waren er wat momentjes waarop je de ware Victor kon zien, bijv. toe hij bij die vergadering iedereen ronselde om extra tijd te vragen, hij was toen even niet in control en best dominant en geirriteerd. En hoe hij tekeer ging tegen Naomi toen ze doordraafde (terecht, maar het was ruw en dat doet ie dan ook bij anderen). Bovendien: als je met zo'n viswijf (sorry vissen!) als Naomi omgaat, dan moet je zelf ook wel ergens iets van dat gemene, ordinaire van haar hebben, anders heb je geen goede relatie....

Dus ik denk dat we nu de ware aard van Victor gaan zien, nu hij heeft verloren. En misschien wordt ie wel gemeen, dominant en achterbaks. Ik ben benieuwd of we na morgen Victor nog steeds een aardige vent vinden!
Kortom: alweer een plot-twist! *O*
Ik moet eerlijk zeggen dat ik Victor wel goed vond reageren op het verlies, in ieder geval voor de camera. Hij baalde flink maar dat is niet zo gek, maar hij ging niet zeiken... Dus nog steeds best een relaxte gast :s)
pi_217777197
Ben weer aan het terug kijken, nu met aandacht

Wat vind ik die Naomi+Vincent en Anouk+Maurits onaardig. Wat een slechte verliezen. Sneu gedoe met die koffie en die borrel :N
Het is echt een front van verhevenheid tegen de rest. Zij zijn zo geweldig en zoveel beter :r

Vader+Zoon... tja... dat werkt wel geloof ik. Al vind ik dat Faisel zo onaardig. Voor Chris heb ik een zwak

Mark+Heidi... de stress klapt er vanaf. Heidi is echt het bokje... maar goed... stress...

Kunstkoppel... tja... die leven niet in deze wereld. Leuke ideeën maar niet als je een week hebt

En de zussen... tja... zielig... ik heb iets meer begrip voor ze nu... alleen tja...
  woensdag 28 mei 2025 @ 13:11:54 #39
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_217777985
Net teruggekeken. Allemachtig, Naomi blijft er maar over doorgaan, die verloren 5000 euro. Maar toch ergens heeft ze wel een punt: Marits badkamer was niet af. Het lijkt alsof de regels per oplevering veranderen.
Is Edith werkelijk 32? Nee toch? Of heb ik het verkeerd gehoord?
Mark zie ik zowaar buffelen. Dat is ook nieuw.
pi_217778059
quote:
1s.gif Op woensdag 28 mei 2025 13:11 schreef Boca_Raton het volgende:
Net teruggekeken. Allemachtig, Naomi blijft er maar over doorgaan, die verloren 5000 euro. Maar toch ergens heeft ze wel een punt: Marits badkamer was niet af. Het lijkt alsof de regels per oplevering veranderen.
Ik vermoed dat die leeftijd een grapje was ;) Ik heb even gezocht. De leeftijd kan ik zo snel niet vinden. Alleen zij is al vijfentwintig jaar samen met d'r man. Vast niet vanaf de kleuterklas ;)

En ik snap dat het oneerlijk is dat verliezen. Alleen dan moeten ze op de jury mopperen. Klef en Bef kunnen niet helpen dat ze gewonnen hebben
  woensdag 28 mei 2025 @ 13:42:19 #41
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_217778252
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2025 13:20 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Ik vermoed dat die leeftijd een grapje was ;) Ik heb even gezocht. De leeftijd kan ik zo snel niet vinden. Alleen zij is al vijfentwintig jaar samen met d'r man. Vast niet vanaf de kleuterklas ;)

En ik snap dat het oneerlijk is dat verliezen. Alleen dan moeten ze op de jury mopperen. Klef en Bef kunnen niet helpen dat ze gewonnen hebben
Nog maar 6 weken?? :'(
pi_217778260
quote:
1s.gif Op woensdag 28 mei 2025 13:42 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]
Nog maar 6 weken?? :'(
Zoiets?

Dan moeten we wat anders vinden om af te zeiken O-)
pi_217778299
quote:
Het ging deze keer niet om de afwerking maar om hoe de badkamer de waarde van het appartement zou doen stijgen en dat was duidelijk deze.
pi_217778304
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2025 13:45 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Zoiets?

Dan moeten we wat anders vinden om af te zeiken O-)
Dan is er weer B&B vol liefde :D
pi_217778340
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2025 13:51 schreef Soury het volgende:

[..]
Dan is er weer B&B vol liefde :D
Oef... dat kan ik niet aan

Kijk allen van Hayu, maar romantiek vind ik zo vermoeiend _O-
  woensdag 28 mei 2025 @ 13:58:23 #46
124676 RobertoCarlos
pi_217778363
quote:
Dat was een poging tot een grapje van Naomi. Kwam wat krampachtig over...

En over de regels, dat heeft Harm duidelijk verteld (zie mijn post hierboven ook ;) )
pi_217778366
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2025 13:50 schreef Soury het volgende:

[..]
Het ging deze keer niet om de afwerking maar om hoe de badkamer de waarde van het appartement zou doen stijgen en dat was duidelijk deze.
En zelf hadden ze in de slaapkamer ook niet de afwerking klaar (plinten waren nog niet af en dergelijke zei de jury)...
  woensdag 28 mei 2025 @ 14:02:16 #48
124676 RobertoCarlos
pi_217778383
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2025 13:20 schreef ChildoftheStars het volgende:
Klef en Bef? :? :wtf: (ik ben blij dat de bijnamen niet in de OP staan... ;) )

Maarrre....ze moeten boos zijn op zichzelf, dat vertelde Harm in de laatste aflevering in feite. Alle deelnemers wisten van tevoren waarop een kamer beoordeeld zou worden, dus dan moeten ze achteraf niet zeuren. Vind ik.

(zie mijn post hierboven dus.... oO< ;) )
  woensdag 28 mei 2025 @ 14:10:02 #49
124676 RobertoCarlos
pi_217778427
Ik heb het nog even opgezocht...

Op minuut 8:50 uur (dus net na het gesprekje tussen Marit en Edith&Wilfred) vertelt Harm hoe er gejureerd wordt en dat het bij de oplevering gaat om de styling en niet om het vakwerk. En dat dat aan alle deelnemers van tevoren is verteld:

https://www.kijk.nl/programmas/het-blok/ZQwcROKq5o4

(dan hoef je ook niet meer mijn post hierboven te lezen :s) )
pi_217778501
quote:
2s.gif Op woensdag 28 mei 2025 14:02 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]
Klef en Bef? :? :wtf: (ik ben blij dat de bijnamen niet in de OP staan... ;) )

Maarrre....ze moeten boos zijn op zichzelf, dat vertelde Harm in de laatste aflevering in feite. Alle deelnemers wisten van tevoren waarop een kamer beoordeeld zou worden, dus dan moeten ze achteraf niet zeuren. Vind ik.

(zie mijn post hierboven dus.... oO< ;) )
Haha sorry zo noem ik de zussen... volgens mij ben ik er de enige in. Sorry
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')