abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_217772872
Ik kan ook altijd erg naar worden van dit soort berichten. Zo jong, en dan dit. Met een kindje onderweg. ;(
En ja, het is ook eng. Want je hoort het te vaak de laatste tijd.
  dinsdag 27 mei 2025 @ 21:36:15 #152
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_217773505
Wat een vreselijke situatie voor hen, jong, de wereld aan je voeten, zwanger en dan dit.... en niet eens weten of je de geboorte van je kindje nog gaat meemaken :{
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  Moderator / Miss SHO dinsdag 27 mei 2025 @ 21:46:40 #153
22592 crew  Ole
pi_217773648
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 mei 2025 20:48 schreef Seeburg54 het volgende:
Ik kan ook altijd erg naar worden van dit soort berichten. Zo jong, en dan dit. Met een kindje onderweg. ;(
En ja, het is ook eng. Want je hoort het te vaak de laatste tijd.
Soms zijn er van die periodes. Toen ik in onderwijs werkte waren er vlagen. Binnen korte tijd 4 studenten overleden, jaar later 3 collega's begin 50 binnen 3 maanden :'(
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_217773665
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 mei 2025 21:46 schreef Ole het volgende:

[..]
Soms zijn er van die periodes. In onderwijs waren er vlagen. Binnen korte tijd 4 studenten overleden, jaar later 3 collega's begin 50 binnen 3 maanden :'(
Oh bah. :{
  dinsdag 27 mei 2025 @ 22:20:49 #155
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_217774059
De reacties op hun Instagrampost zijn weg? Hoop niet dat er nare reacties zijn gekomen, maar je kan tegenwoordig alles verwachten ;(
Koel en donker bewaren
pi_217774098
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 mei 2025 21:36 schreef Leandra het volgende:
Wat een vreselijke situatie voor hen, jong, de wereld aan je voeten, zwanger en dan dit.... en niet eens weten of je de geboorte van je kindje nog gaat meemaken :{
Iemand op fb schreef: Papa worden, maar voor hoelang… -O-
  dinsdag 27 mei 2025 @ 22:26:39 #157
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_217774152
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 mei 2025 22:20 schreef Guanabana het volgende:
De reacties op hun Instagrampost zijn weg? Hoop niet dat er nare reacties zijn gekomen, maar je kan tegenwoordig alles verwachten ;(
Oh, nevermind ze zijn weer terug, dus misschien lag het aan mij.
Koel en donker bewaren
pi_217774176
Wat zo verschrikkelijk bizar en eng is dat je echt op een enorme high zit met je concertreeksen en de zwangerschap en dat je dan van de ene op het andere moment gewoon je doodvonnis te horen krijgt.

Niet eens een diagnose van "je bent erg ziek maar we gaan naar een behandelplan kijken", maar gewoon meteen "game over". En zoals je hun bericht leest is het ook los van dat er uiteraard wat onderzoeken hebben gelopen meteen van 0 naar 100 gegaan. Eng beangstigend en zo verdrietig.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  dinsdag 27 mei 2025 @ 22:44:53 #159
338319 ZarB
Piña colada
pi_217774347
Wat afschuwelijk. Dit nieuws en dsn tegelijkertijd met de aankondiging van de zwangerschap. Los daarvan, ze zijn al vanaf echt heel jonge leeftijd samen, hun hele levens zijn compleet met elkaar verweven. Hoe moet dat uberhaupt voor Suzan zijn als hij wegvalt. Een partner verliezen is altijd klote natuurlijk, maar nog zo jong, zo lang samen en eigenlijk gewoon 1 leven. En dan óók nog een kind onderweg. In en in treurig dit.
Just skip all the layers and go straight to the crazy!
  dinsdag 27 mei 2025 @ 22:49:36 #160
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_217774378
Het is ook niet te verkroppen hoe oneerlijk het is dat nare figuren maar oud worden en blijven leven en dat zo'n jonge onschuldige gast dan ongeneeslijk ziek wordt.
Koel en donker bewaren
pi_217774921
Kanker maakt geen onderscheid.
  Moderator woensdag 28 mei 2025 @ 08:47:57 #162
403253 crew  Meke
Fuck the EBU!
pi_217775716
Pff, ik zit hier al sinds gisteren mee in mijn maag ;( ... Wat een ontzettend verdrietige situatie. Alles in hun leven is zo met elkaar vervlochten. Ze zijn al meer dan de helft van hun leven samen, privé en zakelijk loopt alles door elkaar. Ze hebben zulke waanzinnige jaren achter de rug, en nu komt er ook nog een zwangerschap bij... en dan moet je dit zo bekendmaken -O- .

Ik kan me niet voorstellen hoe moeilijk het moet zijn om dit zo publiekelijk te moeten beleven. Vooral om één dag na zo’n diagnose al alles te delen ;( . Ik snap ergens dat ze dat doen, want je wilt de speculaties voor zijn, maar heel Nederland weet het nu... en dat voelt voor mij wel als veel druk. Iedereen gaat er vragen over stellen, dat moet ontzettend intens zijn.

Het raakt me zo voor hen allebei. Je toekomst staat gewoon volledig op losse schroeven. Andere mensen kunnen afleiding zoeken in werk of weten in ieder geval dat dat deel van hun leven doorgaat, maar zij hebben dat niet. Dat lijkt me zo'n onvoorstelbare last.

En misschien klinkt het cru, maar ik hoop dat ze alles financieel goed geregeld hebben, zodat Suus in ieder geval haar eigen keuzes kan maken zonder zorgen. Hoewel ik het ergens ook wel zou begrijpen als ze ervoor kiezen om een tell-all interview of documentaire te verkopen, om wat financiële zekerheid te kopen voor de komende jaren. Maar het zou mooi zijn als ze dat al goed hadden geregeld, zodat dat geen rol hoeft te spelen in hun beslissingen.
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
  Miss 200.000.000! woensdag 28 mei 2025 @ 09:10:24 #163
367000 roos94
pi_217775904
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2025 08:47 schreef Meke het volgende:
Pff, ik zit hier al sinds gisteren mee in mijn maag ;( ... Wat een ontzettend verdrietige situatie. Alles in hun leven is zo met elkaar vervlochten. Ze zijn al meer dan de helft van hun leven samen, privé en zakelijk loopt alles door elkaar. Ze hebben zulke waanzinnige jaren achter de rug, en nu komt er ook nog een zwangerschap bij... en dan moet je dit zo bekendmaken -O- .

Ik kan me niet voorstellen hoe moeilijk het moet zijn om dit zo publiekelijk te moeten beleven. Vooral om één dag na zo’n diagnose al alles te delen ;( . Ik snap ergens dat ze dat doen, want je wilt de speculaties voor zijn, maar heel Nederland weet het nu... en dat voelt voor mij wel als veel druk. Iedereen gaat er vragen over stellen, dat moet ontzettend intens zijn.

Het raakt me zo voor hen allebei. Je toekomst staat gewoon volledig op losse schroeven. Andere mensen kunnen afleiding zoeken in werk of weten in ieder geval dat dat deel van hun leven doorgaat, maar zij hebben dat niet. Dat lijkt me zo'n onvoorstelbare last.

En misschien klinkt het cru, maar ik hoop dat ze alles financieel goed geregeld hebben, zodat Suus in ieder geval haar eigen keuzes kan maken zonder zorgen. Hoewel ik het ergens ook wel zou begrijpen als ze ervoor kiezen om een tell-all interview of documentaire te verkopen, om wat financiële zekerheid te kopen voor de komende jaren. Maar het zou mooi zijn als ze dat al goed hadden geregeld, zodat dat geen rol hoeft te spelen in hun beslissingen.
ik denk niet dat ze financieel snel zorgen zullen hebben. Ze zijn al jarenlang actief en deden gigantisch veel optredens, ook nu ze stoppen met optreden hebben ze nog steeds veel streams op spotify en dergelijke (= passief inkomen ).

Als je hen wilde boeken kost het 13.500 voor een half uur, nou gaat daar natuurlijk nog een hoop vanaf maar er blijft toch aardig wat over als je tig optredens per maand hebt.

De ziggo shows van afgelopen week zullen makkelijk een paar ton opleveren ( gok )

Voor Suzan wordt het denk ik wel lastig om in haar eentje (?) verder te gaan met de carriere want ze zijn toch een duo, zeg maar. En met een kleine op komst. Waarschijnlijk zal ze voorlopig genoeg hebben aan het passieve inkomen op streamingdiensten en youtube en het vermogen dat ze al vergaard hebben.
  Moderator woensdag 28 mei 2025 @ 09:15:10 #164
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_217775930
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2025 09:10 schreef roos94 het volgende:

[..]
ik denk niet dat ze financieel snel zorgen zullen hebben. Ze zijn al jarenlang actief en deden gigantisch veel optredens, ook nu ze stoppen met optreden hebben ze nog steeds veel streams op spotify en dergelijke (= passief inkomen ).

Als je hen wilde boeken kost het 13.500 voor een half uur, nou gaat daar natuurlijk nog een hoop vanaf maar er blijft toch aardig wat over als je tig optredens per maand hebt.

Voor Suzan wordt het denk ik wel lastig om in haar eentje (?) verder te gaan met de carriere want ze zijn toch een duo, zeg maar. En met een kleine op komst. Waarschijnlijk zal ze voorlopig genoeg hebben aan het passieve inkomen op streamingdiensten en youtube en het vermogen dat ze al vergaard hebben.
Dat passieve inkomen van Spotify is niet zo bijzonder hoor, ongeveer 3000 euro voor een miljoen streams. En daarvan gaat ook nog een deel naar producers, management etc.
  Miss 200.000.000! woensdag 28 mei 2025 @ 09:17:33 #165
367000 roos94
pi_217775943
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2025 09:15 schreef Momo het volgende:

[..]
Dat passieve inkomen van Spotify is niet zo bijzonder hoor, ongeveer 3000 euro voor een miljoen streams. En daarvan gaat ook nog een deel naar producers, management etc.
Daily streams van Suzan & Freek momenteel :

361,848

Dus elke drie dagen 3000 euro. O-)
pi_217776126
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2025 09:17 schreef roos94 het volgende:

[..]
Daily streams van Suzan & Freek momenteel :

361,848

Dus elke drie dagen 3000 euro. O-)
En dat zal de komende tijd gaan stijgen vermoed ik zo. Alleen maar goed.
Alius aliud dicit
  woensdag 28 mei 2025 @ 09:38:48 #167
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_217776137
Gaan jullie om 10.00 ook Lichtje Branden opzetten?

Radiozenders en fans draaien om 10.00 uur Lichtje Branden van Suzan & Freek: https://www.rtl.nl/boulev(...)je-branden-van-suzan
Isn't it ironic, don't you think
Het had een stuk slechter kunnen zijn.
pi_217776272
Ik vind zijn muziek echt kut, maar het nieuws over Freek raakt mij toch. Hij is bijna mijn leeftijd, zelfs één jaar ouder, en dan zo heftig ziek.

Dat maakt het ineens heel dichtbij en confronterend. Het zet mij aan het denken over hoe kwetsbaar het leven is, ook al luister ik zijn muziek niet.

Ik wens hem en zijn familie alle sterkte toe in deze moeilijke tijd.
Groot fan van User Wotte
pi_217776347
Ik vond de muziek ook nooit heel bijzonder maar de teksten die je nu af en toe hoort van liedjes die ze hebben gemaakt maken het wel extra verdrietig. Sommige teksten gaan precies over het gevoel wat er straks ontstaat als Freek er niet meer is...
  woensdag 28 mei 2025 @ 10:59:31 #170
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_217776784
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2025 08:47 schreef Meke het volgende:
Ze doen dat natuurlijk ook om aan te geven dat ze nu stoppen met optreden.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_217776985
quote:
2s.gif Op woensdag 28 mei 2025 10:59 schreef SEMTEX het volgende:

[..]
Ze doen dat natuurlijk ook om aan te geven dat ze nu stoppen met optreden.
Yup, als ze niet midden in een concertreeks hadden gezeten was de noodzaak er gewoon veel minder geweest...
pi_217776999
Kun je je eigenlijk niks bij voorstellen hoe plotseling hun leven stil staat, alles wat ze aanraken veranderde in goud, mooie reizen gemaakt, papa worden en nu dit...
Toen ik nog thuis woonde hadden mijn ouders een tegeltje met een spreuk die mij altijd is bij gebleven; "van het concert des leven, krijgt niemand een program", deze komt erg hard binnen op dit moment wetende dat je zelf ook vader bent en nog geen 40 bent en het "op de rit" hebt. Op het leven heb je gewoon geen grip ook al denk je soms dat je dat wel hebt.
pi_217777118
Hoe lang leef je gemiddeld nog na zo’n diagnose eigenlijk?
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
  woensdag 28 mei 2025 @ 11:45:43 #174
229935 damsco
Internetheld sinds 2008
pi_217777120
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2025 11:28 schreef DWMLion het volgende:
Kun je je eigenlijk niks bij voorstellen hoe plotseling hun leven stil staat, alles wat ze aanraken veranderde in goud, mooie reizen gemaakt, papa worden en nu dit...
Toen ik nog thuis woonde hadden mijn ouders een tegeltje met een spreuk die mij altijd is bij gebleven; "van het concert des leven, krijgt niemand een program", deze komt erg hard binnen op dit moment wetende dat je zelf ook vader bent en nog geen 40 bent en het "op de rit" hebt. Op het leven heb je gewoon geen grip ook al denk je soms dat je dat wel hebt.
Is jouw vader @Maikuuul ?
  Miss 200.000.000! woensdag 28 mei 2025 @ 11:48:05 #175
367000 roos94
pi_217777144
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2025 11:45 schreef RipCity het volgende:
Hoe lang leef je gemiddeld nog na zo’n diagnose eigenlijk?
In het verleden betekende een diagnose van uitgezaaide longkanker vaak een levensverwachting van gemiddeld één jaar. Dit is dankzij nieuwe behandelingen sterk veranderd.” Dr. Demedts gaat verder: “Bij sommige patiënten die goed reageren op immunotherapie, kan de overlevingskans na vijf jaar zelfs oplopen tot één op drie. Toch is het voor artsen moeilijk om op voorhand te voorspellen of iemand bij deze groep zal horen. Deze behandelingen, hoewel veelbelovend, werken helaas niet bij iedereen. Immunotherapie en doelgerichte therapieën hebben echter de gemiddelde levensverwachting in stadium 4 aanzienlijk verlengd, wat veel patiënten en hun families nieuwe hoop geeft.”

Er zijn diverse type longkankers en we weten niet wat hij precies heeft dus het is lastig om harde cijfers te noemen. Uit de berichten kun je wel opmaken dat het waarschijnlijk stage 4 is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')