Zeer begrijpelijk.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 17:02 schreef maily het volgende:
[..]
Ze stoppen per direct met alle optredens.
Nee, die gaan we publiek niet meer zien tot aan zijn dood vrees ik.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 17:02 schreef Ole het volgende:
Ik hoor net dat optredens Ziggodome komend weekend niet doorgaan
En Emma Heestersquote:Op dinsdag 27 mei 2025 17:03 schreef GereDathan het volgende:
Ken Freek (en Suzanne) niet echt omdat het mijn genre niet is, zijdelings hoor ik ze wel eens ergens voorbij schuiven. Heel triest om te horen dat iemand die nog zo jong is en zo vol in het leven staat dit doodsvonnis krijgt. Overschaduwt het prachtige nieuws van de zwangerschap. Ooit eens zo'n situatie gezien bij Over Mijn Lijk, dat was hartverscheurend.
Hoop dat Freek nog een mooie tijd mag hebben waar mogelijk.
Wel confronterend ook dat het de zoveelste bekendheid op rij is die met gezondheidsproblemen kampt. Eerder al grootheden als Ron Brandsteder en Dieuwertje Blok die gingen en Martijn Krabbé die op de rand van staat...
het is erger, iemand van 54 heeft al een langer leven achter de rug en minder leven voor zich.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 16:37 schreef SnodeSnuiter het volgende:
[..]
Is dat minder erg dan iemand van 54 die hetzelfde te horen kreeg ?
Kan je nagaan hoeveel niet-bekenden met zulke ellende kampen ;-)quote:Op dinsdag 27 mei 2025 17:03 schreef GereDathan het volgende:
Wel confronterend ook dat het de zoveelste bekendheid op rij is die met gezondheidsproblemen kampt. Eerder al grootheden als Ron Brandsteder en Dieuwertje Blok die gingen en Martijn Krabbé die op de rand van staat...
Die is genezen toch? Die had een ander soort kanker als ik het mij goed herinner, niet uitgezaaid en goed behandelbaar. Maar dat zegt nog lang niet alles helaas, ook dan kan het ongenadig hard terugkomen.quote:
Je kan dit even googlen he, die heeft uitgezaaide kanker en is nog niet genezen verklaard.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 17:08 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Die is genezen toch? Die had een ander soort kanker als ik het mij goed herinner, niet uitgezaaid en goed behandelbaar. Maar dat zegt nog lang niet alles helaas, ook dan kan het ongenadig hard terugkomen.
Daar hoor ik gelukkig weinig van. In mijn omgeving natuurlijk ook voldoende ellende, net als overal, maar over het algemeen van andere orde. Voor allen is het erg, bekend en onbekend. Gun niemand die vreselijke ziekte.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 17:08 schreef XDo het volgende:
[..]
Kan je nagaan hoeveel niet-bekenden met zulke ellende kampen ;-)
Dat kan, ik kan het ook aan ChatGPT vragen. Maar daar had ik even geen zin in.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 17:09 schreef Momo het volgende:
[..]
Je kan dit even googlen he, die heeft uitgezaaide kanker en is nog niet genezen verklaard.
https://www.nu.nl/muziek/(...)-nog-niet-klaar.htmlquote:Op dinsdag 27 mei 2025 17:10 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Dat kan, ik kan het ook aan ChatGPT vragen. Maar daar had ik even geen zin in.
Twee jaar geleden de marathon gerend met een hele goede tijd. En volgens mij ook geen roker (al maakt dat verder niets uit hoe klote het is).quote:Op dinsdag 27 mei 2025 17:08 schreef kalinhos het volgende:
[..]
het is erger, iemand van 54 heeft al een langer leven achter de rug en minder leven voor zich.
Tering man, 32 en eigenlijk topfit
Niet uitgezaaid toch, of heb ik iets gemist?quote:Op dinsdag 27 mei 2025 17:09 schreef Momo het volgende:
[..]
Je kan dit even googlen he, die heeft uitgezaaide kanker en is nog niet genezen verklaard.
Yup, en Emma Heesters zit natuurlijk ook nog in een trajectquote:Op dinsdag 27 mei 2025 17:03 schreef GereDathan het volgende:
Ken Freek (en Suzanne) niet echt omdat het mijn genre niet is, zijdelings hoor ik ze wel eens ergens voorbij schuiven. Heel triest om te horen dat iemand die nog zo jong is en zo vol in het leven staat dit doodsvonnis krijgt. Overschaduwt het prachtige nieuws van de zwangerschap. Ooit eens zo'n situatie gezien bij Over Mijn Lijk, dat was hartverscheurend.
Hoop dat Freek nog een mooie tijd mag hebben waar mogelijk.
Nogmaalsquote:Op dinsdag 27 mei 2025 17:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Niet uitgezaaid toch, of heb ik iets gemist?
Kanker is sowieso vaak pech.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 17:10 schreef vencodark het volgende:
Damn, als je nou verder best gezond leeft heb je wel de ultieme pech dat je zo jong uitgezaaide longkanker hebt.
Oh dat was kort erna.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 17:13 schreef Momo het volgende:
[..]
Nogmaals
https://www.nu.nl/muziek/(...)-nog-niet-klaar.html
????quote:Op dinsdag 27 mei 2025 17:13 schreef vencodark het volgende:
Emma Heesters heeft Baarmoederhalskanker.
True!quote:Op dinsdag 27 mei 2025 17:14 schreef roos94 het volgende:
[..]
Kanker is sowieso vaak pech.
We kennen allemaal wel dat opaatje van 98 die al sinds zijn 13e permanent aan het roken is de hele dag, en nog steeds leeft.
En de fitte 40er die sport, niet rookt of drinkt, en ineens sterft aan alvleesklierkanker.
Ik vind deze discussie hier niet zo gepast. Open er een topic over in LIF of zoquote:Op dinsdag 27 mei 2025 17:14 schreef SnodeSnuiter het volgende:
[..]
Is dat zo? Vertel waarom is dit erger dan?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |