Goalkeeper versie 2? Die zijn wel wat groot, met het bijbehorende magazijn. Maar in een mobiele versie kun je dat waarschijnlijk wel verwisselbaar maken.quote:Op woensdag 28 mei 2025 19:20 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ze hadden beter een wat forser kaliber kunnen gebruiken, de maximale effectieve dracht van 12.7MM munitie tegen luchtdoelen is zo'n 1000 meter...
Is te omvangrijk om echt mobiel te maken... De Amerikanen hebben een land based Phalanx als CRAM maar is niet heel mobiel.quote:Op woensdag 28 mei 2025 19:45 schreef SymbolicFrank het volgende:
Goalkeeper versie 2? Die zijn wel wat groot, met het bijbehorende magazijn. Maar in een mobiele versie kun je dat waarschijnlijk wel verwisselbaar maken.
Maar wel kleinere kogels.quote:Op woensdag 28 mei 2025 19:51 schreef AchJa het volgende:
[..]
Is te omvangrijk om echt mobiel te maken... De Amerikanen hebben een land based Phalanx als CRAM maar is niet heel mobiel.
Bekijk deze YouTube-video
De Shaheds/Gerans kunnen makkelijk boven de 1000 meter vliegen en als ze zich dan loodrecht naar beneden op je Sky Sentinel storten ben je alsnog de Sjaak aangezien recht omhoog schieten voor elk wapensysteem een probleem is.quote:
Nou, daar gaat Taiwan. En beter bereiden de Denen zich voor op de verdediging van Groenland.quote:
Het gaat nou wel goed? Putin escaleert continue, klaag daar eens over.quote:Op woensdag 28 mei 2025 17:59 schreef LXIV het volgende:
[..]
Maar ooit gaat er wel iets gebeuren. Het is naïef te denken dat er helemaal geen rode lijn bestaat. Duitse wapensystemen die Duitse munitie op Moskou verschieten, die personeel dat in Duitsland is opgeleid en met Duitse instandhouding. Dat alles op basis van Amerikaanse Intel.
Dat kan gezien worden als een aanval van Duitsland op Moskou ipv Oekraïne. Ligt sowieso gevoelig natuurlijk.
We wachten verder af. Maar als dit conflict blijft escaleren zonder dat iemand op de rem trapt dan gaat het niet goed.
Ik heb het over de escalatie in het algemeenquote:Op woensdag 28 mei 2025 20:52 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Het gaat nou wel goed? Putin escaleert continue, klaag daar eens over.
Zelfs dit is alweer kudt met getrol.quote:Op woensdag 28 mei 2025 22:54 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Ben ik niet met je eens. Het aantal trollen is, zelfs als je bedenkelijke pro-Russen meetelt, bijzonder klein.
Misschien zie ik trollen ruimer dan jij. Ik vind iedereen die een topic loopt te verzieken een trol.quote:Op woensdag 28 mei 2025 22:54 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Ben ik niet met je eens. Het aantal trollen is, zelfs als je bedenkelijke pro-Russen meetelt, bijzonder klein.
Geen speld tussen te krijgen dat er geen aanvallen op Moskou komen als ze oprotten uit Oekraïne.quote:Op woensdag 28 mei 2025 19:06 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Als ze oprotten uit Oekraïne dan zullen er geen aanvallen op Moskou komen.
Je als een beest gedragen en verwachten dat alles maartoegelaten wordt is wel naïef.
Kan je net zo goed fok! opdoekenquote:Op woensdag 28 mei 2025 22:52 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ik vind een post van een dikke 40-jarige systeembeheerder die geen dag in zijn leven gediend heeft en 100% veilig achter zijn computertje zit en smilies post bij plaatjes van gesneuvelde soldaten ook trollen.
Dat is helemaal niet gezegd. Poetin zal waarschijnlijk nooit echt een rode lijn zien wat betreft de oorlog in Oekraïne. Dit omdat hij, en de mensen om hem heen, geen doodswens hebben.quote:Op woensdag 28 mei 2025 23:29 schreef Repentless het volgende:
Dan komt het aan op keuzes: hoe ver ben je bereid te gaan hierin? Want de andere kant trekt, zoals @LXIV ook aangeeft, vroeg of laat toch een keer de absolute rode lijn.
Op het moment dat westerse wapens, afgevuurd door westerse handen op Moskou terecht gaan komen (want daar hadden we het in feite over), dan verwacht ik eigenlijk niets anders.quote:Op donderdag 29 mei 2025 00:01 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Dat is helemaal niet gezegd. Poetin zal waarschijnlijk nooit echt een rode lijn zien wat betreft de oorlog in Oekraïne. Dit omdat hij, en de mensen om hem heen, geen doodswens hebben.
Misschien bedoel je het anders, maar ik vind dit eerlijk gezegd wel een tikkeltje intimiderend qua toon. Wat voor kwaadwillenden doel je op? En waarom ga je specifiek op zoek naar iemands identiteit?quote:Op donderdag 29 mei 2025 00:19 schreef JopieKlaassen het volgende:
[..]
Ernootje toch, als je zo’n stoere mening wil verkondigen zou ik me iets anoniemer opstellen. Ik ga je absoluut niet doxen, maar ga ervan uit dat als ik je identiteit uit je posts heb weten te halen dat kwaadwillenden dat ook wel kunnen.
Dat is vervelend zeg.quote:Poetin: 'Rusland kampt met een aardappeltekort'
De Russische president Vladimir Poetin heeft dinsdag toegegeven dat zijn land kampt met een tekort aan aardappelen. Door tegenvallende oogsten is de prijs met 166,5 procent gestegen. Dat schrijft de onafhankelijke krant The Moscow Times.
De Russische economie hapert en in een bijzonder moment gaf Poetin dat zelf toe tijdens een televisie-uitzending met vertegenwoordigers uit de landbouwsector. "Het blijkt dat we niet genoeg aardappelen hebben", zei de Russische president.
Volgens het Russische statistiekbureau Rosstat zijn de aardappelprijzen op een jaar tijd met 166,5 procent gestegen, de hoogste jaarlijkse stijging sinds het begin van de statistieken in 2002.
Prima, in het geval van de Baltics heeft Putin een Artikel 5 aan de broek. En dat weet hij zelf ook wel.quote:Op donderdag 29 mei 2025 00:52 schreef RotatoR het volgende:
[ x ]
Reminder dat McCain in alles gelijk had over Poetin. Moldavië en de Baltics zijn hierna aan de beurt.
Dat. Belgie had ook niet mogen toetreden tot de ussr.quote:Op woensdag 28 mei 2025 12:46 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
De voormalige Sovjet-landen behoren tot de Russische invloedsfeer, alles ten westen van de voormalige Sovjet-Unie behoort tot de EU-invloedsfeer. Als Brussel en Moskou niet met elkaars invloedsfeer bemoeien was er een veel gezondere relatie tussen Brussel en Moskou.
Ik ben helemaal niet op zoek gegaan naar zijn identiteit, maar soms vind ik het interessant om de gedachtegang van mensen die én een extreme mening hebben én al de nodige jaren op FOK! rondlopen te analyseren en dan ga ik kijken wat voor soort user iemand bijv pre-Corona was. En in zijn geval stuitte ik toevallig op nogal erg concrete informatie over zijn identiteit.quote:Op donderdag 29 mei 2025 00:36 schreef Repentless het volgende:
[..]
Misschien bedoel je het anders, maar ik vind dit eerlijk gezegd wel een tikkeltje intimiderend qua toon. Wat voor kwaadwillenden doel je op? En waarom ga je specifiek op zoek naar iemands identiteit?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |