Enschede moet vroeger heel aantrekkelijk zijn geweest voor GRMBL:quote:Op dinsdag 27 mei 2025 08:28 schreef Dr_Flash het volgende:
Gefeliciteerd met je verjaardag @:LTVDK![]()
Hier, nog een mooi industrieterreintje voor je om lekker te wandelen![]()
[ afbeelding ]
Don't blame me, gratis van MS CoPilot gekregen![]()
Jullie hebben echt geen idee hoe 'mijn' industrieterrein er uit ziet hequote:Op dinsdag 27 mei 2025 09:05 schreef Recce het volgende:
[..]
Enschede moet vroeger heel aantrekkelijk zijn geweest voor GRMBL:
[ afbeelding ]
Ook dat is niet al te waarschijnlijkquote:
Jawelquote:Op dinsdag 27 mei 2025 09:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jullie hebben echt geen idee hoe 'mijn' industrieterrein er uit ziet he
Ja jij wel, dan weet je ook dat het geen opgekropte bende van fabrieken isquote:
Waarschijnlijk krijg je het alleen niet aan de praat op de huidige systemen.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 09:10 schreef Karzai het volgende:
Lijkt mij wel een leuk spelletje
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zal ook niet op GOG staan denk ik.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 09:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Waarschijnlijk krijg je het alleen niet aan de praat op de huidige systemen.
Superleuk in 2001.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 09:10 schreef Karzai het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
God ben je er nou nog steeds mee bezig?quote:Op dinsdag 27 mei 2025 09:24 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
@:Dotteke:
Even afkoelen hoor
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 27 mei 2025 09:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
God ben je er nou nog steeds mee bezig?
ohhh jaquote:Op dinsdag 27 mei 2025 09:10 schreef Karzai het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die komt terug met de wildste verhalen!quote:Op dinsdag 27 mei 2025 09:27 schreef Donna het volgende:
Oudste uitgezwaaid voor schoolreis naar Wildlands!
Hangt nog ergens boven Spanje.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 09:29 schreef LTVDK het volgende:
Dacht dat ik beter weer had besteld voor vandaag, denk dat de bestelling niet goed is doorgekomen
nopesquote:Op dinsdag 27 mei 2025 09:29 schreef LTVDK het volgende:
Dacht dat ik beter weer had besteld voor vandaag, denk dat de bestelling niet goed is doorgekomen
Waarschijnlijk heeft de zending vertraging opgelopen.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 09:29 schreef LTVDK het volgende:
quote:Op dinsdag 27 mei 2025 09:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heeft de zending vertraging opgelopen.
quote:Op dinsdag 27 mei 2025 09:30 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Hangt nog ergens boven Spanje.
wat heb je besteld>quote:Op dinsdag 27 mei 2025 09:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Op zendingen gesproken. Vandaag komt, als het goed is, mijn pakje uit China.
Er mag daar wel regen komen dit weekend.quote:
Altijd weer die verdomde pakketdienstenquote:Op dinsdag 27 mei 2025 09:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heeft de zending vertraging opgelopen.
Dan mogen mijn ouders daar wel weg zijn.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 09:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Er mag daar wel regen komen dit weekend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |