Ik ben gewoon jarig hoor, en daar begon ballie meequote:Op dinsdag 27 mei 2025 08:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]![]()
Maar ik felicteerde hem wel terwijl hij niet jarig is en nu gaat iedereen hem feliciteren
Ja wil ze een beetje mijn verjaardag gaan ontkennen, het is geen bnw hierquote:
quote:Op dinsdag 27 mei 2025 08:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja wil ze een beetje mijn verjaardag gaan ontkennen, het is geen bnw hier
Potverdorie ik word gewoon voor de gek gehouden hierquote:
Bitterballonnen ophangenquote:Op dinsdag 27 mei 2025 08:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ben gewoon jarig hoor, en daar begon ballie mee
Het is wat, ik ga nooit meer iemand feliciteren.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 08:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ben gewoon jarig hoor, en daar begon ballie mee
Hij is wel jarig want hij is altijd tegelijk jarig met mijn jeugdliefde dus dat onthou ik welquote:Op dinsdag 27 mei 2025 08:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]![]()
Maar ik felicteerde hem wel terwijl hij niet jarig is en nu gaat iedereen hem feliciteren
Hoe vind jij dat nu dat ik zo voor de gek wordt gehoudenquote:
Crewbashquote:
Dat hoef je nu ook weer niet zo zwart op wit te zettenquote:
Daar ben ik ook ingetuindquote:Op dinsdag 27 mei 2025 08:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoe vind jij dat nu dat ik zo voor de gek wordt gehoudenik zat mij al rot te denken wie is GRMBL
Ben ik jouw jeugdliefdequote:Op dinsdag 27 mei 2025 08:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hij is wel jarig want hij is altijd tegelijk jarig met mijn jeugdliefde dus dat onthou ik wel
Ahwquote:
Nou ja, geworden ...quote:
Kan ook niet daarom had ik dit topic even op slot gegooid, maar niemand heeft het door gehadquote:Op dinsdag 27 mei 2025 08:58 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Daar ben ik ook ingetuind
Vind dat niet kunnen
*met vinger zwaait
Je zit hier toch al lang genoeg om te weten wie ik benquote:Op dinsdag 27 mei 2025 08:58 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Daar ben ik ook ingetuind
Vind dat niet kunnen
*met vinger zwaait
Zo komen ze nog eens ergens achter, toch leuk dat ze elkaar hier dan weer tegen komenquote:
Smiechtquote:Op dinsdag 27 mei 2025 08:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan ook niet daarom had ik dit topic even op slot gegooid, maar niemand heeft het door gehad
Een beetjequote:Op dinsdag 27 mei 2025 09:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je zit hier toch al lang genoeg om te weten wie ik ben
Fok brengt mensen bij elkaarquote:Op dinsdag 27 mei 2025 09:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zo komen ze nog eens ergens achter, toch leuk dat ze elkaar hier dan weer tegen komen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |