SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
![]()
tss das discriminatie tegen vogelsquote:
Had hij het aanvraagformulier beter moeten invullenquote:
Ik was uit eten.quote:
en paarden, Slangen, vissen, insecten en spinnen...quote:
De echtequote:
quote:
Soms.quote:
Er staat een a teveel in je post.quote:Op maandag 26 mei 2025 21:49 schreef kree het volgende:
kom wel weer terug als de gemoederen weer beetje tot bedaren zijn gekomen enzo
al met al wat ik hier poste waar verhaal.
tja nouja als jullie me een beetje kennen, niet dat me een letter teveel of weinig me boeit hequote:
Je bent zelf een cutiequote:
waar verhaal --> warverhaal is waar ik op doeldequote:Op maandag 26 mei 2025 21:52 schreef kree het volgende:
[..]
tja nouja als jullie me een beetje kennen, niet dat me een letter teveel of weinig me boeit he
Ik denk dat vandaag de meningen daarvoor verschillenquote:
Heb je al bij iemand het hoofd eraf gebeten? Nee? Dan valt het mee.quote:Op maandag 26 mei 2025 21:54 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ik denk dat vandaag de meningen daarvoor verschillen
Bied je aan? 😏quote:Op maandag 26 mei 2025 21:55 schreef Fogel het volgende:
[..]
Heb je al bij iemand het hoofd eraf gebeten? Nee? Dan valt het mee.
Of iets anders?quote:Op maandag 26 mei 2025 21:55 schreef Fogel het volgende:
[..]
Heb je al bij iemand het hoofd eraf gebeten? Nee? Dan valt het mee.
Ik had een prachtig bloederig biefstukje vandaagquote:
Je mag best aan mijn hoofd bijten, maar laat em eraan zitten aub.quote:
Heb afgelopen weekend overdosis vlees gehad bij BBQ.quote:Op maandag 26 mei 2025 21:58 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ik had een prachtig bloederig biefstukje vandaag
Had gister en vandaag en stuk van zo'n schatje op mijn bord liggenquote:Op maandag 26 mei 2025 21:58 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
quote:Op maandag 26 mei 2025 21:58 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Mocht je hem zelf aanwijzen?quote:Op maandag 26 mei 2025 22:01 schreef Fogel het volgende:
[..]
Had gister en vandaag en stuk van zo'n schatje op mijn bord liggen
[ afbeelding ]
Smaakt net zo goed als ie er lief uitziet
Nee, dat niet.quote:
Wel eerst geschoren? Zo harig wil ik ze nietquote:Op maandag 26 mei 2025 22:01 schreef Fogel het volgende:
[..]
Had gister en vandaag en stuk van zo'n schatje op mijn bord liggen
[ afbeelding ]
Smaakt net zo goed als ie er lief uitziet
Er zat geen haar op mijn vlees.quote:Op maandag 26 mei 2025 22:08 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Wel eerst geschoren? Zo harig wil ik ze niet
carebearsquote:
Waarom nu weerquote:
zal wel weer drama zijn geweestquote:
swj gaat met de hoofdprijs naar huisquote:
Geen idee. M'n zin om naar die meet te gaan begint ietwat af te nemenquote:
omdat dts dicht is?quote:Op maandag 26 mei 2025 22:22 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Geen idee. M'n zin om naar die meet te gaan begint ietwat af te nemen
hij is gevlucht omdat ze PMS heeftquote:
op de KSC meet?quote:
Nee de DTS meet. KSC meet ben ik helaas op vakantie (helaas niet helaas je snapt het wel)quote:
oww er bestaan ook DTS meets.. dan is je opmerking logischer.quote:Op maandag 26 mei 2025 22:25 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Nee de DTS meet. KSC meet ben ik helaas op vakantie (helaas niet helaas je snapt het wel)
Wat moet je überhaupt daar in DTS.quote:Op maandag 26 mei 2025 22:22 schreef Koen66 het volgende:
[..]
#ramptoeristquote:
21 juni toch?quote:
Snap ikquote:Op maandag 26 mei 2025 22:22 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Dan kan ik nietquote:
Laat hem lekkerquote:
Is soms wel gezelligquote:
je voeten moeten die dag behandeld worden?quote:
Moeilijk voor te stellen als ik zie hoe vaak het gesloten wordt omdat er weer gezeik is.quote:
Nee, die dag staat er een lobotomie in de planning.quote:Op maandag 26 mei 2025 22:29 schreef Nizno het volgende:
[..]
je voeten moeten die dag behandeld worden?
Achja, een paar rotte appels in de mand maakt niet de hele mand rot.quote:Op maandag 26 mei 2025 22:29 schreef Ama het volgende:
[..]
Moeilijk voor te stellen als ik zie hoe vaak het gesloten wordt omdat er weer gezeik is.
Nja gezeik komt vanuit een paar personenquote:Op maandag 26 mei 2025 22:29 schreef Ama het volgende:
[..]
Moeilijk voor te stellen als ik zie hoe vaak het gesloten wordt omdat er weer gezeik is.
Zitten wat elementen daar die ietwat verstorend werken.quote:Op maandag 26 mei 2025 22:29 schreef Ama het volgende:
[..]
Maar dit gezeik is echt al sinds het begin.quote:Op maandag 26 mei 2025 22:30 schreef Fogel het volgende:
[..]
Achja, een paar rotte appels in de mand maakt niet de hele mand rot.
Als er echt mensen zijn waar ik 0.0 mee heb dan zou ik al snel overslaan.quote:Op maandag 26 mei 2025 22:32 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Zitten wat elementen daar die ietwat verstorend werken.
Vandaar dat ik ook erg dubbel in die meet sta, zijn mensen die ik erg graag wil meeten en mensen waar ik 0.0 interesse in heb, daar ben ik eerlijk in. Dergelijk dubbel gevoel heb ik op KSC niet.
quote:Op maandag 26 mei 2025 22:28 schreef Ama het volgende:
Iedereen tijdens de meet hele tijd posten zodat ze geen punten kwijtraken. Boos worden in het echt omdat iemand punten afpakt.
Bij de laatste KSC-meet waar ik bij was viel dat dan wel weer mee.quote:Op maandag 26 mei 2025 22:34 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik zie dat stiekem wel een beetje voor me.
O ik dacht dat het echt zo gingquote:Op maandag 26 mei 2025 22:34 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik zie dat stiekem wel een beetje voor me.
Ja. Ze kan prima voor zichzelf zorgenquote:
Nee net als dat ik in een SC mensen kan negeren lukt me dat irl ook wel. En eerlijk is eerlijk, irl zijn mensen vaak leuker dan onlinequote:Op maandag 26 mei 2025 22:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als er echt mensen zijn waar ik 0.0 mee heb dan zou ik al snel overslaan.
Ja, swj alle puntjesquote:
Ja dus nu ben ik maar heel de dag hier aan het rellenquote:
Leugens en dat weet jequote:
zag ook net pas.... als iemand samenvatting heeft waarom nu, hou me aanbevolenquote:
Denk niet dat dat mag?quote:Op maandag 26 mei 2025 22:57 schreef kree het volgende:
[..]
zag ook net pas.... als iemand samenvatting heeft waarom nu, hou me aanbevolen
En ik zou het ook vooral doen tegen iemand die niet vergeet wat je hebt gezegd.quote:
Jij mag voor mij zorgen nuquote:
Heb je de brug wel op tijd opgehaaldquote:
Hopen dat die niet te enthousiast is geweest en al zijn vingertjes nog heeftquote:
Die zal wel ergens een opblaasbootje hebben gejat danquote:
let ff wel ik wist niks van DTS dicht trouwens, heb weekje sowieso niet rondgehangen op fok.quote:
Ik las opblaaspopquote:Op maandag 26 mei 2025 23:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die zal wel ergens een opblaasbootje hebben gejat dan
Ook nog een optiequote:
Gaat het hier over de schaamstreek?quote:Op maandag 26 mei 2025 23:09 schreef Koen66 het volgende:
Hoe staat het eigenlijk met de KSC -ers met een streepje?
Een opblaaspop?quote:
@UitStraling heeft geen streepje meequote:Op maandag 26 mei 2025 23:09 schreef Koen66 het volgende:
Hoe staat het eigenlijk met de KSC -ers met een streepje?
Landingsbaan. Peddels erbij. Lampen erop.quote:Op maandag 26 mei 2025 23:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gaat het hier over de schaamstreek?
Dat ligt denk ik wel lekkerder jaquote:
Dat die niet eens gelijk komt buurtenquote:
quote:
Paddenstoeltjequote:
Het is dan ook al wel bedtijd eigenlijkquote:
Ja normaal zou ik op gegeven moment uitwijken naar DTS.quote:
Maar eens slapen zo. Wekker weer op 5:00quote:Op maandag 26 mei 2025 23:32 schreef Shii het volgende:
[..]
Ja prima, even wat bijlezen hier en dan maar slapen.
En hoest met jou?
Oh oeps dat is wel heel vroeg. Ik de wekker een uurtje later.quote:Op maandag 26 mei 2025 23:33 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Maar eens slapen zo. Wekker weer op 5:00
Ja ik was te druk met netflixen dat ik hier de avond heb gemistquote:Op maandag 26 mei 2025 23:31 schreef Shii het volgende:
[..]
Ja je hebt gelijk, was nog eventjes gaan zitten om hier te kijken. Zo ook maar eens slapen.
Rustig ontbijten, richting Almere om 6:00quote:Op maandag 26 mei 2025 23:34 schreef Shii het volgende:
[..]
Oh oeps dat is wel heel vroeg. Ik de wekker een uurtje later.
Wat kijk je?quote:Op maandag 26 mei 2025 23:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ik was te druk met netflixen dat ik hier de avond heb gemist
Wutquote:Op maandag 26 mei 2025 23:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ik was te druk met netflixen dat ik hier de avond heb gemist
Ben laatst eindelijk eens begonnen met Dexterquote:
Ja ik kan geen twee dingen tegelijkquote:
Oh heerlijk zo'n serie met zoveel seizoenen. Ik heb die serie nog niet gekeken. Eens opzoeken.quote:Op maandag 26 mei 2025 23:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ben laatst eindelijk eens begonnen met DexterZit nu geloof ik net in seizoen 5
Ik ligquote:Op maandag 26 mei 2025 23:39 schreef mschol het volgende:
ik zit eindelijk![]()
zo eens kijken of ik nog wat te knabbelen heb
Ja zijn er geloof ik 8, en ook nog van die seizoenen met 12 afleveringenquote:Op maandag 26 mei 2025 23:39 schreef Shii het volgende:
[..]
Oh heerlijk zo'n serie met zoveel seizoenen. Ik heb die serie nog niet gekeken. Eens opzoeken.
Die gif doet het nietquote:Op dinsdag 27 mei 2025 07:46 schreef UitStraling het volgende:
@:LTVDK proficiat en nog vele 35% stickertjes toegewenst [ afbeelding ]
Ja helaas. Maar het was doods op FOK! Dus ben maar TV gaan kijkenquote:
oh nu welquote:Op dinsdag 27 mei 2025 07:46 schreef UitStraling het volgende:
Was er wel iets leuks op tv?quote:Op dinsdag 27 mei 2025 07:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja helaas. Maar het was doods op FOK! Dus ben maar TV gaan kijken
Op vidoaland of Netflix altijd wel wat te vinden.quote:
O je bent jarig. Gefeliciteerdquote:
Zo zie je maar wat er gebeurt als jij vakantie hebt van FOK! en echt even de mouwen opstroopt.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 07:30 schreef UitStraling het volgende:
[ afbeelding ]
Groot onderzoek naar koopkracht, vaste lasten omhoog, maar het leven wordt niet duurder, veel mensen hebben relatief veel meer geld te besteden dan paar jaar terug, echter mensen werken veel minder (hard).
Nee, ik niet.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 08:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O je bent jarig. Gefeliciteerden nog vele mooie jaren.
Grmbl is jarig dottekequote:Op dinsdag 27 mei 2025 08:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O je bent jarig. Gefeliciteerden nog vele mooie jaren.
Oepsquote:
Ja, bedankt. Alvast voor 2026.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 08:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Oepsnou dan heeft luctor hem vast te pakken
Geen dank, niet vergeten he als het zover isquote:Op dinsdag 27 mei 2025 08:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, bedankt. Alvast voor 2026.
HIer motregent het.quote:
Ik beloof niks.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 08:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Geen dank, niet vergeten he als het zover is
Of juist niet. Want nu heeft hij weer tijd om op FOK! te zitten in plaats te werken.quote:
quote:What elements make an industrial area ideal for wandering?
quote:An industrial area with wandering appeal has an intriguing mix of ruggedness, mystery, and unexpected beauty. Here are some elements that make it perfect for exploration:
Layered architecture – Old factories, towering smokestacks, and rust-covered machinery create a visual feast for curious minds. The contrast between decay and endurance tells a story.
Hidden paths & tunnels – Secret alleyways, abandoned rail tracks, and underground tunnels add a sense of adventure.
Unique lighting & atmosphere – Fog, steam, or dim industrial lighting can make the setting feel cinematic, lending an eerie, dreamlike quality.
Unexpected pockets of nature – Overgrown ivy, wildflowers, or small patches of greenery reclaiming the land add a sense of organic contrast.
Echoes of history – Crumbling signs, forgotten tools, or remnants of old industry give insight into past lives and bustling operations.
Artwork & graffiti – Street art breathes life into worn-down surfaces, transforming abandoned spots into urban canvases.
Sense of solitude – The feeling of being one of the few explorers in a sprawling space creates an almost meditative experience.
Industrial sounds – Distant clanging, humming machines, or the whistle of wind through steel structures add to the immersive atmosphere.
A space like this sparks curiosity, encourages discovery, and transforms wandering into an experience rather than just movement. Would you picture this area as post-apocalyptic, thriving, or frozen in time?]
Met zoveel seizoenen lijkt het toch veel op elkaar?quote:Op maandag 26 mei 2025 23:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ben laatst eindelijk eens begonnen met DexterZit nu geloof ik net in seizoen 5
quote:Op dinsdag 27 mei 2025 07:40 schreef bitterbal het volgende:
Vandaag is onze allerliefste GRMBL jarig[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Gefeliciteerd !!!![ afbeelding ]
@:ltvdk
quote:Op dinsdag 27 mei 2025 07:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
@:LTVDK gefeliciteerd en nog vele stapjes jaren
quote:Op dinsdag 27 mei 2025 07:46 schreef UitStraling het volgende:
quote:
quote:Op dinsdag 27 mei 2025 07:55 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik haat verjaardagen, maar GRMBL gefeliciteerd
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 27 mei 2025 08:12 schreef loveislikeakiss het volgende:
Mogguh
Gefeliciteerd grmbl
Mijn frambozen staan in de oven want ik was ze vergeten te ontdooien gisteren
quote:Op dinsdag 27 mei 2025 08:12 schreef Dotteke het volgende:
Gefeliciteerd GRMBL! Maak er een mooie dag van
Bedankt allemaalquote:Op dinsdag 27 mei 2025 08:28 schreef Dr_Flash het volgende:
Gefeliciteerd met je verjaardag @:LTVDK![]()
Hier, nog een mooi industrieterreintje voor je om lekker te wandelen![]()
[ afbeelding ]
Don't blame me, gratis van MS CoPilot gekregen![]()
Oeps ik heb iets veroorzaakt zo te zienquote:Op dinsdag 27 mei 2025 08:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Bedankt allemaal![]()
![]()
Ben jij LTVDK zijn moeder?quote:Op dinsdag 27 mei 2025 08:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Oeps ik heb iets veroorzaakt zo te zien
Sow.quote:
Nee, dan had ik wel geweten dat hij niet vandaag jarig wasquote:
Nou dan heb je dus ook niet zo veel veroorzaaktquote:Op dinsdag 27 mei 2025 08:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, dan had ik wel geweten dat hij niet vandaag jarig was
quote:Op dinsdag 27 mei 2025 08:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, dan had ik wel geweten dat hij niet vandaag jarig was
Hoop het nietquote:
quote:Op dinsdag 27 mei 2025 08:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou dan heb je dus ook niet zo veel veroorzaakt
hij is echt jarig dottekequote:Op dinsdag 27 mei 2025 08:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]![]()
Maar ik felicteerde hem wel terwijl hij niet jarig is en nu gaat iedereen hem feliciteren
Ik ben gewoon jarig hoor, en daar begon ballie meequote:Op dinsdag 27 mei 2025 08:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]![]()
Maar ik felicteerde hem wel terwijl hij niet jarig is en nu gaat iedereen hem feliciteren
Ja wil ze een beetje mijn verjaardag gaan ontkennen, het is geen bnw hierquote:
quote:Op dinsdag 27 mei 2025 08:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja wil ze een beetje mijn verjaardag gaan ontkennen, het is geen bnw hier
Potverdorie ik word gewoon voor de gek gehouden hierquote:
Bitterballonnen ophangenquote:Op dinsdag 27 mei 2025 08:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ben gewoon jarig hoor, en daar begon ballie mee
Het is wat, ik ga nooit meer iemand feliciteren.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 08:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ben gewoon jarig hoor, en daar begon ballie mee
Hij is wel jarig want hij is altijd tegelijk jarig met mijn jeugdliefde dus dat onthou ik welquote:Op dinsdag 27 mei 2025 08:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]![]()
Hoe vind jij dat nu dat ik zo voor de gek wordt gehoudenquote:
Crewbashquote:
Dat hoef je nu ook weer niet zo zwart op wit te zettenquote:
Daar ben ik ook ingetuindquote:Op dinsdag 27 mei 2025 08:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoe vind jij dat nu dat ik zo voor de gek wordt gehoudenik zat mij al rot te denken wie is GRMBL
Ben ik jouw jeugdliefdequote:Op dinsdag 27 mei 2025 08:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hij is wel jarig want hij is altijd tegelijk jarig met mijn jeugdliefde dus dat onthou ik wel
Ahwquote:
Nou ja, geworden ...quote:
Kan ook niet daarom had ik dit topic even op slot gegooid, maar niemand heeft het door gehadquote:Op dinsdag 27 mei 2025 08:58 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Daar ben ik ook ingetuind
Vind dat niet kunnen
*met vinger zwaait
Je zit hier toch al lang genoeg om te weten wie ik benquote:Op dinsdag 27 mei 2025 08:58 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Daar ben ik ook ingetuind
Vind dat niet kunnen
*met vinger zwaait
Zo komen ze nog eens ergens achter, toch leuk dat ze elkaar hier dan weer tegen komenquote:
Smiechtquote:Op dinsdag 27 mei 2025 08:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan ook niet daarom had ik dit topic even op slot gegooid, maar niemand heeft het door gehad
Een beetjequote:Op dinsdag 27 mei 2025 09:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je zit hier toch al lang genoeg om te weten wie ik ben
Fok brengt mensen bij elkaarquote:Op dinsdag 27 mei 2025 09:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zo komen ze nog eens ergens achter, toch leuk dat ze elkaar hier dan weer tegen komen
Enschede moet vroeger heel aantrekkelijk zijn geweest voor GRMBL:quote:Op dinsdag 27 mei 2025 08:28 schreef Dr_Flash het volgende:
Gefeliciteerd met je verjaardag @:LTVDK![]()
Hier, nog een mooi industrieterreintje voor je om lekker te wandelen![]()
[ afbeelding ]
Don't blame me, gratis van MS CoPilot gekregen![]()
Jullie hebben echt geen idee hoe 'mijn' industrieterrein er uit ziet hequote:Op dinsdag 27 mei 2025 09:05 schreef Recce het volgende:
[..]
Enschede moet vroeger heel aantrekkelijk zijn geweest voor GRMBL:
[ afbeelding ]
Ook dat is niet al te waarschijnlijkquote:
Jawelquote:Op dinsdag 27 mei 2025 09:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jullie hebben echt geen idee hoe 'mijn' industrieterrein er uit ziet he
Ja jij wel, dan weet je ook dat het geen opgekropte bende van fabrieken isquote:
Waarschijnlijk krijg je het alleen niet aan de praat op de huidige systemen.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 09:10 schreef Karzai het volgende:
Lijkt mij wel een leuk spelletje
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zal ook niet op GOG staan denk ik.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 09:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Waarschijnlijk krijg je het alleen niet aan de praat op de huidige systemen.
Superleuk in 2001.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 09:10 schreef Karzai het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
God ben je er nou nog steeds mee bezig?quote:Op dinsdag 27 mei 2025 09:24 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
@:Dotteke:
Even afkoelen hoor
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 27 mei 2025 09:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
God ben je er nou nog steeds mee bezig?
ohhh jaquote:Op dinsdag 27 mei 2025 09:10 schreef Karzai het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die komt terug met de wildste verhalen!quote:Op dinsdag 27 mei 2025 09:27 schreef Donna het volgende:
Oudste uitgezwaaid voor schoolreis naar Wildlands!
Hangt nog ergens boven Spanje.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 09:29 schreef LTVDK het volgende:
Dacht dat ik beter weer had besteld voor vandaag, denk dat de bestelling niet goed is doorgekomen
nopesquote:Op dinsdag 27 mei 2025 09:29 schreef LTVDK het volgende:
Dacht dat ik beter weer had besteld voor vandaag, denk dat de bestelling niet goed is doorgekomen
Waarschijnlijk heeft de zending vertraging opgelopen.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 09:29 schreef LTVDK het volgende:
quote:Op dinsdag 27 mei 2025 09:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heeft de zending vertraging opgelopen.
quote:Op dinsdag 27 mei 2025 09:30 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Hangt nog ergens boven Spanje.
wat heb je besteld>quote:Op dinsdag 27 mei 2025 09:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Op zendingen gesproken. Vandaag komt, als het goed is, mijn pakje uit China.
Er mag daar wel regen komen dit weekend.quote:
Altijd weer die verdomde pakketdienstenquote:Op dinsdag 27 mei 2025 09:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heeft de zending vertraging opgelopen.
Dan mogen mijn ouders daar wel weg zijn.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 09:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Er mag daar wel regen komen dit weekend.
dobbelsteentjes met +1/+1 t/m +6/+6. En daarnaast nog wat gratis dingen, omdat ik nieuwe klant werd (thermometertje en usb stick).quote:
I see what you did there.quote:
Dat is ook kutweer.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 09:30 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Hangt nog ergens boven Spanje.
Was je zo heetquote:Op dinsdag 27 mei 2025 09:24 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
@:Dotteke:
Even afkoelen hoor
[ afbeelding ]
ohhh spannendquote:Op dinsdag 27 mei 2025 09:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
dobbelsteentjes met +1/+1 t/m +6/+6. En daarnaast nog wat gratis dingen, omdat ik nieuwe klant werd (thermometertje en usb stick).
Jaquote:
Voor mijn ouders primaquote:
Mosselquote:
Ben je een nieuwe klant, of heb je een nieuw account aangemaakt voor de gratis spulletjesquote:Op dinsdag 27 mei 2025 09:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
dobbelsteentjes met +1/+1 t/m +6/+6. En daarnaast nog wat gratis dingen, omdat ik nieuwe klant werd (thermometertje en usb stick).
Vind je dit mooier?quote:Op dinsdag 27 mei 2025 09:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jullie hebben echt geen idee hoe 'mijn' industrieterrein er uit ziet he
Ik dacht ook, wat een raar gerecht.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 09:40 schreef bitterbal het volgende:
ik heb maar ontbijt gemaakt. Scrolde hier voorbij en dacht dat het een salade was![]()
[ afbeelding ]
Stuk sfeervoller wel jaquote:
Gewoon een salade met extra veel eiwitten toch?quote:Op dinsdag 27 mei 2025 09:40 schreef bitterbal het volgende:
ik heb maar ontbijt gemaakt. Scrolde hier voorbij en dacht dat het een salade was![]()
[ afbeelding ]
Denk dat deze te schattig zijn om op te etenquote:Op dinsdag 27 mei 2025 09:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon een salade met extra veel eiwitten toch?
Even in de frituur gooien, dan zien ze er knapperig ipv schattig uitquote:Op dinsdag 27 mei 2025 09:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Denk dat deze te schattig zijn om op te eten
Ik vermoed dat laatste.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 09:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ben je een nieuwe klant, of heb je een nieuw account aangemaakt voor de gratis spulletjes
quote:Op dinsdag 27 mei 2025 09:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Even in de frituur gooien, dan zien ze er knapperig ipv schattig uit
Ik doe dat meestal wel bij zulke sites, bestel daar ook meestal maar max. 1 keer per jaar ofzoquote:Op dinsdag 27 mei 2025 09:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik vermoed dat laatste.
Al zou ik niet meer weten wat mijn vorige account zou moeten zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |