abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_217768590
Terugblik Giro tot dusver
Vrienden van de wielersport, het is tijd voor mij om het stokje over te nemen en de komende twee voorbeschouwingen tot mij te nemen. We beginnen met een kleine terugblik naar de Giro tot dusver. De renners hebben Albanië inmiddels al tijden achter zich gelaten. Helaas heb ik geen voorbeschouwing over Albanië mogen schrijven, de Alba gifjes stonden nog ergens in een mapje op mijn computer, maar het zij zo. Alleen de onfortuinlijke Mikel Landa hebben we daar achter moeten laten. De eerste week typeerde zich door een sprintende Mes en weinig cols waar de klassementsmannen elkaar pijn konden doen. Over het grind happen richting Siena is inmiddels ook al genoeg gezegd en geschreven, feit blijft dat Isaac del Torro toen de roze trui pakte en deze sindsdien niet meer heeft afgestaan. Week 2 begon met een overwinning voor w/ , vervolgens zagen we Richard Carapaz schroeien naar een etappeoverwinning, nog een winst voor een vlaggetje, nog eens Mes, nog eens een Deen en nog eens Lidl Trek. Aangetekend moet worden dat we Ciccone in Slovenië hebben moeten achterlaten en een Sloveen mogelijk in Italië.

Terugblik gisteren
Voor een mooie resumé van de etappe van gisteren ben ik niet de aangewezen persoon, ik was bezig met een linkse hobby dus ik heb niet kunnen kijken. Mijn samenvatting is dus gebaseerd op de samenvatting die ik online gekeken heb. Het duurde een tijd tot een zeer ruime kopgroep op de vlakke aanloop het ruime sop koos, achtervolgd door de mannen van Oe Aa Ee. Voorop o.a. Einer Rubio, levensgevaarlijk voor het klassement. Ayuso kreeg een lekke band, Ineos schroefde het tempo op en Bernal en Del Torro gingen er van door. UAE besloot er toch maar achteraan te gaan, scherpe tactics. Roglic bleek in al dit geweld pijn te hebben, als ik het goed begrepen heb nog van zijn val tijdens de verkenning van de tijdrit vorige week dinsdag. Op moment van schrijven van deze OP is niet duidelijk of de welbespraakte Sloveen morgen weer opstapt. Doorgaans geroemd om zijn derde week maar als het niet draait, jullie kennen het wielerjargon. Hoe dan ook, er ontstond een nieuwe kopgroep van mannen die wilden strijden om de ritoverwinning en hieruit ontsnapte alweer een man van Lidl-Trek. Meesterknecht Carlos Verona was verlost van zijn kopman en mocht de zoveelste Lidl-Trek etappezege noteren. Kort daarachter nog enkele vluchters en de diverse kopmannen minus Roglic.

Etappe 16
Dan nu etappe 16. Iedereen die in het routeboek gekeken heeft weet dat het zwaartepunt van de Giro zich overduidelijk in de derde week bevindt. Volgens de organisatie zijn er drie 5-sterren etappes in de hele Giro, waarvan de eerste op dinsdag. Kijken jullie naar het profiel van de etappe, dan raas ik nu naar wikipuhdia.

We beginnen dus in Piazzola sul Brenta. Ik zag net op tijd dat ik niet eens naar wikipedia hoef te gaan, de organisatie heeft al hele objectieve toeristische informatie verspreid over onze startlocatie. Dan kan ik jullie melden dat in Piazzola sul Brenta dé toeristische trekpleister de Villa Contarini is. Voordat je je vakantie gaat boeken zal ik nog even uitleggen wat dat is. Het gaat hier om een Venetiaanse Villa gebouwd in de 16e eeuw door architect Andrea Palladio. De structuur onderscheidt zich door zijn grote vleugels, de Palladiaanse loggia met 31 bogen, en het grote plein ervoor, ooit het decor voor weelderige vieringen. Dat is toch schitterend.

Als Sierd de Vos fan kan ik het deel over de gastronomie niet onderbelicht laten, je verwacht het niet maar ze drinken in de regio graag wijn en prosecco. Lekker hoor. Daarbij wordt graag Risi e Bisi gegeten, risotto met erwten. De etappe begint morgen al vroeg dus voor wie een dag vrij heeft is er ook ruim tijd ondertussen deze risotto te maken. Nog wat boter en kaas toevoegen en klaar is Kees. Men eet in de regio ook dolgraag hartige bonensoep maar ik zou het toch bij de Risotto houden.

Er wordt nog een boel meer genoemd zoals het Duomo uit de 20e eeuw maar wij als WLR willen ons distantiëren van Italië uit de jaren 1930. Dan is er nog wel een leuke fietsroute: "Voor sportliefhebbers is de Treviso-Ostiglia Fietsroute een must. Als een van Veneto's belangrijkste fietsaders volgt dit populaire fietspad een oude militaire spoorlijn en loopt het 116 km, waarvan een deel door Piazzola sul Brenta gaat. De route dompelt fietsers onder in een authentiek Venetiaans landschap, met waterways, bebouwde velden, landelijke kerken en oude spoorweghuizen." Tot slot voor Karsten Kroon kan ik nog melden dat er ook het Brenta natuurreservaat is, bewoond door diverse trekvogels, amfibieën en vissen.

Dan moeten we het nu echt over wielrennen gaan hebben. Etappe 16 zal gaan over 203 km, met daarin vier flinke cols. We zien op het profiel van de etappe dat we vanuit de startplaats langzamerhand omhoog glooien richting de eerste tussensprint die wel eens voor M. Pedersen zou kunnen zijn tot we na 65 kilometer belanden bij de eerste klim van vele klimmen. Het zal aan mij liggen maar ik kon deze col niet vinden op de site van de organisatie, gelukkig is er nog een bevriende website van WLR waar ik slechts een korte advertentie hoefde te kijken om dit profiel te mogen zien:

12,9 km a 4,8 procent dus, weinig steile stroken maar wie weet gooit een team als Ineos al snel de knuppel in het hoenderhok. Na 75km zullen we bij de top van Carbonare belanden. Ik wilde eigenlijk niks culinairs meer behandelen, dus dan moet ik het maar kort houden over Carbonare. Bobbie Traksel en Sander Kleikers weten in elk geval alles van Carbonare, dat is ze aan te zien. Mogelijk staat deze beklimming toch los van deze pasta Carbonara maar daar wil ik niet aan denken.

Hoe dan ook, zo'n 28km later gaan we weer klimmen. Nu 10km a 7,5% naar Candriai.

Dat is toch al andere koek. We zijn op zo'n 100km van de finish, dus misschien nog wat vroeg voor de solo van Egan Bernal maar als één van de topfavorieten zwakte toont zit de kans er dik in dat het tempo op wordt geschroefd. Eenmaal boven gekomen gaan we logischerwijs ook weer naar beneden. We gaan dan naar de tussensprint in Cavedine, inmiddels niet meer in Veneto maar in Trente. Het lijkt mij dat Mes de punten niet meer nodig heeft dus hij kan deze sprint wel laten liggen, misschien iets voor iemand van Polti of Bardiani in de kopgroep. Na deze sprint loopt het land nog even omloog om dan weer te dalen tot zo'n 100m boven zeeniveau.

Col nummer 3 is de Santa Barbara, en daarop verwacht ik niks anders dan spektakel. De renners maken de koers maar op deze klim kan het verschil gemaakt worden. Het kan bijna niet anders dat hier het tempo omhoog gaat, de meesterknechten worden gelost en het een man tegen man gevecht wordt. Wie weet is dit teveel door een roze bril bekeken, of er wordt nog gewacht tot klim nummer 4, dat kunnen we niet uitsluiten.

Mocht het qua spektakel toch tegenvallen dan dit interessante wikipedia feitje over Santa Barbara:

Tijdens de Eerste Wereldoorlog liep de belangrijkste Oostenrijks-Hongaarse verzetslinie tussen het Gardameer en de Adige-vallei langs de bergkam van Monte Creino, ten zuiden van de pas. Om de linie te bevoorraden, had het Oostenrijks-Hongaarse leger een groot kazernekamp gebouwd bij Passo Santa Barbara. In december 1915 werd op de top van de pas een kleine aedicula in de vorm van een artilleriegranaat opgericht, gewijd aan Sint Barbara , die daar nog steeds te zien is. In de tweede helft van de 20e eeuw werden op het zadel talrijke vakantiewoningen en appartementen gebouwd. De kleine nederzetting die ontstond kreeg de naam Santa Barbara, ook wel gespeld als S. Barbara, naar de aedicule uit de Eerste Wereldoorlog, waarnaar ook de pas is vernoemd. Dat is toch leuk om te weten, een aedicula (kleine tempel) in de vorm van een artilleriegranaat, dat zie je niet elke dag. Daar zal de heilige Barbara toch blij mee zijn.

Voor wie alleen wielrennen leuk vindt, wat leuke wielrenfeitjes: dit is de vierde keer in de geschiedenis van de Giro dat we de Santa Barbara beklimmen, en de derde keer van deze (west) zijde. De etappe finishte hier nog nooit. Voor de vorige beklimming hoeven we niet zo heel lang in het verleden te duiken, het was namelijk etappe 16 van Giro 2023! Ben Healy kwam toen als eerste boven. Voor Ben mocht het niet baten, de klim zat toen een stuk eerder in de etappe, Ben werd ingerekend en Jwa Almeida won de etappe. Gebaseerd op de uitslag kunnen we in elk geval melden dat mannen als Roglic, Caruso en Arensman hier al eerder in koers naar boven reden.

Dan gaan we alweer dalen tot we op 200 meter hoogte zijn en dan gaan we nog één keer klimmen tot we in San Valentino zijn. Volgens de organisatie heet de finishplaats San Valentino (Brentonico) maar dat paste niet in de topictitel van dit topic. We zien dat er nog wat Red Bull seconden te verdelen zijn in Brentonico wat dus halverwege de klim ligt.

In totaal gaat het dus om 18 km a 6,2%. Dat wordt hard tegen onzacht, geef ik jullie op een briefje. Net als de Home of Cycling ga ik nog één keer naar de reclame:

Nog wat toeristische informatie over de finishplaats: San Valentino Brentonico is een rustig bergdorp in Trentino, gelegen in de Adige-vallei. Het staat bekend om wandelmogelijkheden in het Monte Baldo Natuurpark, ook wel de "Tuin van Europa" genoemd vanwege de biodiversiteit. Belangrijke bezienswaardigheden zijn de Campana dei Caduti in Rovereto, Castello di Avio en de 15e-eeuwse kerk van San Valentino. Beetje wandelen, beetje fietsen, beetje cultuur snuiven, niks mis mee lijkt mij.

Wat feitjes over de finishklim die wat meer rullevant zijn voor ons als wielerfans: er zijn drie renners in koers die al drie keer tijdens een koers hier naarboven zijn gegaan. Niemand minder dan Vendrame, Fortunato en Jefferson Alexander Cepeda. Ik moet zo nog voorspellen maar mijn glazen bol zegt nog niet gelijk dat deze jongens vandaag gaan winnen, alhoewel er voor Fortunato een mooi aantal punten te verdienen zijn voor de bergprijs.
De vorige keer dat de Giro hier finishte was in 2011, met een winnende Ivan Basso. Het was toen een Italiaanse swiep, niet alleen de top 3 maar zelfs de top 8, dan is de Giro tegenwoordig een stuk internationaler. In 2023 finishte etappe 3 van de Tour of the Alps hier, het was toen een Bora één-tweetje, met Lenny Kämna en Aleksandr Vlasov. Wie mag na 203 km en 4737 hoogtemeters de handjes in de lucht houden? Dat zien we morgen.

TV
De geneutraliseerde start zal plaatsvinden om 11:20 en de officiële start volgens de organisatie om 11:35 (alhoewel cyclingmaster de hekken om 11:30 al dicht gooit). Uiteraard hoeven de fans van Jan Hermsen en Michael Boogerd geen seconde te missen, de Home of Cycling gaat om 11:00 al live. Uiteraard ook te zien bij HBO Max. Ik noem nu Jan en Michael, ik heb niet terug kunnen vinden wie er dinsdag in het commentaarhok zit, dus ik kan het de Jan Hermsen fan(s) niet beloven. Ongetwijfeld nemen Jeroen en Karsten later het stokje over. Afhankelijk van het snelste en langzaamste tijdschema zijn de renners tussen 16:53 en 17:37 bij de finish.

Weer
Nog even over het weer van morgen, we raadplegen https://www.3bmeteo.com/meteo/piazzola+sul+brenta/1 voor het weer aan de start. Rond de tijd dat de etappe begint is er kans voor een flinke onweersbui en een graad of 18, maar volgens het weerbericht zal het daarna droog worden. Als we verder kijken naar het weerbericht bij de finishplaats https://www.3bmeteo.com/meteo/brentonico/1 wordt daar morgen zowaar geen regen verwacht? Gebaseerd op het weer tot dusver weet ik niet of we dat kunnen vertrouwen, maar we zullen het maar doen. Ook rond de finishplaats verwachten wij circa 18 graden.

Glazen bol:
Gebaseerd op mijn prestaties bij de diverse voorspelspelletjes zal ik jullie 5 namen geven die het om welke reden dan ook niet worden. Lekke band? Valpartij? Crash met een trekvogel uit de regio? Dat weten we niet. Maar mochten ze van pech gespaard blijven maken onderstaande coureurs toch een goede kans. Ik wil graag strijd van de klassementsmannen zien en als je vandaag niks probeert, wat heeft het dan nog voor zin? Dus ik ga niet voor een flopkopgroep, ik ga voor klassementsmannen.

1. Egan Bernal - Bernal hebben we al meerdere keren iets zien proberen, en zijn team lijkt volledig in hem te geloven. Ook het Arensmannetje rijdt graag op kop voor Bernal en de vorm lijkt uitstekend te zijn. Etappe 16 bevat genoeg steile kilometers en we hopen dat Egan de winnende poging in zijn benen heeft.
2. Isaac del Torro - De glazen bol zegt dat Isaac ook vandaag nog niet door het ijs gaat zakken. Isaac heeft in week 2 solide stand gehouden, sterker nog, vaak was hij diverse concurrenten een stapje voor, en hij lijkt nog energie over te hebben voor een sterke bergetappe.
3. Richard Carapaz - Carapaz heeft al een etappezege en dat smaakt natuurlijk naar meer. Het geeft hem wat minder druk en dit is terrein dat hem goed ligt.
4. Juan Ayuso - Mocht er iemand wegspringen, ook al is het een teamgenoot, dan heeft Juan nog enkele teamgenoten om die renners terug te halen. Ook Ayuso heeft al eens een etappe gewonnen met een sterk eindschot, dus mogelijk valt het morgen weer zijn kant op.
5. Antonio Tiberi - Alhoewel hij in goede vorm is lijkt hij niet direct de uitgekozen man om hier te gaan winnen. Maar wie weet, Bahrain staat sterk met twee kopmannen in de top 10, het is mogelijk dat er op een onbewaakt moment naar elkaar gekeken wordt en Tiberi pace zet naar de overwinning.

Tot zover de voorspelling, excuses aan WLR dat ik het Israël-Palestina conflict niet heb aangesneden, wellicht morgen. Alhoewel ik dan minder tijd heb, en ik ook niet de luxe heb om tot vier uur 's nachts door te mogen schrijven.
  dinsdag 27 mei 2025 @ 15:45:47 #2
454292 Koffieplanter
Straight Cash Homie
pi_217768591
Ayuso gelost.
Put these foolish ambitions to rest.
pi_217768594
Hij lost, Ayuso
  dinsdag 27 mei 2025 @ 15:46:01 #4
454292 Koffieplanter
Straight Cash Homie
pi_217768597
Samen met Arensman.
pi_217768599
Muntjes voor Ayuso en Arensman
  dinsdag 27 mei 2025 @ 15:46:08 #6
465903 Hamlapjes
Niet voor op de BBQ
pi_217768600
Achyuso
  Moderator dinsdag 27 mei 2025 @ 15:46:11 #7
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_217768601
Ennnnnnnn hij is gelost.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
  dinsdag 27 mei 2025 @ 15:46:24 #8
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_217768603
Wtf.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  Redactie Sport dinsdag 27 mei 2025 @ 15:46:29 #9
274204 crew  Mexicanobakker
pi_217768605
Achyuso en Arensman ook weer weg.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_217768609
Voor het droomscenario parkeert Del Toro op de finestre door toedoen van Simon Yates :9
pi_217768613
Duurt niet heel erg lang voordat EF door de mannetjes heen is.
pi_217768614
Thymen lost ook weer uit een groep van 40 man
Jack does it in real time...
pi_217768615
Is dit nu die befaamde laatste week van diesel Thymen? Dreigde even te hoog te komen in het klassement, dus weer CHOKEN
  dinsdag 27 mei 2025 @ 15:47:29 #14
168304 Mani89
pi_217768616
Arensman snakt naar de 4de week.
  dinsdag 27 mei 2025 @ 15:47:29 #15
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_217768617
Top-20 voor Thymen kwam ook te veel in gevaar na uitvallen van Roglic
pi_217768618
Bernal nog niet helemaal volledig gesloopt door zijn tien valpartijen.
pi_217768619
Ayuso en Anusman er af
Groot fan van User Wotte
  Moderator dinsdag 27 mei 2025 @ 15:47:38 #18
pi_217768620
Daar gaat de befaamde derde week van Arensman. Hij kan altijd het excuus inzetten dat hij vandaag is gevallen.
  Redactie Sport dinsdag 27 mei 2025 @ 15:47:45 #19
pi_217768621
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 mei 2025 15:47 schreef Faraday01 het volgende:
Voor het droomscenario parkeert Del Toro op de finestre :9
Ik zou het Jody wel gunnen na alles wat ie heeft meegemaakt.
pi_217768625
Zou Arensman nou echt zelf nog erin geloven dat hij ooit podium in een grote ronde kan rijden? Leuke knecht, niet meer dan dat.
pi_217768626
Is er ooit een labieler coureur dan Us Thymen geweest?
  dinsdag 27 mei 2025 @ 15:48:18 #22
194695 franklop
Fran knock
pi_217768627
Weet Thymen wel dat het de 3e week is?
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_217768630
Nou UAE heeft het wel hangen, hadden Del Toro al minuten meer voorsprong kunnen geven.
pi_217768632
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 mei 2025 15:47 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Daar gaat de befaamde derde week van Arensman. Hij kan altijd het excuus inzetten dat hij vandaag is gevallen.
Nee joh, dit heeft hij non-stop geoefend op trainingskamp. Dit gaat helemaal goed komen!
  dinsdag 27 mei 2025 @ 15:48:45 #25
62913 Blik
The one and Only!
pi_217768634
de kleerhanger er nog bij?
  dinsdag 27 mei 2025 @ 15:48:48 #26
168304 Mani89
pi_217768636
Steven Kruijswijk trapt door de boter!
  dinsdag 27 mei 2025 @ 15:48:53 #27
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_217768637
Het Gelijk van Del Toro
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_217768638
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 mei 2025 15:48 schreef Devolder het volgende:
Zou Arensman nou echt zelf nog erin geloven dat hij ooit podium in een grote ronde kan rijden? Leuke knecht, niet meer dan dat.
Volgens mij is Thymen zelf ongeveer de laatste die daar in gelooft.
  Moderator dinsdag 27 mei 2025 @ 15:49:08 #29
pi_217768642
Tudor, godbetert. _O-
pi_217768643
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 mei 2025 15:48 schreef Bugno3 het volgende:
Is er ooit een labieler coureur dan Us Thymen geweest?
Ik kan er wel een paar noemen, maar die zijn dan wel vaak dood.
pi_217768644
quote:
86s.gif Op dinsdag 27 mei 2025 15:47 schreef Halcon het volgende:
Is dit nu die befaamde laatste week van diesel Thymen? Dreigde even te hoog te komen in het klassement, dus weer CHOKEN
Binnenkort op cursus bij motivational speaker T.Dumoulin
  dinsdag 27 mei 2025 @ 15:49:18 #32
311938 Kopiko
We were so happy...
pi_217768648
Ayuso parapluso
  dinsdag 27 mei 2025 @ 15:49:30 #33
168304 Mani89
pi_217768650
Thymen slingert de diesel aan.
pi_217768651
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 mei 2025 15:47 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Ik zou het Jody wel gunnen na alles wat ie heeft meegemaakt.
Dat palmares is wel genoeg opgeblazen voor de kwaliteiten die hij heeft.
pi_217768652
Thymen warmt de brommer een beetje op
  dinsdag 27 mei 2025 @ 15:49:42 #36
194695 franklop
Fran knock
pi_217768654
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 mei 2025 15:48 schreef Mani89 het volgende:
Steven Kruijswijk trapt door de boter!
9 jaar geleden vandaag trapte hij door een sneeuwmuur
  Redactie Sport dinsdag 27 mei 2025 @ 15:49:53 #37
pi_217768657
Storer voor zijn 8e plaats vernedert Ayuso.
  dinsdag 27 mei 2025 @ 15:50:01 #38
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_217768660
Storer moet zich wel extreem goed voelen
pi_217768662
Ach Ayuso, ach Arensman
Wind extinguishes a candle and energizes fire
pi_217768664
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 mei 2025 15:49 schreef TommyL0204 het volgende:

[..]
Binnenkort op cursus bij motivational speaker T.Dumoulin
Misschien heeft 'ie daar op de rustdag mee zitten appen?
  dinsdag 27 mei 2025 @ 15:51:12 #41
454292 Koffieplanter
Straight Cash Homie
pi_217768670
McNulty eraf.
  Redactie Sport dinsdag 27 mei 2025 @ 15:51:13 #42
pi_217768671
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 mei 2025 15:49 schreef wimderon het volgende:

[..]
Dat palmares is wel genoeg opgeblazen voor de kwaliteiten die hij heeft.
Vreemde take. Na val nooit meer echt top geweest natuurlijk.
  Moderator dinsdag 27 mei 2025 @ 15:51:14 #43
pi_217768672
De immer onzichtbare Piganzoli in beeld.
pi_217768675
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 mei 2025 15:50 schreef Frozen-assassin het volgende:
Storer moet zich wel extreem goed voelen
Die gaat weer vliegen
pi_217768676
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 mei 2025 15:47 schreef Faraday01 het volgende:
Voor het droomscenario parkeert Del Toro op de finestre door toedoen van Simon Yates :9
Yates die 2,5 week als een schaduw rondfietst en geen trap te veel doet, om daarna op de Finestre al zijn demonen uit het verleden te verjagen met een Froomeiaanse solo.
  dinsdag 27 mei 2025 @ 15:51:42 #46
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_217768677
Max Poole ook sterk
  Moderator dinsdag 27 mei 2025 @ 15:52:11 #47
pi_217768682
quote:
10s.gif Op dinsdag 27 mei 2025 15:51 schreef Pistolero het volgende:

[..]
Yates die 2,5 week als een schaduw rondfietst en geen trap te veel doet, om daarna op de Finestre al zijn demonen uit het verleden te verjagen met een Froomeiaanse solo.
Klinkt als een nachtmerrie.
pi_217768686
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 mei 2025 15:51 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Vreemde take. Na val nooit meer echt top geweest natuurlijk.
En daarvoor grote rondes gewonnen bij gebrek aan beter.
pi_217768687
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 mei 2025 15:51 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
De immer onzichtbare Piganzoli in beeld.
De nieuwe Nardello/Zubeldia
  dinsdag 27 mei 2025 @ 15:52:49 #50
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_217768691
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 mei 2025 15:49 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]
Ik kan er wel een paar noemen, maar die zijn dan wel vaak dood.
Tom D/ Dennis/ MAL.
  Moderator dinsdag 27 mei 2025 @ 15:53:01 #51
pi_217768694
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 mei 2025 15:52 schreef Steven184 het volgende:

[..]
Valjavec.
  Redactie Sport dinsdag 27 mei 2025 @ 15:53:13 #52
pi_217768697
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 mei 2025 15:52 schreef wimderon het volgende:

[..]
En daarvoor grote rondes gewonnen bij gebrek aan beter.
Die Giro in 21 misschien, bij die Tour in 2019 - geen idee wie toen had moeten winnen bij niet Bernal?
pi_217768703
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 mei 2025 15:52 schreef Steven184 het volgende:

[..]
Maxime Montfort
  Moderator dinsdag 27 mei 2025 @ 15:53:46 #54
pi_217768704
Storer heeft zijn Trentinobenen gevonden.
  dinsdag 27 mei 2025 @ 15:54:04 #55
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_217768707
quote:

[..]
Niet Del Toro die in een ravijn verdwijnt?
  dinsdag 27 mei 2025 @ 15:54:15 #56
168304 Mani89
pi_217768709
Warbasse genoemd.
pi_217768712
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 mei 2025 15:53 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Die Giro in 21 misschien, bij die Tour in 2019 - geen idee wie toen had moeten winnen bij niet Bernal?
Dat had de Tour van Tom moeten worden als hij niet zo labiel was geweest (en niet had gekozen voor de Giro dat jaar).
  dinsdag 27 mei 2025 @ 15:54:34 #58
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_217768714
Wat is dit :D
  dinsdag 27 mei 2025 @ 15:55:13 #59
168304 Mani89
pi_217768723
OEI OEI OEI OEI OEI
  dinsdag 27 mei 2025 @ 15:55:17 #60
465903 Hamlapjes
Niet voor op de BBQ
pi_217768724
Ach Jody
  dinsdag 27 mei 2025 @ 15:55:18 #61
333483 Aguero
oooooooo
pi_217768725
Dju toch
Citius, Altius, Fortius.
  Moderator dinsdag 27 mei 2025 @ 15:55:19 #62
pi_217768726
Ach, Jody.
pi_217768729
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 mei 2025 15:53 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Nou dat zeg ik dus, daar was het veld allerbelabberdst. En dan valt Pinot met wonderbenen ook nog uit.
  Redactie Sport dinsdag 27 mei 2025 @ 15:55:25 #64
pi_217768730
Ach Jody
  dinsdag 27 mei 2025 @ 15:55:25 #65
311938 Kopiko
We were so happy...
pi_217768731
Iedereen lost vandaag.
  dinsdag 27 mei 2025 @ 15:55:27 #66
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_217768732
Egan eraf

Poole Storer vooruit

Giro levert weer
  dinsdag 27 mei 2025 @ 15:55:30 #67
454292 Koffieplanter
Straight Cash Homie
pi_217768733
Dat zat er wel in na de val.
pi_217768734
Ach Ineos en zijn miljoenen
pi_217768735
quote:

[..]
Hebben we ook nog iemand in gedachten voor de Reichenbach en Pinot rol?
pi_217768736
Nee, dit kan niet
Jack does it in real time...
  dinsdag 27 mei 2025 @ 15:55:33 #71
62913 Blik
The one and Only!
pi_217768739
ai ai ai
pi_217768740
Nou Gijs, laat je uitzakken voor Poole! Doe het voor het team.
  Moderator dinsdag 27 mei 2025 @ 15:55:52 #73
pi_217768742
Voor de koers wel jammer, Ineos gaat nu geen initiatief meer nemen de komende dagen.
  dinsdag 27 mei 2025 @ 15:55:54 #74
454292 Koffieplanter
Straight Cash Homie
pi_217768744
Ik denk voorzichtige scheurtjes bij Del Toro te zien.
pi_217768745
Ach Jody.
  dinsdag 27 mei 2025 @ 15:56:31 #76
454292 Koffieplanter
Straight Cash Homie
pi_217768749
Del Toro kijkt veel naar beneden. Ik denk dat hij niet super meer is.
pi_217768751
YAIDS OP KOP
Groot fan van User Wotte
pi_217768752
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 mei 2025 15:55 schreef Koffieplanter het volgende:
Die zakt ook wat weg in de groep inderdaad
  Moderator dinsdag 27 mei 2025 @ 15:56:41 #79
pi_217768755
quote:
Het is wel meer werken dan anders ja.
  Redactie Sport dinsdag 27 mei 2025 @ 15:57:02 #80
pi_217768762
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 mei 2025 15:55 schreef wimderon het volgende:

[..]
Nou dat zeg ik dus, daar was het veld allerbelabberdst. En dan valt Pinot met wonderbenen ook nog uit.
Ik doel dan ook op niet-deelnemers natuurlijk.
pi_217768764
quote:
Ik kwam hier om hetzelfde te zeggen.
  dinsdag 27 mei 2025 @ 15:57:51 #82
168304 Mani89
pi_217768773
POLL
  dinsdag 27 mei 2025 @ 15:58:06 #83
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_217768775
Majka heeft weer eens zo dag. Vine en McNulty hebben het ook niet echt.
  dinsdag 27 mei 2025 @ 15:58:14 #84
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_217768777
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 mei 2025 15:57 schreef Mani89 het volgende:
[poll=8913]
40-45
pi_217768782
Blijft enorm tragisch, de rol van valpartijen.
  dinsdag 27 mei 2025 @ 15:58:32 #86
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_217768784
Ayuso is ziedend
pi_217768786
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 mei 2025 15:55 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Voor de koers wel jammer, Ineos gaat nu geen initiatief meer nemen de komende dagen.
Nog een kansloze aanval op de eerste klim van de dag van Bernal, want dat vakje moet nog van de bingokaart.

EF heeft ook geen wonderploeg. En bij Bahrain zijn er twee met een eigen klassement bezig, met de derde man die naar een ritzege op zoek is.
  Moderator dinsdag 27 mei 2025 @ 15:58:53 #88
pi_217768790
Ayuso is ZIEDEND, aldus Blythe.

Stuurkloppen halverwege de rit, weer iets nieuws.
  dinsdag 27 mei 2025 @ 15:59:00 #89
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_217768792
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 mei 2025 15:55 schreef De_Verschoppeling het volgende:
Nou Gijs, laat je uitzakken voor Poole! Doe het voor het team.
Serge Pauwels is woedend.
pi_217768797
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 mei 2025 15:58 schreef Momo het volgende:
Ayuso is ziedend
Heeft hij contractueel niet wat knechten afgedwongen voor dit soort dagen?
pi_217768806
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 mei 2025 15:59 schreef Immerdebestebob het volgende:

[..]
Serge Pauwels is woedend.
Nog steeds PTSD aanvallen midden in de nacht voor hem vrees ik
pi_217768810
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 mei 2025 15:58 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ayuso is ZIEDEND, aldus Blythe.

Stuurkloppen halverwege de rit, weer iets nieuws.
Terecht, UAE heeft veel te weinig voor hem gereden.
  dinsdag 27 mei 2025 @ 15:59:53 #93
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_217768813
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 mei 2025 15:58 schreef Momo het volgende:
Ayuso is ziedend
Nou, dit verbaasd me enorm.
pi_217768815
Hopelijk gaat del toro er af
Groot fan van User Wotte
  Redactie Sport dinsdag 27 mei 2025 @ 16:00:34 #95
pi_217768823
Straks wint Gee de Giro. :{
  dinsdag 27 mei 2025 @ 16:00:38 #96
454292 Koffieplanter
Straight Cash Homie
pi_217768825
Storer en Poole lopen rap uit op A. Yates. Die zit daar keihard het tempo te drukken.
  dinsdag 27 mei 2025 @ 16:00:46 #97
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_217768829
Del Toro kan volgens mij niet veel sneller.
pi_217768840
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 mei 2025 16:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik teken ervoor
pi_217768841
quote:
Enigma Simon Yates lijkt zowaar dik in orde.
  dinsdag 27 mei 2025 @ 16:01:26 #100
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_217768844
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 mei 2025 16:00 schreef Frozen-assassin het volgende:
Del Toro kan volgens mij niet veel sneller.
Niet gek toch?
  dinsdag 27 mei 2025 @ 16:01:49 #101
454292 Koffieplanter
Straight Cash Homie
pi_217768846
Jammer dat S. Yates geen ballen heeft zoals Egan en Richie.
  dinsdag 27 mei 2025 @ 16:01:49 #102
168304 Mani89
pi_217768848
Aids heeft te horen gekregen dat Del Toro rotslecht is.
  dinsdag 27 mei 2025 @ 16:01:53 #103
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_217768849
Carapaz kan beste samen met Storer en Gee op pad gaan.
  dinsdag 27 mei 2025 @ 16:01:57 #104
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_217768850
quote:
Gee - ro

|:)
  dinsdag 27 mei 2025 @ 16:02:26 #105
168304 Mani89
pi_217768855
Bibi Killer hahaha.
  dinsdag 27 mei 2025 @ 16:02:31 #106
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_217768859
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 mei 2025 16:01 schreef Immerdebestebob het volgende:

[..]
Niet gek toch?
Niet gek, wel best een verschil met fel reagerende Del Toro op alles van voor rustdag
  Redactie Sport dinsdag 27 mei 2025 @ 16:02:33 #107
pi_217768861
Free Gazaed.
  Moderator dinsdag 27 mei 2025 @ 16:02:34 #108
pi_217768863
BIBI KILLER
pi_217768864
quote:
Zal niet meevallen voor hem om anderhalve minuut op Yates te pakken.
pi_217768869
Egan met de diesel terugkeer
pi_217768871
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 mei 2025 15:57 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Ik doel dan ook op niet-deelnemers natuurlijk.
Er was toen weinig fatsoenlijks, zowel in als buiten het deelnemersveld. Dat is nogmaals precies wat ik bedoel.
  dinsdag 27 mei 2025 @ 16:03:38 #112
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_217768878
Was toch ook de Giro met "Erdogan geitenneuker"?
  Moderator dinsdag 27 mei 2025 @ 16:04:03 #113
pi_217768885
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 mei 2025 16:03 schreef Momo het volgende:
Was toch ook de Giro met "Erdogan geitenneuker"?
Correct.

En KARSTEN KLEP DICHT.
pi_217768888
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 mei 2025 16:01 schreef Koffieplanter het volgende:
Of ze timen zodat hij Wout net na de top tegen komt?
  Moderator dinsdag 27 mei 2025 @ 16:04:27 #115
pi_217768891
Als Bernal kan terugkeren gaat Majka gewoon niet zo hard.
pi_217768892
we gaan in dit groepje naar de vienes
Groot fan van User Wotte
pi_217768896
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 mei 2025 16:01 schreef Koffieplanter het volgende:
Hij heeft Wout er nog voor zitten. Even kijken wat Reef heeft uitgetekend in de auto...
pi_217768898
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 mei 2025 16:03 schreef wimderon het volgende:

[..]
Er was toen weinig fatsoenlijks, zowel in als buiten het deelnemersveld. Dat is nogmaals precies wat ik bedoel.
Kopman Steven werd derde op relatief kleine achterstand. Daarmee is alles wel gezegd.
pi_217768899
Ik schakel in en hoor meteen dat Leemreize gaat winnen.
The owls are not what they seem
pi_217768902
Gaat niet hard genoeg
  Redactie Sport dinsdag 27 mei 2025 @ 16:05:04 #121
pi_217768905
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 mei 2025 16:03 schreef wimderon het volgende:

[..]
Dan is het toch prima dat hij die ronde wint? Hij was toen een jaar een van de beste klassementsrenners, zo niet de beste.
pi_217768908
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 mei 2025 16:04 schreef De_Verschoppeling het volgende:

[..]
Hij heeft Wout er nog voor zitten. Even kijken wat Reef heeft uitgetekend in de auto...
Do it for your kids, Simon :')
  dinsdag 27 mei 2025 @ 16:05:58 #123
423121 Fretwork
Acte d'éloquence
pi_217768915
Waarom rijdt Majka, bang voor Poole en Storer?
The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Stilaan weer op topniveau na jaren als fietsende hamburger
  dinsdag 27 mei 2025 @ 16:06:01 #124
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_217768916
Arensman al weer terug?
pi_217768920
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 mei 2025 16:06 schreef Immerdebestebob het volgende:
Arensman al weer terug?
In hotel?
  dinsdag 27 mei 2025 @ 16:06:45 #126
454292 Koffieplanter
Straight Cash Homie
pi_217768925
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 mei 2025 16:05 schreef Fretwork het volgende:
Waarom rijdt Majka, bang voor Poole en Storer?
Proberen dominantie te veinzen om barstjes te maskeren.
  Moderator dinsdag 27 mei 2025 @ 16:06:47 #127
pi_217768926
Ik wacht op nog eens een meesterlijke afdaling van Bilbao.
  dinsdag 27 mei 2025 @ 16:07:06 #128
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_217768929
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 mei 2025 16:05 schreef Halcon het volgende:

[..]
Hopelijk zijn die minder veeleisend dan Georges
  dinsdag 27 mei 2025 @ 16:07:27 #129
423121 Fretwork
Acte d'éloquence
pi_217768932
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 mei 2025 16:04 schreef DiegoFuser het volgende:
Ik schakel in en hoor meteen dat Leemreize gaat winnen.
Heeft het niet makkelijk
The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
pi_217768937
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 mei 2025 16:06 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik wacht op nog eens een meesterlijke afdaling van Bilbao.
Die gaat zo meteen het ongelijk van Poels bevestigen. Tiberi voor podium.
  dinsdag 27 mei 2025 @ 16:09:09 #131
423121 Fretwork
Acte d'éloquence
pi_217768942
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 mei 2025 16:08 schreef De_Verschoppeling het volgende:

[..]
Die gaat zo meteen het ongelijk van Poels . bevestigen. Tiberi voor podium.
Dit is niet ongunstig voor een bepaald spelletje
  dinsdag 27 mei 2025 @ 16:09:39 #132
465903 Hamlapjes
Niet voor op de BBQ
pi_217768947
Gaudu hangt nog altijd aan het favorietengroepje, dan weet je wel hoe hard Majka gaat :s)
pi_217768955
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 mei 2025 16:05 schreef Halcon het volgende:

[..]
Ik meen te zien dat hij dat zonet in zijn oortje kreeg.

We zitten klaar!
pi_217768958
Gee gaat zo schroeien
pi_217768967
Carapaz zal ook niet veel over hebben. Die zou zonder meer mee gesprongen zijn met Storer.
  dinsdag 27 mei 2025 @ 16:11:01 #136
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_217768970
Fortunato heeft m nu wel binnen lijkt me
pi_217768978
Het gevecht om het bergklassement is ook wel eens spannender geweest.
  Moderator dinsdag 27 mei 2025 @ 16:11:58 #138
pi_217768982
Carapaz in laatste wiel, nee, dat wordt hem ook niet.
  dinsdag 27 mei 2025 @ 16:12:33 #139
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_217768989
Hopelijk gaan Poole en Storer voluit in de afdaling.
  dinsdag 27 mei 2025 @ 16:12:42 #140
194695 franklop
Fran knock
pi_217768990
Ze halen Poole en Storer bijna nog voor de top in
  dinsdag 27 mei 2025 @ 16:12:57 #141
454292 Koffieplanter
Straight Cash Homie
pi_217768997
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 mei 2025 16:11 schreef Frozen-assassin het volgende:
Fortunato heeft m nu wel binnen lijkt me
Hij moet en zal tot het einde van deze Giro zijn hypernervositeit tentoonspreiden en iedere beklimming, ongeacht zijn voorsprong, ongeacht de desinteresse van de rest van het peloton, 63 keer achterom kijken en op ieder wiel springen om zeker te weten dat er toch écht niemand een puntje probeert te pakken.
pi_217769005
Ik stel voor dat Wout wacht en er 2 minuten af rijdt tot aan de voet.
  dinsdag 27 mei 2025 @ 16:13:20 #143
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_217769006
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 mei 2025 16:10 schreef Steven184 het volgende:
Gee gaat zo schroeien
Met dit tempo gaat ie onderaan beginnen. Ik ben allang voor een leechende S Yates in zijn wiel.
  dinsdag 27 mei 2025 @ 16:14:02 #144
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_217769014
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 mei 2025 16:12 schreef Koffieplanter het volgende:

[..]
Hij moet en zal tot het einde van deze Giro zijn hypernervositeit tentoonspreiden en iedere beklimming, ongeacht zijn voorsprong, ongeacht de desinteresse van de rest van het peloton, 63 keer achterom kijken en op ieder wiel springen om zeker te weten dat er toch écht niemand een puntje probeert te pakken.
Net het idee dat je naar Julian kijkt idd :')
pi_217769015
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 mei 2025 16:13 schreef wimderon het volgende:
Ik stel voor dat Wout wacht en er 2 minuten af rijdt tot aan de voet.
Yates oogt wonderbaarlijk opeens de sterkste in koers, dus dat lijkt mij een prima tactiek
pi_217769037
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 mei 2025 16:14 schreef Devolder het volgende:

[..]
Yates oogt wonderbaarlijk opeens de sterkste in koers, dus dat lijkt mij een prima tactiek
Visma heeft wel een GROOT probleem als Del Toro straks kraakt en Yates het roze pakt. Die ploeg is helemaal niet goed genoeg om hem te ondersteunen.
  Moderator dinsdag 27 mei 2025 @ 16:16:17 #147
pi_217769039
Karsten stelt een Shownieuwsvraag, opmerkelijk genoeg kent Jeroen het antwoord niet.
pi_217769050
Heeft hij verkering eigenlijk?

Karsten Van Gucht
  dinsdag 27 mei 2025 @ 16:17:29 #149
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_217769057
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 mei 2025 16:15 schreef Pistolero het volgende:

[..]
Visma heeft wel een GROOT probleem als Del Toro straks kraakt en Yates het roze pakt. Die ploeg is helemaal niet goed genoeg om hem te ondersteunen.
Ook niet echt nodig toch? Denk je dat we Heras trucs gaan zien?
  dinsdag 27 mei 2025 @ 16:17:55 #150
194695 franklop
Fran knock
pi_217769065
quote:

[..]
Met WOUT en Wivco aan het roer is de rest vissenvoer
  Redactie Sport dinsdag 27 mei 2025 @ 16:18:30 #151
pi_217769074
quote:

[..]
Daar gaat de GOUDEN KANS van Wielco op een ritzege.
pi_217769076
quote:

[..]
Daarom had hij nu allang naar WOUT moeten brommeren. Maar goed, Reef stelt mij ernstig teleur.
  dinsdag 27 mei 2025 @ 16:18:58 #153
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_217769084
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 mei 2025 16:17 schreef franklop het volgende:

[..]
Op het vlakke en in de makkelijke heuvels prima slagkracht. In de bergen is het gewoon volgen.
pi_217769112
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 mei 2025 16:18 schreef Immerdebestebob het volgende:

[..]
Op het vlakke en in de makkelijke heuvels prima slagkracht. In de bergen is het gewoon volgen.
Met de huidige verhoudingen moet dat zonder pech goed te doen zijn
  Redactie Sport dinsdag 27 mei 2025 @ 16:21:26 #155
pi_217769126
Voisard, ik wist het.
  dinsdag 27 mei 2025 @ 16:23:05 #156
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_217769146
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 mei 2025 16:17 schreef franklop het volgende:

[..]
Denk dat Wout wel echt goed is voor Wilco, iemand waar hij een beetje aan kan hangen als vriend en die ook wel een grote mond heeft net als dat Tom Dumoulin dat eerder voor hem was. Bij andere teams was het toch een beetje Wilco tegen de rest van de wereld.
pi_217769183
Dagjesmens checking in, Ayuso dus out, Rogla out (maar dat was gister al bekend) dus onze Mexicaan wordt nu alleen bedreigd door Yates? En waar zit Carapaz?
  Moderator dinsdag 27 mei 2025 @ 16:27:00 #158
362868 crew  Slobeend
of all places
  dinsdag 27 mei 2025 @ 16:27:23 #159
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_217769201
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 mei 2025 16:26 schreef Jedi_Pimp het volgende:
Dagjesmens checking in, Ayuso dus out, Rogla out (maar dat was gister al bekend) dus onze Mexicaan wordt nu alleen bedreigd door Yates? En waar zit Carapaz?
Ligt eerder gezegd nog helemaal open. Zijn nog 10 renners die kunnen winnen. Deze klim gaat laten zien wie goed is.
  dinsdag 27 mei 2025 @ 16:29:09 #160
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_217769229
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 mei 2025 16:27 schreef Slobeend het volgende:
Del Toro is rotslecht begrijp ik?
Weten we nog niet maar het is niet de beste Del Toro
pi_217769243
quote:

[..]
Welke ploeg is er wel goed genoeg om Yates te slopen? En heeft een kopman die daar gebruik van kan maken?
  Redactie Sport dinsdag 27 mei 2025 @ 16:30:51 #162
pi_217769277
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 mei 2025 16:29 schreef Halcon het volgende:

[..]
Welke ploeg is er wel goed genoeg om Yates te slopen? En heeft een kopman die daar gebruik van kan maken?
Wie weet verliest Yates wel ineens 20 minuten.
pi_217769284
quote:

[..]
Je zou zeggen Bernal of Carapaz maar die smijten de hele Giro al met onnodig veel krachten volgens mij.
pi_217769296
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 mei 2025 16:30 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Wie weet verliest Yates wel ineens 20 minuten.
Ja, daar zou een goede Visma-ploeg ook niet veel tegen kunnen doen tegen zo'n inzinking.
  dinsdag 27 mei 2025 @ 16:31:38 #165
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_217769299
quote:

[..]
Genoeg teams die wat kunnen doen. Ook niet per se een team nodig. Eerst maar zien of Simon goed genoeg is.
  dinsdag 27 mei 2025 @ 16:32:24 #166
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_217769319
Bernal is gek genoeg om zijn ploeg weer op te roken over paar dagen, of wat zeg ik morgen al
  Redactie Sport dinsdag 27 mei 2025 @ 16:33:44 #167
pi_217769347
Dit lijkt me wel binnen voor Voisard.
pi_217769355
Ach, Peio.
  dinsdag 27 mei 2025 @ 16:34:38 #169
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_217769359
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 mei 2025 16:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waarom?
pi_217769368
Is Cepeda die legend die ruzie had met Pinot een jaar (of twee?) geleden? Wat een rit was dat _O-
  Moderator dinsdag 27 mei 2025 @ 16:35:06 #171
pi_217769369
De missie van Bilbao om zonder benen een rit te winnen blijkt bijzonder lastig.
  Redactie Sport dinsdag 27 mei 2025 @ 16:35:17 #172
pi_217769373
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 mei 2025 16:34 schreef Immerdebestebob het volgende:

[..]
Waarom?
Omdat ik denk dat hij bergop ook de beste is. Misschien Scaroni nog.
pi_217769375
quote:
Dat lijkt me wat voorbarig. Het moeilijkste deel van de klim moet nog komen.
  Moderator dinsdag 27 mei 2025 @ 16:35:24 #174
pi_217769376
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 mei 2025 16:35 schreef Jedi_Pimp het volgende:
Is Cepeda die legend die ruzie had met Pinot een jaar (of twee?) geleden? Wat een rit was dat _O-
Dat was zijn neefje.
  dinsdag 27 mei 2025 @ 16:36:12 #175
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_217769382
Tempo in groep Del Toro is nog steeds erg sneu
pi_217769387
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 mei 2025 16:35 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
De missie van Bilbao om zonder benen een rit te winnen blijkt bijzonder lastig.
Adrien Costa vindt dit niet leuk.
pi_217769400
Met dit tempo komt Ayuso ook nog terug.
pi_217769403
Fraudcock blijft dus ook lekker aanklampen.
  Moderator dinsdag 27 mei 2025 @ 16:37:53 #179
pi_217769415
WOUT
pi_217769420
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 mei 2025 16:37 schreef wimderon het volgende:
Fraudcock blijft dus ook lekker aanklampen.
Ga toch lekker voor die etappezege zou je zeggen.
  Moderator dinsdag 27 mei 2025 @ 16:38:12 #181
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_217769423
Modelploegmaat
pi_217769434
Heiduk zit daar nu nutteloos te zijn, terwijl hij ook even Arensman had kunnen terugbrengen.
  dinsdag 27 mei 2025 @ 16:40:11 #184
108913 Godshand
guide4you
pi_217769466
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 mei 2025 16:37 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
WOUT
Aan het werk voor UAE lijkt het wel :P
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  Redactie Sport dinsdag 27 mei 2025 @ 16:41:10 #185
pi_217769483
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 mei 2025 16:38 schreef wimderon het volgende:
Heiduk zit daar nu nutteloos te zijn
Een volstrekt normale dag.
pi_217769492
Ach Picnic.
  dinsdag 27 mei 2025 @ 16:42:17 #187
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_217769500
Wel echt tijd voor attek.
  dinsdag 27 mei 2025 @ 16:42:41 #188
168304 Mani89
pi_217769509
Saids gaat straks een 10 meter en omkijk aanvalletje doen als Wout afzwaait
pi_217769511
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 mei 2025 16:41 schreef Kloit het volgende:
Ach Picnic.
Gijs moet wachten nu!
pi_217769520
Do it for your kids, Wout.
  Moderator dinsdag 27 mei 2025 @ 16:43:29 #191
pi_217769523
Er hangt een Ecuadoraanse ritzege in de lucht.
pi_217769530
quote:
15s.gif Op dinsdag 27 mei 2025 16:43 schreef Halcon het volgende:
Die zitten al aan de kinderchampagne op het schoolfeest
  Redactie Sport dinsdag 27 mei 2025 @ 16:43:57 #193
pi_217769534
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 mei 2025 16:43 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Er hangt een Ecuadoraanse ritzege in de lucht.
Ik vrees voor Scaroni.
pi_217769538
Tot hier voor WOUT
  dinsdag 27 mei 2025 @ 16:44:26 #195
454292 Koffieplanter
Straight Cash Homie
pi_217769539
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 mei 2025 16:42 schreef Mani89 het volgende:
Saids gaat straks een 10 meter en omkijk aanvalletje doen als Wout afzwaait
Je was te optimistisch.
pi_217769543
Waar was dat nou goed voor Wout?
  dinsdag 27 mei 2025 @ 16:44:42 #197
168304 Mani89
pi_217769545
Kom Wout nog 1 keer, doe het voor Hamas.
pi_217769547
quote:
Misschien is Marc Reef wel een groot fan van Robbie Williams.
  dinsdag 27 mei 2025 @ 16:44:47 #199
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_217769548
Cepeda had allang opgepakt moeten worden.
pi_217769553
Wout geparkeerd en Simon blijft gewoon lekker volgen
  dinsdag 27 mei 2025 @ 16:45:02 #201
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_217769555
quote:
"Weer niet gewonnen papa?"
  Moderator dinsdag 27 mei 2025 @ 16:45:13 #202
pi_217769557
De enige goede aankoop van Red Bull.
  dinsdag 27 mei 2025 @ 16:45:44 #203
168304 Mani89
pi_217769562
Scaroni heeft een voorjaarsiaanse rustdag gehad?
  Moderator dinsdag 27 mei 2025 @ 16:45:52 #204
pi_217769563
Dit kan jij helemaal niet, Christian.
  dinsdag 27 mei 2025 @ 16:46:12 #205
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_217769568
Zit ie daar te lullen ja goed gewerkt
  Moderator dinsdag 27 mei 2025 @ 16:46:40 #206
pi_217769575
De motard is op zoek naar een Italiaanse ritzege.
pi_217769580
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 mei 2025 16:45 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Je vergeet dat die bij Astana rijdt. Na één jaar onder Vino win ik ook met gemak de Ronde van Drenthe
pi_217769595
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 mei 2025 16:45 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Heeft vleugels gekregen onder mijn FPCL bewind
pi_217769600
Dit wordt een 1-2 voor Vino, honderdduizend miljoenmiljard punten
pi_217769602
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 mei 2025 16:44 schreef Halcon het volgende:
Wout geparkeerd en Simon blijft gewoon lekker volgen
Is voor hem toch ook vrij onzinnig om te gaan op 13 kilometer en met nog twee knechten van UAE en een vlakker stukje op komst?
pi_217769615
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 mei 2025 16:46 schreef Devolder het volgende:

[..]
Je vergeet dat die bij Astana rijdt. Na één jaar onder Vino win ik ook met gemak de Ronde van Drenthe
Gisteren ook rustdag geweest.
pi_217769633
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 mei 2025 16:48 schreef wimderon het volgende:

[..]
Is voor hem toch ook vrij onzinnig om te gaan op 13 kilometer en met nog twee knechten van UAE en een vlakker stukje op komst?
Dan had hij zijn beurt wel wat beter kunnen timen. Nu knap je gewoon het werk van UAE op.
  dinsdag 27 mei 2025 @ 16:49:33 #213
108913 Godshand
guide4you
pi_217769644
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 mei 2025 16:46 schreef Devolder het volgende:

[..]
Ja die hebben lekker spul. Alleen het werkt nog niet voor Wout Poels w/
  Moderator dinsdag 27 mei 2025 @ 16:49:34 #214
pi_217769646
Arme Cepeda.
  Redactie Sport dinsdag 27 mei 2025 @ 16:49:49 #215
pi_217769654
PiepoliCobo.jpg
  dinsdag 27 mei 2025 @ 16:49:53 #216
194695 franklop
Fran knock
pi_217769656
1000000 brieven van Vino
  Moderator dinsdag 27 mei 2025 @ 16:50:38 #217
pi_217769677
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 mei 2025 16:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
PiepoliCobo.jpg
Zenuwpees Fortunato zal wel solo gaan.
pi_217769682
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 mei 2025 16:49 schreef Kloit het volgende:

[..]
Dan had hij zijn beurt wel wat beter kunnen timen. Nu knap je gewoon het werk van UAE op.
UAE was en is gewoon tempo aan het rijden en die reageren pas als er iemand van betekenis wat doet.
  dinsdag 27 mei 2025 @ 16:51:00 #219
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_217769683
We gaan een mooie finish-foto zien. Geen idee wie zou mogen winnen.
  dinsdag 27 mei 2025 @ 16:51:59 #220
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_217769702
  dinsdag 27 mei 2025 @ 16:53:54 #221
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_217769743
quote:
Staat best zwaar of niet?
pi_217769748
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 mei 2025 16:51 schreef Immerdebestebob het volgende:
We gaan een mooie finish-foto zien. Geen idee wie zou mogen winnen.
Fortunato de bergtrui, Scaroni deetappe lijkt me.
  Redactie Sport dinsdag 27 mei 2025 @ 16:54:40 #223
pi_217769757
Yates, Del Toro en Carapaz de beste 3 dus.
  dinsdag 27 mei 2025 @ 16:54:41 #224
168304 Mani89
pi_217769758
Yates heeft in 20 meter 3 keer achterom gekeken.
  Moderator dinsdag 27 mei 2025 @ 16:54:45 #225
pi_217769759
De altijd inspirerende Simon Yates, jawel!

Del Toro heeft ons gefopt.
  dinsdag 27 mei 2025 @ 16:55:12 #227
454292 Koffieplanter
Straight Cash Homie
pi_217769768
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 mei 2025 16:54 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:

Ben ik nog niet van overtuigd. Dit was niet vol. Eigenlijk was het nauwelijks een inspanning, zo kort.
pi_217769769
Carapaz zit op z'n tandvlees mee.
  dinsdag 27 mei 2025 @ 16:55:35 #229
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_217769771
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 mei 2025 16:54 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:

Announce Gee die zo weer vrolijk aan komt sluiten.
  dinsdag 27 mei 2025 @ 16:55:57 #230
194695 franklop
Fran knock
pi_217769779
Gee weer dagje uitlaat gehad
  Moderator dinsdag 27 mei 2025 @ 16:55:58 #231
pi_217769780
Meesterknecht Bilbao, ARE YOU WOTCHING TWAN.
  Moderator dinsdag 27 mei 2025 @ 16:56:08 #232
362868 crew  Slobeend
of all places
  dinsdag 27 mei 2025 @ 16:56:29 #233
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_217769789
Baggerijn gaat overboord
pi_217769795
Gee zat te ver toen Yaids ging maar keert zonder te ademen terug.
  Moderator dinsdag 27 mei 2025 @ 16:57:33 #235
pi_217769799
Vlag van Cyprus. Helaas doet Zakarin niet meer mee.
  dinsdag 27 mei 2025 @ 16:57:35 #236
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_217769801
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 mei 2025 16:56 schreef Slobeend het volgende:
Gee...
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 mei 2025 16:55 schreef Immerdebestebob het volgende:

[..]
Announce Gee die zo weer vrolijk aan komt sluiten.
  dinsdag 27 mei 2025 @ 16:58:40 #237
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_217769815
Karrepats _O_
  dinsdag 27 mei 2025 @ 16:58:45 #238
194695 franklop
Fran knock
pi_217769820
Wint Karrapats hier de Giro?
pi_217769821
Karsten heeft er waanzinnig veel kijk op
  Redactie Sport / Supervogel dinsdag 27 mei 2025 @ 16:58:47 #240
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_217769822
Karsten :D
  Moderator dinsdag 27 mei 2025 @ 16:58:49 #241
pi_217769824
Carapaz heeft niet niet al te breed aldus Karsten, een seconde later volgt de aanval. _O-
  dinsdag 27 mei 2025 @ 16:58:52 #242
180073 superniger
90+3 Ramos
pi_217769825
Ach Del Toro.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_217769826
VAMOS RICHIE
  Moderator dinsdag 27 mei 2025 @ 16:59:15 #244
pi_217769833
Derek Gee die het gat gaat dichten, jawel!
  dinsdag 27 mei 2025 @ 16:59:28 #245
108913 Godshand
guide4you
pi_217769837
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 mei 2025 16:58 schreef superniger het volgende:
Ach Del Toro.
Nee joh, laat Yates werken
  dinsdag 27 mei 2025 @ 16:59:32 #246
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_217769839
Dat was dus niet met veel reserve van Simon
  dinsdag 27 mei 2025 @ 16:59:37 #247
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_217769842
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 mei 2025 16:59 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Derek Gee die het gat gaat dichten, jawel!
We zijn fan _O_
  dinsdag 27 mei 2025 @ 16:59:39 #248
168304 Mani89
pi_217769843
Tiberi is ook echt een typische totaal nikszeggende anonieme klassementsrenner. Tfoe.
  Moderator dinsdag 27 mei 2025 @ 16:59:48 #249
pi_217769844
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 mei 2025 16:59 schreef Immerdebestebob het volgende:

[..]
We zijn fan _O_
Nee.
pi_217769846
Hoeveel seconden heeft Simon op Richie?
  dinsdag 27 mei 2025 @ 17:00:03 #251
465903 Hamlapjes
Niet voor op de BBQ
pi_217769849
OE Ach EE
  dinsdag 27 mei 2025 @ 17:00:05 #252
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_217769851
Gieee
  dinsdag 27 mei 2025 @ 17:00:09 #253
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_217769852
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 mei 2025 16:59 schreef Immerdebestebob het volgende:

[..]
We zijn fan _O_
Niet van Israhel Cycling
pi_217769858
Al gaat Del Toro achteruit rijden, dan nog volgt Yates.
  dinsdag 27 mei 2025 @ 17:00:22 #255
311938 Kopiko
We were so happy...
pi_217769859
GEE-ro
  dinsdag 27 mei 2025 @ 17:00:33 #256
423121 Fretwork
Acte d'éloquence
pi_217769865
Heerlijke rit
pi_217769874
Gee komt niet echt weg.
pi_217769891
Carapaz die de Giro kan winnen omdat twee andere alleen op elkaar letten. Dat hebben we eerder gezien.
pi_217769894
Movistar-Cepeda gaat zo nog knechten voor Carapaz.
  dinsdag 27 mei 2025 @ 17:01:52 #260
454292 Koffieplanter
Straight Cash Homie
pi_217769900
Lap zeg, de poging van 5 meter was weer niet succesvol.
  dinsdag 27 mei 2025 @ 17:02:22 #261
454292 Koffieplanter
Straight Cash Homie
pi_217769906
In plaats van eens proberen van achteruit te komen blijft Yates gezwind in eerste positie rijden, hopende dat het plots een keer wel werkt.
pi_217769912
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 mei 2025 17:01 schreef DiegoFuser het volgende:
Carapaz die de Giro kan winnen omdat twee andere alleen op elkaar letten. Dat hebben we eerder gezien.
Ze kunnen ook gewoon niet beter.
pi_217769933
quote:
:')
(sorry)
  Redactie Sport dinsdag 27 mei 2025 @ 17:04:41 #264
pi_217769948
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 mei 2025 17:03 schreef The_Undertone het volgende:

[..]
(sorry)
Ik had de Astanabrommers even onderschat. Zeker Fortunato.
  dinsdag 27 mei 2025 @ 17:04:42 #265
62913 Blik
The one and Only!
pi_217769949
Carapaz virtueel 2de nu
pi_217769951
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 mei 2025 17:00 schreef Kloit het volgende:
Gee komt niet echt weg.
Gee is dan ook niet zo explosief als Carapaz, Richard doet alleen aan hollen of stilstaan
"Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"
  Moderator dinsdag 27 mei 2025 @ 17:05:02 #267
pi_217769955
Carapaz die weer een Giro wint zou voor mij ook wat teveel van het goede zijn. In het kader van een met de kwaliteiten corresponderende erelijst.
  dinsdag 27 mei 2025 @ 17:05:06 #268
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_217769957
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 mei 2025 17:03 schreef The_Undertone het volgende:

[..]
(sorry)
Was ook nogal voorbarig voor iemand die 30 seconden pakt in de afdaling.
  dinsdag 27 mei 2025 @ 17:05:13 #269
454292 Koffieplanter
Straight Cash Homie
pi_217769959
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 mei 2025 17:02 schreef Kloit het volgende:

[..]
Ze kunnen ook gewoon niet beter.
Del Toro reageerde vliegensvlug op een aanvallende Bernal, staande op 4 minuten, 100 kilometer van de streep. Ik heb ook niet de indruk dat dit voor de lol is.
pi_217769965
De implosie van UAE is toch wel genot om naar te kijken
pi_217769968
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 mei 2025 17:05 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Carapaz die weer een Giro wint zou voor mij ook wat teveel van het goede zijn. In het kader van een met de kwaliteiten corresponderende erelijst.
Voor Isaac is het echter ook wat vroeg
pi_217769970
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 mei 2025 17:04 schreef Sabata het volgende:

[..]
Gee is dan ook niet zo explosief als Carapaz, Richard doet alleen aan hollen of stilstaan
Vooralsnog is het veel hollen en weinig stilstaan. :)
  dinsdag 27 mei 2025 @ 17:06:05 #273
333483 Aguero
oooooooo
pi_217769974
Krak.
Citius, Altius, Fortius.
  dinsdag 27 mei 2025 @ 17:06:07 #274
454292 Koffieplanter
Straight Cash Homie
pi_217769976
Zie je. :)
  dinsdag 27 mei 2025 @ 17:06:10 #275
194695 franklop
Fran knock
pi_217769977
Ach UAE
  dinsdag 27 mei 2025 @ 17:06:14 #276
168304 Mani89
pi_217769980
HERE WE GOOOOOOOO
  Moderator dinsdag 27 mei 2025 @ 17:06:14 #277
pi_217769982
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 mei 2025 17:05 schreef Devolder het volgende:

[..]
Voor Isaac is het echter ook wat vroeg
Er blijven weinig geschikte opties over. Alles is in ieder geval beter dan Gee.
pi_217769983
Del Toro :W
  dinsdag 27 mei 2025 @ 17:06:15 #279
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_217769984
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 mei 2025 17:05 schreef Faraday01 het volgende:
De implosie van UAE is toch wel genot om naar te kijken
Die hebben hele voorraad bewaard voor de Tourploeg uit angst voor nucleair uitgemergelde Vingegaard
pi_217769986
Ach Del Toro
pi_217769987
Lekker voor je UAE.
  dinsdag 27 mei 2025 @ 17:06:28 #282
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_217769988
KRAK
  dinsdag 27 mei 2025 @ 17:06:31 #283
62913 Blik
The one and Only!
pi_217769991
del Toro knakt!
  Redactie Sport / Supervogel dinsdag 27 mei 2025 @ 17:06:31 #284
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_217769992
Ach Del Toro
  Moderator dinsdag 27 mei 2025 @ 17:06:31 #285
362868 crew  Slobeend
of all places
  Moderator dinsdag 27 mei 2025 @ 17:06:47 #286
pi_217769997
UAE mist een type Pogacar.
  Redactie Sport dinsdag 27 mei 2025 @ 17:06:50 #287
pi_217769998
Leuke rit wel. Geen muis.
  dinsdag 27 mei 2025 @ 17:06:54 #288
108913 Godshand
guide4you
pi_217769999
quote:
10s.gif Op dinsdag 27 mei 2025 17:06 schreef Pino112 het volgende:
Ach Del Toro
De dope van UAE is uit gewerkt...
  dinsdag 27 mei 2025 @ 17:06:55 #289
168304 Mani89
pi_217770000
OEW Ah Eej 🤣🤣
pi_217770001
UAE :W
  dinsdag 27 mei 2025 @ 17:07:08 #291
311938 Kopiko
We were so happy...
pi_217770002
Einde tijdperk UAE.
  dinsdag 27 mei 2025 @ 17:07:10 #292
454292 Koffieplanter
Straight Cash Homie
pi_217770003
Santa Barbara loog niet.
  dinsdag 27 mei 2025 @ 17:07:10 #293
194695 franklop
Fran knock
pi_217770004
Motoren die bijna Yates en Storer aanrijden
pi_217770010
Ik denk dat del Toro een probleem heeft,
pi_217770011
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 mei 2025 17:05 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Wel liever dan Simon toch?
pi_217770016
Ach ach ach.

Een podium van Carapaz, Gee en Yates had je vooraf toch ook niet zien aankomen.
  dinsdag 27 mei 2025 @ 17:07:43 #297
454292 Koffieplanter
Straight Cash Homie
pi_217770017
Getakt onder de 4.
  dinsdag 27 mei 2025 @ 17:08:28 #298
454292 Koffieplanter
Straight Cash Homie
pi_217770028
Egan bij Del Toro.
pi_217770029
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 mei 2025 17:06 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]
Die hebben hele voorraad bewaard voor de Tourploeg uit angst voor nucleair uitgemergelde Vingegaard
De ploeg is natuurlijk wel goed, alleen de kopman faalt. Del Toro was vooraf nog niet eens reservekopman.
  dinsdag 27 mei 2025 @ 17:08:41 #300
194695 franklop
Fran knock
pi_217770037
Bernal ook weer opgestaan
  dinsdag 27 mei 2025 @ 17:08:44 #301
454292 Koffieplanter
Straight Cash Homie
pi_217770038
Del Toro +1:08.