abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 27 mei 2025 @ 22:14:11 #1
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_217773969
VAN BOUWVAL NAAR WINST

Ook in 2025 is Het Blok terug bij NET5!

Vanaf maandag 28 april start deze verbouw-reality en gaan zes koppels met elkaar de strijd aan om hun eigen bouwval, kamer voor kamer, op te leveren. De koppels krijgen in Het Blok niet zeven, maar tien weken de tijd om hun toegewezen bouwval om te toveren tot een droomhuis. Binnen het budget en natuurlijk met strakke deadlines!
De koppels leveren iedere week een kamer op, die beoordeeld wordt door een vakkundige jury.
In tegenstelling tot het voorgaande seizoen ligt het kluspand niet in de Randstad, maar in Grave, Noord-Brabant. Het kluspand is het mooie rijksmonument Katrien. Het pand, gebouwd in 1835 door de regenten van het Catharinagasthuis, deed jarenlang dienst als rusthuis en klooster. Nu mogen 6 koppels de hele boel even verbouwen.

Tussendoor krijgen de koppels gezamenlijke klussen en challenges voorgeschoteld. Extra budget en voordelen liggen in het verschiet voor de koppels die uitblinken. Aan het einde worden de appartementen verkocht. Het koppel dat de meeste winst heeft gemaakt, wordt gekroond tot de winnaar van Het Blok en wint 100.000 euro!
Het programma wordt af en toe (als hij zin heeft :P ) gepresenteerd door Dennis van der Geest en is elke werkdag te zien om 20.30 uur. De voice-over is weer zoals vanouds van Harm Edens.

De Spelregels
* Bij een oplevering gaat het puur om de inrichting en om de styling. De afwerking en of alles werkt komt pas aan de orde bij de verkoop en dat wordt op dat moment in de verkoopprijs verrekend. Zijn er bij de oplevering van het hele appartement nog zaken die niet werken, dat worden deze herstelkosten afgetrokken van de verkoopwaarden van het
appartement.

* Op rustdagen mag men niet in het gebouw zijn, en mag er dus niet meer gewerkt worden
(Alle deelnemers zijn van te voren over deze spelregels geďnformeerd.)

De Plattegrond

Het Bouwbudget

De Koppels!

[ Bericht 0% gewijzigd door RobertoCarlos op 31-05-2025 10:40:19 ]
Tú estás dura y yo me veo cabrón en el espejo
pi_217774051
Die bijna lege bakwagen van Faissal helemaal uit Almere gereden.. _O-
  dinsdag 27 mei 2025 @ 22:21:31 #3
124676 RobertoCarlos
pi_217774073
Moeten er nog meer bijnamen in de OP?
pi_217774075
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 mei 2025 22:20 schreef Firuze60 het volgende:
Die bijna lege bakwagen van Faissal helemaal uit Almere gereden.. _O-
Hij gelooft geloof ik dat er alleen winkels daar zijn
pi_217774113
quote:
2s.gif Op dinsdag 27 mei 2025 22:05 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]
Snap ik maar de manier waarop zij dat doen is wel een beetje erg angstig, dacht ik op een gegeven moment tijdens deze aflevering...
Het is gewoon een wollensokken stel, die die niet aan relletjes en gedoetjes doen, ze zijn voor de camera ook niet bijster interessant tot nu toe, al kan Edith imo best wel eens een rake mening uitspreken. Ze ziet het wel allemaal.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_217774141
quote:
2s.gif Op dinsdag 27 mei 2025 22:21 schreef RobertoCarlos het volgende:
Van mij hoeft dat helemaal niet want iedereen heeft een eigen mening in dit topic.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_217774174
quote:
2s.gif Op dinsdag 27 mei 2025 22:21 schreef RobertoCarlos het volgende:
Brlijante titel, haha
  dinsdag 27 mei 2025 @ 22:29:53 #8
124676 RobertoCarlos
pi_217774207
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 mei 2025 22:25 schreef Soury het volgende:

[..]
Van mij hoeft dat helemaal niet want iedereen heeft een eigen mening in dit topic.
Dat is ook weer zo :s) Ik haal ze wel gewoon weg ^O^
pi_217774227
Oh en ik loop heel erg achter, zit nu halverwege de laatste uitzending. Viel mij weer wat op. Heidi en Mark zitten aluminium platen tegen dat donkergroen geschilderde balkenplafond te schroeven, dus daar ook weer een verlaagd plafond?

Jammer weer.
pi_217774276
quote:
2s.gif Op dinsdag 27 mei 2025 22:29 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]
Dat is ook weer zo :s) Ik haal ze wel gewoon weg ^O^
Ja het maakt mij niet zo veel uit hoor maar soms gaan mensen daar over vallen omdat ze er anders tegenaan kijken. En dat is het leuke van fok
  dinsdag 27 mei 2025 @ 22:35:42 #11
124676 RobertoCarlos
pi_217774277
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 mei 2025 22:31 schreef Firuze60 het volgende:
Oh en ik loop heel erg achter, zit nu halverwege de laatste uitzending. Viel mij weer wat op. Heidi en Mark zitten aluminium platen tegen dat donkergroen geschilderde balkenplafond te schroeven, dus daar ook weer een verlaagd plafond?
Gewoon een hoog plafond kan ook toch? Met die rails als ophanging voor de muren? :?

Maar ik ben het een beetje kwijt wat ze nou wel en niet mogen doen in dat monument... en wanneer wel en niet een hoog plafond... Kennelijk mag je flink boren in een plafondbalk

Trouwens: het mooie plannetje van Wilfred om schuifdeuren op te hangen aan het plafond wat dan ook functioneert als afscheiding/ muur naar de woonkamer...... Het is een prachtig mooi idee, maar of het in de praktijk uitvoerbaar is vraag ik me sterk af.... Het is nogal een gewicht wat je dan aan het plafond hangt.. en bovendien lijkt me dat heel zwaar schuiven aan zo'n hoog plafond..

Daarnaast: ik denk niet dat ze dat met de beperkte kennis en tijd op tijd af gaat krijgen...
pi_217774286
Oh jee, die gratis Praxis amateuristische reclame scenes zijn tenenkrommend.
pi_217774303
quote:
2s.gif Op dinsdag 27 mei 2025 22:35 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]
Gewoon een hoog plafond kan ook toch? Met die rails als ophanging voor de muren? :?

Maar ik ben het een beetje kwijt wat ze nou wel en niet mogen doen in dat monument... en wanneer wel en niet een hoog plafond... Kennelijk mag je flink boren in een plafondbalk

Trouwens: het mooie plannetje van Wilfred om schuifdeuren op te hangen aan het plafond wat dan ook functioneert als afscheiding/ muur naar de woonkamer...... Het is een prachtig mooi idee, maar of het in de praktijk uitvoerbaar is vraag ik me sterk af.... Het is nogal een gewicht wat je dan aan het plafond hangt.. en bovendien lijkt me dat heel zwaar schuiven aan zo'n hoog plafond..

Daarnaast: ik denk niet dat ze dat met de beperkte kennis en tijd op tijd af gaat krijgen...
Ik was dat alweer vergeten, ik moet dan denken aan die goedkope plastic schuifdeuren. En idd dat gebruik je nooit of je moet zoals die zusjes dat doen een opklapbed maken die netjes in een kast valt.
pi_217774328
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 mei 2025 22:36 schreef Firuze60 het volgende:
Oh jee, die gratis Praxis amateuristische reclame scenes zijn tenenkrommend.
Ik vind dat eigenlijk wel heel goed gedaan van praxis, het laten zien van uitleen spullen en wat de app doet. En ze zijn nou eenmaal sponsor.
pi_217774363
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 mei 2025 22:40 schreef Soury het volgende:

[..]
Ik vind dat eigenlijk wel heel goed gedaan van praxis, het laten zien van uitleen spullen en wat de app doet. En ze zijn nou eenmaal sponsor.
Ja okee, die sluikreklame valt dan nog wel mee, had alleen een beetje moeite met de deelnemers die daarin zo slecht acteren.
pi_217774407
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 mei 2025 22:46 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Ja okee, die sluikreklame valt dan nog wel mee, had alleen een beetje moeite met de deelnemers die daarin zo slecht acteren.
Ja die moeten dan even het spelletje meespelen en het zijn geen acteurs, behalve Naomi die maakt er een hele show van. Helaas waren er geen camera's in de beddenzaak :D
En er wordt ook niet zo irritant ingezoomd op Praxis logo's dat valt me mee.
pi_217774420
Misschien ben ik de enige, hoor. Maar ik vond dat Mark een punt had richting arme zielige Marit die niet meer kon sjouwen. Ook zij had van te voren Mark moeten inlichten.
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 27 mei 2025 @ 23:01:36 #18
862 Arcee
Look closer
pi_217774459
Wat een gezemel allemaal deze aflevering.

Wel leuk op zich. :Y)
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_217774537
Dat je een tennisarm ontwikkelt na weken gesjouw is behoorlijk verklaarbaar, dat je dat van tevoren had kunnen bedenken veel minder. Sorry @PeterKelder ik krijg steeds minder sympathie voor Marit, wel voor haar zusje Roelie die veel eerder haar grenzen aan geeft.
pi_217774569
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 mei 2025 22:55 schreef Firuze60 het volgende:
Misschien ben ik de enige, hoor. Maar ik vond dat Mark een punt had richting arme zielige Marit die niet meer kon sjouwen. Ook zij had van te voren Mark moeten inlichten.
Nee je bent niet de enige, ik vond het wat vaag met wie Marit belde. Ze deden het gratis voor haar maar dan moet ze gewoon meebetalen aan de kosten van de andere takel stellen. Het is natuurlijk voor Mark al een tijdje een doorn in het oog dat de zusjes nogal kinderachtig zijn wat overpad betreft en nu liften ze letterlijk en figuurlijk mee :D , het escaleert lekker zo iig.
pi_217774570
En ik vond toch dat Naomi op dat gejank van Marit best lief reageerde. Dat leek helemaal niet gespeeld, leek dus.
pi_217774578
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 mei 2025 23:12 schreef Firuze60 het volgende:
En ik vond toch dat Naomi op dat gejank van Marit best lief reageerde. Dat leek helemaal niet gespeeld, leek dus.
Naomi zei glashard dat het niet persoonlijk was, en bij het koffie zetten bleek dat wel degelijk persoonlijk.
  dinsdag 27 mei 2025 @ 23:15:31 #23
124676 RobertoCarlos
pi_217774584
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 mei 2025 22:55 schreef Firuze60 het volgende:
Vond ik ook hoor
pi_217774589
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 mei 2025 23:14 schreef Soury het volgende:

[..]
Naomi zei glashard dat het niet persoonlijk was, en bij het koffie zetten bleek dat wel degelijk persoonlijk.
Oja, dat! Hahaha, was ik even vergeten, maar ook daar had Naomi wel een punt. Dat geleun van de zusjes was ze zat en dat geforceerde feestje was ook alleen omdat de zussen die druk wel voelden.
pi_217774593
Valsspelerij! Rellen!

Voor mij het eerste seizoen dat ik dit zit te kijken. Zijn de andere seizoenen ook met zulk drama en gedoe?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')