https://eva.avrotros.nl/quote:Bijzondere gesprekken, spraakmakende optredens en uiteraard het nieuws van de dag. Aan het begin van de avond praat Eva je bij en zorgt ze ervoor dat jij precies weet wat er speelt.
Eva is van maandag t/m donderdag te zien om 19:00 uur bij AVROTROS op NPO 1.
Welke optreden van Peter R doelt ze hier op?quote:Op dinsdag 27 mei 2025 19:51 schreef Eightyone het volgende:
Er was gisteren ook al een uitgebreide biecht in 'De Afspraak' op Canvas.
Angela vond het niet veel. --> https://www.ad.nl/show/ik(...)s-gisteren~a7d4c266/
Ik geloof niet dat ik me sinds Peter R. de Vries zo heb geërgerd aan iemand op tv als gisteren.
Het altijd racistische NPO zet Hila in haar hemd.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 20:11 schreef Arcee het volgende:
Wat een onzin dat Eva vanavond uitzending heeft vanwege de val van het kabinet. Zomerstop is zomerstop.
Het is net geweest om 19:00 uur.quote:Op maandag 1 september 2025 20:31 schreef Arcee het volgende:
Vanaf vanavond weer.
Om 23:40 uur pas. Jemig wat laat.
Zou ze hem nog vragen om de uitspraken van Nanninga?<quote:Op maandag 15 september 2025 19:05 schreef Eightyone het volgende:
Joost Eerdmans weer.
Wat wordt 'ie toch steeds op een schild gehesen (iig verwacht ik dat Eva dat ook gaat doen, ze slijmt sowieso vaak met haar gasten - tenzij het Nicolien Vroonhoven is).
Elke keer als Douwe Bob genoemd wordt zakt hij iets dieper onder de tafel.quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 19:20 schreef Felagund het volgende:
Weet niet of Slettenhaar nu echt goede reclame voor de VVD is nu.
Ik heb nog nooit iemand zoveel woorden horen gebruiken, om echt helemaal niks te zeggen.quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 19:20 schreef Felagund het volgende:
Weet niet of Slettenhaar nu echt goede reclame voor de VVD is nu.
Hij is gestopt met werken, dat is in Hilversum zo'n beetje hetzelfde, denk ik.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 19:26 schreef Eightyone het volgende:
Er wordt over Martijn Krabbé gepraat alsof 'ie al dood is.
Die is wel eens eerder ergens geweest toch?quote:Op donderdag 23 oktober 2025 19:07 schreef StephanL het volgende:
Vegan streaker![]()
Wel lief dat die zo rustig was
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op donderdag 23 oktober 2025 19:17 schreef Felagund het volgende:
[..]
Die is wel eens eerder ergens geweest toch?
Bij Eva weet ik niet. Hij begon inderdaad zoals hierboven ziet bij Paul de Leeuw, dat weet ik nog. Later volgens mij ook bij andere programma’s, maar zou alleen niet weten welke.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 19:17 schreef Felagund het volgende:
[..]
Die is wel eens eerder ergens geweest toch?
https://www.ad.nl/show/ve(...)-je-outfit~a7bd030c/quote:Hij werd in 2010 veroordeeld tot een cel- en taakstraf omdat hij een jaar eerder 2500 nertsen had vrijgelaten uit een fokkerij. Later moest Janssen vijftien maanden de gevangenis in voor brandstichting bij een eendenslachterij in Ermelo.
Ja, ik bedoelde ook bij Paul, dat kon ik mij nog herinneren.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 20:59 schreef StephanL het volgende:
[..]
Bij Eva weet ik niet. Hij begon inderdaad zoals hierboven ziet bij Paul de Leeuw, dat weet ik nog. Later volgens mij ook bij andere programma’s, maar zou alleen niet weten welke.
En het Commissariaat van de Media staat het oogluikend toe?quote:"Eva (producent MediaLane) maakt reclame voor Chantal die in musical Cabaret (producent MediaLane) gaat spelen."
Ik zie dat ze eigenlijk Dirkina heet.quote:Op woensdag 19 november 2025 19:53 schreef Felagund het volgende:
Vreemd om Ingrid Paul in deze nieuwe functie te zien. Wel een indrukwekkend onderwerp met Bas Dost.
Zal wel over z'n ziekte gaanquote:Op woensdag 26 november 2025 16:48 schreef maxi-mus het volgende:
Fenomeen Bertgod vanavond. @:wimderon
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |