Ik zou het erg leuk vinden als het morgen andersom is. Die potentie is er wel.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 18:15 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ afbeelding ]
Deze sla ik op in mijn fotoalbum. Klassiekerpotentie.
SWEEPEDquote:Op dinsdag 27 mei 2025 18:15 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ afbeelding ]
Ayuso waait er af. Had op de rustdag ook niet met de ploeg getraind, dus daar was wel echt iets fysieks aan de hand.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 18:48 schreef Koffieplanter het volgende:
Welk van de twee scenarios morgen is aannemelijker a). Ayuso lost op de eerste meter omhoog om niet te hoeven knechten of b). Ayuso zit in de vlucht en rolt iedereen op.
Ik houd geen rekening met een Landisje.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 18:48 schreef Koffieplanter het volgende:
Welk van de twee scenarios morgen is aannemelijker a). Ayuso lost op de eerste meter omhoog om niet te hoeven knechten of b). Ayuso zit in de vlucht en rolt iedereen op.
Wellicht van Adam.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 19:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik houd geen rekening met een Landisje.
Piepoli en Ricco deden dat precies achttien jaar geleden ook. Maar een andere Mexicaan pakte de show met de drietand.quote:
Is dit al weer 18 jaar geleden?quote:Op dinsdag 27 mei 2025 20:07 schreef H.Vviv het volgende:
[..]
Piepoli en Ricco deden dat precies achttien jaar geleden ook. Maar een andere Mexicaan pakte de show met de drietand.
Bekijk deze YouTube-video
Het valt me nu pas op hoe lelijk de letters XDS op die blauwe trui staan.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 18:15 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, de tijd gaat snelquote:Op dinsdag 27 mei 2025 20:08 schreef Momo het volgende:
[..]
Is dit al weer 18 jaar geleden?
[ afbeelding ]
Jaar ervoor, kroonprins Cunego die Simoni er op legt en Sella met een masterclass CERAquote:Op dinsdag 27 mei 2025 21:04 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Ja, de tijd gaat snel
De Giro met Savoldelli, Rujano, Di Luca en Wim van Huffel is ook alweer 20 jaar geleden
Vandaag:quote:Op dinsdag 27 mei 2025 17:57 schreef wimderon het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ten minste in beeld geweest.quote:Op woensdag 28 mei 2025 17:31 schreef TommyL0204 het volgende:
[..]
Vandaag:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |